suzuki gsxr 750 pali za dużo ok 10litrów w jeżdzie mieszanej czwarty kolektor do 20 stopni jest zimny potem normalnie się grzeje, praca na wolnych obrotach normalna, nowe świece ale wydaje mi się ze nie pracuje płynnie w zakresie obrotów od 2tys do 5tys, po przekroczeniu 6tys kreci się bardzo ładnie na obroty i nie wiem co może być za przyczyna .
Witam, mam taki problem, otóż parę miesięcy temu miałem naprawiany silnik - usuwanie wszelkich nieszczelności które mogłyby zaburzać pracę jednostki - był też błąd 561 przekroczona wartość adaptacji, mieszanka bogata na biegu jałowym..coś takiego. I teraz niby jest wszystko ok, silnik pracuje w sumie równo, błędów brak ale co jakiś czas raz na 20 sekund podczas pracy na ciepłym silniku czuć jak nim zabuja, tak jakby gubił zapłon, wyraźnie trzymając mocno ręcę na osłonie silnika czy w kabinie na kierownice czuć takie "potknięcie" w pracy jednostki. Z czego może ten problem wynikać? Czy dać sobie spokój czy szukać co jest winowajcą? A może nadal problem z mieszanką? Czy świece też taki problem mogą powodować? Bo nie ukrywam że bezsensu męczyć silnik, wrażenie mam jakby coś zaburzało pracę i nie mógł sprawnie chodzić tylko co jakiś czas coś go męczyło. Ale nie jest to jakieś drastyczne, obroty nie falują i raczej przez większy okres całej pracy, chodzi równo. Nie wiem teraz gdzie szukać problemu bo komputer milczy, błędów brak, zrobiłem nawet logowanie statyczne na postoju to wg specjalistów forumowych jest ok a jednak czuć to zjawisko "gubienie zapłonu"
Citroen C5, po ok. 50 km jazdy po zatrzymaniu auta np. na światłach i próbie ruszenia wyświetla się na ekranie "Engine oil pressure fault", po czym po ruszeniu gaśnie, co robić ? Olej został wymieniony, nowy filtr itp.
ul. Jagodowa 2
61-307 Poznań