POWRÓT

Pytania kierowców (10)

  • Honda crv 2008 diesel: Wibracje całego auta przy przyspieszaniu

    Witam auto dostaje wibracji przy przyspieszaniu. Opony wyważone, geometria ustawiona, wymieniona podpora wału napędowego, była nawet próba przyspieszania bez wału i cały czas wibracje. Zmieniłem opony od innej crv bez rezultatu. Minimalny ok 1 mm luz na przednich półosiach (ale nie wiem czy taki maly luz moze powodowac takie wibracje). Jedyny znaczny luz na tylnej prawej półosi ale słyszałem że luz z tylu nie powinien powodowac talich wibracji. Poduszki pod silnikiem i skrzynią raczej w dobrym stanie. Sam już nie wiem co to może być. Może wy coś poradzicie bo mi już ręce opadają. Pozdrawiam

    Odpowiedzi (1)


  • Opel astra j GTC 2012: Problem ze Skrzynia M32

    Witam. Astra j GTC skrzynia m32. Na 2 i 5 przy przyspieszaniu szarpie drążek i przy puszczaniu sprzęgła. Na 2 kiedy puszczę gaz zwalnia i słychać dziwne wycie. Czy to oznaka że trzeba coś ze skrzynią już robić? Na co zwrócić uwagę? Chciałbym to naprawić

    Odpowiedzi (1)


  • Opel Astra 2007-2010: Opel Astra 1.8 140 koni opinia

    Witam, szukam opinii na temat silnika Opla Astry 1.8 140 koni warto Astre z takim silnikiem kupić? Jakie są typowe usterki tego silnika na co zwracać uwagę przy kupnie? Słyszałem że silniki o mniejszej mocy biorą olej jak jest w tym modelu?

    Odpowiedzi (2)


  • Renault trafic lll 2016: Broblem z wtryskami

    Witam, mam trafica z 2016 1.6 dci 125km, a usterka polega na tym, że auto szarpie podczas jazdy. Wiedz został wymieniony wtrysk (3) usterka zginęła na 200km i to samo, tym razem wtrysk (1) wymieniony na nowy wszystko ok na kolejne 200km teraz auto znów szarpie. Błąd wtrysku (1), (2), (4) czy to możliwe ze nagle padły 3 wtryski w tym jeden nowy? Czy to problem z sterownikiem? Dodam że te wtryski stare 3, 1 są dobre po sprawdzeniu w warsztacie bosch. Czekam na poradę, co dalej. Pozdrawiam

    Odpowiedzi (2)


  • Fiat Panda 2009: Układ wspomagania kierownicy

    Witam, Posiadam Fiata Pandę z 2009r i mam taki problem. Zapala się kontrolka czerwona układu wspomagania kierownicy, po zapaleniu silnika gaśnie. Raz zdarzyło się, że wspomaganie nie działało, ale po ponownym uruchomieniu nie było już problemu. Mechanik do którego się udałam stwierdził, że jest zwarcie i że trzeba wymienić moduł całkowity układu wspomagania (3500zł koszt) czy naprawdę nie ma innego rozwiązania? dziekuję MR

    Odpowiedzi (3)


  • Citroen c4 1.6 sx benzyna 2005: electric circuit faultity

    Witam Mam pytanie, otóż zaswiecila mi się w aucie kontrolka service ,po czym wyskoczył komunikat electric circuit faultity (awaria obwodu elektrycznego) i co jest tego przyczyną.?z góry dziękuję za odpowiedź.

    Odpowiedzi (1)


  • Opel Vivaro 2,5 L1H1 2006: Migający stop z kierunkiem.

    Od dłuższego czasu podczas używania pedału hamulca zapala mi się lewy tylny kierunkowskaz. Podczas używania kierunkowskazu miga z nim światło stopu. Zamieniałam już wkład lampy, sprawdziłam również czy kostka nie ma przebicia. Tu jest ok. Gdzie dalej szukać usterki? Lampa prawa działa bez zarzutu.

    Odpowiedzi (2)


  • Citroen Berlingo 2007 HDi 1,6: Zagadka z Citroenem Berlingo 2007 HDi 1,6 który nie chce zapalić.

    Auto ma około 170 tyś km przebiegu. Problem powstał kilka dni temu w czasie jazdy auto nagle zgasło, dodatkowo przestały działać wycieraczki i światła oprócz postojowych, rozrusznik normalnie kręci. Mam wrażenie jak by pompka nie podawała paliwa. Szyby elektryczne działają, klakson też działa. Nie wiem gdzie może być przyczyna czy w module, pasek alternatora nie jest zerwany nie bardzo wiem gdzie mam szukać usterki ?

    Odpowiedzi (1)


  • Renault Clio 2, 2003 1.4 benzyna: Problem z odpalaniem

    Witam, auto odpala kiedy chce, raz odpali a raz nie. Wymieniłem czujnik położenia wału oraz sprawdziłem rozrusznik. Kiedy auto nie chce odpalić, odpalam na krótko przez zwarcie na rozruszniku. Jakieś pomysły , gdzie szukać usterki?

    Odpowiedzi (3)


  • BMW E60 525d 2007 3.0 diesel: Bicie kierownicy przy hamowaniu

    Witam. Borykam się z problemem trzęsącej się kierownicy i w sumie całego samochodu. Mam problem z tym, żeby przy hamowaniu ze 180-200km/h utrzymać go na pasie ruchu. Samochód to BMW E60 525d 2007 z 3 litrowym motorem. Samochód aktualnie stoi na nowych oponach z nowymi felgami, na poprzednim komplecie opon i felgach było to samo także to można wykluczyć. Tarcze były wymieniane pół roku temu i po wymianie tak jakby delikatnie się poprawiło ale nie na długo. Wibracje i trzęsienie jakiś czas temu były mniejsze, im dłużej jeżdżę tym autem tym jest gorzej i problem się pogłębia. Na wymianie opon, felg i tarcz wraz z klockami się skończyło. Nic więcej w samochodzie nie wymieniałem bo nie chcę tego robić metodą a może to, a może to. Chciałbym znać przyczynę takiego zachowania ze strony samochodu a niestety kilku mechaników u których byłem nie potrafiło mi powiedzieć czym to jest spowodowane.

    Odpowiedzi (3)


<>
ODPOWIEDZI

CRAB
opinie: 1 ******

Brzezinska 298
92-776 Łódź