Witam mam passata 97r. Afn 110km Jest taki problem turbina po regeneracji, węże podcisnieniowe nowe, wymirniony rozrząd, kąt wtrysku ustawiony i dalej maa muła cieżko osiągnąć 130km/h czasami wchodzi w tryb awaryjny
Witam po uszkodzeniu turbo olej dostał się do dpf, konieczna jest wymiana lub usunięcie filtra czy wystarczy założyć nową turbosprężarkę?
Witam, mam problem z rosnącą temperaturą silnika na postoju. Zaczęło się od chwilowego braku ogrzewania, zaczęłam kontrolować temperaturę i wskazywała ok 100st. W zbiorniku zaczął znikać płyn chłodzący i pojawił się olej. Zmieniliśmy uszczelkę pod głowicą i termostat z czujnikiem,został przepłukany układ z resztek oleju, jednak temperatura pozostała taka sama. Wentylator włącza się na ok 97st i schładza o 2-3 st. Na mieście cały czas w tych granicach, na trasie ok 90. W warsztacie powiedzieli, że to nic niepokojącego, jednak przed awarią temperatura nie przekraczała 90 st. Co może być powodem? Obawiam się co będzie latem. Peugeot 206+, 1.1 benzyna z klimą, 2011 rok, 49 tyś przebiegu. Nie wiem czy to ma związek, ale jakieś 2 mce temu zaczęło coś stukać przy jeździe po dziurach, mechanik nie znalazł przyczyny i kazał obserwować. Potem chwilowo nie było ogrzewania i później uszczelka. Obawiam się, zeby znowu nie było problemu z uszczelką, skoro przyczyna nie została znaleziona.
Łódzka 85
95-100 Łódź