Witam mam golfa 4 19 tdi 4motion jak z pełnego baku zejdzie mi tak na pół z reguły 400 km gaśnie i gdy podnoszę maskę jest zapowietrzony wężyk i nie podaje paliwa. Gdy na leje pełny bak wezmę na linkę odpala Co robić w takim przypadku?
Co to może być, jak puszczę delikatnie sprzęgło i przy pełnym puszczeniu jest stuk. Nie wiem co to może być?
Posiadam Volvo S60 I 2.4 2005 r Panel radio nagrzewa się bardzo I nie ma znaczenia czy jest wyłączony czy włączony Jakie mogą być przyczyny?
Problem; rano pali na dotyk, po rzejechaniu kiku kilometrów-rozruch długi-czasami na dwa ,trzy razy.następny rozruch długi,itd. Następny dzień rano-pali na dotyk dalej ta sama historia.
Witam. Czym dokładnie najlepiej smarować zamki w drzwiach samochodowych? To samo z drzwiami w bagażniku. Przy zamykaniu drzwi słyszę skrzypienie.
Wklejam to pytanie po raz drugi na tym forum , gdyż nie otrzymałem na nie odpowiedzi do tej pory , a wisi już ok. miesiąc czasu.. . A więc Auto po odpaleniu na zimnym silniku wchodzi na wyższe obroty lecz przy ruszaniu dławi się i szarpie. dzieje się tak do temp. poniżej 30 stopni. Żadnych błędów na ikonkach.W wyniku diagnostyki komp. mechanik powiedział ,że jest to zbyt wielka dawka paliwa w tym momencie i jakby zalewanie świec zapł. Co jest przyczyną?? Czy możliwe jest ,że płyn lubryfikacyjny JML w jakiś sposób zanieczyścił wtryski benzynowe,i gdy są zimne to przez krótki okres niedomagają?? Zero świecących kontrolek na konsoli deski rozdzielczej. proszę o pomoc.
Witam, nie mogę otworzyć bagażnika. Klamka jest luźna. Jak otworzyć awaryjnie ? Pozdrowienia.
Witam po odpaleniu silnika ds5 2hdi hybryda przy ruszaniu silnik mi zgasł, pojawil sie błąd usterka silnika i usterka elektrycznego hamulca ręcznego, nie mogę uruchomic silnika bo nie kręci rozrusznik, mam wrazenie ze akumulator się rozładował
witam Mam honde jazz z 2004 roku z polskiego salonu..przebieg ledwo 82 tys i teraz dopiero zaczalem intensywniej ja eksploatowac i wyszla ta slynna usterka z 2011 roku - niespodziewany zanik swiatel mijania podczas jazdy na kilka sekund - nadmienie ze nastapilo to juz trzy razy w ostatnich 4 miesiacach a ostatnio przy predkosci 120 km /h na trasie s17 w godzinach nocnych....horror !!! mam pytanie czy wystarczy wymienic ta slynna zlaczke swiatel mijania przy manetce lewej przy kierownicy czy jeszcze inne elementy wiazki elektrycznej ???
Peugeot 3008/2016r. , mam opony 225/50/17 czy mogę zamienić na 205/55/17 ? czy to podniesie komfort jazdy ?
Nie wiem czy problem nastąpił zaraz po wymianie oleju/filtrów, możliwe, że zbieg okoliczności. Siedząc w kabinie czuć pracę silnika (nie zawsze, ale jest on odczuwalny). Rezonans rozchodzi się po całej posadzce, odczuwalny również delikatnie na pedałach i czasami kierownicy. Autem również zaczęło delikatnie potrząsać przy uruchamianiu. Czyżby poduszki? Możliwe, że przy wymianie olejów coś zostało przeoczone? Dziękuję za odpowiedź i serdecznie pozdrawiam!
Lexus GS450h 2008 rok. Odpalam auto i za 20 sekund słyszę stukanie pod samochodem i nie raz delikatne szarpnięcia lub drgania. Stuki pochodzą spod skrzyni biegów dodam ze skrzynia pracuje dobrze i samochód ma cały czas moc.
Podczas przyśpieszania spada temperatura. Spadek rozpoczyna się w granicach 2000 obrotów (temperatura również spada podczas jazdy pod górę). Termostat został wymieniony 2 razy. Wewnątrz grzeje się normalnie. Temperatura podczas mocnego przyśpieszania potrafi momentalnie spaść o 15 stopni.Po ustabilizowaniu się prędkości powoli rośnie ale bardzo rzadko dochodzi do prawidłowej temperatury. Szukałem podobnych przypadków w internecie i z tego co czytałem ludzie wymieniają termostat, czujnik temperatury, pompę wody i nadal problem nie ustępuje. Dodam jeszcze, że spalanie jest odczuwalnie większe. Komputer również pokazuje spadek temperatury.
Szanowni Specjaliści! Od dłuższego czasu poszukuję odpowiedzi na temat przyczyny i sposobu usunięcia usterki w samochodzie Mercedes-Benz S 320 CDI rocznik 2007. Problem polega na braku paliwa do zasilania silnika przy wskazaniu poziomu tego paliwa w zbiorniku o wartości 1/4 całkowitej pojemności, który z uwagi na konstrukcję jest podzielony na dwie komory i dzięki inspekcji poprzez górne otwory zbiornika z pewnością stwierdzono zaleganie paliwa w komorze lewej przy jednoczesnym braku paliwa w komorze prawej, w której mieści się pompa paliwa zasilająca system wtryskowy. ASO jako rozwiązanie proponuje wymianę kompletnego zbiornika na nowy, ale kalkulacja wskazuje, że koszt takiej operacji to 20% wartości samochodu. Paranoja! Wymiany dwóch zbiorników na używane, a "niby" sprawne w żadnej sposób nie rozwiązały tego problemu. Nigdzie nie można znaleźć schematu systemu paliwowego ukrytego w zbiorniku dla tego modelu (W221 przed liftem), więc pozostają tylko domysły, że eżektor (jet pump) w komorze lewej nie działa pomimo tego, że zbiornik jest czysty, a inspekcja eżektora w zdemontowanym zbiorniku potwierdza jego czystość i drożność. W czym więc problem? Fachowcy mówią, że eżektor zasilany jest strumieniem paliwa powrotnego z systemu wtryskowego. Czy natężenie przepływu jest za małe dla eżektora? Dlaczego usterka pojawia się po iluś latach użytkowania? Przecież pojazd wyjeżdżając z fabryki musiał funkcjonować prawidłowo w zakresie zasilania paliwem tzn. możliwości zużycia całej zawartości zbiornika paliwa. Poirytowany nieudanymi czasochłonnymi wymianami zbiornika jestem również wysoce zniesmaczony wadami konstrukcyjnymi, których dopuścili się inżynierowie słynnej firmy Mercedes-Benz. Przecież to jest samochód klasy premium i nie widzę powodów, dla których egzemplarz kilkunastoletni wyróżniał się negatywnie wśród innych marek. Czy ktoś wie jaka jest przyczyna i sposób na rozwiązanie problemu w funkcjonowaniu zbiornika paliwa w samochodzie Mercedes-Benz S 320 CDI (model W221 rocznik 2007)?
Po po puszczeniu gazu i wysprzęgleniu, np. dojezdzając do skrzyżowania, obroty spadając zatrzymują się na chwilę na ok. 1500 i dopiero po sekundzie spadaja dalej do wartości jałowej Dzieje się to tylko podczas jazdy, problem nie występuje na postoju.
Prawy reflektor w oplu insygni rosieje. Czy jest sens naprawiać i gdzie w okolicy Warszawy - najchętniej Raszyn.
Witam mam problem z seat altea 1.6 tdi 2010. Mianowicie w czasie jazdy przy prędkości ok 140k/h ogromna chmura dymu, zaświeciła sie kontrolka od świec i samochod zgasł. Odpalil dopiero po usunięciu błędów. Po rozpędzeniu go znowu do 140km ta sama sytacja. Zostały wymienione wtryski i teraz wogole nie chce odpalić. Co moze być przyczyna? Prosze o pomoc.
jaki akumulator do Peugeota 3008 1.6 BlueHDi 120 ?
Witam posiadam samochód Audi A6 C5 rok 2000 z silnikiem wolnossacym 1,9 tdi 110 km i posiadam taki problem że dochodzą mnie dziwne odgłosy od silnika a mianowice z lewej strony silnika stojąc przodem do samochodu i to takie w sumie cięzko stwierdzić o co chodzi, coś w stylu szurania jednak ten odgłos nie jest ciągly tylko tak co parenaście sekund na wolnych obrotach bądz podczas jazdy chwilami nawet ciągły. Rozrzad był robiony 3 tysiące km temu i na początku myślalem że tam coś ociera o obudowe lecz wszytsko wydaje się dobrze i już nie mam pojęcia co to może byc
Witam szukam pomocy BMW E46 320d m47n po zakupie po 2 tyg padło sprzęgło i docisk ,sprzedawca zapewniał że było wymieniane 2 tys km przed moim kupnem zapłaciłem 1200 za naprawę, po następnych dwóch tyg padł silnik nit klapki wpadł do silnika. A było grzebane juz wczesniej przy kolektorze bo 2 śruby można było odkręcić palcami. Wyjęliśmy wtrysk a tam błoto. Czy mogę jakoś odstąpić od umowy ??? Przecież to nie jest normalne że po przejechaniu 1200km wszystko się zesralo a w ogłoszeniu było że stan idealny.
ul. Horodelska 30
03-522 Warszawa