Witam, oddałam do naprawy opla astrę 1.4 1998 z powodu gaśnięcia na bardzo niskich obrotach i palącej się kontrolki "check engine". Przed naprawą prosiłam wyraźnie o kontakt w sprawie kosztów naprawy. Po kilku dniach dostałam telefon, że przyczyną usterki jest zawór egr, którego wymiana będzie kosztować 700-900 zł, a za wymianę świec, końcówki rury wydechowej i jeszcze tam czegos facet chce 900 zł. Żadnej z tych napraw ze mną nie uzgodnił. Samochód jest wart jakieś 2000/3000 zł i cena naprawy jest dla mnie absurdalna. Co robić?
Hej, rozszczelniła mi się antena na dachu i w trakcie deszczu woda przecieka do środka. Czym mógłbym coś takiego uszczelnić? wydaje mi się, że też nie powinno to być coć mega trwałego, żebym kiedyś mógł wymienić antenę bez wiercenia dziury w dachu :)
Po wymianie kierownicy mam na niej możliwośc obsługiwania tempomatu którego nie miałem seryjnie. Pytanie brzmi jak dużo trzebą jeszcze dołożyć aby mieć tempomat? Tylko jakieś ustawienia, czy dodatkowe zestawy elementów? Pozdrawiam
Opel vectra 1,9 cdti na cieplym silniku wlacza sie tryb awaryiny I nie mozna przekroczyc 2000 obrotow pomaga reset I za jakis czas to samo
Witam w kia ceed 1.6 crdi problem ze wstecznym otóż na zimnym odpalonym silniku bieg ładnie lekko wchodzi a gdy juz sie zagrzeje to niechce wejść zgrzyta nieda go sie włożyć co może być powodem tego,dodam ze podczas jazdy wszystkie biegi wchodzą lekko. Czy sprzęgło do wymiany?dziękuje
Witam mam forda focusa c-max 2.0 tdci podczas podjazdu pod gorke traci moc co zmusza mnie do wbijania biegu drugiego
Witam posiadam Forda Focusa mk1 1999r hb i mam problem z tylną wycieraczką bo nie działa nawet po wymianie silniczka..Proszę o pomoc...
Bmw e39 2.7 benzyna problem jest taki ze auto na wolnych obrotach silnika zaczyna sie gotowac. Wisko chodzi caly czas. Temperatura podchodzi pod czerwone weze od chlodnicy robia sie twarde. Po przegazowanie auta do ok 4 tys i przytrzymaniu na ok 20 sekund temperatura spada i weze robia sie miekkie. Po ok 5 minutach problem sie powtarza.
Witam, mam Mazdę Premacy 2.0 DiTD 101KM rok 2002 i od jakiegoś miesiąca słyszę coś w rodzaju dzwonienia spod maski. Nie wiem konkretnie z którego elementu bo słyszę to prowadząc. Podczas postoju na minimalnych obrotach dźwięku nie słychać, jadąc bez gazu też nie. Dźwięk jest słyszalny przy obrotach 1700-2100. Nie jest to głuche, nieregularne stukanie a bardziej metaliczne dzwonienie. Prędkość dzwonienia wzrasta wraz z obrotami aż całkiem zanika lub zagłusza ją turbina. Rozrząd wymieniany 30 tyś kilometrów temu, olej jakieś 2 tygodnie temu na 10w40 Valvoline wraz ze wszystkimi filtrami. Co może być przyczyną tego dzwonienia? Ktoś zasugerował mi pasek klinowy. Nie znam się na tym jakoś bardzo ale nie wydaje mi się, żeby to było to. Pozdrawiam
Czy tak zwane “masło” na korku oleju oznacza na pewno uszkodzoną uszczelkę pod głowicą? Co może to powodować? Samochód jeździ normalnie. Musiałem tylko dolać trochę oleju.
Witam, problem jest taki że kompresor klimatyzacji załącza się od razu, wentylator chłodnicy też, a mimo to nie leci zimne powietrze z nawiewu. Czynnik jest uzupełniony i nie ma wycieków. Pytanie, czy ciśnienia w układzie są poprawne? Wysokie ciśnienie ok. 10 bar, niskie ok 6 bar. Pozdrawiam
Zaborze, ul. Chemików 50
32-600 Oświęcim