POWRÓT

Pytania kierowców (13)

  • Fiat Punto Evo 2009: Czy sprężarka klimatyzacji działa bez czynnika chłodzącego?

    Witam,chciałbym zapytać czy brak czynnika chlodzacego w klimatyzacji moze powodować brak załączenia sprężarki?

    Odpowiedzi (6)


  • Mazda 5 2.0 CR1-19R-6: Czujnik dolotowy, nie załącza się turbina

    Witam mam problem z mocą auta Mazda 5 2.0 CD z rocznika 2006 a mianowicie po zapaleniu się kontrolki DPF auto tak jakby traciło siłę i nie załącza się turbina. Byłem na diagnostyce komputerowej i pokazało że czujnik rury dolotowej ma za słaby sygnał .Tylko do końca nie jestem przekonany czy to jest to. Proszę o fachową poradę.

    Odpowiedzi (3)


  • Volvo C30, 1.6D, 109 KM, 2010 r: blad 0089 regulator cisnienia paliwa, auto gasnie podczas jazdy

    Witam, problem polega na tym że samochód raz traci moc, raz gaśnie podczas jazdy. Zaraz po tym jak zgasnie nie da sie go odpalic, dopiero po kilku minutach odpala i pracuje normalnie. Dodam, że w okolicy jednego wtrysku widoczny jest wyciek oleju i na biegu jalowym słychać delikatne "cykanie". Pierwszy raz sytuacja miała miejsce kiedy wyjezdzilem paliwo prawie do zera (może jakiś brud że zbiornika dostał się do filtra paliwa). Podpiecie pod komuter wykazało blad "0089 - regulator ciśnienia paliwa". Co to może byc? Proszę o pomoc. Karol

    Odpowiedzi (6)


  • honda jazz 1.4 2002: silnik szarpie przy zmianie biegów

    Dzien dobry, mam problem z moja jazz szarpie po nagrzaniu się, wcześniej potrafila zgasnąć i swiecil się check engine. Zdiagnozowano czujnik polozenia walu, został wymieniony ale problem został. Bylem u kilku i każdy mechanik mowi co innego, rozrząd do wymiany, cewki, swiece, zawory, czujnik polozenia walka rozrządu, ale nikt nie wie pewno co z nia jest nie tak. szarpie przy zmianie biegu jak puszczam sprzeglo. Najgorsze jest to ze czasami potrafi zgasnąć przy wyprzedzaniu. Prosze o pomoc

    Odpowiedzi (2)


  • Mazda 3 1.6 diesel 109KM 2006 r: wzrost obrotów podczas toczenia

    Witam! Problem polega na bardzo często włączającym się wentylatorze. Nie ma różnicy czy to jest lato czy zima z minusowymi temperaturami. jak wiatrak chodzi to auto głosniej pracuje jakby tłumik był dziurawy. Czujnik tem. wody wymieniłem i nic to nie dało. Druga rzecz jaka mnie denerwuje to gdy auto lekko sie toczy na biegu jałowym wzrastają minimalnie obroty i czuję wibrację gdzies pod maską, ustępują jak się zatrzymam i obroty spadają. Proszę o podpowiedz co to moze byc i z góry dziekuję. Co raz częsciej takze czuc poszarpywanie na wolnych obrotach. Pozdrawiam

    Odpowiedzi (1)


  • VW Touran 2005 1.9 tdi bls: silnik ciężko odpala

    witam mam taki problem z vw że ciezko pali. Po odpaleniu silnik nie pracuje na wszystkie cylindry. Pochodzi troche, gasnie potem nie mozna go odpalic, zapala sie kontrolka silnik i odcina paliwo. Potem tylko krecenie az akumulator sie wyczerpie i nic prosze o pomoc.

    Odpowiedzi (6)


  • Mercedes A 160 rocznik 1999: komunikat HI po wymianie oleju silnikowego

    Witam, włączył sie komunikat HI (rzekomo zbyt duży stan oleju) .Po wymianie oleju (stan z całą pewnością ok)komunikat ponownie się pojawił.

    Odpowiedzi (3)


  • seat leon 1,9 tdi 2004: świeci się check engine

    Świeci mi check engine. auto bylo u elektryka nie znalazl nic, zregenerowana turbina nie przestalo swiecic, wymieniono mostek swiec zarowych dalej swieci, juz nie wiem co robic ,nikt juz nic nie wie a tu dalej swieci. czy moge jezdzic nim? boje sie bo auto juz nie ma takiej mocy , czy ktos moze mi jeszcze podpowiedziec co to moze byc?

    Odpowiedzi (4)


  • VW 5, 1.4 16 V 2005 r. benzyna+LPG: wypadanie zapłonów, olej w zbiorniku wyrównawczym

    Gaz założony pół roku temu. Problem z ubywającym płynem chłodniczym, w zbiorniczku wyrównawczym znajdują się śladowe ilości oleju silnikowego. Płynu ubywa 0,5 cm na tydzień. A drugi problem jest z falującymi obrotami silnika. Przy niskich temperaturach nie włącza się ssanie a przy wyższych temp. obroty na zimnym silniku są 1200, czyli ssanie się załącza. Wcześniej migała kontrolka check engine, wypadanie zapłonów na trzech cylindrach. Zostały wymienione trzy cewki, świece ale błąd był nadal. Na zimnym silniku samochód wolno się zbiera, trzęsie nim i przyspiesza skokowo. Raz nie chciał wejść na 3000 obrotów i go dusiło. Przepustnica jest wyczyszczona, adaptacja zrobiona i wymieniony czujnik temp. cieczy chłodzącej. Problem nie zniknął. Proszę o pomoc.

    Odpowiedzi (3)


  • KIA Ceed I 2010 rok 1,6 CVVT Pb: Chwilowy spadek mocy

    Od jakiegoś czasu mam tak jakby dziury w mocy. Auto przyspiesza potem w okolicy 1950 obr - do 2050 obr następuje jakby przyhamowanie auta. Niby przyspiesza ale dużo słabiej. Po przekroczeniu tych obrotów następuje odczuwalny wzrost mocy, czuć wręcz szarpniecie i wyrwanie auta do przodu. Następny taki punkt jest okolo 3000 obr ale duzo duzo mniej odczuwalny. To jest silnik ze zmiennymi fazami na zaworach dolotowych. Zastanawiam sie czy to aby nie zawór OCV albo samo kolo zmiennych faz. Nie zapala sie żadna kontrolka od silnika, auto jeszcze nie podpinane pod kompa. Jako amator myślałem jeszcze o przepływce ale w tym aucie nie ma przepływomierza (jak to działa gdzie mierzy ilość zassanego powietrza). To wstępne przemyslenia, wiem ze bez kompa sie nie obejdzie ale wole wczesniej sam rozpoznac temat aby nie wprowadzono mnie w zbytnie koszty.

    Odpowiedzi (1)


  • Nissan note 2006: Hamulce i kontrola ABS

    Witam, W moim samochodzie nissan note pali się kontrolka od ABS i hamulca ręcznego oraz zauważyłem, że licznik km nie działa. Co może być przyczyną ?

    Odpowiedzi (5)


  • GolF V 1.4 16 V 2005 r, benzyna+LPG: wypadanie zapłonów golf

    Wypadanie zapłonów na 1 i 2 cylindrze. Po uruchomieniu silnika, gdy włącza się ssanie tj. obroty silnika ok 1200 następuje nierówna praca silnika, w konsekwencji miga kontrolka check engine, po sprawdzeniu skanerem diagnostycznym wyświetla się rozłączanie zapłonu na 1 i 2 cylindrze. Cewki są nowe, śwece też. Samochód miał w zeszłym roku założoną instalację lpg. Auto: Golf V 1.4 16 V

    Odpowiedzi (4)


  • n42b20a: BMW e46 niebieski dym

    Sytuacja wygląda następująco po odpaleniu i zagrzaniu silnik pracuje równo i nie puszcza dymka jednak po przygazowaniu powyżej 3 tysięcy obrotów z rury wydechowej wydostaje się niebieski dym taki "bąk" i potem jak zejdzie z obrotów nadal się pojawia ale w bardzo małej ilości. Przy lekkim gazowaniu na zimnym dym nie występuje.

    Odpowiedzi (2)


<>
ODPOWIEDZI

AUTO SERVICE MUCHARSKI
opinie: 28 ******

ul. Petyhorska 14
25-125 Kielce