Witam,chciałbym zapytać czy brak czynnika chlodzacego w klimatyzacji moze powodować brak załączenia sprężarki?
Witam mam problem z mocą auta Mazda 5 2.0 CD z rocznika 2006 a mianowicie po zapaleniu się kontrolki DPF auto tak jakby traciło siłę i nie załącza się turbina. Byłem na diagnostyce komputerowej i pokazało że czujnik rury dolotowej ma za słaby sygnał .Tylko do końca nie jestem przekonany czy to jest to. Proszę o fachową poradę.
Witam, problem polega na tym że samochód raz traci moc, raz gaśnie podczas jazdy. Zaraz po tym jak zgasnie nie da sie go odpalic, dopiero po kilku minutach odpala i pracuje normalnie. Dodam, że w okolicy jednego wtrysku widoczny jest wyciek oleju i na biegu jalowym słychać delikatne "cykanie". Pierwszy raz sytuacja miała miejsce kiedy wyjezdzilem paliwo prawie do zera (może jakiś brud że zbiornika dostał się do filtra paliwa). Podpiecie pod komuter wykazało blad "0089 - regulator ciśnienia paliwa". Co to może byc? Proszę o pomoc. Karol
Dzien dobry, mam problem z moja jazz szarpie po nagrzaniu się, wcześniej potrafila zgasnąć i swiecil się check engine. Zdiagnozowano czujnik polozenia walu, został wymieniony ale problem został. Bylem u kilku i każdy mechanik mowi co innego, rozrząd do wymiany, cewki, swiece, zawory, czujnik polozenia walka rozrządu, ale nikt nie wie pewno co z nia jest nie tak. szarpie przy zmianie biegu jak puszczam sprzeglo. Najgorsze jest to ze czasami potrafi zgasnąć przy wyprzedzaniu. Prosze o pomoc
Witam! Problem polega na bardzo często włączającym się wentylatorze. Nie ma różnicy czy to jest lato czy zima z minusowymi temperaturami. jak wiatrak chodzi to auto głosniej pracuje jakby tłumik był dziurawy. Czujnik tem. wody wymieniłem i nic to nie dało. Druga rzecz jaka mnie denerwuje to gdy auto lekko sie toczy na biegu jałowym wzrastają minimalnie obroty i czuję wibrację gdzies pod maską, ustępują jak się zatrzymam i obroty spadają. Proszę o podpowiedz co to moze byc i z góry dziekuję. Co raz częsciej takze czuc poszarpywanie na wolnych obrotach. Pozdrawiam
witam mam taki problem z vw że ciezko pali. Po odpaleniu silnik nie pracuje na wszystkie cylindry. Pochodzi troche, gasnie potem nie mozna go odpalic, zapala sie kontrolka silnik i odcina paliwo. Potem tylko krecenie az akumulator sie wyczerpie i nic prosze o pomoc.
Witam, włączył sie komunikat HI (rzekomo zbyt duży stan oleju) .Po wymianie oleju (stan z całą pewnością ok)komunikat ponownie się pojawił.
Świeci mi check engine. auto bylo u elektryka nie znalazl nic, zregenerowana turbina nie przestalo swiecic, wymieniono mostek swiec zarowych dalej swieci, juz nie wiem co robic ,nikt juz nic nie wie a tu dalej swieci. czy moge jezdzic nim? boje sie bo auto juz nie ma takiej mocy , czy ktos moze mi jeszcze podpowiedziec co to moze byc?
Gaz założony pół roku temu. Problem z ubywającym płynem chłodniczym, w zbiorniczku wyrównawczym znajdują się śladowe ilości oleju silnikowego. Płynu ubywa 0,5 cm na tydzień. A drugi problem jest z falującymi obrotami silnika. Przy niskich temperaturach nie włącza się ssanie a przy wyższych temp. obroty na zimnym silniku są 1200, czyli ssanie się załącza. Wcześniej migała kontrolka check engine, wypadanie zapłonów na trzech cylindrach. Zostały wymienione trzy cewki, świece ale błąd był nadal. Na zimnym silniku samochód wolno się zbiera, trzęsie nim i przyspiesza skokowo. Raz nie chciał wejść na 3000 obrotów i go dusiło. Przepustnica jest wyczyszczona, adaptacja zrobiona i wymieniony czujnik temp. cieczy chłodzącej. Problem nie zniknął. Proszę o pomoc.
Od jakiegoś czasu mam tak jakby dziury w mocy. Auto przyspiesza potem w okolicy 1950 obr - do 2050 obr następuje jakby przyhamowanie auta. Niby przyspiesza ale dużo słabiej. Po przekroczeniu tych obrotów następuje odczuwalny wzrost mocy, czuć wręcz szarpniecie i wyrwanie auta do przodu. Następny taki punkt jest okolo 3000 obr ale duzo duzo mniej odczuwalny. To jest silnik ze zmiennymi fazami na zaworach dolotowych. Zastanawiam sie czy to aby nie zawór OCV albo samo kolo zmiennych faz. Nie zapala sie żadna kontrolka od silnika, auto jeszcze nie podpinane pod kompa. Jako amator myślałem jeszcze o przepływce ale w tym aucie nie ma przepływomierza (jak to działa gdzie mierzy ilość zassanego powietrza). To wstępne przemyslenia, wiem ze bez kompa sie nie obejdzie ale wole wczesniej sam rozpoznac temat aby nie wprowadzono mnie w zbytnie koszty.
Witam, W moim samochodzie nissan note pali się kontrolka od ABS i hamulca ręcznego oraz zauważyłem, że licznik km nie działa. Co może być przyczyną ?
Wypadanie zapłonów na 1 i 2 cylindrze. Po uruchomieniu silnika, gdy włącza się ssanie tj. obroty silnika ok 1200 następuje nierówna praca silnika, w konsekwencji miga kontrolka check engine, po sprawdzeniu skanerem diagnostycznym wyświetla się rozłączanie zapłonu na 1 i 2 cylindrze. Cewki są nowe, śwece też. Samochód miał w zeszłym roku założoną instalację lpg. Auto: Golf V 1.4 16 V
Sytuacja wygląda następująco po odpaleniu i zagrzaniu silnik pracuje równo i nie puszcza dymka jednak po przygazowaniu powyżej 3 tysięcy obrotów z rury wydechowej wydostaje się niebieski dym taki "bąk" i potem jak zejdzie z obrotów nadal się pojawia ale w bardzo małej ilości. Przy lekkim gazowaniu na zimnym dym nie występuje.
Dzień dobry, Kia Ceed 1,4 benzyna 2009 Przebieg 145 000 km. Duży ubytek oleju (na oko ok 1 l na 5 tys km) Głośne klepanie silnika (na pewno zawory do regulacji), ale to zużycie oleju mnie niepokoi. Brak niebieskiego dymu czy osadów na rurze wydechowej, korek oleju też czysty. Ponadto po odpaleniu zimnego silnika słychać jakby "wycie", które ustaje po tym, jak silnik osiągnie temperaturę. Ostatnio wymieniona rolka napinacza. Przeraża mnie wizja zużytych pierścieni i kosztownego remontu.
ul. Petyhorska 14
25-125 Kielce