POWRÓT

Pytania kierowców (16)

  • S-type 2001 3.0 benz. automat: rozgrzana skrzynia biegow przestaje reagować

    Mam problem ze skrzynią automatyczną. Podczas wrzucania trybu jazdy, nie ważne jakiego D,P,R,N, to na zimnym samochód jedzie, ale jak silnik jest rozgrzany to nie ma reakcji. A gdy już jedzie, to szarpie podczas zmiany biegów i samochód nie chce się rozpędzić ponad 50km/h. Czy to już koniec skrzyni czy może olej do wymiany?

    Odpowiedzi (4)


  • Jaguar S-Type 4.0 V8: LPG do 4.0 V8

    Czy warto zainstalować LPG do takiego silnika? Mam na myśli jak to znosi? Czy co tydzień będę kursował do regulacji?

    Odpowiedzi (5)


  • jaguar s-type 2004 4.0 bezyna: szarpie powyżej 90km/h

    podczas jazdy przy prędkosci ok 90km/h podczas przyspieszania samochód szarpie. Dodatkowo na postoju czuć jak by wypadał zapłon. Co moge sprawdzić sam i wykluczyć?

    Odpowiedzi (6)


  • volvo s40 II 2004 2.0 D: wtryski volvo s40

    Witam. Chciałbym wiedzieć czy przy wymianie wtrysków musi być ten sam nr wtryskiwaczy?

    Odpowiedzi (3)


  • ford focus mk2 1.4 80km benzyna z lpg: przepustnica a działanie silnika

    czy po odłączeniu przepustnicy silnik powinien zgasnąć? U mnie zaczyna się cały telepać ale jakoś chodzi

    Odpowiedzi (8)


  • Opel Meriva 1.8 16v: mruganie kontrolki ESP po zmianie kół

    witam, po zmianie kół na letnie powyżej 40km/h mruga mi kontrolka ESP. Co może być przyczyną?

    Odpowiedzi (6)


  • Citoren Cactus 1,2 82 KM: instalacja LPG do Citroen Cactus 1,2 82 KM

    Witam, czy można bezpiecznie zagazować citroena cactusa z silnikiem 1,2 82 KM? Jeżeli tak, to czy jest jakaś dedykowana instalacja? Pozdrawiam

    Odpowiedzi (3)


  • Peugeot 5008 1.6 VTi 88kW silnik EP6C 2010r. : Kody błędów po wizycie w ASO

    Witam, byłem dzisiaj w warsztacie z powodu powracającej kontrolki "Check Engine" i po przetestowaniu komputerem wyszły następujące błędy (silnik to 1.6 VTi seria EP6C w Peugeot'cie 5008): - opornik sondy lambda za kat. P0054 oporność zbyt wysoka - sygnał sondy lambda w dół strumienia P0140 spójność - sterownik elektrozaworu pompy olejowej P0948 zwarcie na plusa akumulatora - regulacja ciśnienia oleju P15A6 wartość ciśnienia powyżej nastawy Mam w związku z tym kilka pytań: - pierwsze mega laickie - czy elektrozawór pompy to to samo co "włącznik ciśnieniowy oleju"? Pytam dlatego, że ASO zaśpiewało 700zł ze elektrozawór, a włączniki ciśnieniowe są po 40-50zł w sklepach z częściami? Pewnie nie to samo ale chciałbym się upewnić; - również ASO stwierdzili, że test był robiony uniwersalnym czytnikiem i zapraszają na dokładną diagnostykę komputerem w ASO bo "może czasami wystarczyć reset i wgranie nowego softu" - jedyne 150zł... Możliwe to czy naciągają, i lepiej od razu kupić elektrozawór i dać w niezależnym warsztacie do wymiany? - no i co oznaczają te błędy sondy lambda? też będzie do wymiany? czy możliwa jest jakaś usterka na wysokości wtyczka/przewód? Z góry dziękuję za sugestie!

    Odpowiedzi (3)


  • AUDI A4 B6, 2004r: Dołożenie tempomatu - AUDI A4 B6

    Witam Czy jest możliwość zamontowania tempomatu do samochodu AUDI A4 B6 Avant 2.4 benzyna, multitronic, 2004r. ? Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź.

    Odpowiedzi (3)


  • Renault Scenic II 2008: fabryczne czujniki cofania

    Scenic II 2008 problem z czujnikami cofania . Myślałem ,że rozwiązałęm problem ,ale dalej coś jest nie tak. Początkowo błąd po wpięciu clipa wskazywał awarie 4 czujników naraz - kurcze nie możliwe. Sprawdziłem wiązke i wyszło szydło z worka - wiązka była przecięta na odcinku przed kostką pod lewym światłem tylnym i poprzedni włąściciel ja polutował i obkleił zwykłą taśmą . Oczywiście wilgoś się tam dostała i było tam biało i zielono i jeden z lutów ułamy. Stierdziłem że ide na łatwiznę i nie bede ponownie łatał wiązki - kupiłem używaną. Wpiełem czujniki wpiełem wiązkę i no i wszysko gra. Bardzo zadowolony clipem wykasaowałem błędy i trochę sie zabawiłem zminiłem sobie głos buzzera i modulacje zeby lepiej słyczeć. No i w zasadzie działa, ale z drobnym wyjątkiem jak troche dłuższą podróż zaliczę (normalna pogoda bez deszczu - cieplo sucho) i wrzuce wsteczny to znów krzyczy ciagłym sygnałem - Jednak wystarczy wyłączyć zapłon - właczyć ponownie i czujniki i wszysko już działa dobrze. Znów nic nie kumam ? Prosze o pomoc ?

    Odpowiedzi (4)


  • Audi A4 1998: Faluja obroty na benzynie

    Witam mam problem z audi A4 1.8T 1998 r. Po odpaleniu samochody obroty spadają do 500 a nawet i gaśnie samochód i można tak odpalić kilka razy i nie odpali dodając gazu nie wchodzi na obroty tylko od razu zgaśnie po diagnostyce komputerowej wymieniłem przepustnice ale i tak bez zmian. Natomiast po odłączeniu akumulatora auto chodzi bez zarzutu przez ok 2 dni. Po przełączeniu na gaz obroty cały czas trzymają się na 900 i jest wszystko ok natomiast na benzynie nawet w czasie jazdy szarpie dopiero po osiągnięciu 4000 obr normalnie auto się zbiera. Co może być przyczyną??

    Odpowiedzi (5)


  • Volvo V50 ,2.0 D ,136km, manual, 2010r: Komunikat "Układ silnika,wymagany serwis"

    Witam Żona jest na wyjeździe: pojawia się i gaśnie jej komunikat "Układ silnika,wymagany serwis".Coś przebąkneła że dzieje się to przy zmianie biegów ale nie jest do końca pewna .Auto poza tym zachowuje się normalnie.Czy to koniec dpf czy czujnik położenia pedała gazu.Czy może dotelepać się za kilka dni do Olsztyna?Z góry dziękuję za odpowieź. Marcin

    Odpowiedzi (6)


  • Citroen C5 2.0 hdi 2006 136KM: Brak mocy, depollution system faulty

    Podczas jazdy pojawił się komunikat Depollution System Faulty i samochód stracił moc, tak jak by wyłączyć turbinę. Jest w stanie rozpędzić się na autostradzie do 130 km/h ale pod górę zwalnia np. do 90km/h. Gdy się rozpędzam, to przy niskich obrotach przyspiesza w miarę normalnie, a w momencie przekroczenia 2500 obr, gdy normalnie było czuć kopa, to teraz aż zmula i musze zmienić bieg na kolejny. Wyłączenie silnika rozwiązuje problem na kilkanaście kilometrów. Dodatkowo zauważyłem, że gdy chciałem włączyć tempomat, wyskoczył błąd tempomatu. Miałem już taką sytuację za granicą prawie rok temu w wakacje, ale zalanie Vervą i przepędzenie po autostradzie załatwiło sprawę. Jestem na wyjeździe służbowym 400km od domu. Czy nie zaszkodzę mu taką jazdą z brakiem mocy? Czy to tryb serwisowy? Pozdrawiam

    Odpowiedzi (4)


  • Citroen C4 Cactus silnik benzyna: biały dym z wydechu nawet po rozgrzaniu

    po porannym uruchomieniu silnika leci z wydechu biały dym. Nie ma wpływu na to temperatura silnika, bo jak sie nagrzeje to nadal kopci na biało. Przełączenie na LPG lekko zmniejsza, ale nadal jest widoczny. Zauważylem minimalny ubytek płynu chłodzącego, ale na prawde minimalny. Czy on może powodowac az takie kopcenie na biało?

    Odpowiedzi (6)


  • Alfa Romeo 147 115 KM JTD: Silnik odpala tylko na plaka

    Mam problem z uruchomieniem samochodu przy temperaturze ok 15 stopni i niżej. Jeżeli chodzi o kwestie zapłonowe to wszystko jest sprawne, ale kręcić trzeba kilka sekund żeby załapało. Po odpaleniu nie dymi nic i silnik pracuje prawidłowo. Z plaka odpala od razu.

    Odpowiedzi (6)


  • Kia Ceed 2011 hatchback z LPG: pikanie przy rozruchu + slabe spryskiwacze

    Kia Ceed 2011 z lpg. Od miesiaca pomimo pelnej butli gazu przy wlaczaniu i wylaczaniu silnika okropnie glosno pika. Wydaje 4 przerywane dzwieki i ustaje. Nie wiem o co chodzi? Dodatkowo przednie spryskiwacze bardzo nisko j slabo rozpylaja plyn a tylny leje steumieniem. Czy wymienic dysze u silnik spryskiwaczy?

    Odpowiedzi (4)


<>
ODPOWIEDZI

Auto-Komplex Adam Szczypczyk
opinie: 17 ******

JAGIELNIA, 24a
32-050 Skawina