POWRÓT

RXH 508 hybrid

Witam,

Koledzy mam problem z zakupionym rxh / to już moja 2 hybryda 508 natomiast wcześniej takich problemów nie miałem.

Mianowicie na początku wywalało check i błędy: P2032/ P1490/ P1447 - zacząłem szukać i znalazłem luźną wtyczkę przy czujniku temp. filtra cząstek stałych. Wypaliłem dpfa - po aktywacji z diagboxa - wszystko ładnie wypaliło do 0 i błędy juz się nie pojawiają.

Jednak okazało się że są jeszcze inne: P0A35 / P1AC4/ P1AD9/ P1A79/ P0A0F/ U0167 - wszystko w hybrydzie.
Podczas jazdy po kilku kilometrach wyrzuca błąd i ucina moc, nie można też wybrać opcji SPORT. Zastanawiam się nad czy czasami nie dochodzi do przegrzania silnika i wyrzuca wszystko po kolei z racji na zapowietrzenie układu. Wczoraj płukałem
i wymieniałem cały płyn w układzie - pytanie czy jest to ten sam układ, który chłodzi aparaturę hybrydową? Jak to sprawdzić i prawidłowo dokonać odpowietrzenie/ wymiany płynu/ czy tutaj stosuje się standardowy płyn chłodzący?

Proszę o pomoc i pozdrawiam serdecznie.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Darmowa porada mechanika