"Samochód został przyjęty do naprawy mimo, że nie byłam umówiona. Samochód miał problem z zapalaniem. Po kilku godzinach poinformowano mnie o cenie części i usługi. Naprawdę wszystko zostało załatwione profesjonalnie, szybko i grzecznie. Polecam",
JRB, Skoda Fabia
"Polecam tego mechanika. Serwisuje u niego flotę 13 pojazdów od roku czasu i to co wyróżnia ten warsztat od innych, to przedewszystkim dokładność przeprowadzanych napraw, krótki czas ich trwania, no i niskie ceny. Kontakt z klientem 10/10. Polecam.",
Adrian Koch, Opel Corsa Skoda Octavia
"Polecam ten warsztat z czystym sumieniem. Szybko i w dobrej cenie.
To jest jedyny warsztat w którym ze spokojem mogę zostawić samochód.
Obsługa na wysokim poziomie.",
Sebastian, Honda Civic , Honda Accord
Myślisz o tuningu swojego samochodu? Jedną z efektownych metod jest zamontowanie sportowego zawieszenia. Samochód można obniżyć np. za pomocą sportowych amortyzatorów i sprężyn, lub zastosować sztywne zawieszenie gwintowane. Wpłynie to na lepsze prowadzenie samochodu i bezpieczeństwo, pod warunkiem że droga po której będziesz się poruszał nie będzie zniszczona.
Podniesienie zawieszenia gwintowanego - w jednych warsztatach się tego nie podejmą, bo się na tym nie znają, inni zdziwieni pytają czemu samemu nie chce tego zrobić bo proste. Komu wierzyć, o co zapytać żeby mieć pewność że będzie to dobrze zrobione ?
Meriva 1,6 16V 105KM benzyna. Silnik na postoju pracuje w całym zakresie obrotów normalnie. Podczas jazdy gdy za kimś jadę i muszę odrobinę odjąć gazu tak aby minimalnie zmniejszyć prędkość to po ponownym lekkim dodaniu gazu silnik się przytyka na chwilkę i szarpnie samochodem. Dalej już pracuje...
Po przejechaniu ok. 530 km od wystartowania wyskoczyla kontrolka awarii silnika, samochod zaczal sie trzasc. Przy podjezdzie pod delikatna gorke ledwo co wyciagnal 70km/h. Samochod maxymalnie na prostej dawal rade jechac 100km/h z zwiekszaniem predkosci auto coraz bardziej trzeslo....
Problem dotyczy Seat Altea 1,9 TDI rocznik 2004. Po przekroczeniu prędkości 120 km/h, z tylnej części samochodu dobiega odgłos stukotu. Odgłos jest głuchy, rytmiczny i dość głośny. Po zwolnieniu, problem ustaje. Pierwsze myśli skierowałem w stronę opon,wiec je wymieniłem(i tak od dawna...
Seat Toledo III został po raz pierwszy zaprezentowany w 2004 roku. Pojazd zaliczany jest do segmentu samochodów typu C. Toledo III w porównaniu do drugiej generacji ponowanie zmieniło swoją...
Produkowany w latach 2002 - 2010 Citroen C3 pierwszej generacji to auto osobowe zaliczające się do segmentu pojazdów typu B. To nieduży samochód z nadwoziem typu hatchback, który pełnił...
Seat Toledo II to pojazd wyprodukowany pomiędzy 1999, a 2004 rokiem. W porównaniu do swojej wcześniejszej wersji samochód przybrał bardziej opływowy kształt, znacząco odróżniając się od...
Produkowany w latach 2005 - 2014 Citroen C1 I powstał przy współpracy PSA Peugeot Citroen oraz Toyoty. W 2009 roku przeprowadzono pierwszy facelifting C1, kolejną modyfikację wprowadzono w...