Jeżeli coś sprawia problemy jak się popsuje, a gdy tego nie ma wszystko jest ok, to czemu tego nie usunąć? Przed takim dylematem stają kierowcy walczący z zaworem EGR. Można go usunąć, zaślepić lub wyłączyć elektronicznie, ale czy to bezpieczne? Kierowca teoretycznie może odczuć nawet lepszą pracę silnika, jednak samochód taki zacznie przekraczać normy emisji tlenków azotu NOx.
Witam, padł mi niedawno zawór EGR i chciałem się dowiedzieć, czy nie można go jakoś wyłączyć/zaślepić/zablokować? Czy muszę koniecznie kupować nowy zawór? Raz, że koszty, a dwa to słyszałem, że niektórzy jakoś zaślepiają ten EGR i silnik nawet lepiej pracuje. POZDRAWIAM
Volvo s 60 2001rok 140 km benzyna na rozgrzanym silniku po odpaleniu obroty spadają jakby miał zaraz zgasnąć oraz przy skręcie kołami tez falują bardzo ale tylko na rozgrzanym na zimnym jest wszystko ok
Witam mam problem z odpaleniem samochodu raz pali odrazu bez problemu drugi raz kręcę dlugo i nic po kilku razach tak odpala bez problemu. Hyundai getz 1.4 benzyna
Bardzo często wiele osób w okresie letnim lub też wiosennym decyduje się na wyjazd w celu odpoczynku. Warto pamiętać, iż taka weekendowa podróż niesie za sobą konieczność zabrania również do...
Coraz więcej posiadaczy aut decyduje się wypełniać opony samochodu azotem, zamiast powietrzem atmosferycznym. Skąd taki pomysł? Zwolennicy rozwiązania twierdzą, że jest to opcja bezpieczniejsza,...
Dwumasowe koło zamachowe jest jednym z ważniejszych elementów wyposażenia nowoczesnych samochodów. Wpływa na prawidłową pracę silnika oraz układu zmiany biegów. Warto, zatem wyjaśnić kilka kwestii...
Handlarze samochodowi, aby ubić jak najlepszy interes, stosują szereg trików, które znacznie uatrakcyjniają ofertę. I bardzo często klienci łapią się na takie sztuczki, nie zdając sobie sprawy z...