Krzysztof Kowalik - mechanika samochodowa
Szelburg-Zarembiny 41, Abramowice, Lublin
Warsztat zlokalizowany jest na ul. Szelburg-Zarembiny 41. Jest to ulica boczna do Abramowickiej umiejscowiona dokładnie po przeciwległej stronie Izby Przyjęc szpital na ul. Abramowickiej.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Sebuś" Sebastian Szymański
Biernata z Lublina 10, Abramowice, Lublin
Dojazd: od Kunickiego skrzyżowanie z Kraszewskiego, na czwarte skrzyżowanie na tej ulicy to Biernata z Lublina. Szyld AUTO - SERWIS.- niebieski na ogrodzeniu ,wykonuje naprawy drobne u klienta,sprzedaż części i akcesoriów Godziny...
Dominów 91, Abramowice, Lublin
"POLECAM!! Pan Bogusław to prawdziwy fachowiec z pasją! Doświadczenie, solidność, kultura, uczciwość! Warsztat zdecydowanie godny polecenia!",
Tomasz, Audi A4
Abramowicka 30, Abramowice, Lublin
"W Audi A6 naprawiałem zawieszenie, wszystko sprawnie i profesjonalnie. Bardzo miła i pomocna obsługa. Polecam!",
Irek, Audi A6
Krzysztof Kowalik - mechanika samochodowa
Szelburg-Zarembiny 41, Abramowice, Lublin
Warsztat zlokalizowany jest na ul. Szelburg-Zarembiny 41. Jest to ulica boczna do Abramowickiej umiejscowiona dokładnie po przeciwległej stronie Izby Przyjęc szpital na ul. Abramowickiej.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Sebuś" Sebastian Szymański
Biernata z Lublina 10, Abramowice, Lublin
Dojazd: od Kunickiego skrzyżowanie z Kraszewskiego, na czwarte skrzyżowanie na tej ulicy to Biernata z Lublina. Szyld AUTO - SERWIS.- niebieski na ogrodzeniu ,wykonuje naprawy drobne u klienta,sprzedaż części i akcesoriów Godziny...
Dominów 91, Abramowice, Lublin
"POLECAM!! Pan Bogusław to prawdziwy fachowiec z pasją! Doświadczenie, solidność, kultura, uczciwość! Warsztat zdecydowanie godny polecenia!",
Tomasz, Audi A4
Abramowicka 30, Abramowice, Lublin
"W Audi A6 naprawiałem zawieszenie, wszystko sprawnie i profesjonalnie. Bardzo miła i pomocna obsługa. Polecam!",
Irek, Audi A6
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Cena usługi wymiana uszczelki pod głowicą w Lublinie: od 516,67 PLN do 1.350,00 PLN
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
W 2001 roku rozpoczęto produkcję pierwszej generacji Peugeota 307, auta należącego do segmentu C (niska klasa średnia). Pojazd szybko zdobył dobrą opinie i w ten sposób otrzymał nagrodę...
Skoda Superb to auto klasy średniej segmentu D, które jest produkowane od 2001 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu liftback i kombi. Głównymi...
Peugeot 407 to samochód osobowy klasy średniej. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2004 roku. Auto zdobyło w błyskawicznym tempie bardzo silną pozycję na rynku. W porównaniu do wcześniejszej...
Drugą generację Peugeota 307 produkowano w latach 2005 – 2012. Samochód należy do segmentu C, czyli niskiej klasy średniej. Auto uzyskało tytuł Samochodu Roku 2002. Wygląd nadwozia 307 II...