P.H.U. GREGOR MECHANIKA I WULKANIZACJA
Żyrardowska 1b, Grodzisk Mazowiecki
"Polecam,szybko sprawnie i rzetelnie . jestem zadowolona ",
Goniakk, Renault Clio kombi limitowana seria 2019 1,0 benzy
ul. Kresowa 26, Grodzisk Mazowiecki
"Auto odmówiło poszłuszeństwa dzień przed wigilią.
Okazało się że to pompa a nie czujnik położenia wału jak myślałem . Pan Marcin polecił odrobinę droższy ale pewniejszy wariant z regeneracją zamiast zakupu używanej. Miłe zaskoczenie jeżeli chodzi o koszta. Dodatkowo oczywiście wymiana filtrów.
Ciekawostka . Po pewnym czasie silnik zaczął...",
Tomasz, Renault Scenic
ul. Żydowska 2, Grodzisk Mazowiecki
"Bardzo dobry mechanik, rzetelny i pomysłowy. Nie naciąga niepotrzebnie na koszty. Polecam z pełną odpowiedzialnością!",
Pawel, Renault
"Szybka i konkretna diagnoza, miedzy innymi naprawami i prosto z ulicy, odnosnie usterki zauwazonej w trasie na wakacje. Sympatyczna obsluga.",
Malwina, Renault megane
Auto Serwis Diesel. Wtryski Pompy Turbo Regeneracja
Grunwaldzka 9a, Żyrardów, Grodzisk Mazowiecki
"Polecam serwis wszystko ok szybka diagnostyka szybka naprawa nie trzeba długo czekać polecam.",
eltomas102, Renault Master
Piaskowa 31, Grodzisk Mazowiecki
"Trafiłam do tego warsztatu z przypadku, po prostu pierwszy który zobaczyłam po drodze. Pierwsze wrażenie- chyba nic z tego. Jednak pewien miły człowiek zerknął na mój wiekowy samochód i nawet wiedząc że wielkiej kasy z tego nie będzie zabrał się za naprawę. Szacunek dla pana który spawał ten nieszczęsny tłumik za cierpliwość",
Rtik, Renault twingo
Piaskowa 31, Grodzisk Mazowiecki
"Problem zostal szybko zdiagnozowany i naprawa przebiegła bardzo sprawnie. Bardzo miła obsługa. Polecam!",
Anna, Volkswagen/Passat
Wólka Grodziska 28D, Grodzisk Mazowiecki
* mechanika samochodowa - diagnostyka komputerowa, wymiana oleju, hamulce, wydechy, zawieszenia, sprzęgła, rozrządy, silniki, układy paliwowe benzynowe, układy paliwowe diesla (common rail), drobne naprawy powypadkowe, regeneracja/naprawa:...
P.H.U. GREGOR MECHANIKA I WULKANIZACJA
Żyrardowska 1b, Grodzisk Mazowiecki
"Polecam,szybko sprawnie i rzetelnie . jestem zadowolona ",
Goniakk, Renault Clio kombi limitowana seria 2019 1,0 benzy
ul. Kresowa 26, Grodzisk Mazowiecki
"Auto odmówiło poszłuszeństwa dzień przed wigilią.
Okazało się że to pompa a nie czujnik położenia wału jak myślałem . Pan Marcin polecił odrobinę droższy ale pewniejszy wariant z regeneracją zamiast zakupu używanej. Miłe zaskoczenie jeżeli chodzi o koszta. Dodatkowo oczywiście wymiana filtrów.
Ciekawostka . Po pewnym czasie silnik zaczął...",
Tomasz, Renault Scenic
ul. Żydowska 2, Grodzisk Mazowiecki
"Bardzo dobry mechanik, rzetelny i pomysłowy. Nie naciąga niepotrzebnie na koszty. Polecam z pełną odpowiedzialnością!",
Pawel, Renault
"Szybka i konkretna diagnoza, miedzy innymi naprawami i prosto z ulicy, odnosnie usterki zauwazonej w trasie na wakacje. Sympatyczna obsluga.",
Malwina, Renault megane
Auto Serwis Diesel. Wtryski Pompy Turbo Regeneracja
Grunwaldzka 9a, Żyrardów, Grodzisk Mazowiecki
"Polecam serwis wszystko ok szybka diagnostyka szybka naprawa nie trzeba długo czekać polecam.",
eltomas102, Renault Master
Piaskowa 31, Grodzisk Mazowiecki
"Trafiłam do tego warsztatu z przypadku, po prostu pierwszy który zobaczyłam po drodze. Pierwsze wrażenie- chyba nic z tego. Jednak pewien miły człowiek zerknął na mój wiekowy samochód i nawet wiedząc że wielkiej kasy z tego nie będzie zabrał się za naprawę. Szacunek dla pana który spawał ten nieszczęsny tłumik za cierpliwość",
Rtik, Renault twingo
Piaskowa 31, Grodzisk Mazowiecki
"Problem zostal szybko zdiagnozowany i naprawa przebiegła bardzo sprawnie. Bardzo miła obsługa. Polecam!",
Anna, Volkswagen/Passat
Wólka Grodziska 28D, Grodzisk Mazowiecki
* mechanika samochodowa - diagnostyka komputerowa, wymiana oleju, hamulce, wydechy, zawieszenia, sprzęgła, rozrządy, silniki, układy paliwowe benzynowe, układy paliwowe diesla (common rail), drobne naprawy powypadkowe, regeneracja/naprawa:...
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
Model E46 to czwarty samochód pojawiający się w ofercie BMW Serii 3. Jest następcą bardzo popularnego E36, a jego produkcja rozpoczęła się w 1998 roku. W 2001 roku model przeszedl...
BMW Serii 3 to auto klasy średniej segmentu D, który produkowany jest od 1975 do dzisiaj. Do dnia dzisiejszego powstało już 7 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu coupe, hatback, liftback,...
BMW Serii 1 F20-21 to kontynuacja modelu E81-87 który odniósł duży sukces. Model urósł w porównaniu do poprzednika nie tylko na zewnątrz. Gama silników benzynowych liczy aż 14 jednostek oraz...
Produkcję BMW Serii 1 E81-87 rozpoczęto w 2004 roku. To najmniejszy model w ofercie BMW, który stał się najczęściej kupowanym pojazdem tej marki. Jego produkcja zakończyła się w 2013 roku. W...