Immanuela Kanta 15, Osiedle Jaroty, Olsztyn
Zakole 15, Osiedle Jaroty, Olsztyn
"Polecam. Perfekcyjne podejście do naprawy, naprawa szybka i solidna. Ale nie jest tani i trzeba się zapisywać w kolejkę. Za jakość trzeba płacić a kolejka do Niego mówi sama za siebie,",
SPioN
Jarocka 44, Osiedle Jaroty, Olsztyn
"Naprawa mojego samochodu została wykonana bardzo szybko, efekt naprawy bez żadnych zastrzeżeń - super. Pan Ruch, jak i Panowie z którymi rozmawiałam, życzliwi, sympatyczni. Polecam ten zakład wszystkim, którzy niestety będą musieli skorzystać z takiej pomocy. Mnie również ten zakład polecono. ",
IPP BARBARA B., Suzuki Ignis
Hanowskiego 16, Osiedle Jaroty, Olsztyn
"Byłem przejazdem w Olsztynie i wymieniałem w tym warsztacie podporę wału w VW Crafter. Usługa wykonana szybko i niedrogo. Polecam tą firmę. Może jeszcze kiedyś skorzystam, duży plus za podejście do klienta.",
Krzysztof, VW Crafter
Immanuela Kanta 15, Osiedle Jaroty, Olsztyn
Zakole 15, Osiedle Jaroty, Olsztyn
"Polecam. Perfekcyjne podejście do naprawy, naprawa szybka i solidna. Ale nie jest tani i trzeba się zapisywać w kolejkę. Za jakość trzeba płacić a kolejka do Niego mówi sama za siebie,",
SPioN
Jarocka 44, Osiedle Jaroty, Olsztyn
"Naprawa mojego samochodu została wykonana bardzo szybko, efekt naprawy bez żadnych zastrzeżeń - super. Pan Ruch, jak i Panowie z którymi rozmawiałam, życzliwi, sympatyczni. Polecam ten zakład wszystkim, którzy niestety będą musieli skorzystać z takiej pomocy. Mnie również ten zakład polecono. ",
IPP BARBARA B., Suzuki Ignis
Hanowskiego 16, Osiedle Jaroty, Olsztyn
"Byłem przejazdem w Olsztynie i wymieniałem w tym warsztacie podporę wału w VW Crafter. Usługa wykonana szybko i niedrogo. Polecam tą firmę. Może jeszcze kiedyś skorzystam, duży plus za podejście do klienta.",
Krzysztof, VW Crafter
Tuleje wahaczy to gumowo-metalowe z reguły wymienne elementy zawieszenia, których trwałość określona jest na 10-15 tys. km. Jednak faktyczny przebieg zależy od środowiska w jakim używany jest pojazd. Podczas jazdy po dobrej jakości drogach, tuleje mogą wytrzymać nawet 30 tys. km. Na szczęście wymiana nie jest droga, nie licząc przypadków gdzie konieczna jest wymiana całego wahacza. Podręcznikowe objawy zużytych tulei wahaczy to stuki na nierównościach, utrudnione prowadzenie samochodu oraz wyczuwalne drgania.
Wymiana tulei wahacza to dla doświadczonego mechanika chleb powszedni. Cena może zależeć od typu zawieszenia w konkretnym pojeździe i ilości pracy jaka jest potrzeba w celu demontażu wahacza. Z reguły koszt samej usługi zawiera się w przedziale 50 - 150 zł. za stronę. Tuleje warto wymieniać parami z racji ich stosunkowo niskiej trwałości.
Wymiana tulei wahacza to jedna z podstawowych usług realizowanych w warsztacie, dlatego każdy polecany serwis samochodowy w Twojej okolicy powinien poradzić sobie z tym bez problemów. Przestrzegamy przed samodzielną wymianą tulei, ponieważ potrzebna jest do tego prasa hydrauliczna. Nowa tuleja musi zostać wprasowana w stary wahacz dokładnie i prawidłowo, a o obsunięcie na prasie nie trudno. Usługa nie jest droga, dlatego nie warto ryzykować.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
wypracowana tuleja wahacza prawa tylna strona. Czy można naprawić tylko jedną stronę czy potrzebna jest wymiana kompletu? pozdrawiam, Magdalena
Skrzypi przednie zawieszenie zwłaszcza przy pokonywaniu progów zwalniających. Co może być powodem?
Po skręcie w czasie jazdy zabuja klika razy całą karoserią i słychac jakby stuki delikatne .Po wyjściu na prosta dalej idzie autko bez kolebania i bez stukania. Wrażenie jakby tył tak sie zachowywał. Czy tak powinien zachowywać sie pojazd?
Tylne koła od pewnego czasu pochylały się dołem na zewnątrz -kupiłem wszystkie simendbloki wymieniłem ale nic się nie poprawiło,nie bardzo da się jechać-co zrobić można by problem zlikwidować?
Mazda 3 to japońskie auto osobowe klasy kompaktowej produkowane od 2003 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstało 5 generacji modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu sedan oraz...
Honda CR-V to japońskie auto osobowe typu SUV klasy kompaktowej produkowane od 1995 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstało 5 generacji modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu...
Mazda 2 to japońskie auto osobowe klasy aut miejskich produkowane od 1996 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstały 4 generacje modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu sedan oraz...
Mazda 6 to japońskie auto osobowe klasy średniej produkowane od 2002 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstały 3 generacje modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu sedan, liftback...