Wymiana drążka kierowniczego Gorzyce

Filtry Mapa

  •   Zapraszamy do skorzystania z naszych usług z zakresu:     Ogólnej mechaniki samochodowej Rozrządów Sprzegiel Napraw silników układu hamulcowego układu wydechowego układu smarowania ...

  •   Zapraszamy do skorzystania z naszych usług z zakresu:     Ogólnej mechaniki samochodowej Rozrządów Sprzegiel Napraw silników układu hamulcowego układu wydechowego układu smarowania ...

Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>

Twoje auto wymaga wymiany końcówki drążka kierowniczego? Kontrola jego stanu i profesjonalny serwis są niezwykle istotne, aby uniknąć luzu na kierownicy - może ona powodować niebezpieczną jazdę. Sprawdź polecanych mechaników, zapoznaj się z kosztem wymiany końcówki drążka kierowniczego i umów się na wizytę w dogodnym terminie.

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

ZAPYTAJ MECHANIKA

Volvo V50 2.0 D 2005: turbina nie doładowuje po gazowaniu na zimnym silniku

Witam, mam problem z doładowaniem. Czasami (losowo) podczas jazdy na zimnym silniku przestaje działać turbina. Samochód traci moc, rozpędza się tyle co bez turbo. Pomaga wyłączenie i włączenie silnika. Brak mocy jest prawie zawsze jak dynamicznie przyspiesze na zimnym silniku.

Odpowiedzi (5)

Chevrolet Kalos 1.2 2006: niebieski dym przez 15 sekund

Po odpaleniu samochodu (przeważnie rano) lub po dluższym postoju za dnia, z wydechu leci niebieski dym przez ok 15 sekund. Potem w trakcie użytkowania spaliny są normalne. Do kolejnego dłuższego postoju. Proszę o podpowiedź

Odpowiedzi (3)

Chevrolet Aveo T225 1.2 84 KM: jaka jest regulacja luzu zaworowego w Aveo 1.2

Witam, silnik w moim Aveo zaczął głośniej pracować gdy jest zimny. Podejrzewam potrzebną regulację luzu zaworowego. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy tam jest regulacja mechaniczna czy hydrauliczna? Wpłynie to pewnie znacząco na koszty regulacji o ile się nie mylę? Pozdrawiam

Odpowiedzi (3)

Chevrolet Aveo 1.2: strzela na zimnym silniku

Witam, gdy jadę na zimnym silniku to po kilkuset metrach zaczyna się dławić i strzela z wydechu. Jak się rozgrzeje to wszystko wraca do normy. Komputer nie pokazuje błędów i nie świecą się żadne alarmujące kontrolki przy zegarach. Co to może być?

Odpowiedzi (3)

Nasze porady

Honda CR-V (II, III)  - Cena wymiany końcówki drążka kierowniczego

Honda CR-V (II, III) - Cena wymiany końcówki drążka kierowniczego

 Honda CR-V to japońskie auto osobowe typu SUV klasy kompaktowej produkowane od 1995 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstało 5 generacji modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu...

więcej

Mazda 2 (I, II)  - Cena wymiany końcówki drążka kierowniczego

Mazda 2 (I, II) - Cena wymiany końcówki drążka kierowniczego

 Mazda 2 to japońskie auto osobowe klasy aut miejskich produkowane od 1996 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstały 4 generacje modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu sedan oraz...

więcej

Mazda 3 (I, II)  - Cena wymiany końcówki drążka kierowniczego

Mazda 3 (I, II) - Cena wymiany końcówki drążka kierowniczego

 Mazda 3 to japońskie auto osobowe klasy kompaktowej produkowane od 2003 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstało 5 generacji modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu sedan oraz...

więcej

Mazda 6 (I, II) - Cena wymiany końcówki drążka kierowniczego

 Mazda 6 to japońskie auto osobowe klasy średniej produkowane od 2002 roku do dnia dzisiejszego. W tym czasie powstały 3 generacje modelu. Samochód produkowany jest w nadwoziu sedan, liftback...

więcej