MOTOER Warsztat samochodowy Zabrze (DTŚ)
Korczoka 86, Zaborze, Zabrze
Terminy aktualizowane automatycznie
"Profesjonalne podejście do klienta, bardzo miła atmosfera. Samochodem zajmuje się jeden mechanik od początku do końca który prowadzi naprawę. ogromny plus za możliwość porozmawiania po naprawie z mechanikiem prowadzącym. Pozdrawiam Pana „ M ”. Chłopaki naprawdę znają się na rzeczy. ",
Daniel, Bmw e91 320d
"Pierwszy raz korzystałem z usług warsztatu. Jestem miło zaskoczony poziomem obsługi klienta .Ekipa która tam pracuje widać ze lubi swoją robotę. Bez problemowy kontakt z właścicielem . Co prawda cieżko sie do nich dostać . Trzeba zapisać się na termin,ale to tylko dobrze o tym warsztacie świadczy.Wszystkie dodatkowe tematy które mogą wyjsć...",
Mike.T, BMW E46 320d Automat
"Ekspresowa wymiana tarcz i klocków z przodu. Koszty zaskakująco niskie w porównaniu z kosztorysem serwisu BMW, który powaliłby nie jednego ... Na pewno wrócę na kolejne prace przy moim autku. Wielki pozytyw i polecam warsztat z czystym sumieniem.",
Tomek, BMW X3
"Naprawdę wielki szacunek dla ekipy!!Życiowe podejście do tematu,niespotykane w innych warsztatach.Byłem w sytuacji na ostrzu noża,pilnie potrzebowałem pomocy,której mi nie odmówiono i usunięto usterkę szybko,sprawnie i bezproblemowo tego samego dnia.Serdecznie POLECAM!",
Amon, BMW 316i
"Wybrałem warsztat z uwagi na autoryzację firmy Bosch. Wymiana tarcz, klocków. Wszystko bezproblemowo i w rozsądnych pieniądzach. Duże zaplecze , sporo stanowisk , sklep z częściami. Polecam ten serwis",
Jacek , BMW
ul. Paderewskiego 46, Kończyce, Zabrze
"Samochód naprawiony szybko, w dobrej cenie. Polecam ten warsztat, uczciwi fachowcy. ",
Błażej , Bmw
MOTOER Warsztat samochodowy Zabrze (DTŚ)
Korczoka 86, Zaborze, Zabrze
Terminy aktualizowane automatycznie
"Profesjonalne podejście do klienta, bardzo miła atmosfera. Samochodem zajmuje się jeden mechanik od początku do końca który prowadzi naprawę. ogromny plus za możliwość porozmawiania po naprawie z mechanikiem prowadzącym. Pozdrawiam Pana „ M ”. Chłopaki naprawdę znają się na rzeczy. ",
Daniel, Bmw e91 320d
"Pierwszy raz korzystałem z usług warsztatu. Jestem miło zaskoczony poziomem obsługi klienta .Ekipa która tam pracuje widać ze lubi swoją robotę. Bez problemowy kontakt z właścicielem . Co prawda cieżko sie do nich dostać . Trzeba zapisać się na termin,ale to tylko dobrze o tym warsztacie świadczy.Wszystkie dodatkowe tematy które mogą wyjsć...",
Mike.T, BMW E46 320d Automat
"Ekspresowa wymiana tarcz i klocków z przodu. Koszty zaskakująco niskie w porównaniu z kosztorysem serwisu BMW, który powaliłby nie jednego ... Na pewno wrócę na kolejne prace przy moim autku. Wielki pozytyw i polecam warsztat z czystym sumieniem.",
Tomek, BMW X3
"Naprawdę wielki szacunek dla ekipy!!Życiowe podejście do tematu,niespotykane w innych warsztatach.Byłem w sytuacji na ostrzu noża,pilnie potrzebowałem pomocy,której mi nie odmówiono i usunięto usterkę szybko,sprawnie i bezproblemowo tego samego dnia.Serdecznie POLECAM!",
Amon, BMW 316i
"Wybrałem warsztat z uwagi na autoryzację firmy Bosch. Wymiana tarcz, klocków. Wszystko bezproblemowo i w rozsądnych pieniądzach. Duże zaplecze , sporo stanowisk , sklep z częściami. Polecam ten serwis",
Jacek , BMW
ul. Paderewskiego 46, Kończyce, Zabrze
"Samochód naprawiony szybko, w dobrej cenie. Polecam ten warsztat, uczciwi fachowcy. ",
Błażej , Bmw
Szukasz warsztatu oferującego kompleksową naprawę turboosprężarek, zarówno zwykłych jak i tych ze zmienną geometrią? Zabierz swój samochód do sprawdzonego mechanika i miej pewność profesjonalnej obsługi. Jeśli masz drobne problemy z turbiną może wystarczyć regeneracja turbosprężarki, w ten sposób zaoszczędzisz na kupnie nowej. Zostaw jej demontaż najlepszemu specjaliście - umów się na wizytę w serwisie zlokalizowanym blisko Ciebie.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam. Po wymianie turbiny 1.9 tdi asv zwykła pompa przy 1 i 2 biegu auto się wolno zbiera, brak przyspieszenia, przed wymiana turbiny rakieta.
Witam, wczoraj podczas jazdy auto zaczęło się przycinać podczas jazdy, dodatkowo słychać jakieś tarcie nie wiem czy nie z turbiny. Jeżdżę Alfą GT 1.9 jtdm 150 km. Już wcześniej miałem problemy z turbiną, mianowicie powyżej 3500 obrotów auto traciło moc i wchodziło w tryb serwisowy. Sprawdziłem...
Czy płukanie układu po wymianie nie zatartej sprężarki jest niezbędne?
zaczyna gwizdac turbina i wydobywa sie z rury wydechowej biały dym czy to koniec turbiny? Jak dlugo moge jeszcze jezdzic? Orientacyjny koszt?
Produkcję Toyoty Auris I rozpoczęto w 2006 roku. Samochód należy do segmentu klasy C, czyli niższej klasy średniej. Auto pod względem technicznym było podobne do Toyoty Corolla. Samochód...
Toyotę Yaris drugiej generacji produkowano w latach 2005 - 2011. W porównaniu do swojego poprzednika sylwetkę auta zmodernizowano, lecz pomimo to przypominała Toyotę I generacji. Pojazd...
Toyota Avensis drugiej generacji to samochód klasy średniej produkowany w latach 2002 - 2009. Konstrukcyjne auto niewiele różni się od swojego poprzednika, jednak jego sylwetka została...
Produkcję Toyota Corolla IX rozpoczęto w 2001 roku, a zakończono w 2009 roku. Samochód do swojego poprzednika nie był absolutnie podobny, ponieważ jego sylwetka została zaprojektowana na...