Przyczepy campingowe Krynica-Zdrój

WYSZUKAJ NA MAPIE

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Lemek Grzegorz Autonaprawa

    Krynica-Zdrój   »   Stara Droga 12

    OPINIE: 30+ ******

    "POLECAM TEN WARSZTAT!!! Będąc na wczasach w Szczawniku miałem problem z moim paskiem, znalazłem na necie warsztat p.Grzegorza profesjonalizm z jakim się spotkałem przerósł moje oczekiwania.Zgadzam się z opiniami poprzedników.DZIEKI WIELKIE ZA POMOC!!! Adam z Poręby.",
    Adam, Passat b6

Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>
W OKOLICY

Nasze porady

Przyczepy kempingowe – nowe czy używane?

Przyczepy kempingowe – nowe czy używane?

 Zakup przyczepy kempingowej to spory wydatek, na który nie każdego stać. Kiedy więc ktoś już się na to zdecyduje, chce, żeby jego nabytek był w jak najlepszym stanie i bez usterek, których...

więcej

Czy warto kupić camper’a?

Czy warto kupić camper’a?

 Zakup kampera to poważna decyzja, której nie powinno się podejmować pod wpływem chwili. Jest to zakup, który służy na całe lata, stanowi więc dużą inwestycję. Zanim pozbędziesz się więc...

więcej

Co tanie, to drogie, czyli jak najlepiej kupić AC

Co tanie, to drogie, czyli jak najlepiej kupić AC

Podczas poszukiwań autocasco, powiedzenie „co tanie, to drogie” możemy traktować jako zasadę numer jeden. Nieprzemyślany zakup polisy AC zbyt często daje nam złudny spokój. Niekiedy uważamy, że...

więcej

Holowanie przyczep kempingowych a prawo

Holowanie przyczep kempingowych a prawo

Wakacje na łonie natury niewielkim kosztem staje się coraz bardziej popularne. Wiele osób decyduje się na rozbicie biwaku nad jeziorem, niż drogą wycieczkę za granicą. Nic więc dziwnego, że coraz...

więcej

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

AUDI A4 B8 2013 Manual: Mielenie pod pedalem gazu

Witam. Jak ruszam z jedynki i przelaczam na dwojke to czuje takie przemielenie pod pedalem gazu i to nie jedzieje sie zawsze. Tak ja to odczuwam, ze pod pedalem gazu. Bylem juz u kilku mechanikow ale mowia ze jest wszystko ok. Ale ja wiem, ze nie jest. Czy ktos moze mial taki problem i wie o co...

Odpowiedzi (1)

Saab 9-3 2,2 Tid 115KM 99 rok. : Dymi po odpaleniu jak postoi dłużej

Witam. Po dłuższym postoju (a czasami już po godzinie - dwóch) jak odpalam leci biały dym z rury . Czuć w nim olej. Przy gazowaniu się nasila. Po przejechaniu kilku km ustaje i nie dymi. Auto się nie grzeje (ładnie utrzymuje temp) i normalnie przyśpiesza. Odpala na dotyk. Zaraz po odpaleniu (po...

Odpowiedzi (3)

Vw. New Beetle 1.9 tdi 90 KM: silnik gubi doladowanie powyzej 120Km/h

Witam. Samochod po odpaleniu zrywny i pracuje normalnie ,po wyjechaniu na autostrade lub ekspresowke i chwili jazdy z wieksza szybkoscia (140Km/h) robi wrazenie jak by sie odciął i traci moc. Rozpedza sie max do 120 z braku mocy,po zgaszeniu na chwile procedura zaczyna sie od nowa. Pojawily...

Odpowiedzi (4)

BMW E90 320i 2005: Auto po zgaszeniu nie wiesz kiedy znow odpali

Witam, wszystko jest oki odpalam samochod jezdze nawet caly dzien tylko jak zgasze to nigdy nie wiem czy uda sie odpalic. Czasem jest tak ze odpali za 10 razem czasem na drugi dzien. Czy ktos wie co to moze byc?

Odpowiedzi (3)

ZAPYTAJ MECHANIKA

ZBYT DUŻO WARSZTATÓW?




Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.

Pobierz