"Byłem kilka razy naprawe wykonano choć zostaja drobre pierdoły do zakączenia zleconej naprawy np.po wymianie sprzęgła sam sobie przykręciłem przewód od masy,bo sobie wisiał,wymiana gumowej rurki na krzyzaku wumieniona ok,ale była przecięta opaską,slizgający sie nowy pasek aternatora,ale przyznaje,że główne zlecone prace zostały wykonane i...",
Spawko, Fiat seicento
ul. J. Słowackiego 296A, Glinice, Radom
"Sprawnie i dokładnie przede wszystkim. Ceny ok. Przede wszystkim bardzo dobra jakosć usług i konkretnie",
Kamil, renault
ul. Wolanowska 158, Halinów, Radom
Zapraszamy!
Kielecka 56, Radom
"Regeneracja filtra dpf i naprawa wiazki przewodów tylnej klapy. Usługa wykonana profesjonalnie.",
Andrzej, Bmw e91 3.0d 2006
Antoniówka 137a, Jedlnia-Letnisko, Radom
"Usterka usunięta . W serwisie FIATA przez cały okres gwarancji usterki się nie dało usunąć .Według mechaników serwisu FIATA -....to się nie da te samochody już tak mają ,trzeba z tym żyć i jeżdzić. Nie napiszę jaka była przyczyna bo mechanicy FIATA mogą to czytać . Niech dalej myślą że są super .Przy okazji wymieniono olej , wszystkie filtry...",
Mieczysław, FIAT TIPO 1.4/95KM
ul. , Radom, Radom
"Polecam wszystkim tego mechanika. Konkretny gość. Zna sie na robocie. Dodatkowo poza usługą naprawił mi elektryczna szybę ponieważ nie domykała mi się. Jestem zadowolony. Napewno wrócę do tego warsztatu. ",
Robert, Fiat punto
Zakład Mechaniki Pojazdowej Sylcar Sylwester Odzimkowski
Wolanowska 77, Zamłynie, Radom
"Profesjonalne podejście do tematu, szczegółowa i wnikliwa ocena stanu samochodu, wycena na rozsądnym pułapie cenowym. Podczas naprawy warsztat na bieżąco konsultował ze mną zakres koniecznych prac. Przy odbiorze auto wydano mi umyte, dodatkowo otrzymałem wyczerpujące wyjaśnienia dotyczące usługi oraz stare, zużyte części. Będę tam serwisował...",
Mateusz, Fiat Panda
Warszawska 83, Osiedle Akademickie, Radom
Zajmujemy się obsługą samochodów osobowych w zakresie mechaniki pojazdowej, wulkanizacji i serwisu klimatyzacji. Wykonujemy naprawy główne i bieżące. Specjalizujemy się w autach amerykańskich, zabytkowych i nietypowych. Każdy klient otrzymuje...
"Byłem kilka razy naprawe wykonano choć zostaja drobre pierdoły do zakączenia zleconej naprawy np.po wymianie sprzęgła sam sobie przykręciłem przewód od masy,bo sobie wisiał,wymiana gumowej rurki na krzyzaku wumieniona ok,ale była przecięta opaską,slizgający sie nowy pasek aternatora,ale przyznaje,że główne zlecone prace zostały wykonane i...",
Spawko, Fiat seicento
ul. J. Słowackiego 296A, Glinice, Radom
"Sprawnie i dokładnie przede wszystkim. Ceny ok. Przede wszystkim bardzo dobra jakosć usług i konkretnie",
Kamil, renault
ul. Wolanowska 158, Halinów, Radom
Zapraszamy!
Kielecka 56, Radom
"Regeneracja filtra dpf i naprawa wiazki przewodów tylnej klapy. Usługa wykonana profesjonalnie.",
Andrzej, Bmw e91 3.0d 2006
Antoniówka 137a, Jedlnia-Letnisko, Radom
"Usterka usunięta . W serwisie FIATA przez cały okres gwarancji usterki się nie dało usunąć .Według mechaników serwisu FIATA -....to się nie da te samochody już tak mają ,trzeba z tym żyć i jeżdzić. Nie napiszę jaka była przyczyna bo mechanicy FIATA mogą to czytać . Niech dalej myślą że są super .Przy okazji wymieniono olej , wszystkie filtry...",
Mieczysław, FIAT TIPO 1.4/95KM
ul. , Radom, Radom
"Polecam wszystkim tego mechanika. Konkretny gość. Zna sie na robocie. Dodatkowo poza usługą naprawił mi elektryczna szybę ponieważ nie domykała mi się. Jestem zadowolony. Napewno wrócę do tego warsztatu. ",
Robert, Fiat punto
Zakład Mechaniki Pojazdowej Sylcar Sylwester Odzimkowski
Wolanowska 77, Zamłynie, Radom
"Profesjonalne podejście do tematu, szczegółowa i wnikliwa ocena stanu samochodu, wycena na rozsądnym pułapie cenowym. Podczas naprawy warsztat na bieżąco konsultował ze mną zakres koniecznych prac. Przy odbiorze auto wydano mi umyte, dodatkowo otrzymałem wyczerpujące wyjaśnienia dotyczące usługi oraz stare, zużyte części. Będę tam serwisował...",
Mateusz, Fiat Panda
Warszawska 83, Osiedle Akademickie, Radom
Zajmujemy się obsługą samochodów osobowych w zakresie mechaniki pojazdowej, wulkanizacji i serwisu klimatyzacji. Wykonujemy naprawy główne i bieżące. Specjalizujemy się w autach amerykańskich, zabytkowych i nietypowych. Każdy klient otrzymuje...
Wyczuwalne braki mocy, szarpanie silnika i dławienie podczas dodawania gazu, zmieniony dźwięk silnika, trudności w rozruchu i losowe gaśnięcie, dymienie z rury wydechowej. To typowe objawy problemów z pompą wtryskową. Pompa wtryskowa to jeden z droższych elementów w samochodzie i zakup nowej z reguły nie wchodzi w grę. Cena regeneracji też nie należy do najniższych, jednak pozwala zaoszczędzić nadal sporą kwotę.
Cena naprawy pompy wtryskowej jest trudna do ustalenia, ponieważ wiele zależy od typu uszkodzenia, potrzebnych elementów do wymiany oraz rodzaju samej pompy. Pompy Common Rail są tańsze w naprawie, niż pompy rozdzielaczowe. Licząc samą pracę mechanika, regeneracja pompy wtryskowej wiąże się z jej rozebraniem na części pierwsze za ok. 100 - 200 zł, a następnie wykonaniem regeneracji za średnio 400 - 700 zł. Do tego należy doliczyć części, które mogą kosztować różnie. Poza uszkodzeniami mechanicznymi może dojść do awarii elektronicznego sterowania pompą, co dodatkowo zwiększa koszt naprawy. Można zatem uznać, że najprostsza regeneracja prostej pompy wtryskowej może kosztować 500 zł, a bardziej skomplikowana awaria trudniejszej w regeneracji pompy paliwa nawet 2000 zł.
Regenerację pompy wtryskowej można zlecić bezpośrednio w punkcie regeneracji podzespołów, które z reguły regenerują też wtryskiwacze i pompowtryskiwacze, lub do zwykłego serwisu samochodowego. Standardowy serwis nie zajmuje się regeneracją, także oni także wyślą uszkodzoną pompę do regeneracji w sprawdzone przez siebie miejsce. Zanim odda się pompę paliwa do naprawy, trzeba ją wymontować, a to lepiej zlecić polecanemu mechanikowi w swojej okolicy.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Czy przy wymianie paska pompy wysokiego ciśnienia trzeba znaczyć położenie kół zębatych?
witam czy w silnikach 2,0 diesel 150 km ford wystepuje problem łuszczącej sie pompy c,r po 2011 roku?
Samochód Hyndai Matrix ciężko odpala.Pompa paliwa wymieniona,wtryski sprawdzone i sa ok. Jeśli wyciągne zawór sterujący(wysokiego ciśnienia) i włożę go z powrotem to normalnie odpali ale tylko jeden raz. Co jeszcze mogę zrobić? Proszę o pomoc.
problem silnik gaśnie po przejechaniu ok. 5m i później jest problem z jego ponownym odpaleniem. Dopiero po około 30 minutach silnik pali jest ok ale sytuacja się powtarza. Czy to awaria pompy....?
Seat Leon to auto klasy kompaktowej segmentu C, które jest produkowane od 1999 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, kombi i sedan. Głównymi...
Nierówna praca silnika na wolnych obrotach z pewnością jest frustrująca, ale poza tym może prowadzić do poważnych usterek. Za ciężką i nierówną pracę odpowiadać mogą niedrożne wtryskiwacze paliwa,...
Seat Toledo II to pojazd wyprodukowany pomiędzy 1999, a 2004 rokiem. W porównaniu do swojej wcześniejszej wersji samochód przybrał bardziej opływowy kształt, znacząco odróżniając się od...
Produkowany w latach 1999 - 2005 Leon I to model samochodu posiadający cechy sportowe. Umiejscowiony został w segmencie samochodów kompaktowych typu C. W ofercie znalazło się 12 silników...