Aby koła napędowe samochodu mogły poruszać się po łuku zakrętu z różnymi prędkościami obrotowymi, pojazdy wyposażone zostały w mechanizm różnicowy. Dzięki temu samemu mechanizmowi podczas gdy na śliskiej nawierzchni jedno koło zaczyna się co raz szybciej obracać, drugie zwalnia. Aby wydłużyć żywot naszego mechanizmu różnicowego unikajmy gwałtownego ruszania z piskiem opon.
Handlarze samochodowi, aby ubić jak najlepszy interes, stosują szereg trików, które znacznie uatrakcyjniają ofertę. I bardzo często klienci łapią się na takie sztuczki, nie zdając sobie sprawy z...
Jesteś fanem motoryzacji i kochasz zabytkowe auta? W takim razie weź udział w konkursie „Silniki maja duszę”, który wystartował 12 maja na stronie teamtotalpro.pl. Nagrodą główną jest...
Bardzo często wiele osób w okresie letnim lub też wiosennym decyduje się na wyjazd w celu odpoczynku. Warto pamiętać, iż taka weekendowa podróż niesie za sobą konieczność zabrania również do...
Dwumasowe koło zamachowe jest jednym z ważniejszych elementów wyposażenia nowoczesnych samochodów. Wpływa na prawidłową pracę silnika oraz układu zmiany biegów. Warto, zatem wyjaśnić kilka kwestii...
Witam. Mam problem. Przy skecie na maxa stuka, trzesie budą, na wprost jadąc jest ok. wyminiłem orginalny olej w dyfrze i nadal to samo, kupiłem używany dyfer także to samo i nie mam pojęcia co dalej. Prosze o pomoc
Podczas skręcania z maksymalnie skręconymi kołami, mam wrażenie że koła się ”nie wyrabiają” ze skręcaniem. Efekt jest taki jak by przednie koła były sprzęgnięte na stałe, jak na asfalcie byłby piasek i koła się ślizgały. Na suchym asfalcie wrażenie jest jak by koła chciały podskakiwać, i wydają...
Witam , mam audi z 1.8 t i zaczol pracowac na trzech cylindrach , odpala bez problemu kazda swieca iskre ma i wszystkie cewki sprawne gdy podmienilem miejscami ale na drugim cylindrze od rozrzadu wlasnie nie ma iskry , co moze byc przyczyna ?
Dzień dobry, jakiś czas temu mechanik wymienił płyn chłodzący w moim samochodzie, po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów płyn zmienił kolor z czerwonego na ciemno filetowy. Mechanik twierdzi, że nie ma to znaczenia, ale ja mam wątpliwości. Czy powinienem jeszcze raz wymienić płyn?