Pobierz darmową aplikację mobilnąKup ubezpieczenie assistance

Koła dwumasowe regeneracja Bydgoszcz

WYSZUKAJ NA MAPIE

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela Top-Car

    Bydgoszcz   »   Gen. Bora Komorowskiego 54   »   Fordon

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Mechanika Pojazdowa Marosz

    Bydgoszcz   »   Brzozowa 19

    OPINIE: 30+ ******

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela Auto Gaz montaż, Diagnostyka komputerowa

    Bydgoszcz   »   Grunwaldzka 273   »   Osowa Góra

    OPINIE: 5 ******

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela Zakład Mechaniki Pojazdowej Witold Strehlke

    Bydgoszcz   »   K.Szajnochy 8   »   Bartodzieje

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela P.H.U NISSCAR Maciej Morzyński

    Bydgoszcz   »   Boczna 14   »   Bartodzieje

  • Warsztat należy do programu Zaufany Warsztat. EUROTIM

    Bydgoszcz   »   ul.Inowrocławska 33, 35   »   Górzyskowo

    OPINIE: 24 ******

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. AIM SERWIS moc pod kontrolą

    Bydgoszcz   »   Fordońska 234   »   Fordon

    OPINIE: 30+ ******

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela Norauto Bydgoszcz

    Bydgoszcz   »   Wojska Polskiego 20 d

    OPINIE: 6 ******

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela Mechanika Pojazdowa Tomasz Gackowski

    Bydgoszcz   »   ul.Koszalińska 21   »   Bartodzieje

    OPINIE: 2 ******

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela Auto Serwis ARENA

    Bydgoszcz   »   Grunwaldzka 235   »   Osowa Góra

    OPINIE: 2 ******

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela M&B Auto Serwis

    Bydgoszcz   »   Altanowa 44   »   Fordon

    OPINIE: 1 ******

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela PPHU Mefisto

    Bydgoszcz   »   Fordońska 467   »   Fordon

    OPINIE: 0 ******

Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>

Nasze porady

Raport awaryjności Volksawagen Passat B3-B7

Raport awaryjności Volksawagen Passat B3-B7

Volkswagena Passata zna chyba każdy. Obiekt wielu kawałów, dowcipów i drwin. Model poddawany mniej lub bardziej profesjonalnym tunningom. Wół roboczy taksówkarzy, przedstawicieli handlowych, ale...

więcej

Total testuje Mercedesa. Który pali najmniej?

Total testuje Mercedesa. Który pali najmniej?

Producenci samochodów prześcigają się we wdrażaniu nowoczesnych technologii, by ograniczyć spalanie. Jakie daje to efekty? Patryk Mikiciuk z Team TOTAL postanowił to sprawdzić na przykładzie...

więcej

Jak zabezpieczyć samochód na zimę?

Jak zabezpieczyć samochód na zimę?

Zima jest trudnym okresem dla samochodów, zwłaszcza tych parkowanych na zewnątrz. Negatywnie na poszczególne części auta wpływają niskie temperatury, opady śniegu, szron osadzający się na szybach...

więcej

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

Toyota Avensis 2013: Na jakich obrotach najlepiej jeździć dieslem, jak jeździć żeby nie zniszczyć koła dwumasowego?

Posiadam Toyotę Avensis T27 (2013r.) 2.0 diesel 124 KM. Na jakich obrotach jeździć żeby nie zniszczyć koła dwumasowego? Staram się nie schodzić poniżej 1500 obrotów przy stałej prędkości (bez przyśpieszania). Jeśli chcę przyśpieszyć to oczywiście redukuję bieg. Nie stosuje się do strzałek...

Odpowiedzi (2)

Ford C-MAX 1.8 Duratec 2004: W jakich silnikach benzynowych jest dwumasa?

Mam pytanie odnośnie silnika benzynowego. Wiem, że koło dwumasowe jest w dieslach, ale niedawno się dowiedziałem że także w c-maxach w benzynie były montowane. Jak mogę się dowiedzieć, czy mam dwumasę, oraz czy w przypadku awarii mogę zamontować normalne koło zamachowe z kołem koronowym?...

Odpowiedzi (4)

VW Passat B6 2.0 TDI: objawy kończącego się koła dwumasowego

Jakie są objawy kończącego się dwumasowego koła zamachowego? Mam pewne obawy. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

Odpowiedzi (4)

Volvo V70 2.0t, 1999: zmiana koła zamachowego na jednomas

Chciałbym zmieniać koło zamachowe i zmienić sprzęgło. Chcę zmienić koło na jednomas ale spotkałem się z dwoma wersjami. Pierwsza to koło z koronką zbudowaną z zębów, z prostokątnymi otworami, a druga to z koronką zbudowaną z okrągłych otworów. Czy koła te będą współpracowały z czujnikiem obrotów?

Odpowiedzi (4)

ZAPYTAJ MECHANIKA

ZBYT DUŻO WARSZTATÓW?




Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.

Pobierz