« powrót

Wizerunek warsztatu samochodowego w internecie

Wizerunek warsztatu w Internecie Internet - odwiedzany nawet częściej, niż prawdziwy świat. W internecie są również Twoi przyszli klienci, którzy szukają sprawdzonych informacji na temat Twojego warsztatu.

Jednym ze źródeł informacji jest serwis DobryMechanik.pl, w którym można zbudować pozytywny wizerunek swojego warsztatu. Jak to zrobić?


  1. Wykorzystaj wizytówkę.

    Wizytówka w naszym serwisie daje duże możliwości prezentacji swojej oferty. Najważniejsze z nich to:

    • opis: krótki i zachęcający, będzie świetnie jeżeli zaoferujesz w nim promocję dla nowych klientów,
    • logo: to znak rozpoznawczy Twojego warsztatu, postaraj się, żeby logo było proste i łatwe do odróżnienia
    • zdjęcia: potwierdzają, że warsztat rzeczywiście istnieje, klienci chętniej skorzystają z oferty warszatu ze zdjęciami
    • cennik: pełny cennik oszczędzi Tobie pytań ze strony klientów
  2. Odpowiadaj na opinie

    W czasach internetu opinie są niezwykle istotne, mogą równie skutecznie zachęcić jak i zniechęcić do odwiedzenia warsztatu. Odpowiadaj na każdy rodzaj opinii - dziękuj za pozytywne i zapraszaj ponownie. Do negatywnych staraj się podchodzić bez emocji, wyjaśniając rzeczowo sprawę. Pozwól czytającemu ocenić sytuację.

  3. Staraj się o opinie

    Klient odbiera samochód - to świetna okazja, żeby przypomnieć mu o wystawieniu opinii, np. na DobryMechanik.pl. Może mały rabrat za dodaną opinię przy kolejnej wizycie? Każda pozytywna opinia to szansa na zdobycie kolejnego nowego klienta.