MOTOER Warsztat samochodowy, sklep Zabrze Warsztat należy do programu Kierowcy Polecają.

Korczoka 86, Zaborze, 41-806 Zabrze

****** 5.5 (184 opinie)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

Korczoka 86, Zaborze, 41-806, Zabrze

Poniedziałek od 08:00 do 23:45
Wtorek od 08:00 do 23:45
Środa od 08:00 do 23:45
Czwartek od 08:00 do 23:45
Piątek od 08:00 do 23:45
Sobota od 08:00 do 15:00

Gotówka, Karta płatnicza

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Jesteśmy sklepem oraz serwisem samochodowym, który od lat dba o jakość świadczonych usług. Pracują u nas certyfikowani mechanicy, a dzięki współpracy z największymi hurtowniami, gwarantujemy atrakcyjne ceny części.

 

Warsztat samochodowy, diagnostyka, wulkanizacja, klimatyzacja, webasto oraz części samochodowe do każdej marki i modelu. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w zakresie naprawy jak i sprzedaży części samochodowych. Obsługujemy floty oraz Klientów indywidualnych gwarantując najwyższą jakość usług. Współpracujemy z największymi hurtowniami w Polsce i nie tylko, dzięki temu jesteśmy wstanie zaoferować Państwu części najwyższej klasy jak i na każdą kieszeń. To sprawia, że zarówno jako sklep czy warsztat gwarantujemy elastyczne i indywidualne podejście do każdego Klienta. Zapraszamy.

Nasza firma kompleksowo zajmuje się:

  • montażem części samochodowych,
  • naprawą samochodów osobowych każdej marki,
  • doborem części samochodowych,
  • diagnostyką samochodową,
  • wymianą oraz naprawą opon,
  • geometrią kół,
  • klimatyzacją,
  • elektromechaniką samochodową,
  • przygotowaniem samochodu do sezonu.

Gwarantujemy:

  • konkurencyjne ceny zarówno usług jak i części,
  • profesjonalną obsługę,
  • stały kontakt z klientem,
  • doradztwo techniczne,
  • możliwie najszybszy czas naprawy.

 

Więcej

Cennik

Serwis klimatyzacji samochodowej

Odgrzybianie/ozonowanie gratis.

od 120 do 250 zł
Serwis opon, wulkanizacja

W zależności od rozmiaru opon.

od 60 do 120 zł
Wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów

Obsługujemy wszystkie marki.

od 300 do 500 zł

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (184)

Dodaj opinię
5.5 ******
Ocena wystawiona na podstawie 184 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Podsumowanie mojej wizyty w Motoer Zabrze.
    Zadzwoniłem do Motoer z jasno i precyzyjnie określonymi czynnościami naprawczymi. Było to zbadanie przyczyn: grzania się zacisku tylnego, koła prawego, niskiego poziomu ładowania alternatora i wymiana osłony przegubu koła przedniego prawego.Co do mojego zgłoszenia serwisowego, koszt samej robocizny wyceniono w Motoer na 1200 zł, koszt podzespołów (regeneracja jednego zacisku 250 zł, ceny regeneracji alternatora nie dało się ustalić, ale pracownik serwisu stwierdził, że może to być kwota 400 zł plus koszt montażu i demontażu 300 zł) Łącznie 1900 zł już z częściami ale bez regeneracji alternatora. W tym stanie rzeczy po przeanalizowaniu wywodów pracownika serwisu stwierdziłem, że ceny mają horrendalne i zrezygnowałem z usługi. Niestety po moim przyjeździe na drugi dzień o godzinie 8 rano na celu odebrania pojazdu, okazało się, iż dokonali już wstępnego demontażu podzespołów w tym alternatora, który jeszcze nie został zdiagnozowany i oszacowany koszt jego regeneracji, oraz zacisk prawy, który to został wypiaskowany wraz z uszczelniaczem tłoczka, oraz uszczelniaczy prowadnic i sworzniem. Wobec tego podczas rozmowy z właścicielem warsztatu zaproponowałem zapłatę za ewentualną regenerację alternatora, który i tak był już wyjęty z samochodu, oraz zapłaty za uszczelniacze do zacisku. Właściciel osobiście zagwarantował mi, iż dokona wymiany przed ponownym montażem wszelkich uszczelek na zacisku, który to zacisk był wcześniej wypiaskowany. Tego dnia na odbiór samochodu musiałem czekać do godziny 18, bo nie było mechanika, który zdaniem właściciela zajmował się demontażem części. Następnie po dokonaniu odbioru samochodu okazało się, że świeci się na desce kontrolka ABS – na moja prośbę usunięto, nie dokonano wymiany uszczelniaczy na zacisku oraz na prowadnicach sworznia – zostały zamontowane wypiaskowane i co najważniejsze nie poinformowano mnie o tym a nadto na drugim zacisku wypiaskowano sworzeń z uszczelniaczami prowadnic i tez nie poinformowano mnie o tym. Nie naładowali akumulatora, choć zdawali sobie sprawę z faktu, że alternator nie ładuje i mieli wystarczająco dużo czasu przed odbiorem przeze mnie pojazdu, żeby tak prosta czynność wykonać. Po otwarciu bagażnika osłony na akumulator w ogóle nie były założone, dodatkowo mechanik zabrudził mi w środku palcami ze smaru tapicerkę na szczęście z alkantary co dało się usunąć. W podejściu do klienta zero kompromisu, empatii i zrozumienia ze strony pracowników biura, szczególnie domorosłego kierownika warsztatu. Tym sposobem warsztat nie wywiązał się z naprawienia szkody spowodowanej pogorszeniem się pracy podzespołów obu zacisków, albowiem przed oddaniem pojazdu do tego warsztatu, prawy zacisk po kilkukrotnym naciśnięciu pedału hamulca nie nagrzewał się, natomiast po odbiorze pojazdu grzeje się bez względu na tą czynność a nadto w pełni sprawny lewy zacisk okazał się być uszkodzonym.


    Audi A8 D2 1998

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wymiana rozrządu w Renault Clio III wykonana nieprawidłowo. Po wymianie stuki w silniku i drgania przenoszone przez cały samochód. Panowie twierdzili że jest dobrze i tak ma być. U mechaników Nad Kanałem w Zabrzu (dawniej stacja diagnostyczna Mostostal) wymieniono jeszcze raz rozrząd ze wszystkimi elementami towarzyszącymi (jeszcze raz) i jest Ok. Na szczęście nie uszkodziłem silnika przez tę pierwszą wymianę, bo od razu pojechałem to zweryfikować do innego mechanika. Zastanawiano się dlaczego ktoś założył źle rozrząd skoro miał do tego nawet instrukcję w pudełku zakupoonych przeze mnie części. Nie polecam. Nie wiem, czy tych pozytywnych komentarzy nie piszą sobie sami. Sam przy wyborze tego warsztatu sugerowałem się komentarzami. Żeby było śmieszniej, Pan który wymieniał rozrząd pracował poprzednio w serwisie Renault. Tak mówił :). Pozdrawiam i życzę spotykania rzetelnych i kompetentnych mechaników.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Po wielu próbach namierzenia tego określonego przypadku musimy z przykrością stwierdzić, że komentarz napisała najpewniej osoba nie będąca naszym Klientem bądź reprezentująca interesy innego warsztatu. Sprawę tę przekazujemy oczywiście dalej, w celu wykreślenia krzywdzącej opinii i wyciągnięcia wobec komentującego odpowiednich konsekwencji. Poza tym gdyby sytuacja miała hipotetycznie miejsce: ma Pan 2 lata gwarancji/rękojmi, mógł Pan poprosić o doraźną naprawę, zwrot kosztów, cokolwiek. Wolał Pan wystawić negatywną opinię, podkreślić zalety innego warsztatu, byle nie skierować się do Nas. To bardzo zastanawiające, tym bardziej, że naprawa nie dotyczyła błahostki za kilkanaście złotych.

    PS. Pomijamy fakt, że żaden z naszych mechaników nie pracował w Renault, a tym bardziej nie ma czasu na pogawędki z Klientami, a rozrządy ustawiane są każdorazowo na blokadach (w celu weryfikacji tych słów zapraszam do naszego magazynu, 2 ściany dedykowanych narzędzi mówią same za siebie).

    Renault Clio III

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam tego warsztatu ma kontrole działającej klimatyzacji. Klimatyzacja wcześniej nie przechodziła przeglądu co najmniej 4 lata i był ubytek czynnika około 50%. Zostało przeprowadzone sprawdzanie szczelności klimatyzacji i zrobiono to nierzetelnie. Zażądano ode mnie za naprawę klimatyzacji 1200 zł na którą się nie zgodziłem.
    Zostałem okradziony z około 450 g czynnika i jeszcze zapłaciłem za test szczelności.
    Pojechałem do innego mechanika zrobił test szczelności i okazało się że klima jest szczelna.
    napełnił klimatyzację i działa bez zarzutu.
    Dodam że wcześniej byłem stałym klientem.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Przykro nam, że czytamy tę opinię od naszego stałego Klienta. Na samym początku był Pan informowany o przepisach, które obowiązują od 2015r, ba, podpisał Pan zasady i regulamin, z którymi wcześniej się zapoznał. Nie miał Pan żadnych przeciwwskazań do zrobienia testu azoto-wodrowego. Na Pana oczach wskazaliśmy jednoznacznie miejsca wycieków. Były to m.in. przewody wysokiego ciśnienia jak i chłodnica. Testy innych warsztatów nas w tym przypadku nie interesują, tym bardziej, że 90% rynku sprawdza szczelność samą próżnią, która jest bardzo mało miarodajnym testem. Czynnika Panu nie ukradliśmy, był Pan poinformowany o tym, że gaz jest przechowywany do momentu naprawy układu. Co więcej wspomnieliśmy, że nie musi Pan naprawiać auta u nas, ale dopiero po wszystkim możemy nabić ponownie układ. Wszystko było jasne i zrozumiałe. Do momentu gdy nie zasiadł Pan przed komputerem i wylał na nas swojej frustracji. Mamy tylko nadzieję, że jak klimatyzacja przestanie Panu działać zrozumie Pan jakich kosztów chcieliśmy dla Pana uniknąć, tym bardziej, że cena serwisu z roku na rok jest coraz wyższa. Szkoda, że jako stały Klient wybrał Pan taką formę rozwiązania problemu.

    (Podstawa prawna: Ustawa z dnia 15 maja 2015 roku o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015 poz. 881).)

    Renault Master

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    TERMIN NAPRAWY USTERKI UMÓWIONY DWA TYGODNIE WCZEŚNIEJ PO ZROBIONEJ DIAGNOSTYCE KOMPUTEROWEJ. SAMOCHÓD ODSTAWIONY, NA NASTĘPNY DZIEŃ TEL Z INFORMACJĄ IŻ TEGO NIE DAJĄ RADY NAPRAWIĆ I POLECAJĄ INNY WARSZTAT. PRZY OKAZJI ZROBIONA KLIMA ZA 250 ZŁ. KTÓRA BYŁA WYKUPIONA ZA 29,90. NO CÓŻ NAGLE OKAZAŁO SIĘ ZE KLIMA NIESZCZELNA I TRZEBA NABIJAĆ I SPRAWDZAĆ SZCZELNOŚĆ. TAK TO NABIJAJĄ ALE KLIENTA. GRUNT ZE IM SIĘ KASA ZGADZA. Z CZYSTYM SUMIENIEM NIE POLECAM. NACIĄGAJĄ KLIENTA JAK SIĘ TYLKO DA.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Wykupili Państwo groupona za niespełna 30zł, nie czytając warunków jego realizacji. O ile sprawa byłaby podejrzana gdyby powyższe zasady dotyczyły naszych wymogów, ale mowa o przepisach i nowelizacji z Unii Europejskiej. (Podstawa prawna: Ustawa z dnia 15 maja 2015 roku o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015 poz. 881).) Drodzy Państwo byliście informowani na każdym kroku o wycenie i przebiegu napraw, nie postawiliśmy Was przed faktem dokonanym. Tym bardziej ciężko nam zrozumieć roszczenia skierowane wobec naszej firmy. Jeżeli mowa o diagnostyce, to jeżeli usterka wymaga skorzystania z firmy zewnętrznej, to dlaczego mamy w tym pośredniczyć? Postawiliśmy diagnozę i wskazaliśmy miejsce jej wykonania. Poza tym z naszej stronę były 3 próby wyjaśnienia zaistniałej sytuacji, zastanawiające jest to, że wyszli Państwo od Nas uśmiechnięci, a potem rzucali słuchawką. Przykro nam, że nie spełniliśmy Państwa oczekiwań. Mimo wszystko zapraszamy ponownie.

    FOCUS

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Samochód na warsztacie przez 5 dni. Żadnej informacji o stanie naprawy. Codziennie telefon z mojej strony z pytaniem czy już jest diagnoza, osoba z warsztatu odpowiadała, że oddzwoni z informacją jeszcze dzisiaj a tu ciągle cisza... Usterka nie została usunięta a wystawiony rachunek był na kwotę 70zł za diagnostykę komputerową. Poprosiłem więc o wydruk/wyniki diagnostyki i nic nie otrzymałem jedynie informację, że w danej chwili nie są w stanie tego wydrukować.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Auto borykało się z ogromnymi problemami elektrycznymi. Sporadycznie działały szyby, czasami świeciła się kontrolka ręcznego, abs również działał wyrywkowo. W samym sterowniku było morze błędów, z którymi staraliśmy się uporać. Więc 70zł za kilka dni walczenia z usterkami to wygórowana cena? Na dowolnym warsztacie zapłaciłby Pan za diagnostykę punktową o kilkaset złoty więcej. Natomiast przyjmijmy, że to my jesteśmy Ci źli. Musi Pan rozdzielić zlecenia na te typu jasno określonego zadania (dla przykładu wymiana rozrzadu), a te, w których mechanik szuka przyczyny SPORADYCZNIE niedziałających komponentów. Niemniej mamy nadzieję, że naprawił już Pan swoją Skodę, a samo auto nie przystwarza już więcej problemów.

    Skoda Fabia

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny - Komentarz unieważniony: 2017-07-23 07:13

    Samochód kopcił na klimie , pierwszy mechanik poczyscil wymienił wiazke kabli i jest ok koszt pare setek .Odebralem auto i faktycznie nie kopcił, bo klima była wylaczona .Po paru kilometrach oprócz dymienia doszło do wyłączenia się silnika podczas jazdy co wczesniej nie mialo miejsca .Wiec podjechalem z reklamacja , a ona wygladala tak ,ze wymieniono mi kolejne części. Koszt całkowity to 1700 zł..Nerwy mi puściły kiedy okazalo sie, ze trzeba jeszcze wymieniać. Zrezygnowałem z dalszej naprawy. Auto teraz kopci czy jest na klimie czy jest wylaczona. Oby nowy mechanik nie strzelał na ślepo....


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Panie Januszu, przykro nam, że zdecydował się Pan wystawić firmie negatywną opinię. Szkoda tylko, że bardzo minął się Pan z prawdą. Więc tak: RENAULT ESPACE IV, który jest Pana świeżym (bardzo nieudanym jak się okazało) zakupem, przyjechał 2017-06-21 na serwis olejowy, naprawę mechanizmu elektronicznego hamulca ręcznego i kopcenie. Podczas pierwszej naprawy wymieniliśmy mapsensor, podciśnienia i doprowadziliśmy kable do porządku. Więc nie wymienialiśmy żadnych wiązek, a sam moduł/mechanizm hamulca ręcznego został zregenerowany. Podczas drugiej naprawy (reklamacji - jak Pan wyżej napisał) eliminowaliśmy kolejne usterki z morza awaryjnych elementów i bolączek Pana nowego nabytku. Zauważyliśmy nieszczelny intercooler, który również kwalifikował się do wymiany. Pisze Pan, że wydał 1700zł i daje jasno do zrozumienia, że naprawa dotyczyła kopcenia. Natomiast na tę kwotę składały się m.in.: mapsensor, komplet filtrów, olej, regeneracja elektrycznego ręcznego (472zł!), diagnostyka, wymiana podciśnień, intercooler, + naprawa wiązki/robocizna. Najzabawniejsze w tym wszystkim jest to, że każda złotówka była z Panem konsultowana, na wszystko się Pan godził z uśmiechem na twarzy, po czym w pewnym momencie stwierdził Pan, że żona zmniejszyła budżet o połowę, bo ma dość tego auta. Więc pytanie, czy aby na pewno jesteśmy winni tej sytuacji, skoro robiliśmy wszystko co konieczne? Rozplanowaliśmy naprawę zaczynają od najważniejszych elementów, po czym się Pan na nas obraża i zabiera samochód. Każda część, którą wymieniliśmy została Panu przedstawiona, wszystkie naprawy miały swoje uzasadnienie. Poza tym po wszystkim wykonaliśmy do Pana telefon żeby dowiedzieć się co zrobiliśmy nie tak, nie szukał Pan jakiegokolwiek sposobu na załatwienie sprawy, jakiegokolwiek kompromisu. Szkoda, natomiast nie możemy brać odpowiedzialności za stan Pana samochodu i zakres jego napraw.

    Jeżeli ma Pan jakiekolwiek pytania to zapraszamy na warsztat, chętnie porozmawiamy.

    Renaut espace

  • X
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Po przeprowadzonej rzekomo geometrii nie dostalem zadnego wykresu, jadą na wprost kierownica nie byla ustawiona rowno. Po kilku dniach pojechalem do innego warsztatu zrobic geometrie dostalem dokladny wykres z poprawionej geometrii kierownica zostala ustawiona równo, niewiem czy za pierwszym razem w ogole cos tam bylo robione. Usluga nie zostala wykonana tylko naciągneli mnie na koszty !!!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam, jest mi bardzo przykro, że muszę ustosunkować się do tej opinii, jednocześnie chciałbym uczulić inne warsztaty niżej opisując przygody z Panem Dariuszem, właścicielem Audi A4 B7, którego zabrzański numer rejestracyjny kończy się na 88G. Zacznijmy od tego, że w ubiegłym roku (11.08.2016) Pan Dariusz odwiedził Nasz warsztat. Wymieniliśmy wtedy rozrząd, wszystko poszło jak należy. Po dwóch godzinach Klient wrócił, że ma porysowany zderzak. Niestety na protokole jak i zdjęciach przyjętego samochodu ten element był niewidoczny (co z perspektywy czasu wcale nas nie dziwi). Mimo, że auto miało spore przygody blacharsko-lakiernicze (malowane, fatalnie spasowane przez poprzedni serwis, na wkrętach gdzie popadnie), a sytuacja była patowa (umiejscowienie zarysowania) postanowiliśmy załatwić sprawę polubownie. W tym roku Pan Dariusz również odwiedził Nasz warsztat, wymieniliśmy opony oraz ustawiliśmy geometrię. Kolejnego dnia otrzymaliśmy telefon, że Klient ma porysowane drzwi przód/tył oraz klapę bagażnika. Wtedy zaprosiliśmy Klienta do siebie oraz poinformowaliśmy o tym, że mamy pełną ścieżkę naprawy pojazdu na warsztacie, mowa tu oczywiście o monitoringu. Klient oczywiście się nie pojawił. Zastanawiające prawda? Natomiast co do geometrii, której de facto dotyczy post. Po pierwsze na samym początku został Pan poinformowany, że ustawiamy zbieżność laserowo i niestety nie nasz sprzęt nie ma możliwości wygenerowania druku, po drugie każda usługa objęta jest gwarancją/rękojmią. Jeżeli zbieżność wymagała korekty wystarczyło przyjechać na korektę. Po trzecie: w naszym warsztacie geometria jest sprawdzana przez minimum 2 osoby na jeździe testowej żeby uniknąć właśnie takich sytuacji. Niestety jak widać Pan Dariusz postanowił spróbować odmalować sobie samochód, a gdy plan skończył się fiaskiem dla zasady wystawił nam negatywną opinię. Po tylu latach na rynku nie zdarzyła nam się jeszcze taka sytuacja. Dlatego parafrazując całą rozmowę: Proponujemy uważać na tego Klienta, a my na przyszłość będziemy bardziej czujni i wyciągniemy odpowiednie wnioski.

    Życzymy mimo wszystko wszystkiego dobrego i mamy nadzieję, że inny warsztat spełni Pana oczekiwania.

    A4

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny - Komentarz unieważniony: 2016-07-18 13:26

    Pracownicy niekompetentni. Koszt naprawy inny niż zakładany na początku. Wymiana części uszkodzonych przez pracowników podczas wymiany na koszt klienta.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam, mamy nadzieję, że sprawa jest już nieaktualna.

    Audi a3

  • O
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zawiodłam się, gdyż po jednorazowej wizycie w celu wymiany opon, zniknął komplet zabezpieczeń do kół. Na dodatek bezczelne zachowanie pana szefa! Omijajcie ten warsztat z daleka, bo pod pozorem niegroźnej wymiany, naprawy, pójdziecie tylko w koszty, by uzupełnić braki w wyposażeniu.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam, czekaliśmy na tę opinię od dłuższego czasu. Nie będziemy odpisywać bezpośrednio do Pani, tylko naszym przyszłym i stałym Klientom opiszemy zaistniałą sytuację. Rok temu Pani Sonia przyjechała na wymianę opon, usługa oczywiście została wykonana jak należy, bez żadnych problemów. Parę tygodni temu Pani Sonia znów odwiedziła nasz warsztat, krzycząc na wstępie, nie zwracając uwagi na dwójkę roztrzęsionych i przerażonych dzieci, które przyprowadziła. W tym całym zamieszaniu, płaczu i krzyku udało Nam się zrozumieć, że wykręciliśmy Pani śruby zabezpieczające i wkręciliśmy zwykłe szpilki. Oczywiście w naszym chytrym planie nie uwzględniliśmy kradzieży klucza do tych patentów. Więc na logikę Pani Soniu: jaki mamy interes w tym by kraść śruby (za 50zł, poświęcając swoje), z których nie możemy skorzystać? Mimo zarzutów, obelg i krzyku zachowaliśmy powagę i staraliśmy się podejść do problemu jak najlepiej potrafimy. Poza tym mamy tutaj pewną niezgodność, zarówno za pierwszym jak i drugim razem dała Nam Pani do zrozumienia jak problematyczni bywają mechanicy, że musiała Pani zmienić warsztat (chyba już domyślamy się dlaczego :) ), a tutaj już w drugim zdaniu wspomina Pani o "szkalowaniu konkurencji". Więc Pani Soniu, oczernia Nas Pani w swoim imieniu, czy innego serwisu? Mimo wszystko zapraszamy ponownie do Naszego warsztatu, nigdy nie paliliśmy mostów z naszymi Klientami.

    Audi

Podobne warsztaty

  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    MOTO-TEST Ryszard Genge

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Pułaskiego 3,  centrum,  Zabrze

    ******   5.1  (30+ opinii)

    Serwisujemy klimatyzacje również z nowym czynnikiem r1234yf. Stosujemy gaz (zarówno r134a jak i r1234yf od jednego dostawcy - firmy Magnetli Marelli).

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    Miller Car Center

    Warsztat Godny Zaufania

    Paderewskiego 75 Zabrze,  Zabrze,  Zabrze

    ******   5.7  (30+ opinii)

      Działamy na najwyższych obrotach! Niezależnie od marki Twojego pojazdu w naszym serwisie możesz liczyć na pełne wsparcie fachowców, których zadaniem jest spełnić Twoje oczekiwania. Właśnie dlatego już podczas pierwszej wizyty otrzymujesz...

    Zarezerwuj wizytę
  • Auto Serwis Andrzej Szymoniak

    Warsztat Godny Zaufania

    Botaniczna, 2,  Zabrze,  Zabrze

    ******   5.5  (5 opinii)

     Zapraszamy!

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    Auto Serwis SZYMIK. Wypożyczalnia Samochodów. Pomoc Drogowa.

    Grunwaldzka 77 B,  Centrum,  Zabrze

    ******   5.9  (30+ opinii)

     Profesjonalny serwis samochodów. Pomoc drogowa 24h. Wypożyczalnia samochodów osobowych oraz dostawczych.

    Zarezerwuj wizytę
  • VW Group Zabrze

    MAKSYMILIANA FILIPKA 25,  MAKOSZOWY,  ZABRZE

    ******   0  (0 opinii)

      Auto Serwis Vwgroupzabrze to serwis samochodowy, który powstał, aby wyjść naprzeciw nawet najbardziej wymagającym klientom. Gwarantujemy najwyższą jakość usług i profesjonalną obsługę. Wykonywane przez nas usługi oparte są na wieloletnim...

    Zarezerwuj wizytę
  • Auto Klinika

    Zielona 1,  ,  Zabrze

    ******   5.6  (11 opinii)

    Zapraszamy do naszego warsztatu! Jesteśmy czynni od poniedziałku do piątku, w sobotę do uzgodnienia. *mechanika*naprawy główne i bieżące*klimatyzacja*geometria kół*wulkanizacja*      

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    MAXUS

    Cmentarna 3a,  Zandka,  Zabrze

    ******   5.7  (27 opinii)

     

  • Warsztat polecany przez innych kierowców.
    SERWIS KLIMATYZACJI ZABRZE

    TROCERA 2,  centrum,  zabrze

    ******   5.1  (28 opinii)

    W TYM SEZONIE w nowym miejscu NAPEŁNIENIE KLIMATYZACJI PLUS ODGRZYBIENIE OZONEM TYLKO 90 ZŁ Profesjonalny serwis diagnostyczny klimatyzacji, nowoczesny sprzęt i doświadczenie 10 lat w chłodnictwie. Kompleksowa obsługa klimatyzacji w...

  • P.P.H.U. PSUJ KRZYSZTOF

    ul. J. Galla 16,  ,  ZABRZE

    ******   4.1  (30+ opinii)

    Godziny otwarcia: pn-pt 8:00-17:00 sb 8:00-13:00

  • Expert Serwis Zabrze

    Ofiar Katynia 37,  Rokitnica,  Zabrze

    ******   5.7  (5 opinii)

     


Usługi wykonywane przez warsztat