MOTOER Warsztat samochodowy, sklep Zabrze Warsztat należy do programu Kierowcy Polecają.

Korczoka 86, Zaborze, 41-806 Zabrze

****** 5.5 (188 opinii)

WARSZTAT ZAMKNIĘTY

Opinie (188)

5.5 ******
Ocena wystawiona na podstawie 188 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam serdecznie polecam usługi warsztatu Motoer panowie cechują się profesjonalizmem i wytrwałością . Borykałem się z problemem passata B5 2000r przez cztery miesiące i trzy tygodnie początkowo w trzech innych warsztatach . Dopiero prawdziwi mechanicy z Motoeru tak naprawdę podeszli fachowo do tematu passata. Po poprawieniu błędów poprzednich warsztatów poskładali samochód do ładu i usunęli prawdziwa przyczynę awarii. Naprawdę traciłem nadzieję na naprawę samochodu ale dzięki ekipie Motoer samochód dział bez zarzutów . Dzięki wielkie i polecam jeszcze raz warsztat Motoer.Spisali się .


    VW passat B5 2000r

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Byłem na wymianie oleju szybko sprawnie, zajechałem w godzinach wieczornych spytałem o termin a
    oni wymienilii mi w 40 min mega pozytyw.Robert


    Fabia

  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Prawie miesiąc po wymianie części zawieszenia zgłosiłem pewną "reklamację" (nie do końca z winy warsztatu ale też nie z mojej) Panowie dokładnie sprawdzili i w godzinę na poczekaniu naprawili. Dodam że trzeba było zdjąć wahacz itp.
    Jestem pełny podziwu wiedzy mechaników tam pracujących jak i wyjątkowej organizacji pracy. Nie pierwszy raz tam byłem a tym razem przy tej poprawce nie wzięli ani grosza a powinni bo zgłoszenie było stanowczo po terminie rozpatrzenia reklamacji.
    Ogólnie polecam bo zawsze naprawy wykonują 1 klasa jeśli chodzi o jakość i czas obsługi.


    Subaru

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Serwis klimy wzorowy, wybór pakietów. Czuć było ozon po wizycie (zostałem poinformowany o konieczności wywietrzeniu auta). przede wszystkim znakomite podejście do klienta uprzejmy personel i super jakosc!


    Audi A4

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Fachową miła i szybka obsługa polecam serdecznie !


    aveo

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    witam. dzis podjechalem z brakiem zawleczki na przeplywomierzu 4 wtryskiwacza.
    usterka usunieta na miejscu , mechanik nie wziol zlotowki mimo ze wtryskiwacz wymienialem u innego nieudolnego mechanika.
    dziekuje i polecam.


    golf

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Usługa serwisowa klimatyzacji przebiegła perfekcyjnie,plus groupon z fajną ceną,POLECAM.


    Kia Sportage

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Podsumowanie mojej wizyty w Motoer Zabrze.
    Zadzwoniłem do Motoer z jasno i precyzyjnie określonymi czynnościami naprawczymi. Było to zbadanie przyczyn: grzania się zacisku tylnego, koła prawego, niskiego poziomu ładowania alternatora i wymiana osłony przegubu koła przedniego prawego.Co do mojego zgłoszenia serwisowego, koszt samej robocizny wyceniono w Motoer na 1200 zł, koszt podzespołów (regeneracja jednego zacisku 250 zł, ceny regeneracji alternatora nie dało się ustalić, ale pracownik serwisu stwierdził, że może to być kwota 400 zł plus koszt montażu i demontażu 300 zł) Łącznie 1900 zł już z częściami ale bez regeneracji alternatora. W tym stanie rzeczy po przeanalizowaniu wywodów pracownika serwisu stwierdziłem, że ceny mają horrendalne i zrezygnowałem z usługi. Niestety po moim przyjeździe na drugi dzień o godzinie 8 rano na celu odebrania pojazdu, okazało się, iż dokonali już wstępnego demontażu podzespołów w tym alternatora, który jeszcze nie został zdiagnozowany i oszacowany koszt jego regeneracji, oraz zacisk prawy, który to został wypiaskowany wraz z uszczelniaczem tłoczka, oraz uszczelniaczy prowadnic i sworzniem. Wobec tego podczas rozmowy z właścicielem warsztatu zaproponowałem zapłatę za ewentualną regenerację alternatora, który i tak był już wyjęty z samochodu, oraz zapłaty za uszczelniacze do zacisku. Właściciel osobiście zagwarantował mi, iż dokona wymiany przed ponownym montażem wszelkich uszczelek na zacisku, który to zacisk był wcześniej wypiaskowany. Tego dnia na odbiór samochodu musiałem czekać do godziny 18, bo nie było mechanika, który zdaniem właściciela zajmował się demontażem części. Następnie po dokonaniu odbioru samochodu okazało się, że świeci się na desce kontrolka ABS – na moja prośbę usunięto, nie dokonano wymiany uszczelniaczy na zacisku oraz na prowadnicach sworznia – zostały zamontowane wypiaskowane i co najważniejsze nie poinformowano mnie o tym a nadto na drugim zacisku wypiaskowano sworzeń z uszczelniaczami prowadnic i tez nie poinformowano mnie o tym. Nie naładowali akumulatora, choć zdawali sobie sprawę z faktu, że alternator nie ładuje i mieli wystarczająco dużo czasu przed odbiorem przeze mnie pojazdu, żeby tak prosta czynność wykonać. Po otwarciu bagażnika osłony na akumulator w ogóle nie były założone, dodatkowo mechanik zabrudził mi w środku palcami ze smaru tapicerkę na szczęście z alkantary co dało się usunąć. W podejściu do klienta zero kompromisu, empatii i zrozumienia ze strony pracowników biura, szczególnie domorosłego kierownika warsztatu. Tym sposobem warsztat nie wywiązał się z naprawienia szkody spowodowanej pogorszeniem się pracy podzespołów obu zacisków, albowiem przed oddaniem pojazdu do tego warsztatu, prawy zacisk po kilkukrotnym naciśnięciu pedału hamulca nie nagrzewał się, natomiast po odbiorze pojazdu grzeje się bez względu na tą czynność a nadto w pełni sprawny lewy zacisk okazał się być uszkodzonym.


    Audi A8 D2 1998

  • Ł
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jak dla mnie pełna profeska, doradztwo jak i fachowość na wysokim poziomie. Polecam w 100%


    Honda CRV 3

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Autko trochę przetrzymane bo równie dobrze mogłem podjechać dzień później ale po za tym wszystko w porządku. Wizyta skończyła się jedynie na diagnostyce (nie naprawiano na moje życzenie).


    Passat B5, 1999r

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam
    Oddałem swojego mercedesa do naprawy do chłopaków, polecił znajomy brata i się nie zawiodłem. Po odbiorze autko nie do poznania nawet tak nie jeździło jak je kupiłem. Dodam ze wydałem dużo kasy w poprzednim serwisie i auto nawet w połowie nie było zriobione, po oględzinach w Motoer okazało się że wiele gwintów pozrywanych ukręcone śruby, turbina osadzona na silikon zamiast uszczelki i dużo więcej kwiatków było ( wcześniejszy serwis mnie nie informował o tym tak jak bym nie płacił faktury na ponad 10 tys zł )
    Z czystym sumieniem mogę polecić Motoer każdemu kto chce auto mieć sprawne i naprawione zgodnie ze sztuka. Duży plus taki, że chłopaki maja dobre ceny nawet orginalnych części i tez na takich został naprawiony mój mercedes, a faktura nie była wysoka.


    Mercedes W211 E280 CDI 3.0 V6 190 KM

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wymiana przednich amortyzatorów wraz z odbojami, wymiana amortyzatorów oraz sprężyn tylnego zawieszenia, przegląd klimatyzacji. Szybka sprawna i fachowa diagnoza oraz wymiana. Od momentu oddania samochodu do warsztatu do momentu odbioru naprawionego pojazdu nie minęło nawet 24 godziny. Zdecydowanie polecam.

    "M"


    Opel Vectra C kombi

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Serwis klimatyzacji
    Szybko i profesjonalnie.
    Z pewnością wrócę


    Toyota Carina E

  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo miłe zaskoczenie!
    Przegląd został wykonany profesjonalnie i szybko.
    Bez czekania w kolejce i blyskawicznie została wykonana usługa wymiany oleju i świec.
    Przegląd klimatyzacji profesjonalny.
    3 dni wcześniej robiłam przegląd klimatyzacji w innym warsztacie, wyszło, że jest układ szczelny i tylko trzeba uzupełnić czynnik.
    Natomiast Pan, który robił przegląd wykazał, że układ jest rozszczelniony, więc o czym mówimy...
    Generalnie fachowa obsługa i profesjonalne podejście do klienta.
    Zdecydowanie polecam.


    Mitsubishi ASX

  • o
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Przyjechałem autem na holu, ponieważ auto nie chciało odpalić. Powiedziano mi, że samochód będzie musiał czekać przynajmniej 2 dni na diagnozę, ponieważ był duży natłok pracy i samochodów, ale Pan Marcin zadzwonił po około 3h, że usterka została zdiagnozowana i naprawiona. Byłem pod wrażeniem tak szybkiej obsługi mojego samochodu oraz szczerze mogę polecić ten warsztat samochodowy.
    "M"


    Hyundai Accent II

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Profesjonalne podejście do klienta, bardzo miła atmosfera. Samochodem zajmuje się jeden mechanik od początku do końca który prowadzi naprawę. ogromny plus za możliwość porozmawiania po naprawie z mechanikiem prowadzącym. Pozdrawiam Pana „ M ”. Chłopaki naprawdę znają się na rzeczy.


    Bmw e91 320d

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wymiana chłodnicy,uszczelnienie układu,filtr,odgrzybienie + napełnienie. Niestety po tygodniu układ się rozszczelnił :(. Pojechałem ... i BEZ PROBLEMU reklamacja uwzględniona !!! :),Podziękowania dla Pana z dredami :) oraz Marcina.


    Toyota Rav 4

  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo miła i kompetentna załoga. Szybko i fachowo. Obsługa klienta (min. serwis sms : przypomnienie o terminie itp) na 6+.
    "M" :)


    Ford Mondeo

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Powiem krótko ...
    Inne warsztaty niech się tylko uczą od ,, Motoer"
    Pełna profeska!

    Co do obsługi przyjęcia w biurze , rewelacja!
    Szybko, sprawnie i z pełną fachowością.
    Zero naciągania, tylko profesjonalne dochodzenie do problemu.
    Co do naprawy... to co pisalem wyżej. W trzech innych warsztatach diagnoza wymiany wielu części idących w tyś zł...
    W ,,Motoer" wymienili tylko to co potrzebne, za kilkadziesiąt złotych... co świadczy tylko o wiedzy, doświadczeniu I pełnej fachowości.
    Zero naciągania, wymiana i naprawa tylko tego co faktycznie potrzebne, co w dzisiejszych czasach rzadko spotykane.
    Polecam z czystym sumieniem!!!


    Mondeo mk4 kombi

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Rewelacja! Pełen profesjonalizm, przemiła obsługa, ekspresowa naprawa klimatyzacji w logicznej cenie. Zdecydowanie polecam! :-) "M"


    Hyundai i 20

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Rewelacyjny warsztat. Szybka o trafna diagnoza. Ekspresowa naprawa. Godziny otwarcia pasują chyba wszystkim. Uśmiechniety personel, konkretny i rzeczowy właściciel. Ceny przystępne. Jednym słowem jestem zadowolona.


    Opel corsa

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Pierwszy warsztat(z jakim się spotkałam) który dba o dobro klienta,umie przyznać się do przeoczenia czegoś i poprawić w ramach gwarancji,bez dodatkowych kosztów.Byłam mile zaskoczona podejściem do problemu,miła i szybka obsługa.Brawo Panowie.Polecam


    volkswagen POLO

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wymiana rozrządu w Renault Clio III wykonana nieprawidłowo. Po wymianie stuki w silniku i drgania przenoszone przez cały samochód. Panowie twierdzili że jest dobrze i tak ma być. U mechaników Nad Kanałem w Zabrzu (dawniej stacja diagnostyczna Mostostal) wymieniono jeszcze raz rozrząd ze wszystkimi elementami towarzyszącymi (jeszcze raz) i jest Ok. Na szczęście nie uszkodziłem silnika przez tę pierwszą wymianę, bo od razu pojechałem to zweryfikować do innego mechanika. Zastanawiano się dlaczego ktoś założył źle rozrząd skoro miał do tego nawet instrukcję w pudełku zakupoonych przeze mnie części. Nie polecam. Nie wiem, czy tych pozytywnych komentarzy nie piszą sobie sami. Sam przy wyborze tego warsztatu sugerowałem się komentarzami. Żeby było śmieszniej, Pan który wymieniał rozrząd pracował poprzednio w serwisie Renault. Tak mówił :). Pozdrawiam i życzę spotykania rzetelnych i kompetentnych mechaników.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Po wielu próbach namierzenia tego określonego przypadku musimy z przykrością stwierdzić, że komentarz napisała najpewniej osoba nie będąca naszym Klientem bądź reprezentująca interesy innego warsztatu. Sprawę tę przekazujemy oczywiście dalej, w celu wykreślenia krzywdzącej opinii i wyciągnięcia wobec komentującego odpowiednich konsekwencji. Poza tym gdyby sytuacja miała hipotetycznie miejsce: ma Pan 2 lata gwarancji/rękojmi, mógł Pan poprosić o doraźną naprawę, zwrot kosztów, cokolwiek. Wolał Pan wystawić negatywną opinię, podkreślić zalety innego warsztatu, byle nie skierować się do Nas. To bardzo zastanawiające, tym bardziej, że naprawa nie dotyczyła błahostki za kilkanaście złotych.

    PS. Pomijamy fakt, że żaden z naszych mechaników nie pracował w Renault, a tym bardziej nie ma czasu na pogawędki z Klientami, a rozrządy ustawiane są każdorazowo na blokadach (w celu weryfikacji tych słów zapraszam do naszego magazynu, 2 ściany dedykowanych narzędzi mówią same za siebie).

    Renault Clio III

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam tego warsztatu ma kontrole działającej klimatyzacji. Klimatyzacja wcześniej nie przechodziła przeglądu co najmniej 4 lata i był ubytek czynnika około 50%. Zostało przeprowadzone sprawdzanie szczelności klimatyzacji i zrobiono to nierzetelnie. Zażądano ode mnie za naprawę klimatyzacji 1200 zł na którą się nie zgodziłem.
    Zostałem okradziony z około 450 g czynnika i jeszcze zapłaciłem za test szczelności.
    Pojechałem do innego mechanika zrobił test szczelności i okazało się że klima jest szczelna.
    napełnił klimatyzację i działa bez zarzutu.
    Dodam że wcześniej byłem stałym klientem.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Przykro nam, że czytamy tę opinię od naszego stałego Klienta. Na samym początku był Pan informowany o przepisach, które obowiązują od 2015r, ba, podpisał Pan zasady i regulamin, z którymi wcześniej się zapoznał. Nie miał Pan żadnych przeciwwskazań do zrobienia testu azoto-wodrowego. Na Pana oczach wskazaliśmy jednoznacznie miejsca wycieków. Były to m.in. przewody wysokiego ciśnienia jak i chłodnica. Testy innych warsztatów nas w tym przypadku nie interesują, tym bardziej, że 90% rynku sprawdza szczelność samą próżnią, która jest bardzo mało miarodajnym testem. Czynnika Panu nie ukradliśmy, był Pan poinformowany o tym, że gaz jest przechowywany do momentu naprawy układu. Co więcej wspomnieliśmy, że nie musi Pan naprawiać auta u nas, ale dopiero po wszystkim możemy nabić ponownie układ. Wszystko było jasne i zrozumiałe. Do momentu gdy nie zasiadł Pan przed komputerem i wylał na nas swojej frustracji. Mamy tylko nadzieję, że jak klimatyzacja przestanie Panu działać zrozumie Pan jakich kosztów chcieliśmy dla Pana uniknąć, tym bardziej, że cena serwisu z roku na rok jest coraz wyższa. Szkoda, że jako stały Klient wybrał Pan taką formę rozwiązania problemu.

    (Podstawa prawna: Ustawa z dnia 15 maja 2015 roku o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015 poz. 881).)

    Renault Master

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    TERMIN NAPRAWY USTERKI UMÓWIONY DWA TYGODNIE WCZEŚNIEJ PO ZROBIONEJ DIAGNOSTYCE KOMPUTEROWEJ. SAMOCHÓD ODSTAWIONY, NA NASTĘPNY DZIEŃ TEL Z INFORMACJĄ IŻ TEGO NIE DAJĄ RADY NAPRAWIĆ I POLECAJĄ INNY WARSZTAT. PRZY OKAZJI ZROBIONA KLIMA ZA 250 ZŁ. KTÓRA BYŁA WYKUPIONA ZA 29,90. NO CÓŻ NAGLE OKAZAŁO SIĘ ZE KLIMA NIESZCZELNA I TRZEBA NABIJAĆ I SPRAWDZAĆ SZCZELNOŚĆ. TAK TO NABIJAJĄ ALE KLIENTA. GRUNT ZE IM SIĘ KASA ZGADZA. Z CZYSTYM SUMIENIEM NIE POLECAM. NACIĄGAJĄ KLIENTA JAK SIĘ TYLKO DA.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Wykupili Państwo groupona za niespełna 30zł, nie czytając warunków jego realizacji. O ile sprawa byłaby podejrzana gdyby powyższe zasady dotyczyły naszych wymogów, ale mowa o przepisach i nowelizacji z Unii Europejskiej. (Podstawa prawna: Ustawa z dnia 15 maja 2015 roku o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015 poz. 881).) Drodzy Państwo byliście informowani na każdym kroku o wycenie i przebiegu napraw, nie postawiliśmy Was przed faktem dokonanym. Tym bardziej ciężko nam zrozumieć roszczenia skierowane wobec naszej firmy. Jeżeli mowa o diagnostyce, to jeżeli usterka wymaga skorzystania z firmy zewnętrznej, to dlaczego mamy w tym pośredniczyć? Postawiliśmy diagnozę i wskazaliśmy miejsce jej wykonania. Poza tym z naszej stronę były 3 próby wyjaśnienia zaistniałej sytuacji, zastanawiające jest to, że wyszli Państwo od Nas uśmiechnięci, a potem rzucali słuchawką. Przykro nam, że nie spełniliśmy Państwa oczekiwań. Mimo wszystko zapraszamy ponownie.

    FOCUS

  • t
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    jestem bardzo zadowolony mimo dlugich terminow przyjeli mnie bez kolejki. ceny ok, obsluga super! pooooolecam! :)


    vw golf

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo profesjonalnie podejście do klienta i miła obsługa


    Ford Focus

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Samochód na warsztacie przez 5 dni. Żadnej informacji o stanie naprawy. Codziennie telefon z mojej strony z pytaniem czy już jest diagnoza, osoba z warsztatu odpowiadała, że oddzwoni z informacją jeszcze dzisiaj a tu ciągle cisza... Usterka nie została usunięta a wystawiony rachunek był na kwotę 70zł za diagnostykę komputerową. Poprosiłem więc o wydruk/wyniki diagnostyki i nic nie otrzymałem jedynie informację, że w danej chwili nie są w stanie tego wydrukować.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Auto borykało się z ogromnymi problemami elektrycznymi. Sporadycznie działały szyby, czasami świeciła się kontrolka ręcznego, abs również działał wyrywkowo. W samym sterowniku było morze błędów, z którymi staraliśmy się uporać. Więc 70zł za kilka dni walczenia z usterkami to wygórowana cena? Na dowolnym warsztacie zapłaciłby Pan za diagnostykę punktową o kilkaset złoty więcej. Natomiast przyjmijmy, że to my jesteśmy Ci źli. Musi Pan rozdzielić zlecenia na te typu jasno określonego zadania (dla przykładu wymiana rozrzadu), a te, w których mechanik szuka przyczyny SPORADYCZNIE niedziałających komponentów. Niemniej mamy nadzieję, że naprawił już Pan swoją Skodę, a samo auto nie przystwarza już więcej problemów.

    Skoda Fabia

  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo solidnie i profesjonalnie wykonana usługa serwisu klimatyzacji - odgrzybianie, napełnianie, ozonowanie. Serwisowałem jednego dnia dwa autka, o wszystkich czynnościach informuje się na bieżąco, przede wszystkim tanio i miła obsługa :)


    Hyudnai I20, Kia Venga

  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Trzeba było awaryjnie pospawać tłumik w aucie. Telefon rano, że tego samego dnia chciałbym przyjechać po południu zdać do naprawy - bez problemu przyjęli. Doskonała obsługa klienta. Naprawili jeszcze szybciej :) tego samego dnia :) Za duży plus uważam również takie szczegóły, jak zabezpieczenie fotela, kierownicy oraz drążka zmiany biegów folią by klient ewentualnie nie pobrudził się podczas odbioru samochodu. Polecam!


    Hundai Atos

Pokaż więcej

Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat