Warsztat polecany przez innych kierowców.

MOTOSTREFA Auto Serwis

Warsztat Godny Zaufania

ul. Przedświt 10, Fabryczna , 54-618 Wrocław

****** 5.8 (57 opinii)

Mapa

Wyznacz trasę

MOTOSTREFA Auto Serwis

O warsztacie

ul. Przedświt 10, Fabryczna, 54-618, Wrocław

Poniedziałek od 09:00 do 17:30
Wtorek od 09:00 do 17:30
Środa od 09:00 do 17:30
Czwartek od 09:00 do 17:30
Piątek od 09:00 do 17:30

Gotówka, Karta płatnicza

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

MOTOSTREFA to gwarancja napraw na najwyzszym poziomie z zachowaniem odpowiednich standardów mechaniki pojazdowej. Napraw dokonujemy tylko po uprzednim kontakcie i decyzji klienta. W ofercie posiadamy nowe części, w atrakcyjnych cenach i zawsze pomożemy w wyborze odpowiedniej marki dostosowujć się do potrzeb i wymagań klienta. Posiadamy duży plac z monitoringiem gdzie Państwa samochody będą bezpiczne. Na wszelkie naprawy i części wystawiamy odpowiednio Paragon lub Fakturę Vat.  

 

Więcej

Cennik

Przegląd okresowy duży

Usługa zawiera:
- wymiana filtra oleju z olejem
- wymiana filtrów powietrza, paliwa (w dieslach) i kabinowego
- sprawdzenie czy auto nie ma wycieków
- kontrola stanu szyb, wycieraczek i dyszy spryskiwaczy
- sprawdzenie układu hamulcowego, zawieszenia i układu kierowniczego
- kontrola klem akumulatora z ewentualnym czyszczeniem
- sprawdzenie poziomu oraz stopnia zużycia płynu hamulcowego i chłodniczego
- kontrola elementów układu hamulcowego
- sprawdzenie ciśnienia w oponach z jego uzupełnieniem
- mechanik wskazuje części wymagające wymiany

 
Przegląd okresowy mały

Usługa zawiera:
- wymiana filtra oleju z olejem
- wymiana filtra kabinowego
- sprawdzenie płynów eksploatacyjnych pod kątem poziomu i wycieków
- kontrola stanu szyb, wycieraczek i dyszy spryskiwaczy
- sprawdzenie układu hamulcowego, zawieszenia i układu kierowniczego
- kontrola klem akumulatora z ewentualnym czyszczeniem
- mechanik wskazuje części wymagające wymiany

 
Wymiana akumulatora

Usługa zawiera:
- wyjęcie starego akumulatora
- podłączenie nowego

 
Wymiana cewki zapłonowej

Usługa zawiera:
- wymontowanie zużytej pojedynczej cewki zapłonowej lub całej listwy zapłonowej jeżeli taka występuje
- montaż nowego elementu

 
Wymiana klocków hamulcowych przód

Usługa zawiera:
- wymianę przednich klocków hamulcowych
- wymianę czujnika przednich klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)

 
Wymiana klocków hamulcowych tył

Usługa zawiera:
- wymianę tylnych klocków hamulcowych
- wymianę czujnika tylnych klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)

 
Wymiana oleju wraz z filtrem oleju

Usługa zawiera:
- wymianę starego oleju silnikowego na nowy
- demontaż starego filtra oleju i zamontowanie nowego

 
Wymiana świec zapłonowych

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec zapłonowych
- montaż nowych świec

 
Wymiana świec żarowych

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec żarowych
- montaż nowych świec

 
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód

Usługa zawiera:
- wymiana zużytych tarcz i klocków hamulcowych na przedniej osi
- wymiana czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)

 
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych tył

Usługa zawiera:
- wymianę zużytych tarcz i klocków hamulcowych na tylnej osi
- wymianę czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)

 

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (57)

Dodaj opinię
5.8 ******
Ocena wystawiona na podstawie 57 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******

Ta firma nie ma jeszcze żadnej recenzji. Napisz pierwszą opinię.

Nasze porady (8)

Ford Mondeo mk4 2014 rok
Mam problem z tylnymi hamulcami. Tarcze oraz klocki zużywają się szybciej niż na przodzie i to po przejechaniu 15 tyś kilometrów ( przód klocki i tarcze są w stanie idealnym ) - klocki i tarcze przód i tył tej samej firmy. Wygląda to tak jakby tył mocniej pracował i się zużywał niż przód. Wcześniej były wymieniane linki od hamulców gdyż wcześniej oprócz szybkiego zużycia problem polegał na tym, że podczas toczenia się samochodem wydobywał się pisk z tylnych kół podczas jazdy a nie podczas hamowania. Jak na razie nikt nie ma pomysłu co się dzieje.
Opel Astra H 1.7 CDTI 2005r
Witam mam problem z autem zalałem zle paliwo po czym rozmawiałem z mechanikiem który doradził zalać prawidłowy rodzaj paliwa ....czy możliwe że przez zmieszanie dwóch rodzajów paliw spalił sie rozrusznik ?
Opel Insignia Sports Tourer 1.8, 2010, benzyna
Witam serdecznie! Mam zamiar sprzedać mojego Opla Insignia 1.8 Sport Tourer Kombi, rocznik: 2010, przebieg: 120 500 km, benzyna, 140 PS. Mieszkam w Niemczech. Niemieccy mechanicy samochodowi z serwisu Opla, przed około 3 miesiącami, poinformowali nas, że w zbiorniczku płynu chłodniczego pojawił się olej. I faktycznie, gdy odkręciłem korek, był ma nim jakby taki mazisty "budyń". Widać go również w zaokrągleniach zbiorniczka, patrząc od góry na niego. Podejrzenie padło na uszkodzoną uszczelkę głowicy, jednak to była ich diagnoza "na szybciora", a nie dokładne określenie powodu tego problemu. Kupiłem również taki tester na szczelność uszczelki pod głowicą na obecność CO2 i wykonałem ten test według załączonej instrukcji i ciecz reakcyjna nie zmieniła koloru, co oznacza, że uszczelka jest w porządku. Moje pytanie brzmi: gdzie szukać by można by było jeszcze powodu zbierania się oleju w płynie chłodniczym? Na forach internetowych znalazłem tematy z podobnym problemem i ludzie pisali, że to była w takim przypadku chłodniczka oleju winna. Moim głównym zmartwieniem jest to, że chciałbym to auto jak najszybciej sprzedać, a nie chcę się już go dawać do naprawy i nie mam pojęcia ile mam przyszłemu kupcowi opuścić z ceny. Chciałbym sprzedać to auto za 7999 €, tu w Niemczech, ewentualnie jakby ktoś chciał do Polski, no ale dalej, no nie wiem w ogóle o ile zmniejszyć cenę na tą naprawę. Pozdrawiam serdecznie i proszę o odpowiedź.
Honda CR-V z gazen r2000
Posiadam samochód Honda CR,-V z gazem r2000 ale jest problem dlaczego płyn w chłodnicy się gotuje i wiatraki się nie załączaja?
Umów wizytę
Umów wizytę przez internet
Zadzwoń Umów wizytę
Umów wizytę

Usługi wykonywane przez warsztat