ul. Swojczycka 80, Swojczyce, 51-502, Wrocław
Poniedziałek | od 07:00 do 17:00 |
Wtorek | od 07:00 do 17:00 |
Środa | od 07:00 do 17:00 |
Czwartek | od 07:00 do 17:00 |
Piątek | od 07:00 do 17:00 |
Gotówka
Już drugi JapanTech we Wrocławiu! Teraz także na Swojczycach. Zapraszamy do serwisu samochodowego - specjalizacja auta japońskie i koreańskie.
Co nas wyróżnia:
- pełna historia napraw on-line
- rzetelnie i fachowo(pełen wgląd w wymieniane części)
- najlepsze i najnowoczesniejsze urządzenia(komputery diagnostyczne, narzędzia, geometria kół 3D)
- komfortowe miejsce oczekiwania na usługę
Godziny otwarcia:
Pon-Pt 7:00 - 17:00
Więcej
2024-03-11
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Najgorszy warsztat w jakim kiedykolwiek byłem. Unikać jak ognia! Panowie mechanicy nie potrafili poradzić sobie z urwaną nakrętką, więc pogięli wszystko młotkiem, dospawali śrubę i oddali samochód kompletnie nie informując o zaistniałej sytuacji klienta! Mechanik w innym warsztacie powiedział, że lewe tylne koło żyło swoim życiem, a mi został tak oddany samochód i gdyby nie to, że zajrzałem pod niego, to jeździłbym tak nieświadomy miesiącami aż w końcu zabiłbym się na którymś zakręcie!
Panowie z JapanTech jeszcze stwierdzili, że się "narobili" dlatego wzięli 1000zł za SAMĄ ROBOCIZNĘ która wygląda w sposób przedstawiony na zdjęciach!
Co gorsza, podczas rozmowy telefonicznej zgodzili się na uznanie reklamacji i zwrot tysiąca złotych za tą spartoloną robotę, po czym tydzień później uznali, że jednak NIE ODDADZĄ PIENIĘDZY!
Honda Civic VI Coupe
2023-09-08
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Niestety, nie mogę polecić tego warsztatu. Niestety po naprawie wspomagania kierownicy nie działało ono poprawnie. Wracałem do warsztatu dwa razy, dwukrotnie byłem zapewniany, że samochód jest sprawy a winą są nierówne drogi. Moje sugestie dot. sprawdzenia kalibracji czujnika kąta skrętu były ignorowane. Za trzecim razem wyjechałem z serwisu z zapalona kontrolka ESP.... Dopiero wizyta w innym serwisie potwierdziła, że to że wspomaganie skręcało kierownica w prawo nie było spowodowane nierównymi drogami czy tym, że mi się coś wydaje. Punkt "0" ustawiony był na godzinie 2. Wystarczyło podłączyć samochód pod komputer, odczytać błąd i wykonać kalibrację. Dzień wcześniej w JapanTech byłem informowany, że błędów nie ma a korekta polegała na ponownym ustawieniu geometrii 3D. Jak teraz myślę o tym, że przy drugim odbiorze Pan na recepcji sugerował mi żebym trochę pojeździł i udał się na równe i proste drogi to cieszę się, że przez te próbne 100 km z wyłączonym ESP nic się nie stało.
Edycja:
Również żałuję, że nie wsiadłem z Państwem do samochodu. Podczas spotkań informowałem Państwa, że odczucie nie jest jedynie moje ale również drugiego użytkownika auta. Po pierwszej reklamacji twierdzili Państwo, że samochód nie ściąga, dlatego dałem się przejechać dwóm znajomym z pracy, którzy nie informowani wcześniej o tym czego mogą się spodziewać, potwierdzili moje odczucia.
Dodatkowo załączam również zdjęcia po Państwa trzeciej darmowej naprawie, z kontrolka ESP "bez błędów w komputerze".
Nie wiem co w Państwa przypadku gorsze - brak wykonania kalibracji i upieranie się, że została wykonana czy nieumiejętne wykonanie kalibracji, którą trzeba poprawiać u innego mechanika.
Kia Rio
2023-06-07
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Auto stało do naprawy 5 dni/w tym sobota i niedziela/pomimo ustalonego terminu czekało na swoją kolejkę.Naprawa trwała pół dnia.Cena w innych warsztatach za takie same prace około tysiąca zł a w japan tech 2 tysiące zł. 100% narzutu w stosunku do innego warsztatu.Pazerność moim zdaniem to drugie imię tego wrsztatu.Usterka dotyczyła auta w trasie Jeszcze nie sprawdzałem ale cena moim zdaniem dla klientów z bardzo grubym portfelem.Ze względu na koszty nie polecam .Co dalej zobaczymy w trasie.
suzuki
2023-01-16
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Moja opinia o tym warsztacie nie jest pochlebna.Nie umieją zdiagnozować awarii pojazdu,części wymieniają na chybił-trafil.Moze się uda.Dalem im Hondę,był problem z odpalaniem. Po kilku dniach postoju w warsztacie rachunek 1700 zł, Następnego dnia auto nadal nie pali,ponowna wizyta,znowu kilka dni postoju i brak diagnozy.Moze to .może coś innego a klient za wszystko płaci,potrzebne czy nie. Odmawiam dalszego eksperymentowania i zabieram auto do innego warsztatu. Tam w ciągu 15 min.diagnoza a za pół godziny auto sprawne za rozsądne pieniądze.Omijac Swojczycka szerokim łukiem.
Honda
2022-01-04
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Bardzo nie polecam tego salonu, ktory wycenil naprawe mojego auta na kwote 1400 zl a po tygodniu auto ponownie nie odpalalo. Panowie powiedzieli ze wymienia pompke paliwa z przewodami a po ponownej usterce inny mechanik oznajmil ze wedlug niego pompka wcale nie zostala wymieniona. Czuje sie oszukana i nigdy tam nie wroce
Ford fiesta
2021-08-30
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Niestety nie udało się rozwiązać problemu z którym samochód został przyjęty. Chodziło o dostosowanie samochodu z USA do warunków EU, serwis twierdził, że są przygotowani, żeby to zrobić, jednak ostatecznie się nie udało - z 4 punktów został wykonany tylko 1.
Ta jedna rzecz - światło przeciwmgielne - wykonana dobrze i w sensownej cenie.
Nie wiem jednak, dlaczego reszta nie została zrobiona - chyba zabrakło umiejętności
Jakość usługi oceniam na słabą z powodu fatalnego kontaktu.
Nissan Rogue
2018-11-06
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!!!!!!!!
MOJA DIAGNOZA AWARIA WYSPRZEGLIKA (AUTO NA SPRZĘGLE CIĄGŁO)
ODDAŁEM AUTO W CZWARTEK KU MOJEMU ZDZIWIENIU W PIATEK AUTO DO ODBIORU
PRZEMILY PAN STWIERDZIŁ ZAPOWIERZENIE UKŁADU HYDRAULICZNEGO SKRZYNI SKASOWAŁ 350 ZŁ PO DWÓCH DNIACH TA SAMA SYTUACJA WIEC ODDAŁEM PONOWNIE AUTO PO JAKIMŚ CZASIE PRZEMIŁY PAN DZWONI ZE WYMIENIŁ KOMPLETNE SPRZEGŁO KOSZT 1400 ZŁ
DZIEŃ PO ODBIORZE PRZYJECHAŁEM DO WARSZTATU NA LAWECIE OLEJ SIE LEJE ZE SKRZYNI PRZEMIŁY PAN POWIEDZIAŁ ZE TO NIE JEST ICH WINA STWIERDZIŁ ZE NIE MA POJECIA CO JEST PRZYCZYNA PRAWDOPODOBNIE KTOŚ MUSIAŁ JEZDZIĆ NA PÓŁ SPRZEGLE TRAGEDIA //// KOSZTY OK 2000 ZŁ AUTO MUSIAŁEM ODDAĆ NA INNY WARSZTAT
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
To prawda że jest pan naszym klientem a nie konkurencją. Sytuacja którą pan opisuje również miała miejsce. Jednak jako że jestem właścicielem firmy i jednocześnie osobą , która pana obsługiwała muszę sprostować kilka nieprawdziwych informacji o których pan wspomniał.
Napisał Pan : ODDAŁEM AUTO W CZWARTEK KU MOJEMU ZDZIWIENIU W PIATEK AUTO DO ODBIORU PRZEMILY PAN STWIERDZIŁ ZAPOWIERZENIE UKŁADU HYDRAULICZNEGO SKRZYNI SKASOWAŁ 350 ZŁ
Nieprawda , za odpowietrzenie układu hydraulicznego zapłacił pan 60pln. Reszta opisanej przez pana kwoty była za filtr paliwa , diagnostykę komputerową i inne rzeczy , które zlecił pan zrobić.
Po odpowietrzeniu układu usterka ustała.
Po trzech dniach przyjechał pan na reklamację ale tym razem okazało się ze a aucie spalone jest sprzęgło i się ślizga (najprawdopodobniej ze względu na poprzednią usterkę auto jeździło na pół sprzęgle i taki był efekt). Po wymianie sprzęgła wszystko było sprawne , samochodem przejechaliśmy blisko 80km i usterka nie wystąpiła.
Trzecia pańska wizyta spowodowana była wyeksploatowanym uszczelniaczem półosi przez który zaczął wyciekać olej ze skrzyni biegów. Przyznajemy się, mechanik nie dopatrzył się że należy ten element wymienić podczas wymiany sprzęgła dlatego za uszczelniacz , olej do skrzyni biegów i za usługę nie zapłacił pan ani grosza. Dbając o satysfakcję naszych klientów koszt wzięliśmy na siebie!
Po ostatniej wizycie nie zgłaszał pan żadnych zastrzeżeń więc uznaliśmy sprawę za zakończoną z sukcesem.
Powstaje kilka pytań
Dlaczego Pan nie zgłosił usterki.
Dlaczego nie skorzystał z gwarancji, która Panu przysługuje
Dlaczego pisze opinie dopiero po upływie pół roku?
Szanowny Panie
Jako właściciel warsztatów zdaje sobie sprawę że zatrudniam ludzi a nie roboty i każdemu zdarza się popełnić błąd. Nigdy nie pozostawiamy naszych klientów z usterką , zawsze kierujemy się zasadą żeby nasz klient był zadowolony. I w tym przypadku też tak było...
KIA VENGA
2018-10-24
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Omijajcie ten warsztat szerokim łukiem!!!!!!
Chciałem u nich uszczelnić półoś przy dyferencjale w santa fe napęd na 4 koła.
Po ich tak zwanym przeglądzie stwierdzili masę usterek w zawieszeniu oraz potrzebę wymiany oleju w skrzyni biegów. to jest mój świeżo zakupiony samochód więc od razu pojechałem z nim na przegląd i w dwóch niezależnych warsztatach ocena była ,że w zawieszeniu jest wszystko ok. Miesiąc temu wymieniłem olej w skrzyni biegów automatycznej!!!!!( oni stwierdzili ze trzeba wymienić nowy olej)
Brakiem podstawowej wiedzy wykazał się ich,chyba jakiś pseudo mistrz ,twierdząc że należy dolać oleju do skrzyni biegów bo przecież jest wyciek z dyferencjału!
Dyferencjaf to zupełnie inna część i pracuje na zupełnie innym oleju!!!!!!!!!
Sumując warsztat jest zupełnie niekompetentny, a nawet nieuczciwy chcąc naciągnąć mnie na tak kosztowne naprawy zupełnie niepotrzebne.
Auto jak najszybciej zabrałem.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Pan Piotr wyznaje jedną zasadę 'dopóki się nie urwało to jest sprawne'. Przecież auto wjechało na podnośnik o własnych siłach więc jest idealne. Włosy dęba stają na myśl jakie auta jeżdżą po naszych drogach. Pytanie poco pan przyjechał na przegląd?? No tak przecież wtedy była promocja, przegląd za 30pln.
Panie Piotrze pomimo bardzo słabego stanu technicznego auta życzę bez awaryjnej eksploatacji i przede wszystkim bezpiecznej. Jednocześnie polecam przeanalizować kwalifikacje opisanych przez Pana mechaników bo przeoczenie tak wiele wyeksploatowanych podzespołów w pańskim aucie jest karygodne i przedewszystkim nieodpowiedzialne!!!
hyundai santa fe
2018-04-17
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Zleciłem do wymiany wahacze tylne dolne w mazdzie 6 kombi, umawiając się kilka dni wcześniej będąc osobiście w warsztacie. Samochód oddałem rano i miał być do odbioru po południu. Pierwszy minus - telefon, że coś tam wypadło, samochód będzie gotowy na jutro i przecież trzeba dodatkowo ustawić zbieżność. Drugi minus (największy) pracownik, ktory przyjmowal zlecenie nawet nie wyszedł sprawdzając naocznie co jest do wymiany i nie poinformował mnie - kogoś kto się nie zna na mechanice - , że istnieją wahacze dolne wzdłużne i dolne poprzeczne. wymienili po prostu ten, który był dostępny - czyli wzdłużny. A pojechałem tylko tam dlatego, ze jak dzwoniłem do mechanikow we wroclawiu, to zaden nie mial tych wahaczy dostepnych do sprowadzenia. Po przedstawieniu problemu pracownikowi i właścicielowi dowiedziałem się , że to mój problem i mogę dostać super ekstra rabat na następną naprawę - 30% mniej za robociznę.
Podsumowując - nie polecam - bardzo słabe podejście do klienta.
mazda 6
2017-04-12
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Witam,
Byłem w tym warsztacie z mazdą 6, niestety nie wspominam tego najmilej.
Miałem problemy z dodawaniem gazu, bez potrzeby wymienili mi sprzęgło choć wspominałem, że podczas prób dodania gazu obroty nie wzrastają .Po odbiorze auta wmawiano mi, że gdy oni jeżdżą wszystko jest ok.
No nie było w porządku.Do tego auto zaczęło drgać na postoju. Musiałem oddać auto do innego warsztatu- awarię usunięto.
Kolejny ogromny minus to mechanik z Ukrainy- nie dało się z nim pogadać ,gdy chciałem żeby sam się przejechał( zawsze łatwiej jest wyczuć auto i wykryć usterkę) odparł, że nie ma prawa jazdy - jakiś słaby żart.To był mój pierwszy i ostatni raz w Jap. Tech. Zdecydowanie nie polecam
mazda 6
Highway Serwis znajduje się przy ulicy Łowieckiej 12-12A w Długołęce. Powstał z pasji do motoryzacji. Tej nowoczesnej, powszechnie pożądanej i takiej, której wartość jest tylko, albo aż sentymentalna. Wierzymy, że każdy z Was zasługuje na...
Padok Szybki Serwis Samochodowy
Starościńska 1, Psie Pole, Wrocław
Terminy aktualizowane automatycznie
Warsztat jest firmą rodzinną, a jego nazwa to mieszanka teraźniejszości i przeszłości – kiedyś w miejscu naszego warsztatu była stajnia i padok dla koni, dziś jesteśmy jak padok wyścigowy, gdzie maksymalnie szybko i starannie naprawimy Twoje...
Dopłata do profilu poniżej 45 - 40 zł od kompletu Nasz pierwszy warsztat mieści się we Wrocławiu przy al. Wiśniowej 81. Zapraszamy Państwa do nowego warsztatu przy ul. Braterskiej 6. Posiadamy duże doświadczenie i od lat świadczymy pomoc...
MOTOSTREFA to gwarancja napraw na najwyzszym poziomie z zachowaniem odpowiednich standardów mechaniki pojazdowej. Napraw dokonujemy tylko po uprzednim kontakcie i decyzji klienta. W ofercie posiadamy nowe części, w atrakcyjnych cenach i...
LAVER - Profesjonalny Serwis Samochodowy w Wrocławiu Kompleksowy serwis samochodowy działający na rynku od 2010 roku. Naszym celem jest zapewnienie maksymalnego komfortu i bezpieczeństwa użytkowania pojazdów. Obsługujemy samochody osobowe,...
QuickfixGar to profesjonalny serwis zajmujący się szeroko pojętą mechaniką pojazdową. Nasz doświadczony mechanik specjalizuje się w naprawach, konserwacji i serwisowaniu samochodów . Bez względu na markę czy model, nasza praca opiera się na...
Bera to renomowany warsztat samochodowy z wieloletnim doświadczeniem na rynku. Jestem obecny w branży od wielu lat, co świadczy o moim głębokim zakorzenieniu i zaangażowaniu w obszarze motoryzacji. Moją misją jest zapewnienie Twojemu...
Auto plus garage Al.Wisniowa 81
Al. Wiśniowa 81, Krzyki, Wrocław
Terminy aktualizowane automatycznie
Auto Plus Garage mieści się we Wrocławiu przy ul. Wiśniowej 81. Posiadamy duże doświadczenie i od lat świadczymy pomoc w zakresie naprawy elementów mechanicznych auta. Świadczymy szereg usług, takich jak: wymiana opon, wulkanizacja, geometria...
Japan Tech 2 - Swojczycka
ul. Swojczycka 80, Swojczyce, 51-502, Wrocław
Ten warsztat nie ma jeszcze włączonego kalendarza wizyt on-line.
Petuniowa 2 |
Jerzmanowska 14C |
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług