ul. Szwajcarska 11, Fabryczna, 54-405, Wrocław
Poniedziałek | od 08:00 do 17:00 |
Wtorek | od 08:00 do 17:00 |
Środa | od 08:00 do 17:00 |
Czwartek | od 08:00 do 17:00 |
Piątek | od 08:00 do 17:00 |
Gotówka, Karta płatnicza
Nasza firma jest firmą rodzinną, która jest obecna na rynku dolnośląskim od 1981r!. Kompleksowe naprawy samochodów powypadkowych w pełnym zakresie - Blacharstwo, Lakiernictwo i Mechanika Pojazdowa - wykonujemy od ponad 30 lat, udzielając jako nieliczni 3 letniej gwarancji na wykonaną usługę.
Akceptowane formy płatności: Bezgotówkowe, Gotówka
Własne auta zastępcze: TAK
Parking: TAK
Pomoc drogowa 24h: TAK
------------------------------------------
Od 2010 - GTD auto Dariusz Grzelec
Od 2004 - GTD auto Tadeusz Grzelec
Od 1981 - Zakład Blacharstwa i Mechaniki Pojazdowej Tadeusz Grzelec
Więcej
2014-03-08
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Zaufałem temu warsztatowi sugerując się opiniami właśnie w internecie. Niestety ostatecznie jestem zawiedziony. Generalnie po naprawie lakierniczej otrzymujemy 3 lata gwarancji - niestety jak sie przekonuję tylko teoretycznie. Po 3 miesiącach po naprawie zauważyłem, że lakier po stronie nie lakierowanej jest przypylony (słychać to było np po przetarciu ręką czy szmatką po lakierze). Zgłosiłem to do Pana Darka, gdzie usłyszałem od razu, ze to niemozliwe i przez 30 lat im to się nie zdarzyło i że wymyślam, a wręcz, że chcę naciągnać firmę. Końcowo jeśli chodzi o ten temat udało mi się po kilku rozmowach (mało przyjemnych) przekonać Pana Darka, do wypolerowania lakieru. Po tygodniu od tej sytuacji zaobserwowałem skolei "zwazony" lakier w kącie na progu drzwi. Lakier ten odchodził i uwidaczniał żywą blachę. I tutaj po raz kolejny zadzwoniłęm do Pana Darka, ale znów usłyszałem, że wymyslam i ze to niemożliwe i że w ogóle tego nie lakierowali, nie ruszali etc. Okazuje się jednak, że próg był jednak przez nich lakierowany w całości, co pokazały zdjecia przed/po. Dodatkowo zamalowana została uszczelka (co pokazuje jak profesjonalnie naprawiono moje auto). Niestety Pan Darek wciąż utrzymuje, że to nie ich wina, ze kłamię i że od 30 lat takiego klienta nie miał. Dodam, ze Pan Darek ma niespełna 30 lat i powinien mieć w sobie trochę pokory, czego zdecydowanie mu brakuje. Ja niestety jestem wymagajacym klientem i nie naciągam a jedynie wymagam poprawnie wykonanej naprawy z czym Pan Darek jak widać ma kłopot. Sprawa utknęła w martwym punkcie, a w innym zakładzie lakierniczym wskazują na błąd lakiernika i podpowiadają walczyć o swoje. NIe wiem tylko czy mam siłę, bo żaden argument nie trafia do Pana Darka, ani też nie wychodzi on z zadna propozycją innego rozwiązania tematu. Tak więc zdecydowanie podpowiadam, aby zastanowić się, czy nie ma aby na pewno lepszych warsztatów lakierniczych we Wrocławiu.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Witam Panie Marcinie Z.
Anonimowość w internecie powoduje, że ludziom dużo łatwiej przychodzi oskarżanie innych, bo czują się swobodniej. Jako, że dla nas ważna jest opinia każdego klienta, postaram się ustosunkować i do przedstawionej przez Pana sytuacji.
W szkodzie, którą Panu likwidowaliśmy do naprawy była lewa strona pojazdu, a dokładnie błotnik przód tył, drzwi przód tył, zderzak tył oraz próg część tylna (przy błotniku tył).
Pojazd został naprawiony w terminie, bez żadnych problemów i odebrany przez Pana bez żadnych uwag.
Po okresie 3 miesięcy zadzwonił Pan, że auto zostało przez nas zapylone. Ma Pan rację, że stwierdziliśmy, że nigdy u nas takich przypadków nie było i byliśmy zdziwieni tym faktem. W trakcie rozmowy z Panem, kiedy spytałem czy auto jest zapylone całe łącznie z szybami czy tylko częściowo, stwierdził Pan, że zapylony jest tylko przedni błotnik i kawałek drzwi z prawej strony. Zaprosiłem zatem Pana do serwisu, aby zobaczyć co jest na powłoce lakierniczej, ponieważ przez tel. nie byliśmy w wstanie tego ocenić. Powiedział Pan, że w wolnej chwili podjedzie i tyle. Kolejne rozmowy odbywały się na zasadzie, czy mogę podjechać w sobotę czy może jutro po 16?
Dziwię się stwierdzeniu, że musiał Pan nas w paru rozmowach namawiać na spolerowanie elementów, ponieważ sami, już w pierwszej rozmowie, zaproponowaliśmy aby podjechać, zobaczymy co to i jak możemy Panu pomóc.
Przy eksploatacji pojazdów, powłoka lakiernicza matowieje, robią się na niej różne naloty. Oczywiste jest też to,że strona lewa pojazdu była idealna, gładka i śliska, ponieważ 3 miesiące wcześniej była lakierowana, a na powłokę zostały nałożone woski po wykonanej przez nas usłudze.
Po Pana przyjeździe i zweryfikowaniu przez lakierników, że nie jest to zapylenie lakiernicze, a więc nie ma podstaw do reklamacji, podjęliśmy się spolerowania tych elementów, aby zadość uczynić Pana oczekiwaniom.
W dniu kiedy zostało wykonane dodatkowe polerowanie zadzwonił Pan, pytając o łuszczący się lakier w progu drzwi przód lewy, które nie były zakresem naprawy, czym można zabezpieczyć takie uszkodzenie? Zaproponowałem Panu, że może Pan podjechać i wykonam nieodpłatnie zaprawki na progu. Stwierdził Pan wtedy, że ma Pan odrobinę lakieru i wykona Pan sobie to we własnym zakresie.
Panie Marcinie, pisze Pan teraz o "zważonym" lakierze w części progu, gdzie wcześniej wspomniał Pan o zaprawieniu sobie tego elementu. Tym razem, zażądał Pan od nas usunięcia usterki, udzieliłem Panu informacji przez tel. iż nie wykonywaliśmy usługi w tym zakresie, nawet gdy świadomie dzwoni Pan w weekendy wieczorem, wiedząc że nasz serwis nie pracuje i można ten temat załatwić w godzinach pracy serwisu. Oddzwaniam do Pana bo tak zachowuje się człowiek kulturalny.
Kolejny raz zaproponowałem aby podjechać do nas, żeby zobaczyć w czym jest problem. Proszę zrozumieć, że niestety nie możemy Panu naprawiać na gwarancji elementów, które przez Nas nie były naprawiane, a Pana stanowisko na to wskazuje.
W 4 miesięcznicę odebrania pojazdu zgłosił Pan, że gumowa zaślepka znajdująca się na progu, która de facto jest widoczna za każdym razem wsiadając do auta, została przez nas polakierowana. Stwierdziłem, że to nie problem, zamówimy Panu zaślepkę i będzie u nas do odbioru bądź wyślemy ją do Pana, aby nie musiał Pan się do nas fatygować, jako że stwierdził Pan że do ok. 13 marca nie ma Pana we Wrocławiu. Tego samego dnia otrzymał Pan od nas potwierdzenie o zamówieniu i prośbę o kontakt po powrocie, aby ustalić jak przekazać Panu zamówioną część. Ponieważ do dnia dzisiejszego nie skontaktował się Pan z nami w tej sprawie, zaślepka została wysłana.
Tak jak słusznie Pan zauważył, firma istnieje 30 lat, mimo że jestem od Pana jedynie 2 lata młodszy, w życiu serwisu uczestniczę od ponad 14 lat, w których zdążyłem się nauczyć jak spełnić oczekiwania klienta od A do Z.
Podsumowując, gwarancja 3 letnia działa i jest przez Nas traktowana bardzo poważnie, dlatego wszystkie komponenty w lakierni są tak dobrane abyśmy mogli zagwarantować jak najwyższą jakość. Też jestem zdania, że należy od wykonawcy wymagać właściwie wykonanej usługi, dlatego potwierdzam Panu, że gdyby działo coś się z elementami, które były u nas naprawiane serdecznie Pana zapraszam w celu zgłoszenia reklamacyjnego.
Niestety na zadane Panu pytanie, dlaczego jeśli lakierowany był przez Nas prawie cały bok pojazdu i tam się nic nie dzieje, lakier ma odpowiednią strukturę, nie „siada”, nic nie odchodzi etc., a dzieje się to w miejscu gdzie nie było przez nas wykonanej usługi, nie jest Pan wstanie odpowiedzieć?
Z poważaniem
Dariusz Grzelec
Skoda Octavia
Padok Szybki Serwis Samochodowy
Starościńska 1, Psie Pole, Wrocław
Terminy aktualizowane automatycznie
Warsztat jest firmą rodzinną, a jego nazwa to mieszanka teraźniejszości i przeszłości – kiedyś w miejscu naszego warsztatu była stajnia i padok dla koni, dziś jesteśmy jak padok wyścigowy, gdzie maksymalnie szybko i starannie naprawimy Twoje...
Auto plus garage Al.Wisniowa 81
Al. Wiśniowa 81, Krzyki, Wrocław
Terminy aktualizowane automatycznie
Auto Plus Garage mieści się we Wrocławiu przy ul. Wiśniowej 81. Posiadamy duże doświadczenie i od lat świadczymy pomoc w zakresie naprawy elementów mechanicznych auta. Świadczymy szereg usług, takich jak: wymiana opon, wulkanizacja, geometria...
OPTIMAL SERWIS to dynamicznie rozwijający się warsztat samochodowy, który kładzie nacisk na jakość obsługi i ciągłe doskonalenie swoich usług. Nasz zespół doświadczonych mechaników specjalizuje się w szerokim zakresie napraw i konserwacji...
Serdecznie zapraszamy do naszego serwisu. Zajmujemy się mechaniką pojazdową, serwisem klimatyzacji oraz wulkanizacją. Dysponujemy własną pomocą drogową. Mamy duże doświadczenie. Do każdej naprawy podchodzimy profesjonalnie i wykonujemy ją fachowo...
Dopłata do profilu poniżej 45 - 40 zł od kompletu Nasz pierwszy warsztat mieści się we Wrocławiu przy al. Wiśniowej 81. Zapraszamy Państwa do nowego warsztatu przy ul. Braterskiej 6. Posiadamy duże doświadczenie i od lat świadczymy pomoc...
Jesteśmy warsztatem stawiającym na rzetelność i przejrzystość wykonywanych usług. Stawiamy na brak naciągania klienta na niepotrzebne koszty, a wszystkie czynności i ewentualne dodatkowo wymagane wydatki są dokumentowane na bieżąco i...
Profesjonalny warsztat samochodowy zajmujący się naprawami aut osobowych, ciężarowych i dostawczych. Naszą specjalizacją są Fordy. Zajmujemy się głównie naprawami silników, zawieszeń i wszystkiego rodzaju mechanicznymi układami.
65 lat doświadczenia w naprawie pojazdów. Caros–Service, to pierwszy niezależny serwis samochodowy we Wrocławiu specjalizujący się w kompleksowej obsłudze i naprawie samochodów marek Ford, Kia, Hyundai, Mazda i Škoda na poziomie porównywalnym...
GTD auto Dariusz Grzelec
ul. Szwajcarska 11, Fabryczna, 54-405, Wrocław
Ten warsztat nie ma jeszcze włączonego kalendarza wizyt on-line.
Główna 55 |
Krakowska 54A |
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług