Swojczycka 150, Psie Pole, 51-502, Wrocław
Poniedziałek | od 09:00 do 18:00 |
Wtorek | od 09:00 do 18:00 |
Środa | od 09:00 do 18:00 |
Czwartek | od 09:00 do 18:00 |
Piątek | od 09:00 do 18:00 |
Gotówka, Karta płatnicza
Jesteśmy serwisem, który specjalizuje się w naprawach mechanicznych oraz elektronicznych aut luksusowych takich marek jak: Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Lamborghini, Ferrari, Maserati oraz Aston Martin.
Wymiany filtrów, oleju i inne proste czynności eksploatacyjne wykonujemy od ręki przez 24 godziny na dobę 365 dni w roku. Zajmujemy się również serwisowaniem klimatyzacji, usługami wulkanizacyjnymi oraz naprawami blacharsko-lakierniczymi.
Nasze duże doświadczenie pozwala nam szybko i fachowo wykonywać przeglądy okresowe, ale także usługi takie jak chiptuning, naprawa zawieszenia pneumatycznego czy układu kierowniczego.
Jesteśmy jednym z niewielu warsztatów, który oferuje serwisowanie aut elektrycznych. Naszym klientom zapewniamy komfortową poczekalnię z ekspresem do kawy, dostępem do sieci wi-fi oraz toaletą. Posiadamy ubezpieczenie OC na wykonywane naprawy.
Oferujemy również możliwość wypożyczenia auta zastępczego i usługę door to door
Więcej
2020-09-10
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Niestety słabo. Warsztat polecany przez Dobry Mechanik dla Citroena, na miejscu okazało się że praktycznie wcale się tą marka nie zajmują.
Ostatecznie właściciel zdecydował się że zajmą się moim samochodem.
Wymieniono mi sprzęgło za jakąś koszmarną cenę (samą robociznę policzyli na 1200PLN) a problem z którym przyjechałem pozostał. Dodatkowo nie podpięli jakiejś wtyczki przez co musiałem wracać z reklamacją. A nawet z samym wydaniem faktury były jakieś problemy.
Ostatecznie pojechałem do innego mechanika gdzie okazało się że przyczyną wszystkich problemów jest wyprzęgnik który nie został wymieniony a który podobno koniecznie sprawdza się przy takich problemach jak zgłaszałem. Sprzęgła być może wcale nie trzeba było wymieniać.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Drogi Panie ręce opadają.
Na jakiej podstawie ocenił Pan że nie zajmujemy się wcale tą marką.
Gdy Pan przyjechal do warsztatu wykonaliśmy jazdę testową wraz z Panem i to od razu.
Gdzie sam Pan zasugerował sprzęgło i z Pańskiej strony to słuszna diagnoza. Z resztą widział Pan jak ono wyglądało po zdemontowaniu na żywo, również wysyłałem fotografie na pański telefon wiec proszę nie pieprzyć głupot bo to żałosne. Z resztą mam to sprzęgło nadal.
Co do ceny tej "koszmarnej" to przecież uslyszał Pan wycene przed naprawą I wtedy Panu nie przeszkadzała.
Z samym wydaniem faktury byly problemy?
Bo zmieniał Pan dane do niej- kombinując jak koń pod górę na kogo ją wystawić.
Prosze nie wylewac swoich frustracji na kimś, kupił Pan auto z uszkodzonym sprzęgłem i poprzedni właściciel jak widzę jednak nie zwrócil panu kosztów.
Z drugiej strony tak myślę dlaczego nie przyjechał Pan z reklamacją? Czym kolwiek... chociaż telefon z informacją?
Bo nie był Pan na żadnej wymianie wysprzeglika który jest wymyśloną argumentacją na to że nie dostałeś zwrotu kasy od poprzedniego właściciela. Robiłem osobiście jazdę testową i auto nie miało problemu z którym przyjechało.
Jest Pan zwykłym kłamcą!
Citroen c4 Picasso II 1.6 e-HDI 115KM 2014r
2019-03-15
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Wymieniałem zepsuty kompresor zawieszenia pneumatycznego w Cayenne. Przy okazji wymiana oleju, filtrów - przegląd. Plus nowa lampka przeciwmgielna. Trwało to bardzo długo i musiałem znosić bajeczki o niedobrych kurierach: "wszystko już mamy zrobione tylko czekamy na przesyłkę". To była nieprawda i musiałem oczywiście czekać jak już postanowiłem pojechać i odebrać samochód. Po dwóch i pół miesiąca kompresor się zepsuł. Rozumiem - zdarza się. Jest gwarancja to naprawią... Niestety minął już ponad tydzień i sprawa nawet nie drgnęła. Właściciel był rzekomo na urlopie. Ale już wrócił i kontaktu brak. I pewnie mam jeszcze wydzwaniać nie wiadomo jak długo. Starannie unikają jakiegokolwiek kontaktu przez e-mail; nie wygląda to dobrze... Nie polecam.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Drogi Panie.
Jak na wstępie-słusznie stwierdza pan fakt, przyjazdu z zepsutym kompresorem, jak i rozkalibrowanym zawieszeniem które zrobiliśmy w cenie. Rozumiem że znatury jest pan tym zawsze pokrzywdzonym.
Zatem przedstawię realną wersję,pan raczył wiele pominąć.
Zarzuca pan że trwało to bardzo długo! prosze napisać ile to było czasu od przyjęcia auta do jego oddania. dodam że posiadam pełną dokumentacje naprawy i dat poszczególnych etapów naprawy wspomnianego pojazdu-i w realiach warsztatowych pracy z pańskim uszkodzeniem zapewniam że trwało to bardzo krótko. Co do bajeczek o kurierach nie stosuje takich praktyk-ale pańska racja mój spokój.
Cieszy mnie natomiast pańska wyrozumiałość co do tego że kompresor ma prawo sie zepsuć. I teraz co następuje bowiem o tym pan zapomniał wspomnieć także. Podczas gdy wedle pańskiej oceny (rzekomo byłem na urlopie) Odwiedził pan warsztat w sobote 09.03.2019 wokolicach godziny 11, pracownicy potwierdzili usterkę kompresora, nie chciał pan zostawić auta do naprawy gwarancyjnej kompresora, choć w mojej ocenie kompresor zepsuł się z innej przyczyny niż wadliwej regeneracji. Ale dbając o klienta chcieliśmy podjąc naprawe, pan się nie zgodził bo chciał szybkiej wymiany, na zasadzie zabrać zepsuty-dajcie naprawiony i na to pracownicy się zgodzili bez konsultacji ze mną na co pewnie i ja bym przystał. Od soboty był pan informowany telefonicznie o etapie poszukiwań używanego, bowiem z nowej części pan zrezygnował- w poniedziałek dzwoniła do pana pracownica z biura z informacją o cenach nowego-gdzie pan zarzucił kłamstwo co do ceny takowego.
Co do mojego powrotu, w Polsce byłem 13.03.2019 o godzinie 23ciej i tego też dnia pracownik do pana dzwonił z informacjami.
W czwartek 14.03.2019 o godzinie 16 z minutami dzwoniłem na pański numer z informacją na temat wysłania do mnie części, telefon wyłączony następnie wysłałem sms z prośbą o kontakt. zero odpowiedzi. Takie same próby ponawialiśmy 15.03.2019
dzień w którym wystawił pan negatywny komentaż. Pisze pan-( i pewnie mam jeszcze wydzwaniać nie wiadomo jak długo ) proszę wobec tego o upublicznienie scrinów z połączeń i prób dodzwonienia się do warsztatu, ja posiadam takie próby z kilku numerów od nas jaki sms z prośbą o kontakt-wszystkie bez odzewu.
Pragnę nadmienić że to panu zepsuło się auto my prubowaliśmy rozwiązać problem, a mam wrażenie że pan te kłopoty niczym rozkapryszona mała dziewczynka stwarzał z wojowniczą chęcią wystawienia negatywa. BRAWO osiągną pan cel.
Przestrzegam wszystkie warsztaty przed takim klientem.
Porsche Cayenne
2019-02-22
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Witam.
Jakiś czas temu przejazdem w drodze na urlop musiałem skorzystać z serwisu.
Niby błachostka, ale do Rzymu miałem jeszcze trochę kilometrów.
Mechanicy zamiast zabrać się za naprawie samochodu to najpierw silowali się z sciągnięciem chromowanych zaślepek na śrubach od kół a potem wzięli się za wymianę klocków.
Po zwróceniu uwagi, ze miałem komplet zaślepek to jeszcze z uśmiechem na twarzy twierdzili ze ich nie było, ale mogą zamówić mi nowe :)
Mi [wymoderowano] zaślepki śrub w moim fordzie.... ciekawe co robią z Innymi samochodami.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Z pełnym szacunkiem.
z marszu zrobiliśmy u pana klocki hamulcowe bez terminu bo zjechał pan z trasy, bycie dobrym jak widać czasem nie popłaca.
pisze pan że- mechanicy zamiast zabrać się za naprawe, najpierw siłowali się z nakładkami śrub koła, następnie wymieniali klocki. Prosze mi wyjaśnić zatem jak wymienić klocki hamulcowe bez odkręcenia śrub w następstwie ściągnięcia koła? może zna pan inną kolejność, chętnie się zapoznam będzie to przełom w warsztatach samochodowych na całym świecie- niemal NOBEL z mechaniki.
A czy zakłada pan możliwość taką, że ta nakładka mogła spaść podczas jazdy..?
O ile cokolwiek pan zakłada bowiem wybierać sie w trase do Rzymu z dziećmi bez hamulców..? słabe troche.
Jak pamiętam umówiliśmy się, że jak będą państwo wracać to zadzwonicie do mnie i dowioze wam na trase te plastikowe chromowane zaślepki na zardzewiałe śruby.
Bądz wyśle na podany adres, aresu nie dostałem smsem, jak i telefonu z informacją o powrocie.
Dodam że podczas odkręcania śrub, tej nakładki nie było, po co mi kawalek plastiku?
Nakładki mam w warsztacie leżą od wielu miesięcy.
Opinia negatywna wystawiona po 7 miesiącach za pierdołe wartości 30zł, zamiast zwyczajnie przedzwonić.
Panu wymoderowano chyba co innego, ale to pozostawiam lekarzom specialistom z zakresu psychiatrii.
Ford
Padok Szybki Serwis Samochodowy
Starościńska 1, Psie Pole, Wrocław
Terminy aktualizowane automatycznie
Warsztat jest firmą rodzinną, a jego nazwa to mieszanka teraźniejszości i przeszłości – kiedyś w miejscu naszego warsztatu była stajnia i padok dla koni, dziś jesteśmy jak padok wyścigowy, gdzie maksymalnie szybko i starannie naprawimy Twoje...
Auto plus garage Al.Wisniowa 81
Al. Wiśniowa 81, Krzyki, Wrocław
Terminy aktualizowane automatycznie
Auto Plus Garage mieści się we Wrocławiu przy ul. Wiśniowej 81. Posiadamy duże doświadczenie i od lat świadczymy pomoc w zakresie naprawy elementów mechanicznych auta. Świadczymy szereg usług, takich jak: wymiana opon, wulkanizacja, geometria...
OPTIMAL SERWIS to dynamicznie rozwijający się warsztat samochodowy, który kładzie nacisk na jakość obsługi i ciągłe doskonalenie swoich usług. Nasz zespół doświadczonych mechaników specjalizuje się w szerokim zakresie napraw i konserwacji...
Serdecznie zapraszamy do naszego serwisu. Zajmujemy się mechaniką pojazdową, serwisem klimatyzacji oraz wulkanizacją. Dysponujemy własną pomocą drogową. Mamy duże doświadczenie. Do każdej naprawy podchodzimy profesjonalnie i wykonujemy ją fachowo...
Dopłata do profilu poniżej 45 - 40 zł od kompletu Nasz pierwszy warsztat mieści się we Wrocławiu przy al. Wiśniowej 81. Zapraszamy Państwa do nowego warsztatu przy ul. Braterskiej 6. Posiadamy duże doświadczenie i od lat świadczymy pomoc...
Profesjonalny warsztat samochodowy zajmujący się naprawami aut osobowych, ciężarowych i dostawczych. Naszą specjalizacją są Fordy. Zajmujemy się głównie naprawami silników, zawieszeń i wszystkiego rodzaju mechanicznymi układami.
Jesteśmy warsztatem stawiającym na rzetelność i przejrzystość wykonywanych usług. Stawiamy na brak naciągania klienta na niepotrzebne koszty, a wszystkie czynności i ewentualne dodatkowo wymagane wydatki są dokumentowane na bieżąco i...
65 lat doświadczenia w naprawie pojazdów. Caros–Service, to pierwszy niezależny serwis samochodowy we Wrocławiu specjalizujący się w kompleksowej obsłudze i naprawie samochodów marek Ford, Kia, Hyundai, Mazda i Škoda na poziomie porównywalnym...
BatMan Premium Service
Swojczycka 150, Psie Pole, 51-502, Wrocław
Ten warsztat nie ma jeszcze włączonego kalendarza wizyt on-line.
Lisowice 9 |
Fabryczna 10 Hala C9 |
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług