Pobierz darmową aplikację mobilną

POWRÓT

Polecane w których umówisz się w tej chwili online

MOTO-TEAM Centrum Obsługi Samochodów
******
opinie: 110

ul.Ostródzka 170
Białołęka, Warszawa

EURO ART CENTRUM MOTORYZACJI
******
opinie: 39

ul. Bieżuńska 2a
Targówek, Warszawa

Morela Serwis Samochodowy
******
opinie: 25

Warszawska 56
Warszawa, Warszawa

DODAJ OPINIĘ

Wszystkie Pozytywne (8) Neutralne (0) Negatywne (4)

  • AUTOR: DATA: 2017-04-29 23:44
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    650 zł za regenerowany rozrusznik i zamontowanie go w Oplu z 99 roku. Stary rozrusznik zatrzymali. Kolejny minus, że po naprawie rozrusznika przestało działać LPG. To naprawił inny warsztat i uświadomił mi, że zapłaciłem w Hascar o dużo za dużo. Minusy są jeszcze inne, ale o nich nie chcę pisać. Plus jest taki, że póki co to wszystko działa dobrze.


    Marka/model samochodu:
    Opel Vectra

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witam
    Rozrusznik oryginalny na gwarancji , którą Pan dostał kosztował 450 zł . Jeśli to jest dużo za dużo to pozostawiam to bez komentarza. Pozdrowienia dla warsztatu, który Pana uświadomił że zapłacił Pan dużo za dużo .

  • AUTOR: DATA: 2016-02-09 17:10
    100.00% (4/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Trafiłem do serwisu Hascar gdy po rozładowaniu akumulatora i późniejszej jego wymianie nie byłem w stanie uruchomić pojazdu - diagnoza telefoniczna w ASO Volvo laweta i 350 zł za wgranie nowego oprogramowania. Podczas umawiania lawety do ASO (samo holowanie bardzo sprawnie, szybko i w dobrej cenie - polecam) zaproponowano mi sprawdzenie samochodu w Hascar - miało być szybko i taniej niż w ASO. Już w warsztacie po podpięciu komputera zostałem poinformowany że nie jest to jak wcześniej sądzono błąd immobilizera a najprawdopodobniej alternator - naprawa kilka godzin, koszt 450 zł + robocizna, zostawiam auto. Dzień później dzwonię do warsztatu okazuje się że alternator jest ok, problem to stacyjka - kwota rzędu 500 zł i robocizna, mijają kolejne dni – czekamy na sprowadzenie stacyjki, później dostaję informację że samochód z nową stacyjką udało się uruchomić ale tylko raz (uszkodzona używana stacyjka) sprowadzamy kolejną, wreszcie nadal przeświadczony że to stacyjka odbieram telefon z informacją że auto jest gotowe. Nie był to ani alternator, ani stacyjka a w sumie do dziś nie wiem co dokładnie i dlaczego się zepsuło. Dowiaduję się za to że koszt to 1520 zł - nic nie wymieniano a naprawiano/wykonano: wgranie nowego oprogramowania, programowanie kluczy, Naprawa instalacji, skrzynki BSI/BS, naprawa sterownika. Trudno mi dyskutować z zakresem i kosztem ale uważam że należała mi się informacja przed przystąpieniem do prac, nie mówimy w końcu o 10% ale o cenie dwukrotnie wyższej niż scenariusz który mi przedstawiono - to pierwszy powód negatywnej opinii.
    Drugi to stan w jakim zastałem auto, pomijając ubrudzoną tapicerkę i brak zszywki montażu tapicerki w bagażniku wyglądało to mniej więcej tak: z daleka zauważyłem brak zaślepki od haka holowniczego na moje pytanie otrzymuję zapewnienie że auto nigdzie nie było holowane i zaślepki musiało już wcześniej nie być - dziwne bo hak leży rzucony luzem w bagażniku.. (obok niego pokrywy wewnętrzne lamp któryś ktoś zapomniał założyć) – Pan przypomina sobie że tak jednak było holowane a zaślepkę kolega zabrał do domu - dowiezie ją pod wskazane miejsce. Wsiadam do środka i pierwsze co widzę to dwa plastikowe elementy na podłodze przed pasażerem – po moim pytaniu rozpoczynają się poszukiwania miejsca ich przeznaczenia - jeden z nich udało się wpasować w skrzynce bezpieczników pod maską, radość psuje zauważony przeze mnie brak pokrywy silnika.. Rozpoczynają się poszukiwania, na szczęście zakończone sukcesem i montażem. Pozostaje nam już tylko jedna plastikowa cześć z która nikt nie wie co zrobić no i odbiór elementu zderzaka - przyjeżdżam do warsztatu kolejnego dnia - około pół godziny panowie walczą z elementem (głównie przekonując mnie że to pewnie z innego auta). wreszcie udaje się znaleźć jego zastosowanie. Podsumowując auto skutecznie naprawiono ale w koszcie o którym nie zostałem wcześniej poinformowany, stan pojazdu i wrażenie takie że pierwsze 100km robiłem z przysłowiową duszą na ramieniu.


    Marka/model samochodu:
    Volvo S40

  • AUTOR: DATA: 2016-01-26 22:47
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Wszystko ok. Wymieniałem olej, filtr oleju i paliwa. Pan mechanik bardzo miły. Jak dla mnie dla podstawowej obsługi auta szczerze polecam.
    Grubszych spraw nie robiłem, więc nie mogę na ten temat nic powiedzieć.


    Marka/model samochodu:
    Mercedes

  • AUTOR: DATA: 2016-01-25 20:54
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Ja jestem bardzo zadowolona i mogę polecić ten warsztat. Cena usługi okazała się nieco niższa niż umawiana wcześniej telefonicznie. Pan wszystko dokładnie wyjaśnił. Miałam pewne obawy, bo już nie raz trafiam na oszusta, ale ten warsztat mogę szczerze polecić i myślę że jak będę miała jakiś problem z samochodem to na pewno wrócę. Czas naprawy sprawny i taki jak podany wcześniej telefonicznie. Nie mam żandnych zastrzeżeń.


    Marka/model samochodu:
    ford puma

  • AUTOR: DATA: 2015-12-31 17:45
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Samochod przetrzymywany ponad tydzień i brak profesjonalnego podejścia, nie naprawiony.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Domyślam się że chodzi o nissana micrę. Proszę spojrzeć na datę dodania komentarza i odliczyć tydzień do tyłu. Święta Święta Święta !!!. Co to znaczy brak profesjonalnego podejścia, co to znaczy przetrzymywany przez tydzień ??? Brak słów.

  • AUTOR: DATA: 2015-12-18 12:10
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Ja również dołączam się do pochwał dla warsztatu. Rzadko spotykane zaangażowanie mechanikó i bardzo fajne podejście do sprawy. Mój problem polegał na uszkodzonej uszczelce pod głowicą. Zostawiłem auto, na drugi dzień dostałem wycenę i czas naprawy. Przy odbiorze i cena iczas naprawy nie uległy zmianie. Polecam.


    Marka/model samochodu:
    Toyota Corolla

  • AUTOR: DATA: 2015-12-17 19:12
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Podziękowania za wspaniale załatwioną sprawę. Usterka dotyczyła pompowtrysku w Pasacie 2.0 Diesel. Szybko i celna diagnoza, zamontowanie uzywanego wtrysku i pojechałem dalej. Bardzo fajne podejscie do klientai bardzo miła obsługa. Polecam warsztat.


    Marka/model samochodu:
    VW PASSAT

  • AUTOR: DATA: 2015-12-16 10:57
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Polecam warsztat przy ulicy Jutrzenki 81. Otrzyamałem fachową i szybką pomoc w zakresie naprawy rozrusznika. Awaria samochodu Hyundai I30, rzecz miała miejsce w niedzielę dlatego tym bardziej jestem wdzięczny za pomoc.


    Marka/model samochodu:
    Hyundai I30

  • AUTOR: DATA: 2015-12-15 18:43
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Chciałabym bardzo serdecznie podziękować za pomoc w kłopotliwej sytuacji z samochodem. Warsztat polecił mi Pan z asisstance, byłam przejazdem z dzieckiem w Warszawie i zepsół mi się alternator. Pomimo naprawdę późnej godziny samochodód został naprawiony i ryszyłam do Krakowa do domu. Polecam firmę Hascar i bardzo dziękuję za pomoc.


    Marka/model samochodu:
    Mercedes A

  • AUTOR: DATA: 2015-11-28 11:34
    100.00% (3/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Chciałbym polecić warsztat na JUtrzenki 81. Podjechałem do warsztatu około 21 godz ( reklamuję się jako serwis 24h ) miałem problem z rozrusznikiem. Naprawa chwilę trwała bo ponad 2 godziny ale wyjechałem samochodem po tych 2 godzinach. Bardzo fajna i miła obsługa. Widać i czuć że chłopcy zanją się na tym co robią, pomimo że moja usterka zbyt poważna chyba nie była. Polecam warsztat.


    Marka/model samochodu:
    Audii TT

  • AUTOR: DATA: 2015-10-15 09:42
    100.00% (22/22) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Przez przypadek oddałem samochód do naprawy w tej firmie. Jechałem na lotnisko i zepsuł mi się samochód. Zadzwoniłem pod numer 600 700 680 po pomoc drogową. jest to firma WOYTA Pomoc Drogowa. Samochód został odebrany przez w/w firmę, po chwili zadzwonił właściciel tej firmy, z informacją że mogą mi naprawić samochód. Zgodziłem się i poleciałem na wakacje.
    Po kilku dniach zadzwonili do mnie z warsztatu Hascar Service 24H, ul. Jutrzenki 81, Warszawa z informacją o uszkodzeniu samochodu. Według opinii mechanika samochód miał uszkodzone dwie dźwigienki zaworowe i zawieszone zawory oraz zapchany DPF - filtr cząsteczek stałych. Wiązało się to z demontażem głowicy zaworowej.
    Po powrocie po 8 dniach samochód nie był jeszcze gotowy. Czekałem około 4 dni na odbiór. W dniu 13.08.2015 r. udałem się do w/w firmy po odbiór samochodu. Usługę wyceniono na 2540 zł. Poprosiłem o wystawienie faktury lub rachunku, a otrzymałem napisane na kartce papieru potwierdzenie wykonanej usługi:
    1. Wymiana uszczelki pod głowicą.
    2. wymiana dźwigienek zaworowych.
    3. Wymiana oleju + filtr.
    4. Wymiana filtra paliwa.
    pieczątka i nieczytelny podpis
    Zapłaciłem żądaną kwotę 2540 zł i udałem się w drogę powrotną do Ostrołęki. Już w Warszawie stojąc w korku samochód zaczął mi się przegrzewać, balem się że nie dojadę do domu. Po wyjeździe w Warszawy samochód zgasł mi 3 razy i komputer zaczął pokazywać awarię. Na szczęście udało mi się dojechać do domu. Na drugi dzień zaprowadziłem samochód do stacji obsługi. Jakież było moje zdziwienie, kiedy zadzwonił do mnie właściciel stacji i powiedział, że nie była zdejmowana głowica zaworów oraz nie był wymieniany olej, a w układzie chłodzenia brakowało 1,5 litra płynu chłodzącego. Ponadto nie założyli mi dolnej osłony silnika. Brakowało również kilku śrub oraz nie była dokręcona masa silnika. Po tej wiadomości zadzwoniłem do szefa firmy i powiedziałem, że zostałem oszukany. Właściciel obiecał jak najszybciej załatwić tą sprawę. Po kilku dniach zadzwonił i przyznał mi rację i zwróci mi 1320 zł z tytułu niewykonanych napraw. Oraz 115 złotych za osłonę dolna silnika. Do dnia dzisiejszego /15.10.2015 r./ nie otrzymałem żadnych pieniędzy, pomimo zapewnień właściciela oraz kierownika warsztatu. Jutro kieruję sprawę do sądu oraz powiadamiam Urząd Kontroli Skarbowej w Warszawie.


    Marka/model samochodu:
    Hyundai Tucson 2,0 CRDi

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dzien Dobry.
    Postawiłem odpowiedzieć na ten komentarz bo wielu z naszych Klientów dzwoni do nas z pytaniem co się stało z tym HYUDAIEM że taką opinię nam wystawiono ( co prawda jest to jedyna taka opinia ale jednak jest ). Już spieszę z odpowiedzią skąd taka opinia. Samochód trafił do nas z pomocy drogowej z firmy WOYTA czasem pomoce drogowe podwożą nam klientów. Jesteśmy w tym miejscu, po przeprowadzce warsztatu od 05.08.2015 . W nowym miejscu w warsztatcie " zachował " się jeden z mechaników, który miał cos tam podokańczać i zniknąć. Samochód przyjechał nagle jak to z pomocy drogowej i trzeba było go szybko zrobić. Nie bardzo mieliśmy czas więc mechanik, który pozostał zaproponował że może to zrobić na własny rachunek i zgodziłem się - I TO BYŁ MÓJ BŁĄD ! Facet faktycznie spieprzył robotę pracując pod naszym szyldem o czym Pan właściciel TUCSONA doskonale wiedział pomimo to zamieścił opinię o naszej firmie wskazując że to my nabroiliśmy. Faktem jest że po rozmowie najpierw z właścicielem auta a potem z Panem który robił ten samochód obiecałem zwrot części kosztów,które miał pokryć człowiek, który to robił. Podałem mu nr konta do zwrotu kasy i zapomniałem o sprawie licząc na to że ureguluje niejasną sytuację ALE TO BYŁ MÓJ KOLEJNY BŁĄD ! Facet zniknął i więcej go nie widziałem ani się nie dodzwoniłem. Po ustaleniu z kolegami mechanikami w warsztacie, dbając o naszą opinię na którą pracujemy od lat postanowiliśmy zwrócić Panu kwotę, którą miał zwrócić pseudo nasz mechanik ( nawet nie wiem jak się nazywa ). Pieniążki wrócą do Pana właściciela TUCSONA.
    Bardzo Pana przepraszam za zaistniałą sytuację.

  • AUTOR: DATA: 2015-10-14 18:06
    21.05% (4/19) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Polecam warsztat,w końcu fachowcy...Szybka diagnoza i szybka naprawa.


    Marka/model samochodu:
    Mercedes

DODAJ OPINIĘ

Godziny otwarcia:  
Poniedziałek od 00:00 do 00:00
Wtorek od 00:00 do 00:00
Środa od 00:00 do 00:00
Czwartek od 00:00 do 00:00
Piątek od 00:00 do 00:00
Sobota od 00:00 do 00:00
Niedziela od 00:00 do 00:00
Wulkanizacja

  naprawy silników diesla i benzynowych wymiana , naprawa zawieszenia naprawa układów wydechowych wymiana sprzęgieł naprawa układów hamulcowych regeneracja / wymiana alternatorów regeneracja / wymiana rozruszników regeneracja / wymiana kompresorów klimatyzacji naprawa elektryki i elektroniki samochodowej diagnostyka komputerowa całodobowa pomoc drogowa holowanie i transport pojazdów wynajem samochodów zastępczych Jeśli na naszej liście najbardziej typowych usterek nie ma problemu związanego z Twoim samochodem, zadzwoń - rozwiążemy każdy problem.

 

Warsztat jest czynny od godz 08:00 do 23:00 w wekeendy do ostatniego klienta.

W naszym warsztacie zajmujemy się mechaniką , elektryką oraz w niewielkim zakresie blacharstwem samochodwym. W przypadku problemów z samochodem , dzwoniąc do nas możecie Państwo skorzystać również z usług Pomocy Drogowej. Jeśli auto musi pozostać w warsztacie oferujemy szeroką gamę samochodów zastępczych w przystępnych cenach a w niektórych przypadkach bezpłatnie. Serdecznie zapraszamy 02-230 Warszawa ul. Jutrzenki 81 tel. 505 545 204

 


WYZNACZ TRASĘ INNE WARSZTATY W OKOLICY


Kup taniej


Podobne warsztaty

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Kobra Mechanika Pojazdowa

    Warszawa   »   Sławińska 15   »   Wola

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. SMCAR 24H MECHANIKA, BLACHARSTWO LAKIERNICTWO

    Warszawa   »   WARSZAWA   »   Bemowo, Żoliborz, Bielany

    OPINIE: 30+ ******

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. SERWIS - JAPOŃSKICH

    Warszawa   »   Stasinek 2   »   Białołęka, Bródno, Targówek, Bemowo, Bielany

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Auto Schubert

    Warszawa   »   Wałuszewska 18   »   Białołęka

    OPINIE: 30+ ******

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Garaż Serwis

    Warszawa   »   Grochowska 45   »   Praga Południe

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. AUTO BEST SERVICE

    WARSZAWA   »   OSTROROGA 18B   »   WOLA

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. "AUTO LISIA" MECHANIKA KLIMATYZACJA GEOMETRIA CZĘŚCI

    Warszawa   »   ul. LISIA 3   »   Targówek

    OPINIE: 30+ ******

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. Bacar Auto Serwis Warszawa Ursynów Mechanika Klimatyzacja

    Warszawa   »   Ul.Wyczółki 87   »   Ursynów

    OPINIE: 30+ ******

  • Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właścicielaWarsztat należy do programu Zaufany Warsztat. AutoSerwis 39 Mechanika i Serwis Olejowy

    Warszawa   »   ul. Szyszkowa 39   »   Włochy ,Okęcie ,Raszyn ,Janki, Ursus,Piastów, Wola

  • OPINIE: 30+ ******


INFO

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 3644

Szukasz pracy w warsztacie? Aplikuj w 60 sekund
WYKONYWANE USŁUGI



Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.

Pobierz