Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki Warsztat należy do programu Kierowcy Polecają.

Warsztat Godny Zaufania

ul. Bokserska 9, Mokotów, 02-682 Warszawa

****** 5 (28 opinii)

Wyznacz trasę

Umów wizytę przez internet

O warsztacie

ul. Bokserska 9, Mokotów, 02-682, Warszawa

Poniedziałek od 07:00 do 18:00
Wtorek od 07:00 do 18:00
Środa od 07:00 do 18:00
Czwartek od 07:00 do 18:00
Piątek od 07:00 do 18:00

Gotówka, Karta płatnicza

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Nasz serwis jest na rynku już od ponad 30 lat. Specjalizujemy się między innymi w naprawach mechanicznych, a także w usuwaniu usterek elektroniki i elektryki. Zajmujemy się również tuningiem samochodów oraz naprawą i modyfikowaniem aut off-roadowych.

Specjalizujemy się w:

  • mechanice
  • elektronice i elektryce
  • naprawie i wymianie opon oraz w ich przechowywaniu
  • serwisie klimatyzacji
  • tuningu
  • naprawie i modyfikowaniu aut off-roadowych

Naprawiamy auta marek:

  • japońskich (Daihatsu, Honda, Toyota, Mazda, Nissan, Suzuki, Mitsubishi, Lexus, Infiniti)
  • niemieckich (Grupa Volkswagena, BMW, Mercedes, Ford oddział europejski)
  • francuskich (PSA, Renault, Opel)
  • koreańskich (Hyundai, Kia, SsangYong)
  • amerykańskich (Chevrolet, GMC, Chrysler, Ford, Dodge)
  • angielskich (Jaguar, Land Rover, Rover)
  • włoskich (Fiat, Lancia, Alfa Romeo)
  • szwedzkich (Volvo, Saab)

Oferujemy klientom:

  • poczekalnie
  • ekspres do kawy
  • dostęp do sieci wi-fi
  • ubezpieczenie OC na wykonywane naprawy
  • możliwość oglądania napraw na ekranie LCD
  • toaletę
  • własny parking
  • usługę door to door
 

Więcej

Cennik

Geometria kół

sprawdzenie luzów, pomiar i regulacja

od 140 do 180 zł
Przegląd i obsługa okresowa

380 zł
Diagnostyka komputerowa silnika

od 80 do 120 zł
Klimatyzacja - napełnienie

od 250 zł
Klimatyzacja - odgrzybianie

Cena nie obejmuje wymiany filtra kabinowego

80 zł
Klimatyzacja - ozonowanie

Cena nie obejmuje wymiany filtra kabinowego

80 zł
Wymiana filtra kabinowego

od 30 do 60 zł
Wymiana klocków

na osi

od 100 do 160 zł
Wymiana oleju i filtra

60 zł
Wymiana opon - alufelgi do 17"

120 zł
Wymiana opon do 17"

100 zł
Wymiana tarcz i klocków

na osi

od 220 do 300 zł

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (28)

Dodaj opinię
5 ******
Ocena wystawiona na podstawie 28 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Obsługa na wysokim poziomie, kompetentnie i kulturalnie.
    Uwagi:
    1. podstawowa wada (niezależna od warsztatu) - brak parkingu.


    Skoda Fabia II 2008 kombi

  • n
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do naprawy i diagnostyki byli hamulce i po wyjeździe hamulce działali. I mniej czy więcej działają do teraz. Dostałem radę parę razy "mocno depnąć" po hamulcach, żeby je oczyścić i może to i prawda i tak powinno być, ale po tygodniu postoju, po paru nadepnięciach pedał hamulca zaczął wpadać w podłogę - nie wiem czy to ma coś wspólnego z naprawą. Znaleźli niewłaściwie zamontowane ciężarki na przednim prawym kole i za to chcę ich pochwalić, ale tak samo źle byli zamontowane ciężarki z lewej strony... Ogółem, jak na razie, nie mogę za dużo o nich powiedzieć. Warsztat jak warsztat, w którym pracują zwykli ludzie którzy mają lepsze i gorsze chwile. Powodzenia i porażki.
    Zirytowało mi to, że nie ma informacji gdzie i jak podjechać, gdzie zaparkować i ogółem brak parkingu.


    Mitsubishi Carisma [gen: 1 generacja [Facelifting]

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    naprawa wykonana rzetelnie, koszty uzgadniane na bieżąco. Polecam warsztat.


    Toyota Rav4. 1999

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szybka i sprawna diagnoza, biezacy kontakt telefoniczny z informowaniem o stanie naprawy, samochod po naprawie chodzi bez zarzutu.


    Golf 6, 2.0 Tdi 140km, 2010 r.

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wszystko w porządku. Wszystko działa jak należy. Montaż emukatora świateł dziennych.


    Ford Mondeo MK4 2.0 TDCi 2007

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawa wykonana ekspresowo, brak jakichkolwiek niedomówień, bez naciągania na koszty i czas. Gorąco polecam!!


    Volvo S 80 2.9 rok 2000

  • C
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bylem pierwszy raz w rym serwisie i jestem bardzo zadowolony z obslugi, kosztów i czasu wykonanoa usługi.


    Suzuki Grand Vitara 2006

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Silnik tracił obroty i gasł, świeciła się kontrolka "ASR OFF", wszystko zostało naprawione z dnia na dzień w ekspresowym tempie, wymienili wentylator chłodnicy i oczyścili przepustnicę, koszty niestety były dosyć wysokie, ale patrząc na tempo naprawy i miły, rzetelny kontakt były one do zniesienia. Generalnie polecam!


    Skoda Octavia 2006 r. 1,6 benzyna

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szybko, fachowo, bardzo dobry kontakt z warsztatem.


    Peugeot 307

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Konkretnie i fachowo. Bardzo dobry kontakt. Napewno skorzystam ponowanie


    Ford C-max, 2005r., 1.8 Tdci

  • w
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jak zawsze wszystkie zrobione terminowo i fachowo. Kontakt telefoniczny bardzo dobry. Polecam ten warsztat do zostawienia auta na drobne wymiany i naprawy jak i na grubsze sprawy.


    Mazda mx-5 NB

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wykonanie bardzo dobre i terminowe. Bardzo solidnie. Wymiana łożyska, oczyszczenie układu hamulcowego, przegląd okresowy. Z cen również jestem zadowolony.
    Poleciłem warsztat znajomym.


    Totota Corolla E12 Kombi.

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam. Bardzo dobry kontakt i profesjonalna naprawa.


    Mercedes

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Usługa wykonana szybko i profesjonalnie. Silnik się grzał, wentylator się nie załączał. Byłem przejazdem w Warszawie i nie znałem żadnego warsztatu tutaj. Trafiłem na ten warsztat, naprawy podjeli się niemal natychmiast. Pełen profesjonalizm. Co do ceny to nie mogę się wypowiedzieć ponieważ nie mam porównania cen w stolicy. Ale była do zaakceptowania. Tym bardzie je pojechali po nowe części i nie musiałem czekać kilku dni na diagnozę.


    Nissan Almera

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem zadowolony. Okazało się ,że poszedł czujnik ABS, który panowie szybko wymienili choć trochę kosztowało. Po naprawie zero problemów a przy okazji wiem że tarcze niebawem będą do wymiany.


    Alfa Romeo 159

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Byłem w tym serwisie na geometri, po wykonanej usłudze wróciłem z reklamacją, krzywo ustawiona kierownica. Usłyszałem żeby przejechać z 1tys. km i jeśli się nie poprawi to wrócić i panowie ponownie to sprawdzą. Niestety nic się nie poprawiło a opona przednia prawa po przejechaniu 300km do wyrzucenia. NIE POLECAM.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie zapraszamy do stacji abyśmy mogli zweryfikować Pańskie zarzuty i w razie potrzeby usunąć ewentualne niedociągnięcia. Prosimy o wcześniejsze ustalenie terminu oraz przywiezienie wydruku z ustawiania geometrii który Pan otrzymał. Przepraszamy za kłopoty. Zbigniew Czarnocki

    Opel Astra-H

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Przegląd samochodu - sprawnie, wszystko zostało mi wytłumaczone w przystępny sposób, miła obsługa, pełny profesjonalizm.


    mercedes A

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    No cóż można powiedzieć o warsztacie poza tym, że jest solidny i rzetelny.
    Chyba tylko tyle, że dba jeszcze o nasze finanse i próbuje i znajduje tańsze rozwiązania ....to mi się podoba.
    W spisie usługa brak wszystkich usług a wolnym tekstem nie daje się wpisać rodzaju naprawy.


    Peugeot 5008

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Chyba jeszcze nikt w mojej historii wystawiania opinii nie zasłużył na tak słabą. Niestety miałem nieprzyjemność dać do tego warsztatu na przegląd swojego Opla Zafirę.
    Poprosiłem o podstawowy przegląd z diagnostyką dostarczając swoje materiały czyli wszystkie filtry i olej, dodatkowo poprosiłem o wymianę świec zapłonowych.
    Pojazd dostarczyłem z samego rana 7:00 zgodnie z umową z kimś z obsługi.
    Pierwszym problemem był kontakt ze strony warsztatu z klientem, mianowicie dzwoniłem wielokrotnie z prośbą o informację dotyczącą terminu zakończenia bądź jakichkolwiek rozszerzeń.
    Pierwszy telefon otrzymałem gdzieś po 18:00 gdzie zgodziłem się na zaproponowane rozszerzenia poza regeneracją zacisku hamulca tylnej osi (niestety samochód musiałem odebrać następnego dnia rano).
    Do rozszerzeń należały następujące czynności:
    1.Wymiana drążka kierowniczego z geometrią

    I to rozszerzenie z podstawowym przeglądem zajęło warsztatowi cały dzień i kawałek następnego.

    Przy odbiorze pojazdu okazało się, że nie został wymieniony filtr kabinowy bo dostarczyłem zły.. (nie zdążył warsztat go ponoć zamówić przez ten cały dzień, gdzie przecież zamawiali świece..).

    Do dnia dzisiejszego mimo prośby nie otrzymałem pełnej faktury w rozbiciu na części i robociznę. Jedyna pozycja na fakturze to przegląd kwota 1000,- brutto.
    Dodatkowo olej który dostarczyłem znalazłem w nienaruszonych bańkach w bagażniku.
    Poprosiłem o kontakt ze strony szefa tego warsztatu w celu wyjaśnienia tej sytuacji i faktury iż dodatkowo chciałbym wiedzieć też jakiej jakości zostały zamontowane zamienniki (drążek kier.).
    Niestety brak jakiegokolwiek kontaktu od dnia 2017-10-31 do dnia dzisiejszego czyli 2017-10-21 zmusiło mnie do wystawienia tej nagannej opinii.

    Pozdrawiam i czekam na kontakt w celu korekty opinii.
    Klient od niebieskiego Opla Zafiry.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo przykro nam, że jest Pan niezadowolony z naszych usług. Świadczymy usługi na najwyższym poziomie od ponad 35 lat i robimy wszystko co w naszej mocy, aby każdy klient wyjeżdżał od nas zadowolony.

    Niestety, nie jesteśmy sobie w stanie przypomnieć jak wyglądał kontakt telefoniczny, natomiast zapewniam Pana, że staramy się wykonywać wszystkie naprawy jak najszybciej. Jeśli uważa Pan, że kontakt z naszej strony był niewystarczający to bardzo przepraszamy. Odnosząc się do Pańskich zarzutów po kolei, pragnę poinformować, że: cały dzień zajęła nam obsługa Pańskiego samochodu + oczekiwanie na części, a nie wymiana drążka i geometria. W razie wątpliwości pragniemy przypomnieć, że nie robimy przeglądu "po łebkach" - do sprawdzenia jest 35 pozycji. Ponadto został wymieniony sworzeń wahacza prawego przedniego, naprawione zaciski hamulcowe tylne, wymieniony pasek wielorowkowy, wymieniono cewkę zapłonową i wykonano diagnostykę komputerową silnika. Jeśli chodzi o filtr kabinowy, to nie mamy wpływu na stany magazynowe hurtowni. Jeśli nie ma towaru w najbliższej filii, to jest on dostarczany dopiero na następny dzień, a jak Pan wspomniał - musiał Pan odebrać samochód następnego dnia rano. Fakturę wystawiamy przy kliencie, jeśli ktoś ma jakieś zastrzeżenia, mówi o tym od razu bądź wraca i prosi o korektę. Niestety, nie skontaktował się Pan z prośbą o korektę faktury. Na fakturze nie widnieje jedna pozycja pt. "przegląd", jest rozbite kwotowo na przegląd oraz materiały. Dodatkowo dokładną rozpiskę co zostało wykonane, jakie części zostały użyte, w jakich ilościach oraz co dokładnie zostało zrobione - dostał Pan na karcie przeglądowej, którą otrzymuje od nas każdy klient. Odnośnie oleju - o ile dobrze pamiętamy dostarczył Pan ok. 10L oleju a my zużyliśmy go tyle, ile trzeba było. To co zostało, zostawiliśmy w bagażniku, bo niestety więcej się do układu nie mieści - na to również nie mamy wpływu.

    Na koniec dostał Pan od nas zniżkę na wszystko.

    Bardzo prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub przyjazd do nas, chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości. Przykro nam, że zamiast skontaktować się z nami lub przyjechać do nas i wyjaśnić sytuację twarzą w twarz (ponownie podkreślam - bardzo chętnie wszystko wyjaśnimy), posługuje się Pan komentarzami w internecie. Jeśli życzy Pan sobie, aby wycenić każdą część z osobna, prosimy o kontakt, chętnie to dla Pana zrobimy. Pozdrawiamy.

    Opel Zafira-A

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Pełny profesjonalizm , dobry kontakt, wycena kosztów naprawy przed naprawą, informowanie na bieżąco . Przystępne ceny jak na Warszawę. Geometria zrobiona zawodowo, tak samo jak pozostałe naprawy. Warsztat godny polecenia . Pozdrawiam Pana Kamila (świetny mechanik)


    VW Sharan, Opel Vectra, Toyota Auris

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Fachowa ocena usterki, wykonanie naprawy oceniam na szybką i profesjonalną.
    Miła obsługa warsztatu. Bieżący kontakt telefoniczny w sprawach wykonywanej naprawy.
    Ponadto warsztat wykonuję najlepszą geometrię w Warszawie.


    Lexus GS300

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W warsztacie naprawiam auta od 9 lat. Potwierdzić mogę tylko poniższe. Wszystko na czas, klient jest na bieżąco informowany o dodatkowych kosztach, które mogą wyjść w czasie serwisu. Bez ściemy i fachowo.
    Duży zakres usług, a jeśli czegoś nie robią to zawsze mają zaznajomione punkty usługowe.
    Dodatkowo można zasiąść, poczytać, wypić kawę czy herbatę i miło porozmawiać.


    SAAB 900NG, SAAB 9-5 Aero, Ford Fiesta

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Świetny kontakt z klientem. Robiłem kilka przeglądów (bardzo szczegółowy raport otrzymuję za każdym razem) i drobne naprawy. Polecam każdemu.


    Chevrolet Lacetti

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Od końca gwarancji to mój ulubiony warsztat. Naprawiam Pajero i Kyrona.


    Zalety:
    Dokładni, staranni, uczciwi - świetny kontakt z klientem.Poza przeglądami robiłem kilka nietypowych przeróbek. Nie musiałem płacić za ich naukę.


    Wady:
    brak


    Ssangyong, Mitsubishi

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Znam ten "bałagan" od ponad 20-tu lat i w życiu nikomu innemu nie dałbym przy moich autach gmerać. Prawdziwi, doświadczeni fachowcy i prawie zerowa rotacja kadr, co znakomicie świadczy o firmie. Wykonują również różne moje nietypowe naprawy i przeróbki a było tego mnóstwo. Jedyni godni zaufania, jakich znam. Nawet mieszkając przez kilka lat na Mazurach a potem w Świnoujściu, serwisowałem auta tylko u Nich :-)
    Wiadomo, że każdemu zdażają się małe wpadki ale u Nich, jeśli już to tylko przpadkowo i co najważniejsze, nie są one celowe ani spowodowane złą wolą lub brakiem wiedzy/fachowości. A i w biurze u Nich bywa wesoło bo ludzie bystrzy, życie znający, zdystansowani i z dużą wiedzą o otaczjącym nas świecie i rzeczywistości.
    Polecam każdemu!


    Zalety:
    100% zaufanie i spokój o jakość wykonania usługi i o samochód.


    Wady:
    Dla mnie nie ma tam żadnej istotnej wady.


    Land Rover, Subaru, Jaguar, Volvo

  • t
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wymieniałem w tym warsztacie przewody hamulcowe i paliwowe.Usługa wykonana jak należy.


  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Uczciwe podejście do napraw
    niewykonywanie tych napraw po konsultacji telefonicznej które moga "poczekać"
    naprawiam od wielu lat samochody i to nie młode i w okresach miedzyprzegladowych
    nigdy poważnie nie zepsuły się tak aby nie dojechac do zakładu. podawanie kalkulacji naprawy. Elastyczne podejście do klienta (raz płaciłem z opóźnieniem dwu dniowym)
    Polecam uczciwy zakład


    Zalety:

    Wielu znajomym polacałem servis Pana Kulawika. Czy tam naprawiają nie wiem.
    Ja niezamierzam zmienić zakładu.
    Cała dokumentacja napraw mojego samochodu jest w servisie- nie muszę się martwić gdzie mam notatki, a zakład ma wgląd w nią na miejscu.


    Wady:
    Olbrzymia ciasnota na placu, ale na to nie ma nikt wpłymu za to świadczy o ilości kleintów. (zasada: nie jada się w restauracjach gdzie jest duzo wolnych stolików)


  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Uczciwi, ceny nie są z kosmosu (porównanie na podstawie cen oferowanych w autoryzowanych serwisach), terminy napraw w rozsądnych granicach, nie trzymają wozu niepotrzebnie, starają się jak najszybciej wykonać naprawę i oddać pojazd właścicielowi.
    Naprawiam u Nich od 5-ciu lat dość wiekowe auta (10-15 lat eksploatacji, rekordzista miał ich chyba 27 :)
    Kompetentna obsługa, do każdego wozu podchodzą profesjonalnie. Kontakt klient - obsługa bez zarzutu. Jeśli naprawa wykracza poza te ustalone w zamówieniu (w końcu nie każdy klient jest mechanikiem i sam pełnego przeglądu nie zrobi) pozostają w kontakcie telefonicznym i zawiadamiają o wykrytych nadprogramowych usterkach. Nie dokonują napraw bez zgody klienta (za plecami). Podają możliwe alternatywne rozwiązania problemu. Szanują klienta nawet gdy jest kompletnym laikiem.


    Zalety:
    Dobrze wyposażony, czysto, pełna dbałość o wóz, pracownicy są profesjonalistami, umiejętnie wykorzystana przestrzeń, świetna organizacja pracy.


    Wady:
    Brak - mogło by być więcej stanowisk ale teren którym dysponują właściciele raczej nie ma możliwości się rozciągnąć. Wykorzystano każdy centymetr rozsądnie.


Nasze porady (2486)

Wysoki pedał, dodaje gazu, obrotomierz szaleje a auto nie przyspiesza
Nissan Micra 2005
Nissan Micra, świeci kontrolka poduszki powietrznej chociaż na komputerze nie wyświetla błędu. Kontrolka check engine też świeci, po skasowaniu zapala się ponownie. Proszę o radę.
Ford Focus mk 1 1,8 tddi 2004 rok
klimatyzacja przy temperaturze ok 25 st. C działa prawidłowo przy 35 st. C niestety nie działa . Jest szczelna i jest prawidłowy poziom czynnika r 134 . Co może być przyczyną niesprawności?
Audi a6 c5 2003 2.5 tdi
Po nabiciu klimatyzacji audi a6 c5 2003 rok ciśnienie wyskakuje 25 atm przewody nigdzie nie pozaginane osuszacz wymieniony dławik i nadal bez zmian dalej 25 atm

Udzielamy rocznej gwarancji na wykonywane przez nas naprawy.

Umów wizytę przez internet
Umów wizytę

Usługi wykonywane przez warsztat