POWRÓT

Ta wizytówka warsztatu jest zarządzana przez właściciela Stacja obsługi samochodów Andrzej Kulawik

BEZPŁATNIE UMÓW WIZYTĘ PRZEZ INTERNET 24h/7

Wizytę zgłosisz w 2 minuty, otrzymasz potwierdzenie telefoniczne i SMS.

POKAŻ NUMER TELEFONU
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

Wszystkie Pozytywne (15) Neutralne (0) Negatywne (1)

  • AUTOR: DATA: 2017-12-12 10:29
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Przegląd samochodu - sprawnie, wszystko zostało mi wytłumaczone w przystępny sposób, miła obsługa, pełny profesjonalizm.


    Marka/model samochodu:
    mercedes A

  • AUTOR: DATA: 2017-11-23 19:14
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    No cóż można powiedzieć o warsztacie poza tym, że jest solidny i rzetelny.
    Chyba tylko tyle, że dba jeszcze o nasze finanse i próbuje i znajduje tańsze rozwiązania ....to mi się podoba.
    W spisie usługa brak wszystkich usług a wolnym tekstem nie daje się wpisać rodzaju naprawy.


    Marka/model samochodu:
    Peugeot 5008

  • AUTOR: DATA: 2017-11-21 16:15
    0.00% (0/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Chyba jeszcze nikt w mojej historii wystawiania opinii nie zasłużył na tak słabą. Niestety miałem nieprzyjemność dać do tego warsztatu na przegląd swojego Opla Zafirę.
    Poprosiłem o podstawowy przegląd z diagnostyką dostarczając swoje materiały czyli wszystkie filtry i olej, dodatkowo poprosiłem o wymianę świec zapłonowych.
    Pojazd dostarczyłem z samego rana 7:00 zgodnie z umową z kimś z obsługi.
    Pierwszym problemem był kontakt ze strony warsztatu z klientem, mianowicie dzwoniłem wielokrotnie z prośbą o informację dotyczącą terminu zakończenia bądź jakichkolwiek rozszerzeń.
    Pierwszy telefon otrzymałem gdzieś po 18:00 gdzie zgodziłem się na zaproponowane rozszerzenia poza regeneracją zacisku hamulca tylnej osi (niestety samochód musiałem odebrać następnego dnia rano).
    Do rozszerzeń należały następujące czynności:
    1.Wymiana drążka kierowniczego z geometrią

    I to rozszerzenie z podstawowym przeglądem zajęło warsztatowi cały dzień i kawałek następnego.

    Przy odbiorze pojazdu okazało się, że nie został wymieniony filtr kabinowy bo dostarczyłem zły.. (nie zdążył warsztat go ponoć zamówić przez ten cały dzień, gdzie przecież zamawiali świece..).

    Do dnia dzisiejszego mimo prośby nie otrzymałem pełnej faktury w rozbiciu na części i robociznę. Jedyna pozycja na fakturze to przegląd kwota 1000,- brutto.
    Dodatkowo olej który dostarczyłem znalazłem w nienaruszonych bańkach w bagażniku.
    Poprosiłem o kontakt ze strony szefa tego warsztatu w celu wyjaśnienia tej sytuacji i faktury iż dodatkowo chciałbym wiedzieć też jakiej jakości zostały zamontowane zamienniki (drążek kier.).
    Niestety brak jakiegokolwiek kontaktu od dnia 2017-10-31 do dnia dzisiejszego czyli 2017-10-21 zmusiło mnie do wystawienia tej nagannej opinii.

    Pozdrawiam i czekam na kontakt w celu korekty opinii.
    Klient od niebieskiego Opla Zafiry.


    Marka/model samochodu:
    Opel Zafira-A

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo przykro nam, że jest Pan niezadowolony z naszych usług. Świadczymy usługi na najwyższym poziomie od ponad 35 lat i robimy wszystko co w naszej mocy, aby każdy klient wyjeżdżał od nas zadowolony.

    Niestety, nie jesteśmy sobie w stanie przypomnieć jak wyglądał kontakt telefoniczny, natomiast zapewniam Pana, że staramy się wykonywać wszystkie naprawy jak najszybciej. Jeśli uważa Pan, że kontakt z naszej strony był niewystarczający to bardzo przepraszamy. Odnosząc się do Pańskich zarzutów po kolei, pragnę poinformować, że: cały dzień zajęła nam obsługa Pańskiego samochodu + oczekiwanie na części, a nie wymiana drążka i geometria. W razie wątpliwości pragniemy przypomnieć, że nie robimy przeglądu "po łebkach" - do sprawdzenia jest 35 pozycji. Ponadto został wymieniony sworzeń wahacza prawego przedniego, naprawione zaciski hamulcowe tylne, wymieniony pasek wielorowkowy, wymieniono cewkę zapłonową i wykonano diagnostykę komputerową silnika. Jeśli chodzi o filtr kabinowy, to nie mamy wpływu na stany magazynowe hurtowni. Jeśli nie ma towaru w najbliższej filii, to jest on dostarczany dopiero na następny dzień, a jak Pan wspomniał - musiał Pan odebrać samochód następnego dnia rano. Fakturę wystawiamy przy kliencie, jeśli ktoś ma jakieś zastrzeżenia, mówi o tym od razu bądź wraca i prosi o korektę. Niestety, nie skontaktował się Pan z prośbą o korektę faktury. Na fakturze nie widnieje jedna pozycja pt. "przegląd", jest rozbite kwotowo na przegląd oraz materiały. Dodatkowo dokładną rozpiskę co zostało wykonane, jakie części zostały użyte, w jakich ilościach oraz co dokładnie zostało zrobione - dostał Pan na karcie przeglądowej, którą otrzymuje od nas każdy klient. Odnośnie oleju - o ile dobrze pamiętamy dostarczył Pan ok. 10L oleju a my zużyliśmy go tyle, ile trzeba było. To co zostało, zostawiliśmy w bagażniku, bo niestety więcej się do układu nie mieści - na to również nie mamy wpływu.

    Na koniec dostał Pan od nas zniżkę na wszystko.

    Bardzo prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub przyjazd do nas, chętnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości. Przykro nam, że zamiast skontaktować się z nami lub przyjechać do nas i wyjaśnić sytuację twarzą w twarz (ponownie podkreślam - bardzo chętnie wszystko wyjaśnimy), posługuje się Pan komentarzami w internecie. Jeśli życzy Pan sobie, aby wycenić każdą część z osobna, prosimy o kontakt, chętnie to dla Pana zrobimy. Pozdrawiamy.

  • AUTOR: DATA: 2017-10-25 11:00
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Pełny profesjonalizm , dobry kontakt, wycena kosztów naprawy przed naprawą, informowanie na bieżąco . Przystępne ceny jak na Warszawę. Geometria zrobiona zawodowo, tak samo jak pozostałe naprawy. Warsztat godny polecenia . Pozdrawiam Pana Kamila (świetny mechanik)


    Marka/model samochodu:
    VW Sharan, Opel Vectra, Toyota Auris

  • AUTOR: DATA: 2017-10-15 13:00
    100.00% (3/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    ZAUFANA OPINIA

    Pozytywny

    Silnik tracił obroty i gasł, świeciła się kontrolka "ASR OFF", wszystko zostało naprawione z dnia na dzień w ekspresowym tempie, wymienili wentylator chłodnicy i oczyścili przepustnicę, koszty niestety były dosyć wysokie, ale patrząc na tempo naprawy i miły, rzetelny kontakt były one do zniesienia. Generalnie polecam!


    Marka/model samochodu:
    Skoda Octavia 2006 r. 1,6 benzyna

  • AUTOR: DATA: 2017-09-12 11:05
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    ZAUFANA OPINIA

    Pozytywny

    Szybko, fachowo, bardzo dobry kontakt z warsztatem.


    Marka/model samochodu:
    Peugeot 307

  • AUTOR: DATA: 2017-08-25 10:15
    100.00% (3/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Fachowa ocena usterki, wykonanie naprawy oceniam na szybką i profesjonalną.
    Miła obsługa warsztatu. Bieżący kontakt telefoniczny w sprawach wykonywanej naprawy.
    Ponadto warsztat wykonuję najlepszą geometrię w Warszawie.


    Marka/model samochodu:
    Lexus GS300

  • AUTOR: DATA: 2017-05-07 10:12
    100.00% (6/6) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    ZAUFANA OPINIA

    Pozytywny

    Konkretnie i fachowo. Bardzo dobry kontakt. Napewno skorzystam ponowanie


    Marka/model samochodu:
    Ford C-max, 2005r., 1.8 Tdci

  • AUTOR: DATA: 2017-03-12 14:01
    100.00% (8/8) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    ZAUFANA OPINIA

    Pozytywny

    Jak zawsze wszystkie zrobione terminowo i fachowo. Kontakt telefoniczny bardzo dobry. Polecam ten warsztat do zostawienia auta na drobne wymiany i naprawy jak i na grubsze sprawy.


    Marka/model samochodu:
    Mazda mx-5 NB

  • AUTOR: DATA: 2014-12-21 22:23
    100.00% (7/7) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    W warsztacie naprawiam auta od 9 lat. Potwierdzić mogę tylko poniższe. Wszystko na czas, klient jest na bieżąco informowany o dodatkowych kosztach, które mogą wyjść w czasie serwisu. Bez ściemy i fachowo.
    Duży zakres usług, a jeśli czegoś nie robią to zawsze mają zaznajomione punkty usługowe.
    Dodatkowo można zasiąść, poczytać, wypić kawę czy herbatę i miło porozmawiać.


    Marka/model samochodu:
    SAAB 900NG, SAAB 9-5 Aero, Ford Fiesta

  • AUTOR: DATA: 2014-05-19 09:11
    100.00% (7/7) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Świetny kontakt z klientem. Robiłem kilka przeglądów (bardzo szczegółowy raport otrzymuję za każdym razem) i drobne naprawy. Polecam każdemu.


    Marka/model samochodu:
    Chevrolet Lacetti

  • AUTOR: DATA: 2013-05-07 11:14
    100.00% (7/7) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Od końca gwarancji to mój ulubiony warsztat. Naprawiam Pajero i Kyrona.


    Zalety:
    Dokładni, staranni, uczciwi - świetny kontakt z klientem.Poza przeglądami robiłem kilka nietypowych przeróbek. Nie musiałem płacić za ich naukę.


    Wady:
    brak


    Marka/model samochodu:
    Ssangyong, Mitsubishi

  • AUTOR: DATA: 2012-12-05 09:57
    100.00% (6/6) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Znam ten "bałagan" od ponad 20-tu lat i w życiu nikomu innemu nie dałbym przy moich autach gmerać. Prawdziwi, doświadczeni fachowcy i prawie zerowa rotacja kadr, co znakomicie świadczy o firmie. Wykonują również różne moje nietypowe naprawy i przeróbki a było tego mnóstwo. Jedyni godni zaufania, jakich znam. Nawet mieszkając przez kilka lat na Mazurach a potem w Świnoujściu, serwisowałem auta tylko u Nich :-)
    Wiadomo, że każdemu zdażają się małe wpadki ale u Nich, jeśli już to tylko przpadkowo i co najważniejsze, nie są one celowe ani spowodowane złą wolą lub brakiem wiedzy/fachowości. A i w biurze u Nich bywa wesoło bo ludzie bystrzy, życie znający, zdystansowani i z dużą wiedzą o otaczjącym nas świecie i rzeczywistości.
    Polecam każdemu!


    Zalety:
    100% zaufanie i spokój o jakość wykonania usługi i o samochód.


    Wady:
    Dla mnie nie ma tam żadnej istotnej wady.


    Marka/model samochodu:
    Land Rover, Subaru, Jaguar, Volvo

  • AUTOR: DATA: 2012-07-21 20:02
    100.00% (7/7) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Wymieniałem w tym warsztacie przewody hamulcowe i paliwowe.Usługa wykonana jak należy.


  • AUTOR: DATA: 2011-02-14 14:26
    100.00% (7/7) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Uczciwe podejście do napraw
    niewykonywanie tych napraw po konsultacji telefonicznej które moga "poczekać"
    naprawiam od wielu lat samochody i to nie młode i w okresach miedzyprzegladowych
    nigdy poważnie nie zepsuły się tak aby nie dojechac do zakładu. podawanie kalkulacji naprawy. Elastyczne podejście do klienta (raz płaciłem z opóźnieniem dwu dniowym)
    Polecam uczciwy zakład


    Zalety:

    Wielu znajomym polacałem servis Pana Kulawika. Czy tam naprawiają nie wiem.
    Ja niezamierzam zmienić zakładu.
    Cała dokumentacja napraw mojego samochodu jest w servisie- nie muszę się martwić gdzie mam notatki, a zakład ma wgląd w nią na miejscu.


    Wady:
    Olbrzymia ciasnota na placu, ale na to nie ma nikt wpłymu za to świadczy o ilości kleintów. (zasada: nie jada się w restauracjach gdzie jest duzo wolnych stolików)


  • AUTOR: DATA: 2010-08-17 23:02
    100.00% (7/7) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Uczciwi, ceny nie są z kosmosu (porównanie na podstawie cen oferowanych w autoryzowanych serwisach), terminy napraw w rozsądnych granicach, nie trzymają wozu niepotrzebnie, starają się jak najszybciej wykonać naprawę i oddać pojazd właścicielowi.
    Naprawiam u Nich od 5-ciu lat dość wiekowe auta (10-15 lat eksploatacji, rekordzista miał ich chyba 27 :)
    Kompetentna obsługa, do każdego wozu podchodzą profesjonalnie. Kontakt klient - obsługa bez zarzutu. Jeśli naprawa wykracza poza te ustalone w zamówieniu (w końcu nie każdy klient jest mechanikiem i sam pełnego przeglądu nie zrobi) pozostają w kontakcie telefonicznym i zawiadamiają o wykrytych nadprogramowych usterkach. Nie dokonują napraw bez zgody klienta (za plecami). Podają możliwe alternatywne rozwiązania problemu. Szanują klienta nawet gdy jest kompletnym laikiem.


    Zalety:
    Dobrze wyposażony, czysto, pełna dbałość o wóz, pracownicy są profesjonalistami, umiejętnie wykorzystana przestrzeń, świetna organizacja pracy.


    Wady:
    Brak - mogło by być więcej stanowisk ale teren którym dysponują właściciele raczej nie ma możliwości się rozciągnąć. Wykorzystano każdy centymetr rozsądnie.


DODAJ OPINIĘ

- możliwość płatności kartą

Godziny otwarcia:  
Poniedziałek od 07:00 do 18:00
Wtorek od 07:00 do 18:00
Środa od 07:00 do 18:00
Czwartek od 07:00 do 18:00
Piątek od 07:00 do 18:00

Jesteśmy firmą z 35-letnim doświadczeniem w naprawie samochodów. Zajmujemy się naprawą zawieszeń i układów kierowniczych, układów hamulcowych, naprawą skrzyń biegów, sprzęgieł, diagnostyką komputerową, geometrią kół, serwisem klimatyzacji.

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Usługa Cena  
diagnostyka komputerowa silnika

od 80 do 120 zarezerwuj
geometria kół

sprawdzenie luzów, pomiar i regulacja

od 140 do 180 zarezerwuj
klimatyzacja - odgrzybianie

80od 80 do 80 zarezerwuj
klimatyzacja - odgrzybianie ozonem

60od 60 do 60 zarezerwuj
napełnienie klimatyzacji

180od 180 do 180 zarezerwuj
przegląd i obsługa okresowa

360od 360 do 360 zarezerwuj
wymiana filtra kabinowego

od 30 do 60 zarezerwuj
wymiana klocków

na osi

od 100 do 160 zarezerwuj
wymiana oleju i filtra

60od 60 do 60 zarezerwuj
wymiana tarcz i klocków

na osi

od 220 do 300 zarezerwuj

WYZNACZ TRASĘ

Udzielamy rocznej gwarancji na wykonywane przez nas naprawy.

WYKONYWANE USŁUGI
ZNASZ JUŻ OPINIĘ O WARSZTACIE?



Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.

Pobierz