POWRÓT

ScrollProducts

POLECANE WARSZTATY

Blacharstwo Lakiernictwo Pojazdowe...
******
opinie: 32

Bema 71B (żółta brama)
Wola, Warszawa

Japan - Center - Serwis samochodów...
******
opinie: 33

ul. Przyce 19B
Wola, Warszawa

Auto PAINT - Serwis Blacharsko...
******
opinie: 90

Prymasa Tysiąclecia 81A pawilon 13
Wola, Warszawa

POKAŻ NUMER TELEFONU
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl

Wszystkie Pozytywne (7) Neutralne (0) Negatywne (1)

  • AUTOR: DATA: 2019-01-11 14:38

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    To już moja trzecia wizyta w tym warsztacic. Przy okazji wymiany turbiny i oleju. Pan mechanik był łaskawy (za darmo) dokonać diagnozy (jazda próbna) i okazało się, że trzeba wymienić jedno z łożysk, które "hałasowało". To juz kolejna trafna diagnoza dotycząca mojego samochodu w tym warsztacie. Usterkę szybko usunięto, a koszty "nie powalały na glebę".Warto korzystać z usług warsztatu, który nie kieruje się tylko zyskiem, a ma na względzie również zadowolenie i opinię klienta. Jeszcze raz polecam wszystkim szukającym pomocy.


    Marka/model samochodu:
    mercedes ml

  • AUTOR: DATA: 2015-08-03 08:52

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    GENEZA
    Oddałem do nich auto w maju 2014 na, cytuję ze zlecenia: "gwizdy powyżej 1800obr./min. przy rozgrzanym i obciążonym silniku."
    NAPRAWA - A RACZEJ PRÓBY NAPRAWY
    Samochód miałem odebrać po 3 dniach, oddali mi go po 5-ciu - NIENAPRAWIONY, choć ze "zregenerowaną" wg faktury i zapewnień "szefa" turbosprężarką. Wg. opinii "szefa" tego przybytku, turbosprężarka została "zregerenowana" - to ważne, bo nawet taka operacja figuruje na fakturze - a gwizdy są z czegoś innego. Umówiliśmy się na poprawkę. Scroll naprawiał auto tydzień, po którym radośnie zakomunikował że "wyciszył gwizdy o połowę".
    Nie odebrałem auta. Po kolejnych kilku dniach, chyba po dokształceniu się przy czytaniu for internetowych, Scroll FINALNIE pozbył się gwizdó, które pochodziły od przedmuchu na koletorze wydechowym. Konieczna była wymiana uszczelki i przegwintowane szpilki. Jak się potem okazalo, częsty problem w 1.8 TDCI. Oddali mi auto już bez gwizdów, ale z "wyciem", stwierdzając że do wymiany jest pompa wspomagania i to ona tak wyje. Dziwne, bo pompa nie wyła przed odstawieniem auta do Scroll. Po wizycie w innym serwisie, okazało się, że Scroll nie założył przewodu podcisnieniowego łączącego pompę z układem dolotowym. Przewód podcisnieniowy wywalił dziurę w macie wygłuszającej na ścianie grodziowej, wpadając w wibrację i stukając w ową ścianę generował "wycie".
    Po odbiorze auta z NIEPOTRZEBNIE "zregenerowaną" turbosprężarką i finalnie usuniętym gwizdem, auto schodząc z obrotów "parskało" w układ dolotowy. Kilkurkotne wyzyty w Scroll zawsze kończyły się tak samo, podsuwaniem kolejnych, niestworzonych historii o awariach w moim aucie przez Scroll. Oczywiście turbosprężarka wg. zapewnień była "profesjonalnie zregnerowana, sprawdzona, wyważona, skalibrowana".
    Podczas jednej z wizyt w innym warsztacie, zleciłem sprawdzenie ciśnienia doładowania i pracy "zregenerowanego" przez Scroll turbo, oraz źródeł "chrobotania" przy schodzeniu z obrotów.
    Wyniki - mam je na piśmie - potwierdziły, że turbo przeładowuje, cieknie z niego olej, a VNT nie zostało skalibrowane/nie pracuje w pełnym zakresie. Z tym kwitem pojechałem do Scroll, gdzie ponownie usłyszałem historię o tym, że na pewno popsute jest wszystko OPRÓCZ "zregenerowanego" przez nich turbo.
    FINAŁ
    Oddałem auto na powtórną diagnozę układu dolotowego, sprawności poszczególnych elementów oraz turbo "zregenerowanego" przez Scroll.
    Potwierdziło się przeładowywanie, potwierdziła się SPRAWNOŚC m.in. EGR, czujników ciśnienia, szczelności układu dolotowego, itp.
    Co się jeszcze potwierdziło - byłem przy rozpołowieniu turbo:
    - Scroll NIE PRZEPROWADZIŁ pełnej regeneracji turbo w zakresie, jaki sugerowałby zapis na fakturze oraz cena, ponad 2000zł
    - Scroll NIE WYMIENIŁ kierownic VNT, tylko je wyczyścił, choć nosiły wyraźnie ślady zużycia
    - Scroll NIE WYMIENIŁ ślimaka nastawnika kierownic VNT, choć ten miał już luz
    - Scroll wymienił wałek turbiny,
    - Scroll nie wiem czy wymienił i jakie uszczelnienia (patrz olej na muszli)


    Marka/model samochodu:
    Ford S-max

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Geneza jest taka ,ze zapomniał Pan o paru istotnych szczegółach w opisie. Pierwsza rzecz jest taka ,ze ostrzegałem Pana przed naprawą ,ze powodem gwizdu nie musi byc turbina. To Pan twierdził ,ze walczy z tym gwizdem od wielu miesięcy i nikt nie moze tego naprawic i ze wszystko oprócz turbo jest sprawdzone. Zagadza sie ,ze po naprawie gwizd nadal był ale to juz nie nasza sprawa ,bo my swoja naprawe zrobilismy. (bez wymiany elementów wirujacych nie dało sie wykluczyc turbosprężarki.) Oczywiscie byl Pan juz tym z sfrustrowany i zaoferowałem ,ze znajde miejsce gwizdu ,bo chciałem Panu poprostu pomóc a nie jak Pan napisał NA POPRAWKĘ!!! Trwało to kilka dni to fakt ale uszkodzenie było bardzo nietypowe. W kolektorze wydechowym był problem z gwintem ,który nie dociągał sruby o około 0.5mm. Samochód po naprawie odebrał Pan bez gwizdów. Po ok. pół roku pojawił sie pan ponownie z gwizdem na wolnych obrotach. Gwizd dobiegał z przodu silnika a turbina jest z tyłu. Wiec powiedziałem Panu ,ze to nie turbo. Zapytałem sie czy coś Pan naprawiał w samochodzie w ostatnich czasach. "Tak wymieniali rozrząd pare tygodni temu." Wiec nie bierze Pan pod uwage ,ze firma ,która to robiła nie podpieła panu jakiegos weza podcisnieniowego ,który wpadał w wibracje? Turbospężarka chodziła bez zarzutów przyspieszał samochód od samego dołu, brak trybów awaryjnych. Pisanie bzdur co było wymienione w turbo a co nie ma kompletnie sensu po roku uzytkowania turbosprężarki. Warsztat który wdał Panu opinie powie Panu wszystko ,zeby tylko zregenerowac turbine. Skarżenie sie na forach ,ze naprawa trwała 5 dni a nie 3 to jest absurdem. P.s. Moze i korzystałe z fora internetowego ale naprawiłem Panu samochód. Czego Pan i poprzedni fachowcy nie mogli zrobic. Wiec równiez polecam lekture. Zaoszczedzi to Panu czasu i pieniedzy
    PIĘCIU NIEZADOWOLONYCH KLIENTÓW PRZEPRASZAMY , SETKI ZADOWOLONYCH POZDRAWIAMY!!!

  • AUTOR: DATA: 2014-10-16 10:57

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Polecam ta firmę. Turbo jest juz po gwarancji działa bez problemów


    Marka/model samochodu:
    Honda crv

  • AUTOR: DATA: 2013-10-08 13:36

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Naprawa turbiny w mitsubishi forester 2.5 Szybko i tanio! Na pierwszy rzut oka widac,ze fachowcy godni polecenia
    www.scrollproducts.com


    Marka/model samochodu:
    mitsubishi forester

  • AUTOR: DATA: 2012-10-29 09:10

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Również polecam ten serwis turbosprężarek.Szybko,tanio i sprawnie


    Zalety:
    Cena


    Marka/model samochodu:
    CX-7

  • AUTOR: DATA: 2011-11-17 13:21

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Bardzo dobry serwis turbosprężarek.Miałem wiele problemow z samochodem.Wymieniłem dwie nowe turbosprężarki w Aso bez powodzenia za,ktore musiałem zapłacic 4000pln. za sztuke!!! Przy trzeciej probie kolega polecił mi Scroll Serwis w ktorym za kompleksowa naprawe zapłaciłem 2500pln.Okazało sie ,ze sprawcą uszkodzen był zawor egr.Dlaczego w bmw nikt tego nie sprawdził!!! www.scrollproducts.com


    Zalety:
    fachowo


    Wady:
    tanio


  • AUTOR: DATA: 2011-11-09 14:19

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Musze przeprosic firme Scrollproducts za zbyt pochopne wnioski,poniewaz okazało sie ,iz w moim Bmw e-60 jest zapchany filtr pdf i ,ze turbosprezarka działa poprawnie po regeneracji w tej firmie


    Zalety:
    polecam


    Wady:
    polecam


  • AUTOR: DATA: 2011-03-09 21:11

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Tak jak Piotr napisal robil wszystko ,zeby nie demontowac turbosprezarki wiec jakim sposobem chcial ja oddac na gwarancje...Z samochodem? A moze Pan ,ktory odbieral telefon mial juz dosyc placzu rozkapryszonej dziewczynki .ktora chciala ,zeby naprawic jej auto na parkingu w piec minut bez wyjmowania turbo.Jedyne co zrobil ten super mechanik z aso w tym samochodzie to rozregulowal ten zawor tak ,ze turbo nie daje pelnej mocy wiec teraz turbo nieprzeladowywuje ,ale bylo to tylko naklejenie plastra na rane.Problem ze sterowaniem wciaz tkwi.Ale to zbyt skomplikowane dla ciemnogrodu z aso
    Z pozdrowieniami
    Dzial techniczny
    ScrollProducts


DODAJ OPINIĘ

Podobne warsztaty