Quattro Service

ul. Antoniewska 3, Mokotów, 02-977 Warszawa

****** 5.5 (76 opinii)

Quattro Service

O warsztacie

ul. Antoniewska 3, Mokotów, 02-977, Warszawa

Poniedziałek od 08:30 do 18:00
Wtorek od 08:30 do 18:00
Środa od 08:30 do 18:00
Czwartek od 08:30 do 18:00
Piątek od 08:30 do 18:00

Gotówka, Karta płatnicza

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Opinie (76)

Dodaj opinię
5.5 ******
Ocena wystawiona na podstawie 76 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Nareszcie znalazłam warsztat w którym naprawiają samochody, a nie naciągają.
    To pierwszy warsztat, w którym tak szybko, solidnie i dokładnie dokonano naprawy. Dostałam pełną i naprawdę rzetelną informację o stanie auta i przewidywanych naprawach. Zostawiłam auto w dobrych rękach!
    W sierpniu robiłam tu klime, a wczoraj ją sprawdziłam i dalej działa jak należy. Do tej pory musiałam dobijać co pół roku. Z całego serca polecam.


    Audi A5

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo polecam!
    Miałem problem z moim autem (kapitalny remont śilnika) i wielu się poddawało albo kroiło mnie na kasę za wymyślone problemy. Przyjechałem przypadkiem do tego warsztatu i jestem bardzo zadowolony. To juz chyba 4 wizyta w tym warsztacie, ale dopiero pierwsza opinia. Uczciwi, fajni ludzie. Duży plus za bardzo rozsądne ceny i tendencję do prób naprawy, a nie do wciskania spisu części do wymiany na 2 strony A4. Można spokojnie oddać auto w dobre ręce, widać że znają się na tym co robią.
    Tak wiec jeszcze raz dziękuję i polecam!!!


    Volkswagen Golf

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Panowie potraktowali samochód jak własny, podejście do klienta fantastyczne, można się poczuć jak wśród znajomych. Cała załoga służy radą i doświadczeniem, na każdym etapie pełen kontakt co jest uszkodzone, co trzeba zrobić, jaki koszt i kiedy można się spodziewać końca naprawy. Bardzo miła odmiana po innych serwisach gdzie czułem się jak intruz, będę korzystał :)


    Volkswagen Touareg TSI

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Niestety ale z racji tego że sama muszę jeździć po serwisach nie raz spotkały mnie niemiłe przygody że zamontowano nie takie części, coś uszkodzono lub czegoś w ogóle nie zamontowano gdy nadal auto było niesprawne i wybrałam się do innego serwisu. Po kilku takich niemiłych sytuacjach trafiłam wreszcie do tego serwisu i jak narazie jestem bardzo zadowolona. Konkretna miła obsługa, Panowie wszystko dokładnie tłumaczą tak że nawet ja jako antytalencie techniczne zrozumiem co jest nie tak i co trzeba zrobić :)) Nie są najtańsi, na wizytę również trzeba poczekać ale przynajmniej mam pewność że zrobią wszystko jak nalezy i nie będę musiała się zastanawiać czy znowu mnie nie oszukano albo zrobiono wszystko jak należy. Bardzo rzadko spotyka się takich ludzi niezależnie czy to urząd, sklep, kosmetyczka czy inne miejsce stąd daje tak pozytywną ocenę, mimo że to już wygląda na płatną reklamę ale nie mogę inaczej bo Panowie na to wszystko zasługują


    Audi

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Profesjonalny serwis przez duże "S" Bardzo dobry kontakt i uczciwe podejście do klienta bez jakichkolwiek tajemnic odnośnie wykonanej usługi. Oddając tutaj auto mam pewność że wszystko będzie zrobione, bez żadnych kombinacji. Jestem klientem od prawie samego początku, dopiero się dowiedziałem o tej stronie i nadrabiam zaległość w ocenie chłopaków :) Mam do nich pełne zaufanie, czy to zwykły serwis olejowy czy wymiana rozrządu. Polecam wszystkim, którzy oczekują usług na najwyższym poziomie


    audi a3, audi a6, skoda octavia

  • Q
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Warsztat to dramat. Odradzam.

    Mieli zdiagnozować i zaproponować sposób naprawy. Doradzili wymianę "słupka" silnika, przekładkę (które ponoć robili). Mimo uzgodnionego terminu, przesunęli o tydzień (z powodu przekładki w innym samochodzie). Po akceptacji kosztorysu, jednak doradzili, abym to ja kupił silnik, gdyż jako konsument będę miał rękojmię. Wysłali link, gdzie i co mam kupić. Zrobiłem tak jak prosili.

    W efekcie przez dwa miesiące brak samochodu, ciągłe nieprzewidziane dodatkowe koszty ze względu na to i tamto. Kiedy powiedziałem, że oczekuje naprawy zgodnie z kosztorysem, zaczęli przerzucać a to winę na sprzedawcę silnika, a to na mnie, że im blokuje podnośnik! Okazało się, że silnik przed montażem nie sprawdzili, dostali od innego auta, próbowali pozamieniać, ale się nie udało i porzucili.
    Wysłałem pismo ze wskazaniem terminu naprawy lub wydania auta w stanie jak przed "remontem". Panowie nabrali wody w usta, wysłali pismo przez prawnika, że auto jest naprawione!
    Stawiłem się po odbiór, ale nie chcieli wydać bez podpisania dokumentów potwierdzających naprawę auta, które, jak powiedzieli, "hałasuje".
    Musiałem wezwać policję, odebrać auto na lawecie, zawieść do profesjonalnego warsztatu, który potwierdził brak naprawy samochodu, z silnika zlali 1l oleju. Jeden litr! Uszkodzili otwory do montażu miski olejowej, świeca żarowa była połamana.

    Jeżeli chcesz wpakować się w problemy, przez dwa miesiąca nie mieć auta, odbierać go z pomocą policji i ponosić koszty lawety, to jest warsztat dla ciebie.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dbając o dobre imię Warsztatu, czujemy się w obowiązku szczegółowo odnieść się do opisanej przez Pana sytuacji. Uważamy, że Pańska opinia jest krzywdząca i niezgodna z prawdą.
    Samochód trafił do nas w pierwszej połowie sierpnia. W ciągu jednego dnia postawiliśmy diagnozę – pęknięty wał korbowy. Silnik nie nadawał się do remontu, więc przedstawiliśmy 3 możliwe warianty naprawy:
    kupno używanego silnika przez nasz warsztat i wyremontowanie go,
    kupno używanego silnika przez Pana i montaż przez nasz warsztat,
    kupno używanego silnika po remoncie przez Pana i zamontowanie go przez nasz warsztat.
    Poinformowaliśmy Pana o plusach i minusach każdego wariantu. Pierwsza wersja wiązała się z wysokim kosztem, była jednak najpewniejsza – nasz warsztat sam dokonałby zakupu silnika, wykonał remont i objąłby gwarancją całą naprawę. W dwóch pozostałych wariantach, gwarantem byłby sprzedawca. Jako warsztat nie możemy bowiem objąć gwarancją części, której remontu nie wykonaliśmy sami. Zdecydował Pan się na trzeci wariant.
    Wszystkie podane wyżej informacje zostały Panu udzielone szczegółowo, uznaję więc, że na taką formę naprawy zgodził się Pan świadomie.
    W obliczu Pańskiej decyzji, aby ułatwić Panu zakup wskazaliśmy aukcje odpowiednich do dokonania naprawy silników. Było to naturalne rozwiązanie – nie chcieliśmy zostawiać Klienta z problemem skąd wziąć silnik i jaki wybrać. Finalnie skorzystał Pan z jednej z zaproponowanych aukcji.
    Po zamontowaniu zakupionego przez Pana silnika, okazało się, że jest on uszkodzony. Weryfikacja uszkodzeń wygenerowała dodatkowe koszty względem pierwotnego kosztorysu. Został Pan o nich uprzednio poinformowany i wyraził Pan na nie zgodę.
    Firma, która sprzedała Panu silnik, chciała przyjąć zwrot i zwrócić Panu pieniądze, jednak po otrzymaniu informacji od nas, że demontaż silnika to również usługa płatna, nie zdecydował się Pan na taką opcję.
    Odnosząc się do Pańskich słów: „przez dwa miesiące nie mieć auta”, które określić miały jakoby okres przetrzymywania przez nasz warsztat Pańskiego pojazdu, pragnę sprostować, że diagnoza wykonana została następnego dnia po dostarczeniu auta. Przez miesiąc samochód pozostawał u nas, ponieważ Pan próbował sprzedać go w stanie przed naprawą. Gdy sprzedaż nie powiodła się, zdecydował się Pan na naprawę. Po dostarczeniu przez Pana silnika, w przeciągu półtora tygodnia został on zamontowany do auta. Samochód pozostawał więc w warsztacie mimo, że usługa została wykonana i można go było odebrać w dowolnym momencie.

    Po kolejnym miesiącu oczekiwania zwróciliśmy się do Pana o odebranie auta. Odmówił Pan uiszczenia opłaty za wykonaną usługę. Telefonicznie uzgodniliśmy 3 miesięczny czas oczekiwania z naszej strony, w którym to czasie Pan ubiegać się miał o rekompensatę od firmy sprzedającej silnik. Zobowiązaliśmy się do wysłania Panu wiadomości e-mail z dokładnym opisem sytuacji, który mógłby Pan przedstawić firmie sprzedającej silnik jako podstawę do roszczenia. Wiadomość ta została do Pana przesłana niezwłocznie.
    W dniu 9 stycznia br. otrzymaliśmy od Pana pismo, które w powyższej opinii nazywa Pan „pismem ze wskazaniem terminu naprawy lub wydania w stanie przed remontem”, które faktycznie było oficjalnym „ostatecznym wezwaniem” przedsądowym zawierającym konkretnie sformułowane zarzuty, informujące o skierowaniu sprawy na drogę sądową w przypadku niewykonania oczekiwanych przez Pana czynności w określonym przez Pana terminie. W kontakcie telefonicznym domagał się Pan zabrania stanowiska co do przesłanego przez Pana pisma. To, co nazywa Pan „nabraniem wody w usta”, to otrzymana przez Pana telefonicznie informacja, że odniesiemy się do Pańskiego pisma również pisemnie, w sposób oficjalny w przeciągu 7 dni, co uczyniliśmy.
    Pragniemy jeszcze odnieść się do podniesionej przez Pana sytuacji odbioru auta. Przede wszystkim, w obliczu kwestii spornej i niedokonania przez Pana opłaty za wykonaną usługę, oddając Panu pojazd, prosiliśmy Pana o podpisanie protokołu odbioru, zawierającego informację o fakcie i dacie odbioru przez Pana auta, jak i szczegółowy opis jego stanu technicznego na tamten moment. Nie był to, tak jak Pan napisał „dokument potwierdzający naprawę auta”. Odmówił Pan, wezwał Pan policję, w obecności której odebrał Pan pojazd. Na dowód tego wyżej wspomniany protokół podpisany został przez pracowników warsztatu i obecnego przy sytuacji świadka.
    Jest nam niewymownie przykro, że nasz Stały Klient, celem uniknięcia opłaty za wykonaną przez nas usługę, oczernia nas w taki sposób. I przykro nam, że jesteśmy zmuszeni ubiegać się o swoją należność na drodze sądowej.

    Z poważaniem
    Grzegorz Zadrożny

    VW Passat

  • C
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Świetny kontakt i szybka diagnoza i naprawa. Będę korzystał w przyszłości


    Skoda Octavia [gen: 3 generacja 2013 - 2017, rok:

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Był to okresowy przegląd. Mam nadzieję, że wszystko co zawiera faktura zostało zrobione.
    Jeżeli chodzi o jakieś uwagi, to na podłodze zostało sporo błota, a także został uszkodzony fotelik dla dziecka (musiałem jechać do sklepu, gdzie został naprawiony i tam mi powiedziano, że tak się czasami zdarza po pobycie w warsztacie).


    SKODA FABIA II 1,6 105 KM Comfort 2008 r.

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Bardzo dobry warsztat. Części załatwione bardzo szybko dzięki czemu naprawa trwała bardzo krótko. Polecam !!


    VW Golf Plus 2011

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Warsztat rozwiązuje problemy, a nie je mnoży.
    Profesjonalnie, z pełna informacja co jest aktualnie robione. Nie mówiąc już o terminie - Pan przyjął mnie praktycznie od ręki, mimo ze na miejscu okazało sie ze maja mnóstwo pracy. każdy inny warsztat zaczynał od „Panie terminy to dopiero na...”. Można? Można!
    Polecam!
    VW Passat


    VW Passat

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Polecam. Widać serce i profesjonalizm. Stały kontakt z klientem i wyczerpujące informacje na każdym etapie naprawy


    Audi A6 C5 2000r.

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Zdecydowanie polecam. Bardzo profesjonalne i rzetelnie podejście. Pojechałem na wymianę oleju i przegląd samochodu. Komputer wskazywał błędy z żarówkami. Wszystko zostało dokładnie sprawdzone, wszystkie elementy wywołujące błąd zostały naprawione. Dodatkowo mechanik zaproponował konieczność wymiany tarcz i klocków hamulcowych, umówiłem się również na kolejny serwis. Polecam!


    Skoda Superb II kombi 4x4, 2010

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Profesjonalne podejście do sprawy, pozytywna atmosfera i trafna diagnoza. Wszystko czego oczekuję się od osób zamujących się naszym autem. Polecam i pozdrawiam całą ekipę. Przyjechałem z polecenia i z czystym sumieniem mogę polecić dalej duże 5.


    Audi A6 C7

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Ogarnęli mi mój zderzak koncertowo. Dobra komunikacja. Obok mają zaprzyjaźniony warsztat blacharski. Miło i profesjonalnie.


    Volkwagen Golf 1.6 tdi, 2010

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Profesjonalizm na najwyższym poziomie. Tak niewiele jest takich serwisów w W-wie.


    Skoda Octavia 2015

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Znakomici fachowcy. Do samochodu podchodza jak do kobiety, ale z wlasciwym wyczuciem. Znajduja punkt G i masuja go odpowiednio, tak ze samochod chce do nich wracac na rutynowe przeglady!!!
    A tak serio, panowie znaja sie na robocie, sprawdzaja, wyceniaja, uzgadniaja naprawe i naprawiaja tylko te elementy ktore podlegaja koniecznej wymiane. I o to chodzi, klient zadowolony do nich wraca i nie szuka innych warsztatow. Polecam !!!


    VW Tiguan

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Opinia ogólna bo niestety po kolejnych wizytach nie stać mnie było na napisanie paru słów :). W końcu sumienie mnie ruszyło więc piszę. Serwisuje swoje auta w Quattro już od dłuższego czasu i mimo, że nie zawsze przychodzę z prostymi tematami (przykładowo: słabe ładowanie elektryczne - diagnoza wymiana głównego kabla zasilającego, wycieki z silnika, drgania zawieszenia - Audi RS6, problemy z układem paliwowym, wymiana rozrządu - Audi RS3, kompletny remont silnika wraz z poprawą fabryki w kwestii pierścieni olejowych w Audi A3) to w większości przypadków udaje się problem wyeliminować w 100% lub prawie. Po za tym oczywiście bieżące przeglądy. Serwis pracuje na oryginalnych częściach chyba, że ktoś się uprze a ceny mają bardzo przyzwoite.


    Audi RS6, Audi RS3, Audi A3

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    profesjonalnie / silniki grupy vag nie mają dla nich tajemnic / moim zdaniem pracownik powinien przeprowadzić oględziny przyjmowanego auta i sporządzić protokół ewentualnych uszkodzeń i wyposażenia / rozwiązuje to ewentualne kwestie sporne / w moim przypadku nie było to potrzebne / jedyny minus - błoto w samochodzie... / polecam


    vw golf v gti, 2.0 tfsi, 200 KM, 2007

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Usługi oraz znajomość grupy VAG na najwyższym poziomie w umiarkowanej cenie. Gdy tylko tutaj trafiłem to na początku zostały wykryte i poprawione wcześniejsze naprawy wykonane w innych serwisach "specjalistycznych". Właściciel tłumaczy dokładnie każdą naprawę którą trzeba wykonać, która część za co odpowiada używając przy tym prostego języka tak żeby laik to zrozumiał. Polecam !


    audi q7

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Zglosilem sie do Quattro po opiniach w Dobrymmechaniku. I nie zawiodlem sie. Zglosilem szarpanie na zimnym silniku, a panowie nie tylko usuneli ta niesprawnosc, ale rowniez znalezli problemy w zawieszeniu. Po naprawie autko smiga jak nowe . Pozdrawiam !


    Tiguan TSI

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Świetna komunikacja między zakładem a klientem. Fachowa obsługa. Profesjonalna diagnoza. Szybka naprawa w przystępnej cenie. No cóż, za jakość się płaci ale w 100% się opłaca. Polecam Dobrych Mechaników.


    Audi A3, 2010

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Gorąco polecam ! Naprawili mi usterkę z którą jeździłem kilka miesięcy od serwisu do serwisu, nikt sobie nie poradził dopiero oni. Jestem niesamowicie zadowolony, nie spodziewałem się że w takim miejscu znajdę takiego fachowca który nie wymienia w ciemno ale wpierw stawia dokładną diagnoze, wycenia wszystko i naprawia. Jedyny minus to czas naprawy ale patrząc po tym ile mają aut do zrobienia to nie dziwie się że trochę czasu to trwało


    Leon cupra

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Trudny przypadek naprawiony dość szybko, biorąc pod uwagę że nikomu wcześniej się to nie udało :) Obsługa na wysokim poziomie, wystawione zlecenie serwisu, informowanie o kosztach i postępach naprawy na bieżąco, bardzo dobry kontakt z warsztatem. Koszta serwisu co do wykonanej usługi jak najbardziej akceptowalne


    audi s4

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Fachowość na najwyższym poziomie! Od roku przyjeżdżam do panów z Quattro, po przykrych doświadczeniach z ASO kiedy to nie potrafili naprawić nierównej pracy silnika w moim audi. Tutaj naprawa trochę potrwała ale diagnoza była trafna i co najważniejsze się udało


    audi a6 c6

  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Na codzień mieszkam i pracuję w Niemczech lecz gdy przyjeżdżam do Polski auto do serwisu daję tutaj. Poznałem panów w niezbyt miłych okolicznościach ponieważ zepsuł mi się samochód podczas wizyty w domu więc musiałem go gdzieś szybko naprawić żeby mieć czym wrócić. Okazało się że jest to serwis gdzie jest dużo lepsze podejście do klienta jak i do samochodu niż w serwisie w Niemczech który cały czas opiekował się moim autem. Za pierwszym razem została szybko postawiona diagnoza i usunięta usterka, następne naprawy odbywały się już na spokojnie gdy wracałem do kraju i odstawiałem auto na dwa tygodnie żeby mogli się nim kompleksowo zając. Zauważyłem różnice w jakości usług, jak i samej rozmowy - stare części dostawałem na pamiątkę, wszystko mi dokładnie tłumaczyli starając się używać prostego języka ponieważ jestem lekarzem więc to zdecydowanie nie moja specjalizacja. Oczywiście część podstawowych usług nadal wykonuję na miejscu ale gdy wracam do domu to chcę przynajmniej żeby wykonano tutaj podstawowy przegląd i dokładnie sprawdzono samochód


    Porsche panamera

  • H
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawa zrobiona nie najszybciej, ale da się wytrzymać. Jakości nie jestem w stanie zweryfikować po kilkuset km. Panowie sprawiają wrażenie jakby doskonale wiedzieli z czym się to je i pewno rzeczywiście tak jest. Diagnostyka wykonana bardzo porządnie.

    Minusy - chyba padają ofiarą własnej popularności. Rok temu przy odbiorze auta dostałem dokładny opis co w nim się dzieje, czego mogę się spodziewać i na co zwrócić uwagę. Teraz nikt nie pamiętał np. jakie błędy wywalał komputer itd.

    Dodatkowo, choć to może nie są super istotne rzeczy - punktowo ukruszona szyba i bułka (sic!) wciśnięta między przewody pod maską. Takie coś raczej nie powinno się zdarzać.

    Natomiast jeśli chodzi o umazanie auta smarem w środku, o czym ktoś wcześniej wspominał, to w moim przypadku wnętrze było na czas remontu solidnie zabezpieczone (pokrowiec na fotel, owinięta folią kierownica).


    Skoda Fabia

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Fajny zespół świetnych fachowców. Już po chwili widać że znają sie na tym o czym mówią. Ja znalazłem swój warsztat. Pilecam


    Audi S8 D2 98r

  • y
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny - Komentarz unieważniony: 2018-08-01 16:27

    Ktoś sobie pojeździł moim autem z włączoną na full klima i radyjkiem, szkoda że zapomniał zatuszować ślady wyłączając je. Ani klima ani radio nie było przedmiotem naprawy. Panowie nie diagnozują samochodów. Wymieniają tylko części i to nie za chętnie. Dostali samochód z błędami wskazującymi na sondę lambda. Dostali sondę lambda na wymianę. Zero diagnozy czy sondę trzeba wymienić czy nie, może coś innego jest zepsute, jakieś lewe powietrz i wywala błędy, zero pomyślunku. Uznali że oryginalna sonda nie pasuje bo wygląda inaczej niż zamontowany zamiennik. Nie za chętnie wymienili. Po wymianie nie podpieli do komputera, nie pokasowali błędów Lipa. Nie polecam.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Klient zezwolił na jazdę testową autem ( odznaczone na drukowanym zleceniu z warsztatu) , ze względów na warunki atmosferyczne została odpalona klimatyzacja. Klient przyjechał z własnym wykazem błędów ( chwalił się że posiada własnego VCDS). Został poinformowany że sonda którą se sobą przywiózł różni się od fabrycznie zamontowanej ( Telefonicznie) . Przy odbiorze auta uparł się na wymianę w.w sondy ( używanej z innego modelu auta). Diagnostyka nie została przeprowadzona komputerowo ponieważ nie chciał ponosić kosztów, jak to nazwał na tego grata.
    Proszę o unieważnienie komentarza.

    Pozdrawiam

    Seat

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawdę solidny warsztat!
    Wszystko zostało zrobione na czas, żadnych dodatkowych kosztów nie było doliczano.
    Dobry kontakt, mila obsługa.
    Polecam


  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do wizyty skusiły mnie pozytywne opinie o tym warsztacie, aczkolwiek wiem ze czesto takie komentarze nie sa rzetelne. Przyznam ze tak dobrze jeszcze nigdzie nie byłem obsłużony, jestem w pozytywnym szoku. Ciągły kontakt telefoniczny, wszystko ze mną dokładnie ustalone, fachowe podejście, wszystko dokładnie z uśmiechem wytłumaczyli. Jedyne czego się mogę na siłę przyczepić to terminy


    Passat CC

Pokaż więcej

Podobne warsztaty

  • Kierowcy Polecają.
    Monkey Garage S.C.

    Warsztat Godny Zaufania

    Reguły, Regulska 5A,  Ursus,  Warszawa

    ******   5.5  (30+ opinii)

    Nasz warsztat został stworzony w oparciu o 15-letnie doświadczenie w tworzeniu profesjonalnych serwisów samochodowych. Cechuje nas pasja do motoryzacji, która sięga lat 50-tych ubiegłego wieku, kiedy to nasi dziadkowie wspomagali ówczesnych...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    Dr Mechanik Auto Serwis Zawieszenia

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Płowiecka 65,  Praga Południe,  Warszawa

    ******   5.5  (30+ opinii)

     Naszą specjalizacją jest naprawa zawieszeń pneumatycznych. Oferujemy największy wybór części zamiennych do tego typu zawieszeń w Polsce. Nasi wykwalifikowani mechanicy, dzięki doświadczeniu zdobywanemu od 20 lat, rozwiążą każdy każdy...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    Ballaun: Niezależny Serwis Kia, Nissan, Fiat, Hyundai i inne

    Warsztat Godny Zaufania

    Białowieska 6,  Praga-Południe,  Warszawa

    ******   5.6  (28 opinii)

      Potrzebujesz wsparcia ekspertów przy Twoim samochodzie ? Dobrze trafiłeś, zapraszamy do naszego punktu blisko centrum Warszawy, gdzie mamy:   Wieloletni serwis samochodów marki KIA (przeglądy okresowe, naprawy pogwarancyjne,...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    Plus Auto Service

    Warsztat Godny Zaufania

    Gidzińskiego 7,  Włochy,  Warszawa

    ******   4.8  (24 opinie)

     Specjalizujemy się w alarmach i montowaniu zabezpieczeń antykradzieżowych. Poza tym zapewniamy pełną mechanikę pojazdową, serwis klimatyzacji oraz wymianę opon.  Mamy prawie 20 lat doświadczenia, co z połączeniu z profesjonalnymi...

    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat samochodowy MAXI MOBIL

    Warsztat Godny Zaufania

    Municypalna 53a,  Ursus,  Warszawa

    ******   5.2  (18 opinii)

    Zajmujemy się obsługą samochodów osobowych i dostawczych. Specjalizujemy się w marce BMW i MINI - zapisujemy przeglądy na serwerze BMW.  Oferujemy: geometrię Hunter wyważanie Hunter z testem drogowym serwis klimatyzacji...

    Zarezerwuj wizytę
  •  Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. AUTO ODOLANY to nowoczesny serwis napraw powypadkowych, z wieloletnim doświadczeniem. Misja naszej firmy: „Bezpiecznie, profesjonalnie i na czas.” Wykonujemy wszelkie możliwe prace blacharsko -...

    Zarezerwuj wizytę
  • BS Broler

    Warsztat Godny Zaufania

    Rzemieślników 5/7,  Targówek,  Warszawa

    ******   5.3  (15 opinii)

    Zapraszamy do naszego serwisu. Zajmujemy się wszystkimi markami samochów osobowych, dostawczych (do 3,5t oraz 3,5-6t), ciężarowych oraz motycykli. Naszą główną specjalizacją jest obsługa i naprawa Mercedesów.  W naszym warsztacie czeka na...

    Zarezerwuj wizytę
  • AUTO ANET ANETA FABJAN

    Warsztat Godny Zaufania

    Gruszy 20B,  Wawer,  Warszawa

    ******   5.8  (17 opinii)

    Naprawy w moim warsztacie są wykonywane bardzo starannie i sumiennie. Gdy zamawiam częsci do Państwa auta, najpierw dzwonię i razem podejmujemy decyję, z jakiej pólki bierzemy części - z tańszej, średniej lub oryginały - wszystko zależy od...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    Auto Schubert

    Warsztat Godny Zaufania

    Wałuszewska 18,  Białołęka,  Warszawa

    ******   5.5  (30+ opinii)

    Jesteśmy serwisem samochodowym na warszawskiej Białołęce. Prowadzimy kompleksową obsługę w zakresie napraw blacharsko-lakierniczych i mechanicznych. Działamy od 1987 roku, a od 2011 w nowym, nowoczesnym obiekcie. Posiadamy bardzo duże...

  • Kierowcy Polecają.
    Serwis Auto-Rama Skrzynie Biegów i Turbosprężarki

    Warsztat Godny Zaufania

    Piotra Skargi 62,  Targówek,  Warszawa

    ******   5.5  (30+ opinii)

     Jesteśmy specjalistycznym serwisem samochodowym, który od 25 lat świadczy usługi z zakresu szeroko pojętej mechaniki i elektroniki samochodowej: - diagnostyka i regeneracja skrzyń biegów manualnych i automatycznych, - diagnostyka i...

    Zarezerwuj wizytę

INFO

To Twój warsztat?
Przejmij nad nim kontrolę.

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 18462

Marki samochodów naprawiane przez warsztat

Usługi wykonywane przez warsztat