Warsztat polecany przez innych kierowców.

Pralnia DPF

Ładna 22, Targówek , 03-694 Warszawa

****** 5.3 (43 opinie)

Mapa

Wyznacz trasę

Pralnia DPF

O warsztacie

Ładna 22, Targówek, 03-694, Warszawa

Poniedziałek od 08:30 do 17:00
Wtorek od 08:30 do 17:00
Środa od 08:30 do 17:00
Czwartek od 08:30 do 17:00
Piątek od 08:30 do 17:00
Sobota od 10:00 do 14:00

Gotówka, Karta płatnicza

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Usługa prania zdemontowanego i dostarczonego do nas "luzem" filtra lub katalizatora trwa około 2 godzin i kosztuje 450 zł

 Koszt demontażu filtra lub katalizatora zależy od stopnia skomplikowania sprawy - konstukcji auta. Dokładną wartość podajemy po wstępnych oględzinach pojazdu w naszym warsztacie. Koszt minimalny diagnostyki, demontażu i adaptacji to dla nieskomplikowanych pojazdów 450 zł 

 Klientom indywidualnym proponujemy fachowy demontaż, montaż i adaptację komputerową wyczyszczonego filtra na miejscu. Czas realizacji kompletnej usługi zazwyczaj mieści się w ciągu jednego dnia

Standardowy łączy koszt kompleksowej usługi to od ok. 900 zł brutto. 

  Specjalizujemy się w regeneracji filtrów DPF i katalizatorów SCR każdego typu. Nasza technologia jest niezwykle skuteczna, a czas czyszczenia bardzo krótki. Metoda jest przyjazna dla środowiska, nie zużywamy wody, nie wypalamy sadzy, więc nie powodujemy dodatkowych zanieczyszczeń powietrza. Przed i po każdej regeneracji przeprowadzamy test przepustowości i ciśnienia zwrotnego filtra. 

 

 

Więcej

Cennik

Czyszczenie filtra DPF (osobowe)

Usługa dotyczy prania zdemontowanego filtra

450 zł
Czyszczenie katalizatora (osobowe)

Usługa dotyczy prania zdemontowanego katalizatora

450 zł
Czyszczenie katalizatora SCR

Dla aut ciężarowych (norma Euro 5)

1500 zł
Czyszczenie wkładu DPF (ciężarowe)

Usługa dotyczy prania zdemontowanego filtra

800 zł

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (43)

Dodaj opinię
5.3 ******
Ocena wystawiona na podstawie 43 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • y
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Hi
    i would like to share my bad experience with this workshop who they are [wymoderowano] too
    I gave them My Peugeot 407 to clean DPF and we agreed about the price is 1300 PLN , including liquid, they took that amount of money but they did not clean DPF in my car , I went to my mechanic to check the situation, he said to me that dpf did not clean at all even he talk with this workshop but they did not admit with the reality ,also they said to me that every 1 litter of that Liquid, it cost 400 zl and the reality it cost 100 PLN , i went to another workshop, he said to me that PDF did not cleaned at all , the second mechanic he clean it and he charged me 700 PLN .
    what I want to say that this workshop for cleaning PDF ( Pranlia DPF ) are [wymoderowano] and DOGS OF MONEY ,
    not trusted people I do not recommend them at all , as I do not advice anyone to go to them


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dear Mr Yasser,

    Thank you for your comment. I understand that you are not feeling fully satisfied with the service you had received from us. We are sorry to hear that and we would like to assure you, that if you are convinced that our cleaning process did not give you results you had been expecting, we will welcome your complain. Yours, as well as every service we provide, is covered by 1-year comprehensive warranty (starting from the date of your DPF recovery).
    When it comes to our price competitiveness, to allow you better understand our position, kindly take into account that the cost of the service comprises of the cost of the fluid itself, the service of refilling it, while the car is lifted, the tank cover dismantled, the fluid pummped, and having undergone computer adaptation. Such a procedure at the ASO costs about PLN 800, so the price we propose up front we feel is rather transparent and good value for money.

    Peugeot 407

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie poleca. Brak paragonu. Dają gwarancję tylko jaka jak nie spisują licznika. Nie polecam osłony karały. Pralnia pdf


    Peugeot

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    zapaliła się kontrolka DPF (podwyższone obroty silnika). Po rozmowie z właścicielem umówiłem się na sprawdzenie co jest przyczyną. Po diagnozie zaproponują rozwiązanie (jednym z których jest jest regeneracja - cena 900pln razem z demontażem, czas rano oddaję-wieczorem odbieram). Pracownik przy przyjęciu samochodu stwierdził, iż regeneracja nie mniej niż 950pln i nigdy taniej nie było. Przez cały dzień nikt nie zadzwonił, czyli po diagnozie. Po południu w warsztacie samochód rozebrany na części, filtr w regeneracji - będzie gotowy "na jutro rano - zadzwonię". Nikt znów nie zadzwonił. Po południu znów udałem się do warsztatu - auto gotowe. Poprosiłem o możliwość sprawdzenia na 100m przed zapłatą. Auto zrobione "na tip-top", nie ma co sprawdzać, nic nie świeci. Musiałem zapłacić bez sprawdzenia. Po 20m kontrolka znów się zaświeciła, a silnik dodatkowo mocno dymi - "Pan zostawi zrobimy na jutro rano bo to tyle już trwa". Okazało się, że nie założyli uszczelki między DPF i turbo :). Znów zero kontaktu. Po pracy odbieram samochód, rozmawiam z mechanikiem: "Sam sprawdziłem - wszystko działa idealnie", chociaż akurat nie miałem możliwości podpięcia pod komputer (zepsuł się). A z VW zawsze jest problem, i tylko CZASAMI udaje nam się usunąć usterkę." Wyjeżdżam. Po 20m znów zapaliła się kontrolka DPF - auto w PRALNI 4 dni. Napisałem do właściciela 2 razy - zero odzewu. Już tam nie wróciłem. Okazał się uszkodzony czujnik - koszt używki 20pln (nowy 100pln). Zamiast tego mniej w kieszeni 1200pln. Dziękuję PRALNIA DPF za fachową poradę, naprawę, obsługę.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie Piotrze!
    Na wstępie przepraszam za wszelkie niedogodności, które spotkały Pana w naszym warsztacie. Wydaje mi się jednak, że Pana ocena jest zbyt surowa.
    Zacznę od najważniejszej kwestii. Zapłacił Pan u nas za regenerację (czyszczenie) filtra, które przeprowadziliśmy z najwyższą starannością. Filtr w Pana aucie był mocno zabrudzony (można to jednoznacznie stwierdzić jedynie sprawdzeniu DPFu w maszynie, diagnostyka komputerowa nie jest wiarygodna i miarodajna), a po regeneracji jest jak nowy; ma Pan na to naszą gwarancję i promesę rękojmi w razie najmniejszych problemów. Dowodem na stan DPFu przed i po zabiegu jest test parametrów filtra, z którego wydruk Pan otrzymał. Sama wymiana czujnika nic by nie dała. Nałożyły się tu dwie kwestie.
    Odnośnie ceny i terminów: zawsze podajemy szacunkowy koszt i czas naprawy, bo w jej czasie mogą pojawić się sytuacje, których nie jesteśmy w stanie przewidzieć wcześniej.
    Załogę naszej Pralni stanowi kilka osób, nie mamy - jak autoryzowane serwisy - sztabu ludzi do kontaktów z klientami, natychmiastowego odpisywania na maile itp. Ale dzięki temu możemy zaproponować nasze usługi odpowiednio taniej.
    Nie praktykujemy wydawania pojazdu bez rozliczenia się z klientem, ale nigdy nie uciekamy od odpowiedzialności za naszą usługę.
    Z diagnostyką Passatów rzeczywiście miewamy problemy, cały czas pracujemy nad ulepszeniem oprogramowania do tego modelu.
    Z ukłonami i życzeniami pomyślności na Nowy Rok,
    Łukasz Brzeziński

    passat b6

Nasze porady (9)

Golf 7 110 koni 2016 rok
Witam , mój problem polega na tym ze po włączeniu golfa 7 1.6 tdi 110 koni bluemotion z rana czy wieczorem , przy pierwszym odpaleniu są obroty 1000 prawie , po zgaszeniu obroty wracają na swoje tory 700-800 . Co może być powodem tego ? Dodaje zesamochód głośniej chodzi na tych obrotach jakby wypalał się dpf . Czy to możliwe ? Wentylator po zgaszeniu się nie załącza . Mówiono mi ze to może być wina akumulatora , dpf , klimatyzacji , ale wszystko już sprawdziłem i jest bez zmian Na dodatek po zrobieniu trasy problem pozostaje ,po wyłączeniu silnika i zapaleniu wszystko jest okej
Range Rover Evoque 2.0 D 150 KM
Range Rover Evoque- 2.0 D nie cały rok od nowości, przejechane ok 15 tys pojawia sie na trasie komunikat o wymaganym serwisie olejowym. sprawdzony poziom oleju, poziom ok. Wizyta w serwisie. Serwis twierdzi że olej jest zbyt rozrzedzony i to jest na skutek zbyt dużej ilości jazdy w mieście. (bardzo dziwne) rzeczywiście jeździ dużo w mieście ale auto zrobiło ostatnio 2 trasy po 700-100km i to właśnie na trasie sie zapalił komunikat. Sugerują wymianę oleju. Czy to jest naciąganie klienta? rozrzedzony olej od jazdy po mieście?
Volvo XC60 DrivE 11'
Przy jeździe ze stałą prędkością zdarza się, że nie jest w stanie bardziej przyspieszyć. Dla przykładu jedziemy 110km/h i przy naciśnięciu pedału gazu do podłogi, wzrasta jedynie spalanie (obroty i prędkość są stałe). Ostatnio coraz częściej zamula przy jeździe w mieście. Średnie spalanie na poziomie 12 litrów. Podczas problemów z mocą spalanie wzrasta 2-2.5x bardziej niż normalnie. Był sprawdzany na komputerze, jednak nic ciekawego nie zostało naprawione. Jeden z czujników DPF został wymieniony, lecz bez sukcesu. Czy macie pomysł, czym może być spowodowany problem? Dziękuję i pozdrawiam!
Witam mam problem z seat altea 1.6 tdi 2010. Mianowicie w czasie jazdy przy prędkości ok 140k/h ogromna chmura dymu, zaświeciła sie kontrolka od świec i samochod zgasł. Odpalil dopiero po usunięciu błędów. Po rozpędzeniu go znowu do 140km ta sama sytacja. Zostały wymienione wtryski i teraz wogole nie chce odpalić. Co moze być przyczyna? Prosze o pomoc.
Umów wizytę
Umów wizytę przez internet
Zadzwoń Umów wizytę
Umów wizytę