Pralnia DPF

Radzymińska 272 , Targówek, 03-694 Warszawa

****** 5 (12 opinii)

Mapa

Wyznacz trasę

Umów wizytę przez internet

O warsztacie

Radzymińska 272 , Targówek, 03-694, Warszawa

Poniedziałek od 09:00 do 17:00
Wtorek od 09:00 do 17:00
Środa od 09:00 do 17:00
Czwartek od 09:00 do 17:00
Piątek od 09:00 do 17:00
Sobota od 10:00 do 14:00

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Specjalizujemy się w regeneracji filtrów DPF i katalizatorów SCR każdego typu. Nasza technologia jest niezwykle skuteczna, a czas czyszczenia bardzo krótki. Metoda jest przyjazna dla środowiska, nie zużywamy wody, nie wypalamy sadzy, więc nie powodujemy dodatkowych zanieczyszczeń powietrza. Przed i po każdej regeneracji przeprowadzamy test przepustowości i ciśnienia zwrotnego filtra. 

Klientom indywidualnym proponujemy fachowy demontaż, montaż i adaptację komputerową wyczyszczonego filtra na miejscu. Czas realizacji kompletnej usługi zazwyczaj mieści się w ciągu jednego dnia.

 

 

 

Więcej

Cennik

Czyszczenie filtra DPF (osobowe)

Skuteczna regeneracja

od 400 do 550 zł
Czyszczenie katalizatora SCR

Dla aut ciężarowych

od 1500 do 3000 zł

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (12)

Dodaj opinię
5 ******
Ocena wystawiona na podstawie 12 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W sumie nie mam się do czego przyczepić. Naprawa standard - regeneracja DPFa, kontrolka dawała już znaki. Czytałem różne opinie, wybrałem "pranie", uznałem, że to najskuteczniejsza metoda. Wymiana? wiadomo, a wycinać nie będę. Auto gotowe na czas. Pan w obsłudze wydawał się, że wie o czym mówi, przy tym normalnie sympatyczny. Zakładałem, że koszt się o coś rozjedzie, ale okazało się, że w moim przypadku nie było niczego zaskakującego. Zostawiłem napiwek (urząd skarbowy czyta te opinie??:). Kontrolka się jeszcze nie zapaliła i oby tak było.


    Mazda 5

  • Ł
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Kilkukrotnie już korzystałem z usług Pralni w ramach współpracy między serwisowej. Wszystkie filtry pochodziły od różnych modeli BMW. Za każdym razem otrzymaliśmy raport z naprawy , fakturę oraz terminową dostawę. Polecam tą firmę.


    BMW F10

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam. Zgłosiłam się z wymontowanym filtrem. Obsługa sprawna, całość zajęła kilka godzin.


    Skoda Octavia 2,0 TDi

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    zapaliła się kontrolka DPF (podwyższone obroty silnika). Po rozmowie z właścicielem umówiłem się na sprawdzenie co jest przyczyną. Po diagnozie zaproponują rozwiązanie (jednym z których jest jest regeneracja - cena 900pln razem z demontażem, czas rano oddaję-wieczorem odbieram). Pracownik przy przyjęciu samochodu stwierdził, iż regeneracja nie mniej niż 950pln i nigdy taniej nie było. Przez cały dzień nikt nie zadzwonił, czyli po diagnozie. Po południu w warsztacie samochód rozebrany na części, filtr w regeneracji - będzie gotowy "na jutro rano - zadzwonię". Nikt znów nie zadzwonił. Po południu znów udałem się do warsztatu - auto gotowe. Poprosiłem o możliwość sprawdzenia na 100m przed zapłatą. Auto zrobione "na tip-top", nie ma co sprawdzać, nic nie świeci. Musiałem zapłacić bez sprawdzenia. Po 20m kontrolka znów się zaświeciła, a silnik dodatkowo mocno dymi - "Pan zostawi zrobimy na jutro rano bo to tyle już trwa". Okazało się, że nie założyli uszczelki między DPF i turbo :). Znów zero kontaktu. Po pracy odbieram samochód, rozmawiam z mechanikiem: "Sam sprawdziłem - wszystko działa idealnie", chociaż akurat nie miałem możliwości podpięcia pod komputer (zepsuł się). A z VW zawsze jest problem, i tylko CZASAMI udaje nam się usunąć usterkę." Wyjeżdżam. Po 20m znów zapaliła się kontrolka DPF - auto w PRALNI 4 dni. Napisałem do właściciela 2 razy - zero odzewu. Już tam nie wróciłem. Okazał się uszkodzony czujnik - koszt używki 20pln (nowy 100pln). Zamiast tego mniej w kieszeni 1200pln. Dziękuję PRALNIA DPF za fachową poradę, naprawę, obsługę.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie Piotrze!
    Na wstępie przepraszam za wszelkie niedogodności, które spotkały Pana w naszym warsztacie. Wydaje mi się jednak, że Pana ocena jest zbyt surowa.
    Zacznę od najważniejszej kwestii. Zapłacił Pan u nas za regenerację (czyszczenie) filtra, które przeprowadziliśmy z najwyższą starannością. Filtr w Pana aucie był mocno zabrudzony (można to jednoznacznie stwierdzić jedynie sprawdzeniu DPFu w maszynie, diagnostyka komputerowa nie jest wiarygodna i miarodajna), a po regeneracji jest jak nowy; ma Pan na to naszą gwarancję i promesę rękojmi w razie najmniejszych problemów. Dowodem na stan DPFu przed i po zabiegu jest test parametrów filtra, z którego wydruk Pan otrzymał. Sama wymiana czujnika nic by nie dała. Nałożyły się tu dwie kwestie.
    Odnośnie ceny i terminów: zawsze podajemy szacunkowy koszt i czas naprawy, bo w jej czasie mogą pojawić się sytuacje, których nie jesteśmy w stanie przewidzieć wcześniej.
    Załogę naszej Pralni stanowi kilka osób, nie mamy - jak autoryzowane serwisy - sztabu ludzi do kontaktów z klientami, natychmiastowego odpisywania na maile itp. Ale dzięki temu możemy zaproponować nasze usługi odpowiednio taniej.
    Nie praktykujemy wydawania pojazdu bez rozliczenia się z klientem, ale nigdy nie uciekamy od odpowiedzialności za naszą usługę.
    Z diagnostyką Passatów rzeczywiście miewamy problemy, cały czas pracujemy nad ulepszeniem oprogramowania do tego modelu.
    Z ukłonami i życzeniami pomyślności na Nowy Rok,
    Łukasz Brzeziński

    passat b6

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam. Serdecznie polecam. Obsługa szybka jak w McDonaldzie, nie trzeba długo czekać. Fachowa obsługa pana Dariusza. Miło, szybko, przyjemnie, przede wszystkim tanio w porównaniu do konkurencji i dobrze. Więc polecam serdecznie wszystkim, którzy mają problem z dpf.


    .

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Miałem wątpliwości co do tej "cudownej" technologii, ale to naprawdę działa. Opinię piszę po czterech miesiącach od "prania". Autko chodzi bez zarzutu.


    Ford Transit Custom

  • j
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Dziś prałem filtr w swojej "szóstce". Różnica ogromna już po pierwszym dotknięciu pedału gazu, choć jeszcze nie doprowadziłem go do stanu który powodowałby przechodzenia silnika w stan awaryjny. Myślę, że za stosunkowo niewielkie pieniądze będę mógł spokojnie przejechać kolejne 150 tyś. To oczywiście pokaże czas, ale muszę powiedzieć, że tak miłej i profesjonalnej obsługi nie spotkałem już baaardzo dawno o ile w ogóle kiedykolwiek. Z Panem Łukaszem rozmowa tylko telefoniczna, ale przy odbiorze auta mega zaskoczenie, rachunek niższy niz ustalony przed pracą, a Pan Darek to właściwy człowiek na właściwym miejscu. Tak trzymać Panowie


    BMW X6

  • f
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    DPF był zapchany tak, że silnik powyżej 3000 RPM wchodził w tryb awaryjny. Czyszczenie super skuteczne Tylko sam demontaż nie wzbudził mojego zaufania. Zdecydowanie polecam, ale lepiej dostarczyć sam DPF.


    Volvo XC90 2006

  • H
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo szybko wykonana usluga, fajnie, ze na wydruku z maszyny widac co tak na prawde zostalo osiagniete przy 'praniu'. Mila obsluga.


    Ford Focus

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo szybka, sprawna i miła obsługa. Cały "zabieg" trwał godzinkę a efekty widoczne nawet gołym okiem, poprawa reakcji auta i komfortu jazdy odczuwalna. Koszt czyszczenia adekwatny do efektów - gdzie indziej można taniej, ale niekoniecznie skuteczniej. Ja odczułam różnicę, więc polecam.


    BMW X3

  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Byłem i zrobilem podobno katalizator obsługujcy sprawdzil i doprecyzowal jest wyczyszczony okaze sie w praniu czas usługi taki jak w ulotce reklamowej,miła obsługa i możliwość ewentualnej reklamacji jakkolwiek obsługujący mnie pan zapenił o niewątpliwie skutecznym wyczyszczeniu zobaczymy aha,rzeczywiście czas oczekiwania na koniec uslugi to mniej wiecej troche ponad godzina


    honda

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Łatwo trafić, obsługa życzliwa, fachowa. Regeneracja nie najtańsza, ale błyskawiczna - czyszczenie, suszenie i malowanie razem trwało koło godziny. Podobno filtr jest w środku czysty jak nowy - zobaczymy za rok. Najwyżej utnę kilka gwiazdek...


    Jaguar F-type

Nasze porady (5)

Nissan almera n16 1.5dci 2005
Witam serdecznie mam problem z nissanem n16 1.5dci z 2005 roku. Mianowicie problem polega na tym że auto ma bardzo specyficzny objaw do czasu przejechania ok 5-10 kilometrów szarpie przy zmianie biegów A objaw mogę opisać jako dlawienie oraz potrafi też miec objaw braku mocy mocy przy ruszaniu jakby coś go dlawilo lub dusilo po wciśnięciu gazu silnik nie gaśnie do końca ale autko nie przyspiesza problem znika po 5-10 kilometrach jak ręką odjąć ale nawraca po dłuższym postoju 12-15 godzinach czy ktoś może mi pomóc w diagnozie ale nadmiernie że został wyczyszczony cały układ spalinowy łącznie z zaworem erg. Bardzo proszę o pomoc za co z góry dziękuję. Pozdrawiam
Opel Astra H GTC, 2005, Z16XEP
Witam, Mam problem z moją Astrą H GTC, silnik Z16XEP. Mianowicie po nagrzaniu silnik gaśnie na wolnych obrotach,. Przy dojeżdżaniu do świateł, skrzyżowania i wrzuceniu na luz auto gaśnie, nie trzyma jałowych obrotów. W trakcie jazdy potrafi lekko szarpać przy puszczaniu pedału gazu. Wymienione świece, cewka zapłonowa, wyczyszczony kolektor ssący. Po zgaśnięciu silnik normalnie odpala i raz trzyma obroty a raz nie, nie ma reguły, raz tak raz tak. Check nie zawsze się zapala. Ale po wypedałowaniu błędów komputer pokazuje a to raz EGR, a to znowu sonde lambda. Pomóżcie
Volvo C30 2007 2.0D 136KM 100kW
Dzień dobry, Rozpiszę w punktach po kolei co się działo: 1. W sobotę tankuję do pełna ON na stacji na której dotychczas nie tankowałem, skuszony atrakcyjną ceną. 2. W niedzielę ewidentnie czuję, że coś jest nie tak. Turbina w ogóle się nie załącza. Powyżej 2k obrotów auto nie ma mocy, muli. Na światłach wyłączam silnik, uruchamiam. Turbina zaczyna działać. Tego dnia ze trzy razy dokładnie taka sama sytuacja. Jakby turbina zaczynała łapać po nagrzaniu silnika. 3. w środę na trasie w tylnym lusterku i oświetleniu auta jadącego za mną widzę kłęby dymu. Postój, sprawdzamy z kolegą i niestety czerń. Dotychczas średnie spalanie miałem na poziomie 6,5L/100 km ale jeździłem w trasy. Teraz wbiłem na 8,5L/100 km i ]jeżdżę tylko po mieście. Dodam, że przed zakupem auta była wykonana ekspertyza w serwisie Volvo na Magazynowej w Warszawie. Wówczas wyszło, że silnik nie równo pracuje na zimnym, a także zauważono zapocenia na zaworach przepustnicy oraz pompy vacum. Tydzień temu wymieniłem olej i wszystkie filtry.
mazda 3 1,6 D 110 km
Witam potrzebuje porady pomocy na początek byl problem dpf co jakis czas dławilo byl spadek mocy po krótkim czasie bylo ok dzis na trasie nagle usłyszałem dziwny dziwiek po czym czarny dym a po chwili biały gesty dym spadek mocy w momencie zjechałem na pobocze zatrzymałem sie teraz samochod nie odpala nic nawet nie kreci . Co poszło co sie mogło stac co sparwdzic

 Udzielamy rocznej gwarancji, jednak czyścimy filtry bardzo starannie i mierzymy ich parametry przez zamonotwaniem do auta. Wyprane u nas DPFy nie odbiegają w tym względzie od norm, które spełniają nowe części, wytrzymują zazwyczaj ponad 150 tys. km zanim znowu się zapełnią.

Jedynym wyłączeniem gwarancji jest zły stan silnika (EGR, turbina, wtryskiwacze).

 

Umów wizytę przez internet
Umów wizytę