Pralnia DPF

Radzymińska 272 , Targówek, 03-694 Warszawa

****** 5 (12 opinii)

Mapa

Wyznacz trasę

Umów wizytę przez internet
Pralnia DPF

O warsztacie

Radzymińska 272 , Targówek, 03-694, Warszawa

Poniedziałek od 09:00 do 17:00
Wtorek od 09:00 do 17:00
Środa od 09:00 do 17:00
Czwartek od 09:00 do 17:00
Piątek od 09:00 do 17:00
Sobota od 10:00 do 14:00

Gotówka

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Specjalizujemy się w regeneracji filtrów DPF i katalizatorów SCR każdego typu. Nasza technologia jest niezwykle skuteczna, a czas czyszczenia bardzo krótki. Metoda jest przyjazna dla środowiska, nie zużywamy wody, nie wypalamy sadzy, więc nie powodujemy dodatkowych zanieczyszczeń powietrza. Przed i po każdej regeneracji przeprowadzamy test przepustowości i ciśnienia zwrotnego filtra. 

Klientom indywidualnym proponujemy fachowy demontaż, montaż i adaptację komputerową wyczyszczonego filtra na miejscu. Czas realizacji kompletnej usługi zazwyczaj mieści się w ciągu jednego dnia.

 

 

 

Więcej

Cennik

Czyszczenie filtra DPF (osobowe)

Usługa dotyczy prania zdemontowanego filtra

od 400 do 550
Czyszczenie filtra DPF (ciężarowe)

Usługa dotyczy prania zdemontowanego filtra

od 800 do 1000
Czyszczenie katalizatora (osobowe)

Usługa dotyczy prania zdemontowanego katalizatora

od 300 do 400
Czyszczenie katalizatora SCR

Dla aut ciężarowych

od 1300 do 3000
Demontaż, montaż, kasowanie błędów, adaptacja komputerowa

Ostateczna cena zależy od stopnia skomplikowania auta (napęd na 4 koła, automatyczna skrzynia itp.)

od 350 do 750

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (12)

Dodaj opinię
5 ******
Ocena wystawiona na podstawie 12 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******

Ta firma nie ma jeszcze żadnej recenzji. Napisz pierwszą opinię.

Nasze porady (7)

Volvo XC60 DrivE 11'
Przy jeździe ze stałą prędkością zdarza się, że nie jest w stanie bardziej przyspieszyć. Dla przykładu jedziemy 110km/h i przy naciśnięciu pedału gazu do podłogi, wzrasta jedynie spalanie (obroty i prędkość są stałe). Ostatnio coraz częściej zamula przy jeździe w mieście. Średnie spalanie na poziomie 12 litrów. Podczas problemów z mocą spalanie wzrasta 2-2.5x bardziej niż normalnie. Był sprawdzany na komputerze, jednak nic ciekawego nie zostało naprawione. Jeden z czujników DPF został wymieniony, lecz bez sukcesu. Czy macie pomysł, czym może być spowodowany problem? Dziękuję i pozdrawiam!
Witam mam problem z seat altea 1.6 tdi 2010. Mianowicie w czasie jazdy przy prędkości ok 140k/h ogromna chmura dymu, zaświeciła sie kontrolka od świec i samochod zgasł. Odpalil dopiero po usunięciu błędów. Po rozpędzeniu go znowu do 140km ta sama sytacja. Zostały wymienione wtryski i teraz wogole nie chce odpalić. Co moze być przyczyna? Prosze o pomoc.
Nissan almera n16 1.5dci 2005
Witam serdecznie mam problem z nissanem n16 1.5dci z 2005 roku. Mianowicie problem polega na tym że auto ma bardzo specyficzny objaw do czasu przejechania ok 5-10 kilometrów szarpie przy zmianie biegów A objaw mogę opisać jako dlawienie oraz potrafi też miec objaw braku mocy mocy przy ruszaniu jakby coś go dlawilo lub dusilo po wciśnięciu gazu silnik nie gaśnie do końca ale autko nie przyspiesza problem znika po 5-10 kilometrach jak ręką odjąć ale nawraca po dłuższym postoju 12-15 godzinach czy ktoś może mi pomóc w diagnozie ale nadmiernie że został wyczyszczony cały układ spalinowy łącznie z zaworem erg. Bardzo proszę o pomoc za co z góry dziękuję. Pozdrawiam
Opel Astra H GTC, 2005, Z16XEP
Witam, Mam problem z moją Astrą H GTC, silnik Z16XEP. Mianowicie po nagrzaniu silnik gaśnie na wolnych obrotach,. Przy dojeżdżaniu do świateł, skrzyżowania i wrzuceniu na luz auto gaśnie, nie trzyma jałowych obrotów. W trakcie jazdy potrafi lekko szarpać przy puszczaniu pedału gazu. Wymienione świece, cewka zapłonowa, wyczyszczony kolektor ssący. Po zgaśnięciu silnik normalnie odpala i raz trzyma obroty a raz nie, nie ma reguły, raz tak raz tak. Check nie zawsze się zapala. Ale po wypedałowaniu błędów komputer pokazuje a to raz EGR, a to znowu sonde lambda. Pomóżcie
Umów wizytę
Umów wizytę przez internet
Umów wizytę