Warsztat polecany przez innych kierowców.

Pralnia DPF

Ładna 22, Targówek , 03-694 Warszawa

****** 5.3 (43 opinie)

Mapa

Wyznacz trasę

Pralnia DPF

O warsztacie

Ładna 22, Targówek, 03-694, Warszawa

Poniedziałek od 08:30 do 17:00
Wtorek od 08:30 do 17:00
Środa od 08:30 do 17:00
Czwartek od 08:30 do 17:00
Piątek od 08:30 do 17:00
Sobota od 10:00 do 14:00

Gotówka, Karta płatnicza

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Usługa prania zdemontowanego i dostarczonego do nas "luzem" filtra lub katalizatora trwa około 2 godzin i kosztuje 450 zł

 Koszt demontażu filtra lub katalizatora zależy od stopnia skomplikowania sprawy - konstukcji auta. Dokładną wartość podajemy po wstępnych oględzinach pojazdu w naszym warsztacie. Koszt minimalny diagnostyki, demontażu i adaptacji to dla nieskomplikowanych pojazdów 450 zł 

 Klientom indywidualnym proponujemy fachowy demontaż, montaż i adaptację komputerową wyczyszczonego filtra na miejscu. Czas realizacji kompletnej usługi zazwyczaj mieści się w ciągu jednego dnia

Standardowy łączy koszt kompleksowej usługi to od ok. 900 zł brutto. 

  Specjalizujemy się w regeneracji filtrów DPF i katalizatorów SCR każdego typu. Nasza technologia jest niezwykle skuteczna, a czas czyszczenia bardzo krótki. Metoda jest przyjazna dla środowiska, nie zużywamy wody, nie wypalamy sadzy, więc nie powodujemy dodatkowych zanieczyszczeń powietrza. Przed i po każdej regeneracji przeprowadzamy test przepustowości i ciśnienia zwrotnego filtra. 

 

 

Więcej

Cennik

Czyszczenie filtra DPF (osobowe)

Usługa dotyczy prania zdemontowanego filtra

450 zł
Czyszczenie katalizatora (osobowe)

Usługa dotyczy prania zdemontowanego katalizatora

450 zł
Czyszczenie katalizatora SCR

Dla aut ciężarowych (norma Euro 5)

1500 zł
Czyszczenie wkładu DPF (ciężarowe)

Usługa dotyczy prania zdemontowanego filtra

800 zł

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (43)

Dodaj opinię
5.3 ******
Ocena wystawiona na podstawie 43 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******

Ta firma nie ma jeszcze żadnej recenzji. Napisz pierwszą opinię.

Nasze porady (9)

Golf 7 110 koni 2016 rok
Witam , mój problem polega na tym ze po włączeniu golfa 7 1.6 tdi 110 koni bluemotion z rana czy wieczorem , przy pierwszym odpaleniu są obroty 1000 prawie , po zgaszeniu obroty wracają na swoje tory 700-800 . Co może być powodem tego ? Dodaje zesamochód głośniej chodzi na tych obrotach jakby wypalał się dpf . Czy to możliwe ? Wentylator po zgaszeniu się nie załącza . Mówiono mi ze to może być wina akumulatora , dpf , klimatyzacji , ale wszystko już sprawdziłem i jest bez zmian Na dodatek po zrobieniu trasy problem pozostaje ,po wyłączeniu silnika i zapaleniu wszystko jest okej
Range Rover Evoque 2.0 D 150 KM
Range Rover Evoque- 2.0 D nie cały rok od nowości, przejechane ok 15 tys pojawia sie na trasie komunikat o wymaganym serwisie olejowym. sprawdzony poziom oleju, poziom ok. Wizyta w serwisie. Serwis twierdzi że olej jest zbyt rozrzedzony i to jest na skutek zbyt dużej ilości jazdy w mieście. (bardzo dziwne) rzeczywiście jeździ dużo w mieście ale auto zrobiło ostatnio 2 trasy po 700-100km i to właśnie na trasie sie zapalił komunikat. Sugerują wymianę oleju. Czy to jest naciąganie klienta? rozrzedzony olej od jazdy po mieście?
Volvo XC60 DrivE 11'
Przy jeździe ze stałą prędkością zdarza się, że nie jest w stanie bardziej przyspieszyć. Dla przykładu jedziemy 110km/h i przy naciśnięciu pedału gazu do podłogi, wzrasta jedynie spalanie (obroty i prędkość są stałe). Ostatnio coraz częściej zamula przy jeździe w mieście. Średnie spalanie na poziomie 12 litrów. Podczas problemów z mocą spalanie wzrasta 2-2.5x bardziej niż normalnie. Był sprawdzany na komputerze, jednak nic ciekawego nie zostało naprawione. Jeden z czujników DPF został wymieniony, lecz bez sukcesu. Czy macie pomysł, czym może być spowodowany problem? Dziękuję i pozdrawiam!
Witam mam problem z seat altea 1.6 tdi 2010. Mianowicie w czasie jazdy przy prędkości ok 140k/h ogromna chmura dymu, zaświeciła sie kontrolka od świec i samochod zgasł. Odpalil dopiero po usunięciu błędów. Po rozpędzeniu go znowu do 140km ta sama sytacja. Zostały wymienione wtryski i teraz wogole nie chce odpalić. Co moze być przyczyna? Prosze o pomoc.
Umów wizytę
Umów wizytę przez internet
Zadzwoń Umów wizytę
Umów wizytę