Norauto Warszawa Marki

ul. Piłsudskiego 1F, Marki, 05-270 Warszawa

****** 1.6 (46 opinii)

Norauto Warszawa Marki

O warsztacie

ul. Piłsudskiego 1F, Marki, 05-270, Warszawa

Poniedziałek od 08:30 do 20:30
Wtorek od 08:30 do 20:30
Środa od 08:30 do 20:30
Czwartek od 08:30 do 20:30
Piątek od 08:30 do 20:30
Sobota od 08:30 do 20:30
Niedziela od 10:00 do 18:00

Gotówka

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Centrum Norauto to sklep oferujący szeroką gamę produktów motoryzacyjnych z kategorii: opony, elektronika, transport, wyposażenie samochodowe, części zamienne. W Norauto Polska znajdą Państwo produkty znanych marek w niskich cenach. Norauto to także sieć stacji serwisowych oferujących usługi z zakresu wymiany opon, wymiany oleju i wielu innych. Centra Norauto mieszczą się w pobliżu dużych galerii handlowych, co daje klientom możliwość wybrania się na zakupy w czasie pozostawienia auta w warsztacie. Norauto Warszawa Marki znajduje się przy Centrum Handlowym M1.

Więcej

Opinie (46)

Dodaj opinię
1.6 ******
Ocena wystawiona na podstawie 46 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Szczerze? Dno! Zostawiłam samochód o 11 na diagnostykę układu hamulcowego do godziny 15 nikt do mnie nie zadzwonił. Czemu? Bo zapomnieli o moim samochodzie! Po moim telefonie widziałam jak na szybko sprawdzają auto nawet nie przyglądając się dokładnie co mam zamontowane, ot szybka przejażdżka i już wszystko wiadomo. Żenujący poziom i jeszcze krzyczą sobie za coś takiego 90zł. Żeby było zabawniej mechanik nie umie rozróżnić ceramicznych klocków od zwykłych żenada


    VOLVO

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam byłem w Norauto na polerowanie lamp w Toyota Yaris i uczciwie powiem że robota wykonana super lampy jak nowe a w dodatku punktualnie naprawdę polecam !!!!!!


    toyota

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie wiem jak jest plan organizacji pracy ale na pewno nie jest on realizowany z mysla o klientach. Umówiłem sie na wymiane kół na godz 16 a wyjechalem po interwencii o 19. Po co sie umawiac na godzine ? W trakcie umawiania wizyty czy czekania zero informacji, że to ma tyyyyylee trwac. Do tego po wyjeździe z warsztatu zapalila mi sie kontrolka o braku powietrza w kolach bo nie zostala zaakceptowana zmiana wielkosci kol co powodowalo falszywy na szczęście alarm ( pierwszy raz cos takiego mnie spotkało) . Podsumowujac zmieniałem kola w Norauto pierwszy i ostatni raz.


    BMW

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Obsługa klienta tragiczna!!!!! ( Pani która przyjmuje zlecenia prawdopodobnie pracowała wczesniej w rejestracji w przychodni.....ten sam typ człowieka)
    Wymiana klocków hamulcowych przód... dwie godziny!
    Nie wiem jak w innych punktach ale Norauto przy M1 stanowczo odradzam bylem tam czwarty raz i na pewno ostatni. Cierpliwość ma swoje granice.


  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam! Mało tego, że bardzo drogo a w dodatek jedną rzecz naprawiają, a dwie psują!
    Z plusów tylko dobra lokalizacja.

    Pozdrawiam.


  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Odstawiłem samochód celem diagnostyki układu hamulcowego oraz wyeliminowanie usterki. Mechanik stwierdził konieczność regeneracji zacisku - to miało być powodem wycieku płynu. Dodatkowo wymienili klocki. Odebrałem auto następnego dnia i nadal nie hamuje jak powinno. Po nocy w garażu znalazłem śliską plamę. Pojadę na stację diagnostyczną by stwierdzili co jest realną przyczyną problemów, a potem z reklamacją. Liczę, że naprawa będzie w ramach gwarancji. Inaczej wysyłam wezwanie do zapłaty faktury za usługę zrealizowaną w innym warsztacie a potem ewentualnie wniosek do Sądu.
    W mojej opinii spektakularnie naciągają i odradzam tam wizytę.


    Toyota Auris

  • O
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    2 dni po wizycie w norauto w Markach i przejazaniu ramach płatności adresu z tego adresu w nocy 14 marca o 3 30 [wymoderowano] auto lexusa którego potem rozebrane resztki znalazła policja w lesie. Uważajcie i nie zostawiajcie tam samochodów ewidentne na zapotrzebowanie na części dokonano zlecenia. Wiadomo kto. Policja prowadzi śledztwo !


    Lexus

  • s
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Niestety, ale muszę przypiąć metkę [wymoderowano] . Postawiłem auto do odpowietrzenia i wymiany płynu hamulcowego. Panowie stwierdzili urwany odpowietrznik w tylnym prawym kole (to akurat faktycznie prawda), ALE UWAGA, stwierdzili również, że w lewym jest NADERWANY), więc chcieli kompletnie regenerować oba zaciski za kwotę uwaga 700zl! Czym szybciej zabrałem auto, dałem do oceny innemu mechanikowi no i... Odpowietrznik lewego koła normalnie się odkrecil! Z prawym niestety trzeba walczyć, ale nie wymaga to żadnej regeneracji, bo zaciski pracują prawidłowo (nawet i jeśli ostatecznie zestaw naprawczy 50zl), a koszt nie wyniesie nawet połowy tego co zaproponowało Norauto w Markach. Uważajcie i sprawdzajcie lepiej ich diagnozy. NIE POLECAM.


    Volvo V40

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Sprawna i miła obsługa recepcji serwisu. Usługa wymiany oleju oraz klocków hamulcowych wykonana bez zarzutów. Dodatkowo kosztorys innych napraw które trzeba wykonać w przyszłości. Polecam


    Opel Astra

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szybko sprawnie tanio. Profesjonalne podejscie do klienta. Zdecydowanie polecam.


    Bmw

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szybko sprawnie i niedrogo. Profesjonalna obsługa na recepcji serwisu u Pana Piotra


    Vw Passat

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szybka i tania naprawa. Usługa wykonana od ręki. Bardzo polecam.


  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam Ostrzegam i Nie Polecam. Zwykla Wymiana Opon i lacznie 5h stracone. Przestrzegam


    Astra

  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Cześć. Chciałem Was przestrzec przed maksymalnym naciąganiem na koszty.
    Pojechałem wymienić klocki hamulcowe. Zwykła wymiana miała kosztować ok. 230zł. Po godzinie zadzwonili do mnie, abym do nich przyszedł bo jest jakiś problem. Pan mechanik pokazał mi kałużę pod jednym z kół i powiedział, że płyn hamulcowy wycieka przez zacisk i niezbędna jest regeneracja- powiedział, że koszt regeneracji 150-190zł. Taki zestaw w sklepie kosztuje 30 zł :-). Plus będzie niezbędna wymiana płyny hamulcowego po takim zabiegu- kolejny koszt 100zł. W sumie naliczyli zamiast 230zł, że do zapłaty będzie 530zł. Najlepsze jest to, że miesiąc wcześniej robiłem u nich przegląd sezonowy i nie było żadnych informacji o nieszczelności. Tego nie przewidzieli :-), że mogę ich posądzić o niedopełnienie obowiązków i nierzetelne sprawdzenie podstawowego układu czuwającego nad bezpieczeństwem jazdy.
    Wycofałem się z naprawy i zabrałem samochód. Sprawdziłem u innego mechanika- układ hamulcowy sprawny, żadnych przecieków, płyn hamulcowy na tym samym poziomie co miesiąc wcześniej. Wymienił jedynie kocki. Mechanik w Norauto prawdopodobnie polał wodą w pobliżu zacisku i chciał mnie naciągnąć na kolejne 300zł. Działał na psychikę, że samochód może nie zahamować i tak się dzieje gdy klocki są dość mocno zużyte. Ale zostało jeszcze ok 2 mm warstwy ściernej , a czujnik akustyczny zużycia jeszcze nie zadziałał.

    Wcześniej miałem podobną sytuację w tym warsztacie. Bez potrzeby zdjęli mi przegub i potem musiałem robić sprawdzanie geometrii za dodatkowe 100zł. Tym razem już im się nie udało.

    Proszę abyście dobrze się zastanowili przed naprawą i uważali na wyciąganie pieniędzy w tym warsztacie. Koszt na który się umawiacie podczas rozmowy, a ten na który chcą Was chcą naciągnąć może być nawet wyższy ponad 2 razy.


    Kia Ceed

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Powiem w skrócie zawiedli mnie maksymalnie. Dotychczas co jakiś czas u nich naprawiałem i nigdy nie było żadnych problemów. Niestety wczoraj odebrałem samochód i efekt był taki że obroty silnika totalnie utraciły kontrolę a mieli mi jedynie wyczyścić przepustnicę. Po diagnostyce u ich elektryka usłyszałem iż przepustnica jest do wymiany i koszt ok. 500 zł. Uznałem jednak, że zobaczę jeszcze gdzie indziej. Pojechałem do serwisu przy ulicy Szpaczej 15 i tam okazało się, że przepustnica działa prawidłowo ale tylko na benzynie. Problem następuje przy przełączeniu na gaz i wówczas silnik wiruje na 3/4 przy hamowaniu i spada do 2 przy wyższych prędkościach. Wniosek jest taki, iż nie jest to uszkodzona przepustnica, a uszkodzona instalacja LPG. Szczęśliwie jest ona objęta gwarancją i nie będę musiał ponosić kosztów jej naprawy bądź wymiany. Nie polecam tego serwisu, gdyż ceny mają astronomiczne, a pracowników w większości niedoświadczonych...


    Chevrolet Lacetti 1,6

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Udałem się do Norauto w celu ustawienia zbieżności. Po przyjęciu auta Pan na recepcji poinformował że będą dzwonili jak auto będzie "gotowe". Udałem się na zakupy do pobliskiego M1. Po ok 30 min. dzwoni Pani z serwisu z informacją że brakuje ok 200 g czynnika w klimatyzacji, która była napełniana tydzień wcześniej i działała bez zarzutu. Odmówiłem wykonania usługi i poprosiłem aby zajęli się wyłącznie tym co jest na zleceniu, czyli zbieżność. Pani w słuchawce bardzo się zdziwiła że mi działa klimatyzacja z takim poziomem czynnika w układzie , ale jak Pan nie chce to nie. Po ok godzinie odebrałem samochód i zadowolony zacząłem podróż do domu. Pierwsze hamowanie i.... pedał hamulca
    miękki (ok 2 tygodni wcześniej wymieniane tarcze, klocki ). Po kolejnych 5 min jazdy zrobiło się jakoś dziwnie gorąco,więc klima na 19 stopni i ... nic. Zero chłodzenia. Wróciłem do warsztatu i pytam grzecznie co się stało z hamulcami i klimą. Pan z recepcji skonfrontował mnie z mechanikiem który stwierdził że do hamulców się nie dotykał, i jak chcę to mogę napisać reklamację która i tak będzie odrzucona. A klimatyzację sprawdzają w związku z akcją promocyjną pt sprawdzenie klimatyzacji za 1 grosz ( Nikt mnie wcześniej nie pytał czy chcę zrobić takie sprawdzenie). Reasumując stwierdził "nie wiem o co panu chodzi". Pojechałem na kolejną stację Norauto na ulicę Zamieniecką, przedstawiłem problem i .... zupełnie inna bajka. Mechanik kompetentny, miły. Aż się nie chce wierzyć że to ta sama sieciówka. Okazało się że hamulce zapowietrzyły się, a dlaczego ???? Cud się wydarzył w Markach. Klima prawie pusta (120 g, a powinno być ok 600, Pani recepcjonistka z Marek dzwoniąc do mnie powiedziała że jest 200g) Kolejny cud. Wnioski wyciągnijcie sami. Przyjechałem samochodem sprawnym, a wyjechałem zepsutym. Tragedia.(Na plus ustawiona zbieżność) Norauto w Markach omijajcie szerokim łukiem, chyba że liczycie na "Cuda"


    Volkswagen Passat

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Uwaga, mechanicy niekompetentni!!! Wymieniałem opony w Norauto ul.Piłsudskiego Marki. Okazało się że uszkodzili mi szpilki i nakrętki przy piaście, gwinty zostały zmielone. Uszkodzenie takie powstaje wskutek nieprawidłowego przykręcania koła (powstało w salonie Norauto podczas wymiany opon)


    Honda

  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wymiana opon miała trwać DO 2,5 godz. poszłam do IKEa po drodze spojrzałam na zegarek była 17.25. Uznałam ze jak sie zjawie o 20 będzie gotów. Byłam pod warsztatem o 19.45, auto bez kół na podnośniku, super, a pózniej czekałam do 20.50 żeby ktoś wreszcie sie za nie wziął, mechanik na sąsiednim stanowisku zrobił 3 w tym czasie. Ale to nie koniec, okazało sie ze moje kołpaki pojechały w innej toyocie, zauważyłam ze są za duże a pan był bardzo zdziwiony. Dobrze ze od mechanika z sąsiedniego stanowiska usłyszałam słowa przepraszam bo kierownik sie nie zniżył choć musiałam wrócić po moje kołpaki. Bardzo żałuje ze nie zaproponowałam kierownikowi pokazu jak wymienić koła bo z maszynami które maja to żadna sprawa zmienić oponę nawet dla blondyny. Może wymieniłby mechaników którzy robią to parami i jeszcze potrzebują 1,5 na zmianę kół. Zanim tam pojedziecie zastanówcie się, wiekszych [wymoderowano] nie znajdziecie!!!


    Toyota Yaris

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Usługi wykonywane są szybko i w dobrej cenie. Nie martwię się o części, gdyż są zamawiane na miejscu. Nigdy nie mam problemu z umówieniem wizyty. Obsługa jest miła i profesjonalna.


    Fiat Doblo

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam ten punkt. Oprócz kompleksowego serwisu Sceniczka ostatnio dołożyłem kompletną obsługę nowego zakupu- Poloneza Kombi. Serwis staje na wysokości zadania, gdyż wbrew pozorom części do Poloneza jest co raz mniej. Przy oddaniu aut nie umawiam się na koniec wykonania usługi bo wiem, że coś się może przedłużyć z uwagi na to moje auta mają swoje lata. Mimo to jestem mile zaskoczony bo telefon dzwoni zawsze wcześniej informacją że już zrobione. Polecam kartę norauto zebrane punkty dają zniżki.


    Renault Scenic, Polonez kombi

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Drodzy czytający, nie dajcie się wprowadzić w błąd obsłudze Norauto. Przyjechałem z problemem hamulców wiedząc ( a to nic trudnego) o potrzebie wymiany klocków i tarcz. Pani przyjmująca samochód na moje pytanie czy są w stanie ew. wymienić części potwierdziła taką możliwość. Po ok. 40 min otrzymałem tel. z info, ze faktycznie należy wymienić te części ale nie maja ich na miejscu po przybyciu do warsztatu dowiedziałem się, ze problemem jest tez to, ze jest sobota( nie wiem jaki to miało sens). Wszystko byłoby OK gdyby nie fakt, ze musiałem zapłacić 69 pln za coś co było dla mnie jasne od początku. Dopiero po „słabej” rozmowie z obsługa, łaskawie po 15 min otrzymałem wycenę naprawy, wcześniej poza info do wymiany nie otrzymałem żadnych wycen itp.


    Peugeot Partner

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    9.04 oddałam auto do Panswa salonu na wymianę oleju i filtrów.Pan zaproponował mi pakiet wymiany wszystkich filtrów i oleju w cenie 414 zł.zgodzilam się.Auto zostawiłam o godzinie ok 11, do odbioru po wcześniejszym telefonie że już auto jest prawie gotowe i że jak będę o 17.50 będzie gotowe.I tu zaczyna się moja przerażająca przygoda.przyjechalam po auto o czasie... A wsiadlam do niego 18.35...Jak wsiadlam do auta okazało się że panel od klimatyzacji jest wyciśnięty do środka (co od razu zglosilam) .Pan mechanik powiedział iż skoro już zapisalam się na zmianę klocków 11.04 to od razu zajrza i do tego..zgodzilam się.Ale jeszcze po odpaleniu auta zaniepokoilo mnie dziwne szarpanie. Ale ponieważ się nie znam to pomyślałam iż może to po tej zmianie olejow i filtrów musi się wszystko dotrzeć a poza tym byłam na "rezerwie" więc to może też być przyczyną tej sytuacji.Pojechalam na noc do pracy i wróciłam.Autem szarpalo nadal nawet po zatanakowaniu.Zadzwonilam następnego dnia żeby zgłosić i to również ponieważ zanim wstawiłam auto nic takiego się działo.Umowialam się z Panem na również następnego dnia jak przyjadę na wymianę klocków.Przyjechalam.Pan auto obejrzał.Oczywiscie odmówiłam wymiany klocków ze strachu i poprosiłam Pana kierownika o naprawienie tylko tego co zepsuli.
    Pan kierownik powiedzial iż wszystko zweryfikuje.Weryfikacja przebiegła chyba pozytywnie bo Pan Kierownik oddzwonil i powiedział że auto jest już gotowe.Przyjechalam po auto, odpalilam wszystko ok, nie rzucalo już autem.Ale po wyjechaniu z parkingu M1 zaswiecila mi się kontrolka "awaria układu elektroniki pojazdu" ....Wiec wróciłam bo daleko nie odjechalam.Poszlam do Pana kierownika i mu o tym mówię a on do mnie mówi iż już dziś nie zdążą i może mnie zapisać na kolejną "wizyte" gdzie Pani obok na zmianę opon została przyjęta od ręki...Powiedziałam że trzeci raz jeździć nie będę...bo ile można...to tylko wymiana oleju była...jestem strasznie zniesmaczona obsługa i usługa.Co mam zrobić w takiej sytuacji?...kto mi zwróci za benzynę, czas i nerwy? Personel do wymiany na czele z kierownikiem....ZENADA!!!!!Absolutnie dalekim łukiem...W Afryce naprawia lepiej....


    opel astra

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wczoraj wizyta w celu wymiany kół. Umówiony na godzinę 18. Okazuje się po moim telefonie, że jest 30 min. opóźnienia, zatem osoba na infolinii mówi, że powinienem być jakieś pół godziny później. Przyjeżdżam na godzinę 18:30 i słyszę, że muszę 1,5 h czekać. Na pytanie dlaczego, opryskliwy przedstawiciel zaznacza, że to moja wina, ponieważ powinienem być o 18 i kompletnie nie przyjmuje do wiadomości, że taką informację otrzymałem na infolinii. Na pytanie "dlaczego tyle musi trwać zmiana kół i co mam w tym czasie robić" odpowiedź "jeszcze żadnemu klientowi nie organizowałem wolnego czasu"
    Wg mnie totalne dno zarówno w zakresie jakości pracy merytorycznej, cen jak też ale i przede wszystkim obsługi klienta - klient traktowany jest tam jak mucha, którą trzeba odgonić. Żenada i z czystym sumieniem daję taką opinię!


    Jeep

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    W dniu dzisiejszym 19.03.2017 byłem umówiony na:
    -Wymianę amortyzatorów tylnych (części norauto)
    -przełożenie kół (całych kół wraz z już zamontowanymi oponami) z tyłu na przód, z przodu na tył
    -Zamontowanie dwóch nowych reflektorów (częsci moje - fabrycznie nowe)
    Samochód zostawiłem o 11. Miałbyć do odbioru po około 3-4 godzinach. W między czasie zadzwonił do mnie serwisant twierdząc że jeden z NOWYCH reflektorów jest uszkodzony (sprawdzałem przy kurierze - były oba sprawne.) niestety nie mam jak udowodnić że przez niekompetencję pracownika ułamali możliwość regulacji świateł.
    Samochód zamiast po 3-4 godzinach odebrałem dopiero po prawie 8!!!!
    Dojechałem do domu, wjechałem na kanał i okazało się że nie zamienili kół!
    Pojechałem jeszcze raz, przeproszono mnie i zamieniono koła, ale straciłem kolejne 2h.
    NIE POLECAM!


    Seat

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Dałem auto do naprawy: brak płynu hamulcowego pedał hamulca w padał do końca, w Norauto zrobili tyle że przeczyścili układ hamulcowy i wlali znowu płyn ,chociaż powiadamiałem ich że płyn mi wyciekł więc nie wystarczy tylko wlanie go na nowo .Cena za usługę 199.97zł Po 10 minutach jazdy wróciłem do nich ponownie ponieważ pedał hamulca wpadł w podłogę. Wezwany mechanik stwierdził że może to pompa ale w momencie naprawy wziął pod uwagę to że jest brudna instalacja i jak ją przeczyści będzie wszystko działać, chociaż w opisie diagnostyki napisali że jest podejrzenie uszkodzenia pompy hamulcowej, niesamowite oddali mi auto w takim samym stanie w jakim im przyprowadziłem i pobrali prawie 200 zł za wlanie płynu hamulcowego mało się nie rozbiłem ponieważ byłem pewny że auto jest naprawione, jutro ciąg dalszy walki czyli reklamacja.Szczerzę nie polecam


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Witamy serdecznie,
    Złożył Pan reklamację drogą pisemną i otrzymał Pan również odpowiedź na piśmie.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Norauto

    Ford Mondeo kombi

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przy wymianie opony w NORAUTO M1 uszkodzono mi czujnik ciśnienia w oponie. Jadąc do domu zatelefonowałem do nich aby zgłosić, ze świeci mi się kontrolka awarii, stwierdzili ze raczej nie ma to związku z opona ale powiedzieli że mogę podjechać następnego dnia. Rano jadąc do pracy musiałem pojechać do autoryzowanego serwisu Opla bowiem Norauto było jeszcze nieczynne. Tam stwierdzono min. uszkodzenie czujnika ciśnienia opony wskutek złej wymiany opony. Kiedy napisałem skargę do Norauto odrzucili reklamację bo nie pojechałem od razu do nich. Dla mnie to jest nieuczciwe, nie dość że nigdy nie oddają samochodu terminowo to jeszcze uszkadzają inne części i nie potrafią się do tego przyznać. Ja nie oczekiwałem zwrotu pieniędzy, wystarczyłoby gdyby w ramach rekompensaty zaproponowali mi jakiś przegląd czy zniżkę ale lepiej olać klienta i tyle. Nie polecam.


    Opel Mokka

  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    jedyny warszat w Norauto Marki ktory w sezonie przelozenia opon odbiera telefon i przyjmuje na przelozenie opon nie z terminem tygodniowym tylko tego samego dnia wiadomo trzeba auto zostawic na dluzej ale uwazam ze to normalne nie da sie zrobic wszytkiego w jednej godzinie polecam nawet przy okazji wymienili klocki nie musialem jezdzic dwa razy .
    Polecam


    opel agila

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Dzisiaj oddałem swoje auto na wymianę opon . Prawie nowe Renault . Mieli tylko zmienić opony z letnich na nowe zimowe. "Mechanik" który podpisał się na karcie Mykoła zmasakrował przy tym 3 aluminiowe felgi urządzeniami do zdejmowania opon - bezradny kierownik nie reaguje na nieudolność pracownika . To nawet do skomentowania się nie nadaje......


    Renault Kadjar

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zostawiłem auto do nabicia klimatyzacji i sprawdzenia szczelności , jakie było moje [wymoderowano] jak przy odbiorze okazało się że zderzak jest przytarty umyli ręce od wszystkiego nikomu nie polecam . Moja noga tam nie stanie a sprawą zajmuje się policja. Omijajcie Norauto Marki


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Kliencie,
    Skoro sprawą zajęła się policja, to prosimy, abyś poczekał na wyjaśnienie sprawy a nie bezpodstawnie oczerniał nas na różnych portalach. Jeżeli zawiniliśmy- jak uważasz, poniesiemy konsekwencje i przeprosimy, ale na ten moment prosimy o powstrzymanie się od emocji.
    Pozdrawiamy,
    Zespół Norauto

    Audi

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przyjechalam do Norauto Marki na przegląd klimatyzacji, ponieważ nie chłodziła.
    Zleciłam przegląd, ponieważ podejrzewaliśmy rozszczelnienie, co również zaznaczyłam w przy zlecaniu usługi. Zapłaciłam za usługę (wg pracownika w super promocji) prawie 170 zł. Nikt nie raczył zadzwonić i poinformować czy samochód jest do odbioru czy nie. Sama musiałam o to zadbać. Odebrałam samochód. Uslyszalam, ze z klimatyzacją wszytsko super, napełnili czynnikiem, "pani jezdzi". Wyjechalam. Jak do tamtej pory byl nawiew powietrza, ani zimnego ani cieplego, a po tej wspanialej wizycie samochód zionął gorącym powietrzem. jeżdziłam tak kilka dni łudząc się, że może potrzeba chwili. Wróciłam do warsztatu, opisałam sytuacje i po interwencji zabrali samochód znów do przeglądu. Tym razem raczyli do mnie zadzwonic, bo chcieli mnie naciągnąc na naprawę, którą wykalkulowali na 800 zł. Okazało się, że uszkodzona jest chłodnica, którą wycenili na 400 zł. Przy odbiorze samochodu spytalam więc, czemu wcześniej tego nie stwierdzili, skoro prosiłam ich o przegląd. Pani obsługująca od samego początku byla niemila, również dla klienta przede mną. Gdy opisałam jej sytuację, której niechętnie słuchała wydarła się , że ona mojego samochodu nie naprawiała i skąd ona ma wiedzieć. Odpowiedziałam jej grzecznie, że może zerknie w komputer w takim razie zamiast od razu się unosić. Troszeczkę się uspokoiła. Potem zaczęła wciskać kit, ze tej usterki wcześniej się nie dało zauważyć. Wygląda na to, ze zaplacilam 170 zł za godzinę parkingu w norauto, bo absolutnie nic nie zrobili. Zaden argument do Pani nie dochodził, zacięła się jak stara płyta, że tego wcześniej nie dało się stwierdzić, dopiero teraz, gdy nie udało im się oszukać kolejnej osoby. Pytam więc, czemu ta chlodnica jest wyceniona na 400 zł, skoro w internecie w miedzyczasie znalazlam nową za 180-220. Na co ona : aaach bo do automatu są droższe przeciez". Zaraz, ale ja mam manual ! Zrobili kosztorys na automat, bo przeciez przyszla kobieta, to da się naciągnąc, bo pewnie głupia i sie nie zna. Gratuluję takiego serwisu, a jeszcze bardziej takiej pani w obsłudzie klienta. Nigdy więcej Norauto.


    Citroen C3

Pokaż więcej

Podobne warsztaty

  • Kierowcy Polecają.
    Perfect Touch Garage

    Warsztat Godny Zaufania

    Danusi 6,  Białołęka,  Warszawa

    ******   5.7  (30+ opinii)

    Perfect Touch Garage to firma stworzona z pasji i miłości do motoryzacji. WYKONUJEMY TE SAME CZYNNOŚCI CO ASO - W LEPSZEJ CENIE I JAKOŚCI NIŻ ASO. Nasi mechanicy i obsługa Klienta pracuje dla pasji, z pasji i z pasją - wszystko to dlatego, że...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    Dr Mechanik Auto Serwis Zawieszenia

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Płowiecka 65,  Praga Południe,  Warszawa

    ******   5.5  (30+ opinii)

     Naszą specjalizacją jest naprawa zawieszeń pneumatycznych. Oferujemy największy wybór części zamiennych do tego typu zawieszeń w Polsce. Nasi wykwalifikowani mechanicy, dzięki doświadczeniu zdobywanemu od 20 lat, rozwiążą każdy każdy...

    Zarezerwuj wizytę
  • Plus Auto Service

    Warsztat Godny Zaufania

    Gidzińskiego 7,  Włochy,  Warszawa

    ******   5.3  (14 opinii)

     Specjalizujemy się w alarmach i montowaniu zabezpieczeń antykradzieżowych. Poza tym zapewniamy pełną mechanikę pojazdową, serwis klimatyzacji oraz wymianę opon.  Mamy prawie 20 lat doświadczenia, co z połączeniu z profesjonalnymi...

    Zarezerwuj wizytę
  •  Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. AUTO ODOLANY to nowoczesny serwis napraw powypadkowych, z wieloletnim doświadczeniem. Misja naszej firmy: „Bezpiecznie, profesjonalnie i na czas.” Wykonujemy wszelkie możliwe prace blacharsko -...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    AUTOEXPRESS SP. Z O.O.

    Warsztat Godny Zaufania

    Al. Jana Pawła II 69 / wjazd od ul.Stawki 40 na teren Technikum Samochodowego,  Żoliborz,  Warszawa

    ******   5.8  (30+ opinii)

    Posiadamy wiedzę techniczną, specjalistyczny sprzęt oraz odpowiednio wyszkolony personel, a przede wszystkim ponad 20 lat doświadczenia. Oferujemy naprawy samochodów osobowych w pełnym zakresie: mechanika pojazdowa, klimatyzacja, wulkanizacja i...

    Zarezerwuj wizytę
  • AUTO ANET ANETA FABJAN

    Warsztat Godny Zaufania

    Gruszy 20B,  Wawer,  Warszawa

    ******   5.7  (15 opinii)

    Naprawy w moim warsztacie są wykonywane bardzo starannie i sumiennie. Gdy zamawiam częsci do Państwa auta, najpierw dzwonię i razem podejmujemy decyję, z jakiej pólki bierzemy części - z tańszej, średniej lub oryginały - wszystko zależy od...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    Kuźnia Mechanika

    Warsztat Godny Zaufania

    Modlińska 18,  Białołęka,  Warszawa

    ******   5.9  (30+ opinii)

      Zapraszamy do umawiania zarówno drobnych usług i przeglądów okresowych jak i poważniejszych napraw.   Każdego klienta traktujemy indywidualnie, staramy się dobrać rozwiązanie problemu i części tak, aby wyjeżdżając z warsztatu był...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.
    Auto Schubert

    Warsztat Godny Zaufania

    Wałuszewska 18,  Białołęka,  Warszawa

    ******   5.5  (30+ opinii)

    Jesteśmy serwisem samochodowym na warszawskiej Białołęce. Prowadzimy kompleksową obsługę w zakresie napraw blacharsko-lakierniczych i mechanicznych. Działamy od 1987 roku, a od 2011 w nowym, nowoczesnym obiekcie. Posiadamy bardzo duże...

  • Kierowcy Polecają.
    Serwis Auto-Rama Skrzynie Biegów i Turbosprężarki

    Warsztat Godny Zaufania

    Piotra Skargi 62,  Targówek,  Warszawa

    ******   5.5  (30+ opinii)

     Jesteśmy specjalistycznym serwisem samochodowym, który od 25 lat świadczy usługi z zakresu szeroko pojętej mechaniki i elektroniki samochodowej: - diagnostyka i regeneracja skrzyń biegów manualnych i automatycznych, - diagnostyka i...

    Zarezerwuj wizytę
  • Kierowcy Polecają.

    Jesteśmy serwisem specjalizującym się w naprawach samochodów azjatyckich. Usuwamy usterki zarówno w autach japońskich jak i koreańskich. Zajmujemy się awariami mechanicznymi, diagnostyką komputerową i naprawami elektryki oraz...

    Zarezerwuj wizytę

INFO

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 11503

Usługi wykonywane przez warsztat