ul.Ostródzka 170, Białołęka, 03-289, Warszawa
Poniedziałek | od 07:00 do 18:00 |
Wtorek | od 07:00 do 18:00 |
Środa | od 07:00 do 18:00 |
Czwartek | od 07:00 do 18:00 |
Piątek | od 07:00 do 18:00 |
Gotówka, Karta płatnicza
Szanowni Klienci, Nasz warsztat został założony w 1997 roku. Naprawiamy auta wszystkich marek.
Właściciel Piotr Strąg ma 20-letnie doświadczenie, tytuł Mistrza w wykonywanym zawodzie oraz z wykształcenia jest inżynierem – mechanikiem. W latach 90-tych prowadził obsługę teamów wyścigowych i rajdowych. Z utytułowanym mistrzem Polski w Rajdach – Marcinem Turskim wielokrotnie zdobywał najwyższe podium. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie jego wiedza i ogromna pasja jaką jest motoryzacja.
Naszym klientom zapewniamy najwyższej jakości serwis. Od lat pracujemy nad rozwojem naszej firmy, uczestniczymy w szkoleniach oraz poszerzamy zakres naszych usług. Zatrudniamy wysoko wykwalifikowanych mechaników.
Na nasze usługi dajemy gwarancję! Nie jesteśmy nieomylni, poza tym samochody lubią robić różne „psikusy”. Klienci wiedzą, że zawsze mogą do nas zadzwonić i poprosić o fachową pomoc. Niejednokrotnie jeździliśmy w nocy, w święta lub za granicę. Jesteśmy zaangażowani w pracę a teraz jest to już nasza wspólna rodzinna pasja.
Mamy zasady i się ich trzymamy. Nie naprawimy samochodu zanim Klient w pełni nie zaaprobuje kosztów naprawy i przedstawionej mu specyfikacji. Doradzamy w wyborze dobrych części, proponujemy takie, które nie popsują się po przejechaniu 100 km. Współpracujemy z największymi dystrybutorami części zamiennych i stacjami ASO, jeżeli potrzebne są OE Parts.
Jesteśmy autoryzowanym partnerem Ford’a. Mamy certyfikat wydany przez Ford Polska Sp. z o.o. na uprzywilejowany i priorytetowy dostęp do części i wiedzy technicznej.
Nie wymieniamy „wszystkiego”! Diagnozujemy, szukamy usterki. Jeżeli czegoś nie potrafimy naprawić, mówimy to otwarcie. Jeżeli uważamy, że naprawa będzie bezskuteczna lub nie damy rady czegoś „ogarnąć” nie przyjmujemy samochodu do serwisu lub odsyłamy do kompetentnej osoby.
Dzięki takiemu podejściu nasi Klienci wiedzą, że mogą nam ufać. Oddają swoje samochody w dobre ręce oraz polecają nas innym Klientom od ponad 10 lat ! W 2011 r wprowadziliśmy również program lojalnościowy i zaplanowaliśmy nagrody dla każdego Klienta.
W ostatnim czasie pojawiły się na naszym profilu negatywne komentarze. Pomimo naszych prób skontaktowania się i wyjaśnienia sprawy, nikt do tej pory nie oddzwonił. Wątpię czy którakolwiek z tych osób była choć raz w naszym serwisie.
Realizujemy pełen zakres usług dla pojazdów osobowych, dostawczych i busów. Zaplecze techniczne pozwala nam na pełną obsługę flot samochodowych małych i średnich firm. Jako jedni z pierwszych na rynku zaproponowaliśmy naszym klientom usługę „door-to-door”.
Serwisujemy prawie wszystkie auta. Te najbardziej popularne, nietypowe, auta z rynku amerykańskiego, samochody po tunningu, rajdówki. Szef pracował w ASO Dawoj specjalizującym się w marce SUBARU I SUZUKI. Poza tym wiele lat spędzonych w rajdach zaowocowało ogromną wiedzą na temat prawie każdego samochodu. Na specjalne życzenie klienta zajmujemy się także renowacją aut zabytkowych.
Dysponujemy ogrodzonym i utwardzonym placem o powierzchni 5000 m2. Nasz obiekt jest w całodobowym monitoringu firmy ochroniarskiej. Posiadamy Biuro Obsługi Klienta o powierzchni 100m2, gdzie każdy nasz Klient czuje się jak u siebie w domu. Wychodząc naprzeciw rosnącym oczekiwaniom naszych Klientów, stworzyliśmy kącik zabaw dla dzieci !!!
Każdy klient jest dla nas ważny i każdy naprawiany samochód jest drogocenny, ponieważ niesie ze sobą własną niepowtarzalną historię.
SAMOCHODY TO NASZA PASJA! MY PO PROSTU KOCHAMY „KRĘCIĆ ŚRUBKI”!
Z wyrazami szacunku, Katarzyna Strąg-Dobrowolska 24/05/2012 Warszawa
Świadczymy kompleksowe usługi motoryzacyjne:
Dołącz do nas na Facebook'u !
Więcej
2022-12-08
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Nie polecam. !!!!!!!Osoby tam pracujące nie znają się na rzeczy. Samochód stał 2 tygodnie. Usterka nie naprawiona a w portfelu mniej o 1500 zł. Właściciel bardzo niesympatyczny. Na szczęście samochód oddany do innego warsztatu gdzie szybko usterka naprawiona i podejście do klienta na 6+. Czego nie można powiedzieć o Mototeam. Odradzam tylko zdzierają kasę.
2021-03-09
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Nie polecam.
Auto przestało odpalać, wcześniej odpalało po coraz dłuższym kręceniu: przypuszczalnie usterka układu paliwowego. Zostawiłem auto na diagnozę- pan z warsztatu zadzwonił z informacją , że przyczyną jest uszkodzony rozrusznik i trzeba go regenerować; lekko zaskoczony diagnozą, zgodziłem się na naprawę. Wykonano, 600 pln do zapłaty, i faktycznie auto odpaliło, wyjechałem. Nie minęło 2 dni, i problem z odpalaniem powrócił. Tydzień później pojechałem do mechanika "na wsi"; przy mnie sprawdził ciśnienie w układzie paliwowym: nie trzyma, diagnoza- pompka paliwa; wymieniona- z robotą 190 pln, i autem jeżdżę ponad pół roku; odpala "za pierwszym". Dodam, że między wizytami u obu mechaników, byłem na SKP na obowiązkowym przeglądzie- diagnosta również wskazał aby sprawdzić w pierwszej kolejności układ paliwowy, bo "paliwo się pewnie cofa".
Nie zdecydowałem się na powrót do MotoTeam po tych paru dniach od naprawy, bo utraciłem zaufanie; nie wiem jak poszukiwano przyczyn, skoro te same objawy wróciły ledwie po kilku dniach. Nie wierzę, że rzetelnie przeprowadzono diagnozę, i że rozrusznik był jedyną przyczyną, jeśli w ogóle był uszkodzony.
Powrót "gwarancyjny" mógłby okazać się kolejną nietrafioną diagnozą i kosztowną naprawą bez usunięcia faktycznej awarii. Nie ryzykowałem kolejnych paru setek ...
2017-09-18
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Niestety warsztat nie naprawił usterki która polegała na tym ze przedostawała mi się woda pod siedzenie kierowcy. Ale za rzekomą naprawę pobrał kwotę 200zl. W momencie zgłoszenia reklamacji usłyszałam od mechanika ze naprawa jest nie opłacalna i potrzebne byłoby rozkręcenie siedzenia. Szkoda ze przy wstawianiu auta i pierwszym rachunku mi tego nie powiedziano. Mój mechanik znalazł usterkę wziął 100zl nie rozkręcał siedzen i nie powiedział ze się nie da. Przykro mi ze tak profesjonalny serwis podszedl do mnie tak nie profesjonalnie. Mi nie pomogli.
Mercedes Benz A
2016-09-15
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Zostawiłam samochód o 8:20, zwracając uwagę, co może być przyczyną problemu z CZ (bezpicznik w centralce), bo sytuacja nie wystąpiła pierwszy raz. O godz. 13:40 wykonałam telefon, bo ta naprawa z reguły trwa 1-1,5 h maks., a minęło już sporo czasu, samochód zaczął się robić potrzebny, a tu cisza. Pan wytłumaczył, że "diagnozują problem"(!). Za dwie godziny oddzonił i powiedział, że "naprawili pilota, centralkę, ale trzeba wymienić siłownik w drzwiach kierowcy i próbują dopasować jakiś i się trochę zejdzie". Na 0,5h przed zamknięciem warszatatu zadzwoniłam, czy zamierzają mi oddać jeszcze tego samego dnia samochód?! Na co pan stwierdził, że "nie udało się naprawić i że pieniędzy nie wezmą, a samochód jest składany(!)". Przy odbiorze okazało się, że za naprawę wzieli się po moim telefonie, a zamek nie zamyka się wcale! Panowie przekonywali, że teraz trzeba wymienić wszystkie siłowniki (!) Poza tym wyjęli i oddali jedno z cięgien (chyba im przeszkadzało) i w złym miejscu ustawili korbkę od szyby. To tyle. Nie polecam nikomu! Pierwsza i ostatnia wizyta w tym miejscu! Ps. Kosztów nie ceniam, bo nic nie zapłaciłam, ale serwis dobrymechanik.pl wymusza tą ocenę, wiec daję "neutrala".
VW Polo
2016-09-14
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Naprawa polegała na sprawdzeniu błędów i skasowaniu .jeśli to nie pomoże to rozrząd kompletny trzeba zrobić tak mi powiedziano.Podiechałem do innego mechanika i okazało się że czujniki położenia wału i wałka rozrządu były przegrane stąd te błędy wystarczyło je wymienić,a ni cały rozrząd za 4000 zł.Nie polecam .
Bmw e46
2015-10-22
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Miałem dobrą opinię do czasu aż pojechałem do innego warsztatu sprawdzić czy Panowie nie naciągają mnie wyszukując problemy i pilne naprawy, których było coraz więcej i za każdym razem coś nowego. Doszło do tego, że za naprawę którą wyliczyli na 1500 zł, w innym warsztacie zapłaciłem 270, a przy okazji okazało się że w dużej części problemy były wyimaginowane. Już nie polecam tego warsztatu.
Ford
2015-07-21
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
W kwietniu auto było na przeglądzie po 60kkm. Wymieniane były wszystkie płyny (olej, płyn hamulcowy), filtry (ppyłkowy, oleju) i świece. Po wyjeździe w czerwcu nad morze auto zaczęło szarpać przy wolnej jeździe. Umówiłem się do warsztatu na sprawdzenie co się stało ale niestety nie dojechałem. Auto stanęło w drodze. A dlaczego? Bo wywaliło świecę z gniazda! Auto na lawecie pojechało do najbliższego mechanika. Wszystkie świece były przykręcone zbyt dużym momentem i ledwo dało się je wykręcić. Gwint który pozostał w głowicy z rozerwanej świecy trzeba było wykręcać wykrętakami. Na uszkodzoną świecę (wykrzywioną) siłą została nałożona fajka i trzeba było wymienić też kable zapłonowe bo starego nie dało się zdjąć. Hamulce po "smarowaniu" przez Panów Mechaników chroboczą tak, że mam wrażenie, że coś zaraz odpadnie. No i ceny z kosmosu nawet jak na Warszawę. Na potwierdzenie zdjęcia rozwalonej świecy:
http://1drv.ms/1RwYrqz
Zastanówcie się pięć razy zanim oddacie auto do tego warsztatu. NIE POLECAM
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Szanowny Panie Michale,
Na samym początku chciałabym Panu powiedzieć, że jest nam niezmiernie przykro iż popsuł się Panu samochód. Rozumiem, że był Pan zdenerwowany całą sytuacją, jednak oskarżanie nas o „całe zło”, które Pana spotkało niekoniecznie jest zgodne z prawdą.
Jako Serwis z wieloletnią tradycją dbający o jakość wykonywanych usług oraz zadowolenie Klienta chcielibyśmy zauważyć kilka niezgodności. Samochód był u nas na przeglądzie po 60 tys w dniu 02.04.2015 z przebiegiem 60267 km. Wykonaliśmy przegląd po przebiegu, wymianę świec zapłonowych oraz wymianę płynu hamulcowego. Oprócz płynu chłodzącego oraz smaru do zacisków pozostałe części zamienne przywiózł Pan ze sobą. Szef serwisu tłumaczył Panu, że nasza procedura obsługi klienta daje zawsze 100% gwarancji na naprawę samochodu, w przypadku montażu części zamiennych zakupionych w naszym serwisie. Niestety w przypadku montażu części niewiadomego pochodzenia (a takie miał Pan ze sobą) poinformowaliśmy Pana, że nie ponosimy odpowiedzialności za wady ukryte i zły nabór części dostarczonych przez Klienta. W zamieszczonej opinii twierdzi Pan, że samochód popsuł się w czerwcu w drodze na wakacje, a opinia zamieszczona została 21 lipca. Od dnia przeglądu minęło zatem od 3 do 4 miesięcy do dnia wystąpienia usterki. Biorąc pod uwagę technologię naprawy, gdyby mechanik przy montażu uszkodził świecę pojazd nie przejechałby tylu miesięcy bezawaryjnie. Ponadto w naszym Serwisie usługa wymiany świec jest wykonywana zgodnie z technologią producenta przy użyciu kluczy dynamometrycznych firmy FACOM. Narzędzia te co roku są sprawdzane przez producenta i wydawany jest certyfikat zgodności. Chcielibyśmy również zauważyć że w przypadku układu hamulcowego została wykonana standardowa obsługa polegająca na oczyszczeniu i przesmarowaniu klocków hamulcowych i prowadnic zacisku oraz przesmarowaniu tłoczka hamulcowego. Do każdego z tych elementów został użyty odpowiedni środek smarny. Hałasy dobiegające z układu hamulcowego po 4 miesiącach po wizycie w serwisie mogą wynikać z wielu powodów np.: z eksploatacyjnego zużycia klocków bądź tarcz hamulcowych. Wyrażając opinię, że mamy „ceny z kosmosu” mija się Pan z prawdą. Poszczególne ceny usług i części zostały Panu przedstawione przed wykonaniem naprawy. Znał je Pan i zaakceptował.
W momencie odbioru samochodu dostał Pan od nas fakturę i zlecenie warsztatowe z wyszczególnionymi pozycjami wykonanych usług i zużytych części i materiałów.
Poniżej podaję Panu koszty, które Pan poniósł w związku z wizytą w naszym serwisie:
Wykonane czynności:
1. Przegląd po przebiegu 1 szt. 240,00 23% VAT
2. w/z świec zapłonowych (klienta) 1 szt. 60,00 23% VAT
3. wymiana płynu hamulcowego (klienta) 1 szt. 80,00 23% VAT
Razem: wartość brutto usług 380,00
Zużyte części i materiały:
1. płyn chłodzący G12 2 lit. 2x20,00=40 23% VAT
2. smar do zacisków 2 szt. 2x10,00=20 23% VAT
Razem: wartość brutto części 60,00
Razem wartość zlecenia netto: 357,72 zł, brutto: 440,00 zł
Na zleceniu jest również adnotacja: przegląd po przebiegu (materiały własne Klienta). Dla przypomnienia mogę wysłać Panu to zlecenie oraz fakturę w oryginale. W związku z Ust. o Ochronie Danych Osobowych nie zamieszczam tych dokumentów w oryginale na poniższym portalu ani nie podaję linku, aby wszyscy mogli je obejrzeć.
Biorąc pod uwagę powyższe argumenty, z przykrością stwierdzam, że obecnie za wszelką cenę próbuje Pan przedstawić nasz Serwis w jak najbardziej niekorzystnym świetle, mimo że my, z naszej strony wykonaliśmy naszą pracę starannie, zgodnie ze standardami obowiązującymi w sieci OK Serwis i dbając o zadowolenie Klienta.
Z wyrazami szacunku,
Katarzyna Strąg
Fiat Grande Punto 1.4/77 KM
2015-05-18
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Serwis odezwał się do mnie natychmiast. Warsztat miał się ze mną skontaktować i podać wycene usługi. Niestety nie było kontaktu , więc do wykonania usługi nie doszło. Szwankuje jakość kontaktu z potencjalnym klientem
Peugeot Partner 1.4 1998 rok
2015-02-07
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Po spędzeniu 50 minut na sofie przyszedl pan mechanik po kluczyki. Diagnoza w porownaniu z diagnoza z innego warsztatu byla fałszywa. Klocki hamulcowe zuzyte zaledwie w połowie według pana "prezesa" do natychmiastowej wymiany, tarcze zreszta tez. Koszt tarcze + klocki bosch = 820 pln podczas gdy zestaw na allegro 300-350 pln takze firmy bosch. Prosze tego nie usprawiedliwiac cenami z hurtowni, po prostu warsztat namawia wszystkich klientow na wymiane czesci bo na nich przycina jakies 40-60% ceny czyli wiecej niz na robociznie. Mechanicy - sami młodzi wiec trzeba liczyć bardziej na łud szczescia ze diagnozują usterkę ponieważ doswiadczenia jeszcze im brak. Warsztat polecam omijac szerokim łukiem.
ford
2015-01-06
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Przed przyjęciem samochodu miałem zapewnienie iż warsztat upora się z usterką, która polegała na stukaniu w układzie napędowym. Mechanicy nie dość że kompletnie nie mieli pojęcia jak i co zrobić to naciągneli mnie na wymianę części, która wedle zapewnieniom mechanika może mieć wpływ na w/w usterkę (koszt 1000 zł) co okazało się wierudną bzdurą. Nadmienię także iż samochód przejechał około 60 km, jak stwierdził mechanik na próby drogowe - ???. Myślę że warsztat bez problemu upora się z tak potężnymi naprawami jak wymiana płynów eksploatacyjnych, wymiana żarówek oraz innymi pierdołami z którymi średnio inteligentny kierowca poradziłby sobie sam. Jeśli chodzi o poważniejsze naprawy zdecydowanie polecam trzymać się jak najdalej od powyższego warsztatu.
BMW X3 - 2006
2014-12-19
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Byłem na przeglądzie po przebiegu.
Nie jestem pewny na 100%, ale przyjechałem do warsztatu z 4 kołpakami wyjechałem z 3.
Poza tym do części zamawianych prze internet warsztat dolicza sobie jeszcze od siebie na przykład reflektor 500 to dla klienta 550.
Nie mówiąc o tym, że warsztat nie stara się znajdować tańszych części z rozbiórki samochodów (które są również w internecie) tylko zamawia oryginalne i najdroższe.
Chevrolet Aveo T-300
2013-08-18
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
2 miesiące czekania na lakierowanie to nic, ale cena za lakierowanie 1 małego i prostego elementu (550zł) to chyba z kosmosu sobie wzieli... na początku była mowa o 450 ale troche trzeba naciagac i powiedział 550 za element ! nikt takich stawek nie bierze za taka łatwą robote...
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Szanowny Kliencie,
Wypisywanie negatywnych opinii o warsztacie w którym się nie naprawiało samochodu jest nieetyczne.
Ceny wszystkich usług podawane są w kwotach netto, więc nie ma tu mowy o żadnym naciąganiu. Proszę wziąć kalkulator i doliczyć 23% Vat'u do kwoty 450. Jeżeli zaś uważa Pan, że podana orientacyjna cena za "taką łatwą robotę" jest zbyt wygórowana, to dlaczego nie naprawił Pan sam sobie tego elementu? Zawsze można kupić odpowiedni zestaw malarski w dowolnym Centrum Budowlanym i zostać "bohaterem" lub udać się do Pana Kazia, który wylakieruje element za 200pln używając odkurzacza.
Z drugiej strony bardzo dziękuję za podanie informacji, że u nas czeka się dwa miesiące na naprawę blach-lakierniczą. Oznacza to, że nasi Klienci są bardzo zadowoleni z naszych usług i ceny nie są dla nich z kosmosu.
Z wyrazami szacunku,
2013-04-10
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Potwierdzam opinię na temat braku fachowości i próby naciągania na pieniądze. W moim samochodzie paliła się lampka abs, po diagnozie powiedziano mi, że niezbędna jest wymiana pompy abs. Koszt ok. 5000 pln!!!! Udałam się do autoryzowanej stacji, gdzie okazało się jednak, że to tylko bezpiecznik za który zapłaciłam z wyminą 20 pln.Ponadto poprosiłam o pomoc w wykręceniu złamanej anteny a "fachowcy" wywiercili otwór zrywając gwint. Oczywiście za te usługi zapłaciłam.... Być może mój wpis zapobiegnie psuciu innym ich samochodów. Po rozmowie z właścicielem przekonałam się o niskim poziomie fachowości i obsługi klienta. U mnie na dwie usterki okazło się,że z obiema warsztat sobie nie poradził. Nie zawitam już tam więcej....Nie polecam!!!!!!
2012-05-24
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
NIestety samochód nie zostal naprawiony tak jak trzeba,
Fachowców tam brak, Ceny nawet jak na stolicę delikatnie mówiąc z kosmosu.
Pomimo tylu lat na rymku nie potrafią dokonać prostej naprawy.
Wymieniaja wszystko jak leci a może się uda natrafić na wadliwą część .
Nie polecam
Marcin
Zalety:
brak
Wady:
ceny
fachowość
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Szanowny Panie Marcinie,
Jest nam niezmiernie przykro, że nie sprostaliśmy Pana oczekiwaniom. Jeżeli Pana "samochód nie został naprawiony tak jak trzeba", to bardzo proszę o skontaktowanie się i umówienie na usunięcie usterki. Udzielamy gwarancji na nasze usługi i nie odmawiamy napraw.
Czekam na Pana telefon celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Proszę o podanie nr zlecenia, auta jakiego dotyczy sprawa i nazwiska.
Mam nadzieję, że po przeprowadzonej weryfikacji sprostuje Pan swoją opinię o nas.
z poważaniem
Katarzyna Strąg-Dobrowolska
2012-05-17
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
1. Błędna diagnoza.
2. Płatność za błędną diagnozę 50 zł.
3. Ceny za części z kosmosu.
4. Cena za robociznę z kosmosu.
Ja ten warsztat omijam szerokim łukiem. ***treść usunięta przez moderatora***.
Zalety:
blisko mojego domu
Wady:
jak w opisie
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Dziękujemy za komentarz.
Jesteśmy na rynku motoryzacyjnym od 15 lat. Na nasze usługi udzielamy gwarancję.
Dbamy o dobre relacje z Klientami. Dzięki naszemu podejściu liczne grono Klientów zadowolonych z usług serwisu powiększa się systematycznie.
W przypadku braku zadowolenia z jakości obsługi prosimy o natychmiastowy kontakt z Biurem Obsługi Klienta tel.: 606 120 170 celem zgłoszenia reklamacji. Każda zgłoszona sprawa jest rozpatrywana bezzwłocznie. W związku z tym, że w zamieszczonym komentarzu nie ma żadnych informacji odnośnie auta, terminu wizyty w serwisie oraz nazwiska nie możemy się skontaktować z Panem/Panią.
Bardzo proszę o kontakt z Państwa strony.
Odnośnie cen wyjaśniam, że ceny detaliczne części zamiennych są dyktowane przez hurtownie motoryzacyjne. Zaś postrzeganie cen poszczególnych usług jest sprawą indywidualną.
Jako profesjonalny warsztat nigdy nie przystępujemy do naprawy samochodu bez przedstawienia Klientowi szczegółowej specyfikacji naprawy i uzyskania zgody na nią.
Z wyrazami szacunku,
Katarzyna Strąg-Dobrowolska
Prezes Zarządu
2012-03-22
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
nie ma co sobie głowy zawracać
Zalety:
kanapy w recepcji
Wady:
jedno naprawia, coś innego zepsują, nawet nie chce się poskręcać do kupy
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Dziękujemy za wpis.
Od 15 lat naprawiamy auta. Jeżeli coś zostało przez nas niedopatrzone, zawsze naprawiamy to w ramach gwarancji. Czujemy się odpowiedzialni za samochody zostawiane w naszym serwisie, dlatego też czasami otwarcie mówimy, że nie podejmiemy się naprawy, lub że jest to tymczasowe rozwiązanie.
Dzięki takiemu podejściu nasi klienci naprawiają swoje auta i polecają nas już przeszło od 10 lat.
2012-02-19
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Trzeba być mega ******** żeby sobie wystawić jednego dnia tyle pozytywnych komentarzy podając się za inne osoby. SUPER ***********
Z UWAGI NA NARUSZENIE REGULAMINU WPIS ZOSTAŁ EDYTOWANY PRZEZ MODERATORA 23-02-2012
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Panie Adamie,
Po pierwsze z przykrością czytam NEGATYW od osoby, która nie komentuje usług warsztatu, tylko sama stara się manipulować otoczeniem bez posiadania odpowiednich podstaw merytorycznych. Po za tym chciałabym zwrócić Panu uwagę, iż portale takie jak dobrymechanik.net służą przed wszystkim do dzielenia się komentarzami na temat wykonanych usług. Dziwi mnie bardzo Pana podejście do zamieszczonych opinii na nasz temat. Proszę mi odpowiedzieć co jest podejrzanego w pozytywnych komentarzach? Jako warsztat jesteśmy na rynku od 1998 roku. Obsługujemy przeszło kilkuset stałych Klientów. Wielu naszych Klientów współpracuje z nami od przeszło 10 lat. Po założeniu profilu firmowego, rozesłałam mailową prośbę do naszych stałych klientów z prośbą o skomentowanie naszej pracy. Wielu z nich szanując nas, od razu zamieściła swoje opinie. Co w tym podejrzanego pytam się raz jeszcze? Zwracam Panu uwagę, że podważając wiarygodność wpisów oczernia Pan zarówno Klientów, którzy je umieścili, jak i moją firmę. Następnym razem proszę się zastanowić, zanim Pan skomentuje w ten sposób mój lub inny warsztat, ponieważ możemy wystąpić na drogę postępowania sądowego o znieważenie. Jednocześnie informuję Pana, iż wystąpiłam z prośbą do Administratora portalu o umieszczenie stosownego komentarza komentującego wiarygodność naszych wpisów.
Niestety najczęściej takie komentarze jak Pana są umieszczane przez konkurencję, która tylko w taki podły sposób próbuje niszczyć dobrą reputację warsztatu.
Jeśli ma Pan wątpliwości związane z jakością naszej pracy, serdecznie zapraszam na wizytę w naszym Serwisie. Po skorzystaniu z naszych usług zachęcam do zamieszczenia opinii zgodnej z prawdą.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia
Katarzyna Strąg-Dobrowolska
Zajmujemy się obsługą samochodów osobowych wszystkich marek. Oferujemy naprawy mechaniczne, elektromechaniczne i serwis klimatyzacji. Serwis istnieje od połowy 2019 roku, więc zależy nam na zdobyciu zaufania i grona zadowolonych klientów. Mamy 4...
Zajmujemy się: Blacharstwem / Lakiernictwem Mechaniką pojazdową Przeglądami i naprawami Serwisem opon Szybami Klimatyzacją Geometrią Komputerową Oferujemy auta zastępcze. Zapraszamy!
Dzień dobry Państwu, Zajmujemy się kompleksową obsługą serwisową pojazdów osobowych i dostawczych. Posiadamy umiejętności, profesjonalny sprzęt serwisowy oraz ponad 20 lat doświadczenia w serwisowaniu pojazdów wszystkich marek. Stale...
Oferujemy szeroki zakres usług związanych z obsługą, naprawą i eksploatacją samochodów osobowych i dostawczych. Naprawiamy pojazdy w pełnym zakresie potrzeb Klienta. Dysponujemy 6 stanowiskami, zapewniając krótkie terminy. Wysoką jakość...
Warsztat znajduje się w Mościskach przy ulicy Chabrowej 16, nieopodal skrzyżowania ulic Estrady i Arkuszowej na Bielanach w Warszawie. Dysponujemy 3 stanowiskami naprawczymi (2 podnośniki oraz kanał) a także stanowiskiem myjni...
W ABC-Cars Warszawa naprawiamy samochody osobowe wszystkich marek, ponadto jesteśmy autoryzowanym serwisem marki SsangYong. Posiadamy grono wykwalifikowanych specjalistów oraz profesjonalnie wyposażone zaplecze warsztatowe, dzięki czemu szybko i...
Star Auto Group - Profesjonalny Serwis Samochodowy w Warszawie Witamy w Star Auto Group, Twoim zaufanym partnerze w zakresie kompleksowej obsługi samochodów osobowych i dostawczych. Nasz serwis znajduje się przy ulicy Płochocińskiej w...
Aurea - Twój Profesjonalny Serwis Samochodowy w Sercu Warszawy! Zapraszamy do Aurea - serwisu samochodowego, gdzie dbamy o Twoje pojazdy tak, jakby były naszymi własnymi. Jesteśmy miejscem, gdzie profesjonalizm, doświadczenie i...
Oferujemy naprawy mechaniczne samochodów osobowych wszystkich marek. Do każdej naprawy podchodzimy indywidualnie i wykonujemy ją z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem. Każdy klient może skorzystać z poczekalni. Zapraszamy do...
MOTO-TEAM Centrum Obsługi Samochodów
ul.Ostródzka 170, Białołęka, 03-289, Warszawa
Ten warsztat nie ma jeszcze włączonego kalendarza wizyt on-line.
Wydawnicza 68 |
Wałuszewska 18 |
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług