Pełna gwarancja
Udzielamy gwarancji na wszystkie nasze naprawy / części 12 miesiecy
NIE PRACUJEMY NA CZĘŚCIACH I OLEJACH ZAKUPIONYCH PRZEZ KLIENTA !!!
Al. Jerozolimskie 290, Ursus, 05-820, Warszawa
Poniedziałek | od 08:00 do 18:00 |
Wtorek | od 08:00 do 18:00 |
Środa | od 08:00 do 18:00 |
Czwartek | od 08:00 do 18:00 |
Piątek | od 08:00 do 18:00 |
Gotówka, Karta płatnicza
Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl
Jesteśmy serwisem specjalizującym się w naprawach mechanicznych samochodów osobowych oraz dostawczych, obsłudze klimatyzacji, a także w wulkanizacji i przechowywaniu opon.
Do dyspozycji naszych klientów oddajemy poczekalnię z toaletą, dostępem do internetu oraz ekspres z pyszną kawą.
WARSZTAT PRZYJAZNY KOBIETOM
NIE PRACUJEMY NA CZĘŚCIACH I OLEJACH ZAKUPIONYCH PRZEZ KLIENTA !!!
Nowe usługi: geometria 3D
Więcej
2021-12-10
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Witam, Proszę unikać tego pseudo warsztatu szerokim łukiem, Państwo nie potrafią wymienić żarnika ksenonowego tak aby działał, swiatła działały przez minute po czym gasły, na co mechanik powiedział, ze to wina elektryki i odesłali mnie do elektryka, elektryk z powrotem odesłał mnie do warsztatu,twierdząc, ze to nie wina elektryki( miał racje) . Panowie nie mają zielonego pojęcia o robocie, a Szef tego [wymoderowano] to zwykły [wymoderowano], skasowali pieniądze i reszta ich nie obchodzi, a wystarczyło wsadzic odpowiedni żarnik zamiast d2s to panowie 2 razy mi zakladali d4s, zwrotu pieniedzy ani słowa przepraszam nie dostałem, jedynie co Szef wydusił z siebie to, ze on nie pamięta, nie ma czasu żeby psuć sobie humor po czym wstał od biurka i wyszedł, Zenada
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Dziękujemy za opinie zapomniał Pan tylko dodać młody człowieku ze wymieniliśmy Panu żarówki na dokładnie takie jakie Pan chciał więc nie bardzo wiemy kto w tej chwili jest żenujący . Miłego dnia
lexus rx
2021-04-08
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Nie polecam. Zostałam potraktowana w bardzo [wymoderowano] sposób.
Samochód zgłoszony z dwiema usterkami, jedna naprawiona druga nawet nie diagnozowana- silnik w upalne dni przegrzewa się i tylko wtedy zapala się kontrolka czujnika oleju, jak silnik ostygnie lub jest chłodno to kontrolka się nie zapala+ złe parametry spalin. Silnik czasem podbiera olej jak ostrzej się pojedzie (wada wersji modelu) wiec dokonywane są dolewki w międzyczasie. Jednak nawet po prawidłowym zalaniu silnika olejem i zmianie filtra usterka występuje, wiec to nie jest kwestia niskiego poziomu oleju- mówiłam to przy oddawaniu auta.
Dostałam SMS że auto do odbioru i zdjęcie wyceny naprawy-wiec plus.
Zadzwoniłam, porozmawiać co było. Usłyszałam że był duży ubytek oleju i musieli dolać- ok, być może tak było, bo silnik bierze. Choć czujnik poziomu oleju nic nie pokazywał, to ja też manualnie nie sprawdziłam ostatnio...ale gdy zapytałam jaki dolano olej i gdy okazało się że inny niż mam zalewane, na moje pytanie dlaczego tak się stało Pan wybuchnął krzykiem że on ratuje samochody kompleksowo tak jak lekarze pacjentów na SORze i musiał zalać olejem jakim uważał. Szkoda że nikt nie zadzwonił zapytać o jakich parametrach olej jest stosowany, tylko sami podjęli decyzję jakim zalać wciskając mi że jest on rekomendowany przez producenta do tego modelu i że poprzedni mechanik latami szkodził zalewając złym olejem. Wysłuchałam przez tel krzyków, nie miałam możliwości wejść ze swoją wypowiedzią czy jeszcze zapytać. Usłyszałam tylko że za olej nie zostanie mi policzone i Pan wykrzyczał kilkukrotnie abym zabierała swój samochód i mam więcej do niego nie przyjeżdżać po czym rzucił słuchawką!
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Nie będę długo komentowac . Klientka od poczatku roszczeniowa Przyprowadziła samochód bez oleju gdzie jazda autem bez oleju to zabójstwo dla silnika . Tak klientów którzy przyprowadzaja do nas uszkodzone auto i mówia co i jak mamy zrobić i naprawić nie obsługujemy , bo skoro maja taka wiedze to mogą zrobić to sami. A tak na marginesie samochód w opłakanym stanie technicznym
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług