Krakowiaków 18, Włochy, 02-255, Warszawa
Poniedziałek | od 08:00 do 18:00 |
Wtorek | od 08:00 do 18:00 |
Środa | od 08:00 do 18:00 |
Czwartek | od 08:00 do 18:00 |
Piątek | od 08:00 do 18:00 |
Gotówka
mechanika, elektronika, elektryka, klimatyzacje - pełen zakres
automatyczne i manualne skrzynie biegów
przeglądy okresowe i przed zakupem
wszystkie marki - także samochody z rynku Usa
zapewniamy kompleksową obsługę, dobieramy części niezbedne do naprawy
wszystkie naprawy i części zakupione u nas objęte są gwarancją
istniejemy od 1994 roku
Więcej
2018-04-25
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Serwis jak serwis. Rzeczywiście rzetelnie informują o robociźnie, części natomiast niestety od jednego z najdroższych dostawców... IC. Po wymianie mcphersonów zaczął świecić ABS (uszkodzony przewód)... Piętnastokilometrowa jazda próbna ??? Wisienka na torcie to zniszczony dywanik u kierowcy (zabrudzony - w sumie to do tego służy... ).
Vectra C
2017-10-05
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Nikomu nie polecam tego warsztatu !! samochod stal caly dzien choc wizyta byla umowiona tydzien wczesniej jedyne co zrobili to podpieli pod komputer i powiedzieli ze egr zepsuty i trzeba kupic nowy za 3 tys ! zadzwonili chwile przed koncem ich pracy i powiedzieli ze moge zabierac samochod, co najlepsze za podpiecie do komputeraz zaplacilem 150 zl ! inny warsztat stwierdzil to samo tylko ze za wyczyszczenie egr i skasowanie bledu przez komputer wzieli 70 zl. samochod jezdzi juz pol roku i jest wszystko ok. Jesli ktos szanuje swoj czas i pieniadze nie polecam [wymoderowano]
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Przykro nam, że jest Pan niezadowolony z naszej usługi. Jednak pragnę zaznaczyć, że w naszym serwisie wykonujemy naprawy w sposób technologiczny, oznacza to, że nie czyścimy starych, zużytych części tylko wymieniamy je na nowe. O tym został Pan poinformowany przy odbiorze samochodu, a cena, która Panu podaliśmy to cena nowej części. Kwota, która zapłacił Pan u nas to nie cena podpięcia pod skaner i skasowania błędu. Zapłacił Pan za pełną diagnostykę złej pracy silnika to znaczy za sprawdzenie parametrów pracy poszczególnych podzespołów w różnych warunkach, również podczas jazdy próbnej, sprawdzenie instalacji EGR w tym elektrycznej itp. Bez dokonania pełnej diagnostyki nie jest możliwe jednoznaczne określenie przyczyny usterki.
Mada 6
2015-08-25
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
W połowie lipca oddałem do tego nieszczęsnego serwisu swoje auto na wymianę uszczelki pod głowicą. Naprawa miała trwać maksymalnie tydzień czasu i minął już miesiąc i nadal auto nie zostało mi zwrócone po naprawie. [wymoderowano] Pierwszy raz skorzystałem z usług tego nieszczęsnego warsztatu i zapewne ostatni. Przestrzegam innych przed tym zakładem chyba że ktoś chce sobie podnieść ciśnienie i adrenalinę. Od pewnego czasu zacząłem już sprawdzać czy moje auto jeszcze tam stoi i nie zostało może sprzedane, ale faktycznie stało na podwórku pod drzewem, a ja cały czas otrzymywałem info że oczywiście się robi tylko są kłopoty ze wszystkim co tylko jest możliwe. Już trochę żyję na tym świecie i nawet w czasach uważanych za komunistyczne nie spotkałem się z takim [wymoderowano] lekceważeniem klienta. Zdecydowanie nie polecam tej firmy i radzę ja omijać dużym łukiem. Poinformuje zainteresowanych jak odbiorę może wreszcie auto o tym jak to się zakończyło. [wymoderowano]
To była moja opinia która chciałem dodać dwa tygodnie temu ale niestety moderator nie zamieścił jej ponieważ nie posiadałem rachunku naprawy co jest logiczne skoro nie odebrałem samochodu. Dnia 24.08 samochód odebrałem rzekomo naprawiony tzn. jak wszyscy by to zrozumieli sprawny. Po dojechaniu do domu i ponownym uruchomieniu auta był taki odgłos że chyba samochód marki Żuk odpalał ciszej. Ale rano to już było apogeum kiedy przy uruchomieniu auta z rury wydechowej wydostało się tyle dymu że w garażu uruchomiła się czujka dymu. Przejechałem samochodem około 100 km i okazało się że komputer wskazuje spalanie na poziomie 12 litrów paliwa gdzie do tej pory było to około 7 litrów. Uznałem że jednak wrócę do tego warsztatu i złożę reklamację. Kiedy jechałem do warsztatu samochód stracił moc po czym silnik zgasł po uruchomieniu dało się ruszyć, ale ponownie zgasł. Ponowne uruchomienie okazało się "sukcesem" i mogłem dojechać do tego nieszczęsnego warsztatu.Po dotarciu do warsztatu dowiedziałem się po podłączeniu auta pod komputer że jest wszystko ok. Sprawa kopcenia i dużego spalania została zlekceważona. Właścicielka warsztatu na pytanie czy coś ma zamiar zrobić z tym źle wykonanym serwisem otrzymałem odpowiedź że jak najbardziej tylko za wszystko muszę zapłacić, a jeżeli mi się nie podoba to mogę sprawę skierować do jej ubezpieczyciela
Reasumując sprawę na dzień dzisiejszy mam niesprawne auto za którego niby naprawę zapłaciłem 2500 i róbta dalej co chceta, a auto dalej niesprawne.
Wnioski zostawiam czytelnikom.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
EDIT: Nie przyjmując argumentów naszego serwisu i niezależnego rzeczoznawcy, który został powołany do oględzin Pana samochodu i ustalenia przyczyn usterki postanowił Pan pozwać nas do sądu. W SĄDZIE PRZEGRAŁ PAN SPRAWĘ. SĄD UZNAŁ, ŻE NAPRAWIAJĄC PANA SAMOCHÓD NASZ SERWIS NIE POPEŁNIŁ ŻADNEGO BŁĘDU. W ZWIĄZKU Z TYM PANA KOMENTARZ JEST NIEUCZCIWY I NIEZGODNY Z PRAWDĄ.
Rozumiem, że jest Pan niezadowolony, ale sytuacja, którą Pan opisał jest zgodna z faktami tylko w niewielkim stopniu.
1. Rzeczywiście wstawił Pan do naszego serwisu Toyotę Avensis na, jak Pan to napisał w komentarzu, wymianę uszczelki pod głowica. Sam Pan zdiagnozował usterkę, nie chciał Pan skorzystać z diagnozy serwisu, po prostu na podstawie własnej wiedzy określił Pan co w samochodzie jest do naprawy. Po wstawieniu samochodu na stanowisko okazało się, że w Pana aucie jest wiele niesprawności, ale w trakcie rozmów telefonicznych nie wyrażał Pan zgody na jakiekolwiek inne napraw niż zgodnie z zakresem i wyceną, którą ustaliliśmy przed przyjechaniem auta do serwisu, czyli według Pana diagnozy.
2. Rzeczywiście naprawa opóźniła się. Zakończenie naprawy przewidywaliśmy na wtorek, auto było gotowe na czwartek. Opóźnienie było związane z koniecznością planowania kolektora - w trakcie rozmowy telefonicznej został Pan poinformowany o takiej konieczności, jednak używając słów powszechnie uważanych za obraźliwe odmówił Pan zapłaty za tą usługę. Mimo to kolektor został splanowany, na nasz koszt oczywiście, zależało nam na tym, żeby usługa naprawy góry silnika była wykonana poprawnie. Po zakończeniu naprawy zadzwoniłam, żeby Pana o tym poinformować i dowiedziałam się, że jest Pan na urlopie, jak Pan wróci to odbierze Pan auto (oczywiście nie wiadomo kiedy). W ten sposób minęły ponad dwa tygodnie.
3. W trakcie odbioru auta usiłowałam Pana ponownie poinformować, że auto nie jest sprawne, ponieważ naprawa góry silnika nie rozwiązuje wszystkich jego problemów np. przelewających paliwo wtryskiwaczy i że skutkuje to dymieniem auta zwłaszcza przy rozruchu. Przerwał mi Pan w pół zdania informując, że nie interesuje Pana opinia naszego serwisu na temat sprawności auta.
4. Następnego dnia przyjechał Pan do nas informując ,że auto dymi. Podłączyliśmy auto do skanera, sprawdziliśmy działanie silnika. Ponownie poinformowałam Pana, że są niesprawne wtryskiwacze paliwa (niesprawne to komplement dla ich działania, one są mega niesprawne) i że bez ich naprawy silnik nie będzie działał poprawnie. Ponieważ wtryskiwacze przelewają paliwo w ilości hurt, samochód zużywa go sporo więcej, ogromny nadmiar paliwa wypala się w wydechu stąd zasłona dymna. Tym razem wysłuchał mnie Pan i zaproponował naprawę wtrysków na nasz koszt. Odmówiłam opłacenia naprawy wtryskiwaczy. Ponieważ nie przyjmował Pan do wiadomości, że wtryskiwacze nie są uszczelką pod głowicą, w związku z tym zgodnie z Pana zleceniem ich nie naprawialiśmy zaproponowałam Panu skorzystanie z naszej polisy ubezpieczeniowej, w ramach której jeśli rzeczoznawca stwierdzi jakikolwiek nasz błąd podczas przeprowadzonej przez nas naprawy zostanie wypłacone odszkodowanie.
5. Odgłos, o którym Pan pisze wydobywa się z układu wydechowego. Proponowałam Panu uszczelnienie wydechu, ale poinformował mnie Pan, że nie zamierza Pan za tę naprawę zapłacić.
Reasumując: przykro mi, że nie jest Pan zadowolony, jednak gdyby powierzył nam Pan diagnozę sytuacja wyglądałaby całkiem inaczej. Ponadto gdyby spróbował Pan komunikować się z nami, komunikować oznacza nie tylko wykrzykiwać w wulgarny sposób swoje opinie, ale także posłuchać tego, co mamy do powiedzenia, dowiedziałby się Pan jakich napraw wymaga Toyota.
Pana zachowanie było skrajnie chamskie. Wykrzykiwał Pan wulgarne słowa, które oczywiście znam, choć nie używam, jednak wiele z wiązanek, które Pan podczas rozmów komponował zaskoczyło mnie, wielu z tych kompozycji, muszę przyznać nigdy nie słyszałam.
Poza tym nakrzyczał Pan na naszego klienta, który znalazł się w tym samym czasie w naszym serwisie. Usiłował uciec od Pana z biura serwisu do hali warsztatowej jednak podążył Pan za nim, wrzeszcząc, że on odebrał auto z naprawy, a Pan jeszcze nie.
Toyota Avensis
2015-03-14
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Nie wiem skad tyle pozytywnych opini i zadnego negatywa odnosnie tego warsztatu. Jawne [wymoderowano]. Chcieli wymieniac dobre wahacze i to po chorej cenie. Rowniez klocki hamulcowe , ktore wedlug nich sie mialy za chwile skonczyc. Na szczescie neutralny mechanik sprawdzil, ze w obu przypadkach to tylko i wylacznie chec naciagniecia klienta na kosztowna naprawe. Stanowczo NIE POLECAM.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
W Pana samochodzie wahacze mają "sparciałe" elementy gumowe co powoduje tzw. pływanie przodu auta podczas jazdy. Grubość okładziny klocka wynosi 3mm. Oczywiście wahacze nie wypadają, a okładzina klocka powinna wystarczyć na jakieś 100 do 200 km. W naszym serwisie naprawiamy auta tak, żeby były sprawne i bezpieczne, przykro mi, że tak pojmowaną opiekę nad autem odbiera Pan jako naciąganie.
Audi
2014-04-18
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Niestety nie jestem zadowolony z usługi. Winę za to ponoszą młodzi i niedoświadczeni mechanicy. Zostawiłem samochód z konkretną usterką tj wibrowanie auta na postoju. Mechanicy wyczyścili mapsensor i uznali samochód za naprawiony. Defektu doświadczyłem już 10m od serwisu, nie potrafili mi pomóc z defektem i wzięli pieniądze w zasadzie za nic.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
W Pańskim samochodzie był źle podłączony MAP sensor, usterka została zdiagnozowana, instalacja MAP sensora naprawiona, a Pan zapłacił 100 zł netto. Po naprawie na wolnych obrotach samochód nie wibrował, jednak czujnik w Pana samochodzie nadal jest uszkodzony, poinformowaliśmy Pana, że usterka będzie powracać jeśli nie zostanie wymieniony. Odbierając samochód stwierdził Pan, że samodzielnie wymieni MAP sensor, gdyż jest do niego łatwy dostęp. Podsumowując nie płacił Pan za naprawę/wymianę czujnika, a jedynie za zlokalizowanie usterki i właściwie podłączenie sensora.
Audi A4 B7
2013-10-22
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
nie polecam kobieta nie potrafi rozmawiać z klientem chciałem jechać na wakacje samochodem a dzięki niej pojechałem i wróciłem pociągiem w końcu samochód odebrałem po 6 mies. ale i tak nie jest na chodzie
Japan - Center - Serwis samochodów japońskich
ul. Przyce 19B, Wola, Warszawa
Terminy aktualizowane automatycznie
Jesteśmy serwisem specjalizującym się w naprawach samochodów azjatyckich. Usuwamy usterki zarówno w autach japońskich jak i koreańskich. Zajmujemy się awariami mechanicznymi, diagnostyką komputerową i naprawami elektryki oraz...
Quattro Service Serwis Audi, VW, Porsche
ul. Antoniewska 3, Mokotów, Warszawa
Terminy aktualizowane automatycznie
Quattro Service to renomowany serwis samochodowy, który oferuje kompleksową obsługę mechaniczną pojazdów, skupiając się na markach Audi, VW i Seat. Nasza doświadczona ekipa mechaników doskonale zna te marki i jest gotowa sprostać każdemu...
Serwis czynny 8:00 - 17:00 Naprawiamy auta powypadkowe. Kompleksowa obsługa w zakresie likwidacji szkód powypadkowych. Zapewniamy Auto Zastępcze osobowe i dostawcze. Specjalizujemy się w: blacharstwo lakiernictwo kosmetyka...
Specjalizujemy się w naprawach powypadkowych. Przeprowadzamy cały proces likwidacji szkody od A do Z. Oferujemy bezgotówkowe naprawy w rozliczeniu z ubezpieczycielem. Posiadamy auta zastępcze oraz wypożyczalnię samochodów. Na miejscu klient...
Kompleksowa mechanika samochodowa, elektromechanika, diagnostyka komputerowa, serwis klimatyzacji, wulkanizacja, bezgotówkowa likwiadacja szkód komunikacyjnych, naprawy blacharskie i lakiernicze. Evolution Service został założony...
Obsługujemy samochody osobowe i dostawcze wszystkich marek. Warsztat istnieje od 2010 roku. Przez ten czas wykonaliśmy mnóstwo usług, obsłużyliśmy wielu zadowolonych klientów i zdobyliśmy duże doświadczenie. W warsztacie jest 5 stanowisk. W...
Wjazd od ul.Stawki 40 na teren Technikum Samochodowego. Posiadamy wiedzę techniczną, specjalistyczny sprzęt oraz odpowiednio wyszkolony personel, a przede wszystkim ponad 20 lat doświadczenia. Oferujemy naprawy samochodów osobowych w pełnym...
Warsztat przeniesiony z ul. Stasinek 2. Specjalizujemy się w naprawach samochodów marek japońskich oraz koreańskich. Mamy wieloletnie doświadczenie zdobyte w autoryzowanych serwisach. Zatrudniamy tylko pracowników specjalizujących się w...
Lemon Car Serwis - Volvo, SAAB
Młodnicka 39a, Praga-Południe, Warszawa
Terminy aktualizowane automatycznie
Nie jesteśmy zwykłym serwisem. Lemon Car to centrum serwisowe zdolne wykonać najbardziej skomplikowane naprawy w Twoim Volvo i Saabie. Każdą usterke starannie weryfikujemy i naprawiamy w sposób zgodny z procedurą producenta. Serwis Volvo - SAAB...
Warsztat znajduje się w Mościskach przy ulicy Chabrowej 16, nieopodal skrzyżowania ulic Estrady i Arkuszowej na Bielanach w Warszawie. Dysponujemy 3 stanowiskami naprawczymi (2 podnośniki oraz kanał) a także stanowiskiem myjni...
Dorimex - serwis samochodów
Krakowiaków 18, Włochy, 02-255, Warszawa
Ten warsztat nie ma jeszcze włączonego kalendarza wizyt on-line.
Młodnicka 39a |
ul. Popularna 59 |
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług