DobryMechanik.pl logo

Twój zaufany doradca motoryzacyjny

  1. Ranking Mechaników
  2. Mechanicy
  3. Warsztaty Warszawa
  4. Wawer

Citroen Krasowski

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl
3.88 (8 opinii)

ul. Bronowska 23, Wawer, Warszawa

O warsztacie
Opinie (8)
Marki

Brak dostępnych terminów online

Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.

Polecane warsztaty

O warsztacie

 Firma P.U.M. Zbigniew Krasowski istnieje na rynku motoryzacyjnym od 1992 roku. W połowie 2014 roku firma zmieniła formę prawną oraz nazwę na KRASOWSKI Spółka Jawna.

Zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, tworzących naszą firmę, pozwala zapewnić Państwu najwyższy standard usług.

Stawiamy na uczciwość, rzetelność i jakość, a każdego klienta traktujemy indywidualnie!

Rozwiń
Numer telefonu
Numer telefonu
Adres serwisu
Adres serwisu
ul. Bronowska 23, 03-995, Warszawa Zobacz na mapie
Godziny otwarcia
Godziny otwarcia
Dziś otwarte do 17:00
Formy płatności
Metody płatności
Gotówka
/ Karta

Opinie (8)

3.88

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Ocena wystawiona na podstawie 8 opinii

Ocena ogólna

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Czas naprawy

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Cena usług

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Jakość usługi

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl
Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Citroen Xsara Picasso

Nie polecam. Od 8 lat systematycznie jeździłam na kompleksowe przeglądy i naprawy. Ostatnio nawet częściej niż raz w roku. W tym roku wyszła... Rozwiń

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Citrooen C4 Grand Picasso

Wentylator pracował non stop , ASO Radzymińska - przekaznik do wymiany - proszę zostawić auto MOŻE w przyszłym tygodniu zrobimy.Citroen Kras... Rozwiń

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: DS 3 Cabrio

Wszystkim zdecydowanie NIE POLECAM, omijanie będzie najlepszą rzeczą jaką Państwo zrobicie chyba, że chcecie wydać kupę kasy a samochodu nie... Rozwiń

Odpowiedź warsztatu:

Szanowny Panie Zbigniewie, samochód serwisowaliśmy od 04.2014 do 05.2017, zatem właścicielka pojazdu nas nie omijała. Pan przyjechał do nas praktycznie bez płynu chłodniczego (uzupełniliśmy 4 litry płynu). Pompa wody nie lubi pracy „na sucho”. Płyn wyciekał z korpusu termostatu, który jest częścią zespoloną z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego i oczywiście termostatem. Wymieniliśmy uszkodzony element, odpowietrzyliśmy układ chłodzenia i pojazd wyjechał. Wrócił po przejechaniu 1157 km, dokładnie 14 dni po naprawie. Stwierdziliśmy wyciek z pompy wody. Jedna część po jednej stronie silnika, druga po drugiej stronie. Proszę się zastanowić, czy byłoby w porządku proponować Panu wymianę korpusu termostatu i profilaktycznie pompy wody jeżeli nieszczelny jest korpus termostatu? Swoim wpisem zwyczajnie wprowadza Pan czytelników w błąd stwierdzeniem: „Po wydaniu wyjechałem z warsztatu i stwierdziłem, że dalej wycieka płyn wróciłem więc do warsztatu”. Faktycznie wrócił Pan do nas po 14 dniach i po wysłuchaniu diagnozy zażądał wydania uprzednio wymienionego korpusu termostatu, jednak części są składowane do wglądu/odbioru jedynie w dniu odbioru samochodu, a nie po dwóch tygodniach od tej daty. Czekamy więc na wezwanie do sądu, jak we wpisie, ponieważ bez najmniejszych kłopotów wykażemy, że Pan nas po prostu pomawia stwierdzeniem: „Usługa nie została wykonana a naciągnięto mnie na wysokie koszty naprawy”. Producent w międzyczasie zmienił konstrukcję wymienionego elementu i dowiedzenie wykonania naprawy nie będzie trudne. Chętnie poznalibyśmy również odpowiedź jaką uzyskał Pan od przedstawiciela producenta pojazdu, do którego zwrócił się Pan z reklamacją na naszą usługę. ZDECYDOWANIE NIE POLECAMY DAWANIA WIARY W PRAWDZIWOŚĆ TAKICH WPISÓW. P.S. w dniu wczorajszym zadzwonił do nas zainteresowany odkupieniem tego samochodu od właściciela klient. Pan Stępniewski przekazał mu telefon i skierował go do nas z informacją, że pojazd w trakcie eksploatacji był pod troskliwą opieką ASO. Naszym zdaniem występuje tutaj pewna niespójność.

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: Citroen C5

Jakość usług jest na bardzo wysokim poziomie, bardzo profesjonalna, porady fachowe są udzielane wyczerpująco. Jestem zadowolona, polecam.

Odpowiedź warsztatu:

Bardzo dziękujemy Pani Krystyno, jesteśmy zawsze do usług :)! Pozdrawiamy serdecznie!

Ocena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.plOcena DobryMechanik.pl

Pojazd: C4 picasso

We had a 6500 km journey across Europe when on the way back from Italy to Russia our car engine nearly stopped. That's how we have met Zbign... Rozwiń

Odpowiedź warsztatu:

Thank you very much for your positive feedback. You are always welcome in our garage :)!

To Twój warsztat?

Przejmij nad nim kontrolę

Błędne dane warsztatu?

Zgłoś aktualizację

Marki samochodów naprawiane przez warsztat