Ballaun: Niezależny Serwis Kia, Nissan, Fiat, Hyundai i inne

Białowieska 6, Praga Południe, 04-063 Warszawa

****** 6 (3 opinie)

Mapa

Wyznacz trasę

Umów wizytę przez internet
Ballaun: Niezależny Serwis Kia, Nissan, Fiat, Hyundai i inne

O warsztacie

Białowieska 6, Praga Południe, 04-063, Warszawa

Poniedziałek od 08:00 do 17:00
Wtorek od 08:00 do 17:00
Środa od 08:00 do 17:00
Czwartek od 08:00 do 17:00
Piątek od 08:00 do 17:00
Sobota od 08:00 do 14:00

Gotówka, Karta płatnicza

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Potrzebujesz wsparcia ekspertów przy Twoim samochodzie ? Dobrze trafiłeś, zapraszamy do naszego punktu blisko centrum Warszawy, gdzie mamy:

  • Wieloletni serwis samochodów marki KIA (przeglądy okresowe, naprawy pogwarancyjne, serwis blacharsko lakierniczy, sprzedaż akcesoriów oraz części KIA)
  • Wieloletni serwis samochodów marki NISSAN
  • Profesjonalny i zaufany serwis pozostałych marek
  • Naprawy blacharsko-lakiernicze
  • Sprzedaż części zamiennych i akcesoriów samochodowych
  • Salon samochodów używanych
  • Doradztwo w finansowaniu Twojego nowego samochodu
  • Doradztwo w ubezpieczeniach

Działamy na rynku motoryzacyjnym od 1982 roku. Mamy doświadczoną kadrę mechaników i innych ekspertów którzy zadbają o Wasze auto i postarają się rozwiązać każdy problem związany z Waszym samochodem!

Więcej

Opinie (3)

Dodaj opinię
6 ******
Ocena wystawiona na podstawie 3 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Na Bialowieska 6 jezdze od wielu lat i nigdy sie nie zawiodlam ! Uslugi zawsze starannie wykonane, dobre ceny i zawsze punktualnie. Fajnie, ze warsztat pojawil sie rowniez na Dobrym Mechaniku :)


    Nissan Micra k14

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Fachowa i rzetelna obsługa od lat! Pracownicy wykazują się duża elastycznością co do zapisów. Zaproponowano mi opcje door to door co było dla mnie idealnym rozwiązaniem. Przyjechali po auto na wskazane przeze mnie miejsce, po czym odstawili z powrotem tuż po przeglądzie, bez dodatkowych opłat!
    Serdecznie polecam.


    Nissan micra

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Fachowo i bardzo sprawnie. Polecam szczególnie kierowcom tych starszych aut.


    Kia Ceed

Nasze porady (6)

Toyota Yaris II D4D 90 km rocznik 2007.
Witam. Posiadam Toyotę Yaris II D4D 90 km, z którą mam taki problem, kiedy włączam światłą pozycyjne oraz światłą mijania zaczynają palić się światłą stop wszystkie trzy. Dodam iż w przeciągu dłuższego czasu kiedy pojawił się problem nie zmieniałem żadnej z żarówek, auto posiada jeszcze hak i gniazdo montowane w serwisie, dwa lata temu. Kiedy mam wyłączone światłą stop działa poprawnie, w przedniej prawej lampie nie posiadam sprężynki mocującej ale to chyba nie problem żarówka daje rade na gumie mocującej. Może ktoś z was miał podobny problem, proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Nissan Qashqai +2 1.6 2010 Petrol and LPG
Mam Qashqai +2 2010 na benzynę i LPG 160KM. Kierownica zaczyna wibrować przy 130 km / h
Citroen C8 2.0 16v B+G 2004r. oryginalny przebieg 140 tys. km.
Witam, w moim C8 pojawił się problem z przednimi wycieraczkami. Po jakiejś akcji - otwarcie drzwi lub samo kliknięcie centralnego przednie wycieraczki wykonują jeden cykl i zatrzymują się w różnych położeniach (pionowo, w połowie szyby, w 2/3). Owszem po iluś tam cyklach wracają także na miejsce spoczynku. Wcześniej nie było problemu. Pojawił się on po pracy, którą wykonałem - opis poniżej. Poza tym wszystko ok. Nie wiem czy to problem jakiś z programowaniem kompa, czy mechaniczny, czy też gdzieś coś zwiera. I. Montowałem dodatkowy przekaźnik do włączania wentylatora (wiatrak jest jeden, dodany został przełącznik ręczny na przekaźniku) i co z tym się wiąże była potrzeba dojścia do grodzi (guma jest w godzi za schowkiem), żeby przejść przewodem do przełącznika. W tym celu zdjęte było podszybie, ramiona wycieraczek, delikatnie poluzowane na śrubach mocowanie prawego mechanizmu wycieraczek - ale tylko na gwincie. Wszystko rzecz jasna złożone i nie haczy. Wspomniany przekaźnik ma rzecz jasna oddzielny układ i zasilanie jest wzięte z dużej śruby będącej na wierzchu w skrzynce bezpieczników pod maską. II. Wcześniej sprawdzone były bezpieczniki w skrzynce bezpieczników przy silniku (niektóre musiałem wyjąć w tym celu). Auto ma bowiem generalnie tak, że bardzo późno włącza wiatrak. 95-100 stopni, stąd kontrola bezpieczników. Przy okazji - czy te rezystory włączające od wiatraka warto sprawdzać czy wymienić profilaktycznie - może szkodzi im "starość"? Dzięki.
VW polo IV, 9n, 2006 r.
Dzień dobry, mam pytanie odnośnie wymiany olejów i filtrów. Wymieniałam olej i filtry w 2018 r. mechanik na kartce napisał mi, że mam wymienić olej po przejechaniu 20 tys. km. Czy to normalne biorąc pod uwagę, że to stare auto? Nie powinnam wymieniać jednak co roku, jak się powinno lub przynajmniej po przejechaniu 10-13 tys. km? Prośba o pomoc, bo od czasu wymiany w 2018 roku przejechałam ponad 13 tys. km i nie wiem, czy wymieniać olej (sprawdzałam kolor, poziom i gęstość no i jeszcze jest ok), czy czekać aż stuknie mi te 20 tys.?
Umów wizytę
Umów wizytę przez internet
Umów wizytę

Marki samochodów naprawiane przez warsztat

Usługi wykonywane przez warsztat