AUTO WIMAR SKODA

MODLIŃSKA 224, Białołęka , 03-119 Warszawa

****** 4.7 (45 opinii)

AUTO WIMAR SKODA

O warsztacie

MODLIŃSKA 224, Białołęka, 03-119, Warszawa

Poniedziałek od 06:00 do 21:00
Wtorek od 06:00 do 21:00
Środa od 06:00 do 21:00
Czwartek od 06:00 do 21:00
Piątek od 06:00 do 21:00
Sobota od 08:00 do 14:00

Gotówka

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 AUTO WIMAR -SERWIS SKODA GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY 

PRACUJEMY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZ. 6.00-21.00, SOBOTA W GODZ. 8.00-14.00 

WYKONUJEMY: PRZEGLADY GWARANCYJNE , POGWARANCYJNE;

WYMIANIAMY I PRZECHOWUJEMY OPONY; WYKONUJEMY PRZEGLADY REJESTRACYJNE;

BEZGOTÓWKOWO LIKWIDUJEMY SZKODY KOMUNIKACYJNE;

SPRZEDAJEMY CZĘŚCI ZAMIENNE I AKCESORIA;

MIEŚCIMY SIE PRZY UL. MODLIŃSKIEJ 224- WJAZD OD PRZYSTANKU ZA ULICA KLASYKÓW. 

 

 

 

 

 

Więcej

Opinie (45)

Dodaj opinię
4.7 ******
Ocena wystawiona na podstawie 45 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W dniu 17 listopada odebrałam z salonu Auto Wimar Modlińska 224 Skodę Octavia.
    Jest to drugi odbierany przeze mnie samochód (poprzedni 3 lata temu). Od 2019 roku moim przewodnikiem we WIMAR jest Pani Marta Czapigo. Na pomoc Pani Marty zawsze mogę liczyć, czy jest to związane z zakupem samochodu, czy późniejszą jego eksploatacją (przeglądy, serwis, ubezpieczenie, czy dorobienie dodatkowych kluczy), w skrócie: pełne zaangażowanie i profesjonalizm. Jeżeli sprawa nie dotyczy zakresu obowiązków Pani Marty, to zawsze skieruje do odpowiedniego pracownika.
    Za dotychczasową współpracę, serdecznie dziękuję Pani Marto, życzę dużo zadowolonych klientów i wszystkiego najlepszego w życiu poza pracą.
    Pozdrawiam.
    Wiesław P.


    Skoda Octavia

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Serwisuje od lat. Ci sami mechanicy. Panowie maja ogromne doświadczenie. Mój samochód jeździ bezawaryjnie.
    Bardzo miła obsługa.


    Octavia

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Salon Auto Wimar to TOTALNA POMYŁKA. Począwszy od zakupu, po obsługę pogwarancyjną.
    Problem z rozrządem, wada klimatyzacji, woda w lampach przeciwmgielnych. Pani Monika K. Szef Biura Obsługi Klienta, przedstawiła Cargarantie wycenę usunięcia wad. Zapytałem czy czytała moją polisę. Odpowiedź? Szanowny Panie ja nie mam czasu na czytanie każdej z takich polis. Pani Monika wykazała postawę prokliencka i zamówiła wszystkie części w razie jakby Cargarantie odmówiło. W myśl Auto Wimar- klient i tak zapłaci. Cargarantie odmówiło, bo Pani nie czytała wyłączeń i zamieściła też opis wad taki jaki ja LAIK jej przekazałem. Zapomniała też zgłosić wady klimatyzacji obwiniając mnie, że to ja jej nie zgłosiłem. Zadzwoniłem do Kierownika Serwisu z zażaleniem. Odpowiedź: Zachowaliśmy pełen profesjonalizm! Pełen profesjonalizm to zachował Pan Kierownik Serwisu Modlińska OLEWAJĄC klienta.
    Auto przekazałem do serwisu Krotoski.
    Podejście MEGA. Cyt. Szanowny Panie najpierw musze zapoznać się z zakresem Pana polisy, wtedy stwierdzę czy obejmuje zgłoszone wady. Jak to wygląda w PROFESJONALNYM serwisie? Zostawiasz auto dzień wcześniej, bo zgłaszam wadę pracy na zimnym silniku. Wiec auto musi swoje odstać. Weryfikacja trwa ok 3godzin. W AutoWimar, weryfikacja na ulicy przed salonem i na podstawie mojego nagranego filmiku.

    Moje zdanie o AUTO WIMAR? NEGATYWNE!!!!
    Zgłaszane wady najlepiej jak bym zapłacił z własnej kieszeni, żadna z osób obsługujących nie wykazała minimum zainteresowania pozytywnym zakończeniem. Począwszy od handlowca do dyrektora salonu. Czy to Aleje Jerozolimskie czy Modlińska wszędzie traktowany jesteś jak NATRĘT, no chyba że płacisz za wszystko z własnej kieszeni wtedy potraktują Cię jak BANKOMAT czytaj z szacunkiem.
    Wszystkie pozytywne opinie w necie dotyczą TYLKO zakupu. Tego firmie nie można odmówić, podejście sprzedażowe mają opanowane do perfekcji, naciągnąć klienta na zakup auta a później naciągać żeby płacił jak najwięcej z własnej kieszeni. Negatywne opinie pojawiają się dopiero w okresie 2lat i to negatywy właśnie na obsługę serwisu! To tam naciągają na kasę!

    Jeśli ktoś kupuje auta z Auto Wimar niech się modli aby z autem nic się nie działo, bo zgłoszenie i wyegzekwowanie usunięcia jakichkolwiek wad z gwarancji jest niemożliwe.

    Odradzam zakupu i nigdy więcej nie kupię skody z salonu autowimar.


    SKODA SUPERB

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    to już trzeci nasz zakup w salonie Skody, trzeci na Modlińskiej i trzecie auto kupione przy wsparciu p. Roberta Kryka... polecamy jego kompetencje, uprzejmość, dyspozycyjność... gdyby nie kwoty jakie obecnie wchodzą w grę na rynku motoryzacji, powiedziałbym - "nie mogę doczekać się czwartego" :)


    Skoda Octavia IV

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Moja opinia dotyczy wielu lat usług serwisowych i kilku samochodów kupionych przez AutoWimar. Zawsze byłam obsłużona wzorowo i otoczona opieką personelu ( wcześniej na Modlińskiej, potem w Al. Jerozolimskich a ostatnio na Gruchacza gdzie mam najbliżej). Dlatego składam Dyrekcji i WSZYSTKIM PRACOWNIKOM, tym od serwisu, tym od ubezpieczeń i tym od sprzedaży NAJSERDECZNIEJSZE ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE I NOWOROCZNE. A moja Skoda jeździ bez zarzutu


    Skoda Karoq

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Od wielu lat korzystam z usług Auto Wimar Modlińska. Teraz nabyłam kolejny nowy samochód - Karoq.
    Z całego serca POLECAM salon i współpracę z Panem Pawłem Koluch.
    Zaangażowany, życzliwy, cierpliwy i pozytywny człowiek. Pomoc w wyborze auta oraz stały kontakt w przebiegu realizacji zamówienia.
    Jako klient zostałam dopieszczona.
    Dziękuję


    Škoda Karoq

  • H
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Oddałem auto na wymianę oleju. Auto odebrałem z zarysowanymi drzwiami. Po rozmowie telefonicznej i kilku mailach, brak reakcji z ich strony. Porażka.


    Skoda Superb

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Oddałem samochód do serwisu auto wimar ponieważ spodziewałem się profesjonalnej obsługi ,niestety bardzo się pomyliłem .Po przybyciu na miejsce i dość długim oczekiwaniu opisałem konsultantowi co dzieje się z samochodem ,a mianowicie silnik tracił moc i obroty .Konsultant zapewnił mnie ze będzie wykonana pełna diagnostyka i poinformuje mnie co jest do wymiany . Konsultant zadzwonił tego samego dnia i oświadczył ze do zregenerowania są wtryskiwacze a koszt całej naprawy to około 4 tysięcy i będzie to trwało około tygodnia.Zgodziłem się .Na samochód czekałem 3 tygodnie po czym Pan z serwisu kazał zapłacić mi za naprawę i oświadczył ze samochód jest nadal niesprawny bo to jednak nie wina wtryskiwaczy tylko głowicy silnika a tak najlepiej to jakby wymienić cały silnik i będzie to dodatkowy koszt około 10 tysięcy złotych .Idąc takim torem rozumowania można wymienić wszystkie części na nowe i w końcu może uda się naprawić usterkę ale chyba nie po to zaprowadza się samochód do serwisu.Diagnostyka silnika jest po to żeby tą usterkę ustalić i dać informacje czy da się to naprawić czy nie ,a nie naciągać na części i zostawiać samochód nie sprawny. Zapłaciłem i stwierdziłem że dziękuje za resztę usług .Konsultant oświadczył że bez problemu dojadę do domu nie będzie tylko ciśnienia takiego jakie powinno być w silniku .Zabrałem samochód i udałem się na stację benzynową po zatankowaniu i dojechaniu do domu wylało mi się całe paliwo ponieważ panowie zrobili złe podłączenie.Pomijam fakt że na wyjaśnienie czekałem kolejne 3 tygodnie .Szukam pozytywów ,ale nie mogę znaleźć będę omijał ten serwis szerokim łukiem .


    Skoda

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Najpierw uzgodniłem telefonicznie z serwisem Auto-Wimar przy Modlinskiej termin wizyty w serwisie oraz koszt wymiany filtra. Po przybyciu do serwisu na umówioną wizytę okazało się, że koszt wymiany filtra wzrósł prawie dwukrotnie w stosunku do ceny podanej mi w rozmowie telefonicznej. Zrezygnowałem z usługi serwisowej. Żal tylko poświęconego czasu i paliwa na dojazd do serwisu.


    Skoda Octavia

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Właśnie odebrałem czwarty samochód kupiony w tym salonie. Zawsze byłem miło zaskoczony poziomem obsługi. Tym razem sprzedawca Łukasz Czerwiński był nieocenionym przewodnikiem po zawiłościach konfiguracji i finansowania. Opóźnienie z braku podzespołów zostało nagrodzone znakomitą opieką w trakcie odsprzedaży poprzedniego i odbioru nowego samochodu. Gorąco polecam również serwis. Korzystam od 10-ciu lat.


    Skoda Octavia iV

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szczere podziękowania dla Działu likwidacji szkód Komunikacyjnych. Szczególnie dla Pana Dariusza Budryka, za szybką i fachową pomoc w naprawie auta- Skody Rapid. Z każdym problemem mogłam się zwrócić do Pana Dariusza, bardzo mi pomógł, i do tego postarał się szybko załatwić potrzebne części, te które były potrzebne do naprawy auta. Polecam Pana Dariusza, który zawsze odpowie na każde pytanie, i rozwieje wszystkie wątpliwości. Podsumowując pozdrawiam serdecznie Pana Dariusza, i polecam jako Specjaliste ds. Likwidacji Szkód. Gratuluję zarządowi Auto Wimar tak profesjonalnego pracownika, pełnego empatii i bardzo pomocnego.


    Skoda Rapid

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    dziś odebrałem drugą Skodę Octavię. Przy zakupie pierwszej w 2016 jak i obecnej niesamowicie pomocny była dla mnie i mojej żony, pan Paweł Koluch. To on mądrze pomógł w konfiguracji auta. Mimo trudności w terminie dostaw (kłopoty z elektroniką u wszystkich producentów) systematycznie dzwonił, przepraszał za opóźnienie i informował, że cały czas trzyma rękę na pulsie. Jak tylko auto wyjechało z Mlada Bolesław, na bieżąco śledził transport i po dostarczeniu go na Modlińską, bardzo szybko zajął się jego przygotowaniem do jazdy. Wymienił na miejscu w serwisie opony na zimowe, uruchomił ubezpieczenie samochodu. Doradził i zajął się odkupem dotychczasowego mojego auta. Dziś dostarczyłem tablice rejestracyjne i po pół godzinie byłem w drodze do domu. Mało tego, wiedział pan Paweł, że przesiadłem się z manuala na automat. Poświęcił kilka minut na wbicie mi do głowy podstawowej zasady, wyrzucenia za okno lewej nogi. Po godzinie zadzwonił z pytaniem czy szczęśliwie i spokojnie dojechałem do domu. Gratuluję zarządowi Auto Wimar tak profesjonalnego pracownika, pełnego empatii, pomocnego. Przez ostatnie 5 lat, każda moja wizyta w serwisie to spotkanie z panem Pawłem, pytania o ocenę auta, czy mam jakieś problemy lub uwagi. Salon Auto Wimar jest godny polecenia a pan Paweł w szczególności.


    Skoda Oktavia

  • V
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Od ponad 6 kat korzystam z Auto Wimar na Modlińskiej. Szybko , Sprawnie , Profesjonalnie. Polecam Pana Łukasza Powała., ktory odpowie na każde pytanie , doradzi i rozwieje wszystkie wątpliwości.Życzę wielu zadowolonych klientów ;)


    Skoda Fabia

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jerzy

    22.06.2021 kupiłem kolejną skodę w salonie Auto Wimar Modlinska 224.To moje kolejne auto marki SKODA . Wcześniej byłem posiadaczem Skody Superb III 1,8.TSi DSG a teraz Kamiq1.5 DSG. Przy zakupie skody w salonie pomagał i doradzał mi Pan ROBERT KRYK, który jako sprzedawca był bardzo kompetentny, inteligentny, profesjonalny, a jednocześnie osobą, która starała się, aby przedstawić jak najlepszą ofertę, zarówno pod względem finansowym jak i jakościowym. Każda moja wątpliwość była natychmiast wyjaśniona, a pytanie nie zostało bez odpowiedzi. To człowiek, który profesjonalnie z szczegółami doradzi, pomoże w każdym detalu, odpowie fachowo a wręcz szczegółowo na każde pytanie. Ponadto przy mojej każdej wizycie w salonie Auto Wimar Modlinska profesjonalnie doradzał. Pragnę tu wspomnieć, że zawsze odbiera telefon jak potrzebuje pomocy lub porady w użytkowaniu auta, a jak jest zajęty obsługą klientów to zawsze później odzwania. Podsumowując pozdrawiam serdecznie Pana Roberta Kryka i polecam Go jako sprzedawcę.


    Kamiq1.5 DSG

  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem klientką salonu na Modlińskiej od 2008 roku. W tym roku kupiłam kolejną Skodę, Wyboru odpowiedniego modelu i wyposażenia dokonałam dzięki profesjonalnej pomocy pana PAWŁA KOLUCHA. Jeżdżę nową Skodą Fabią już 2 miesiące i jestem bardzo zadowolona z wyboru, którego nie dałabym rady dokonać bez cierpliwego i życzliwego podejścia pana Pawła . Pan Paweł posiada wnikliwą znajomość spraw technicznych pojazdu, jak również jest pomocny w wyborze finansowania zakupu nowego pojazdu. Bardzo polecam wszystkim tego doradcę.


    SKODA FABIA 1.0 TSI AMBITION

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny


    29 kwietnia o godzinie 17:30 miałem umówioną wymianę opon, usługa miała być wykonana w ciągu godziny.
    Po przyjechaniu na miejsce i (jak zwykle) 10-15 minutach oczekiwania na konsultanta, dowiedziałem się, że w moim samochodzie musi być wykonana naprawa w ramach akcji serwisowej (wcześniej nikt mnie o tym nie informował) - wymiana oprogramowania kamery. Wszystko miało potrwać do 2,5 godziny. Jako, że padał deszcz, a ja na szczęście nie miałem nic zaplanowanego, zdecydowałem się poczekać - 2,5 godziny to jeszcze nie wieczność.
    Oczekiwanie na wydanie kluczyków trwało 3,5 godziny (wydano mi auto około 21:00).
    Kiedy przyjżałem się autu, rzuciło mi się w oczy, że przednia lewa felga jest wymyta do czysta (jak nowa), pozostałe wyglądają tak, jak wcześniej (tj. po myciu myjką - niedomyte). Na feldze znalazłem zadrapania, których nie było przed oddaniem samochodu do serwisu (myłem samochód tego samego dnia i bym zauważył, ponadto zarysowanie lewej przedniej felgi przy ruchu prawostronnym to rzadkość).
    Poinformowany o sytuacji doradca serwisowy zrobił zdjęcie uszkodzonej felgi i obiecał, że wyjaśni sprawę.
    Wsiadłem i odjechałem. Wkrótce zauważyłem, że nie widzę nic w lewym lusterku bocznym - opuściłem szybę i dotknąłem lusterka - było tłuste, jakby ktoś wysmarował je masłem. Kiedy podniosłem szybę, również ona okazała się być otłuszczona. Zadzwoniłem do serwisu, gdzie poproszono, bym przyjechał, a oni wymyją samochód, na co niechętnie się zgodziłem (moje wcześniejsze doświadczenia z myciem samochodu w tym serwisie wskazywały na to, że mycie polega na zgrubnym spłukaniu auta wodą z myjki ciśnieniowej, po którym cały samochód jest w zaciekach z brudu i wymaga natychmiastowego, faktycznego mycia).
    Samochód został wymyty w ten sposób, że porysowano mi czarną listwę drzwiową (na słupku b) - nawet nie próbuję domagać się naprawy.
    Wg. Doradcy, samochód prawdopodobnie został oblany olejem z samochodu znajdującego się na podnośniku obok. Jak uszkodzono felgę? Nie wiadomo, domyślam się, że albo wskutek nieumiejętnego, intensywnego czyszczenia, by ukryć przede mną wypadek lub przesunięto leżące na ziemi "na płasko) koło, kiedy zaczął się na nie lać olej.
    Po 4,5 godziny "już" mogłem wracać z wymiany opon.
    Obiecano mi szybki kontakt ze strony kierownika - tego nie doczekałem się do dnia dzisiejszego.
    Sam zadzwoniłem po kilku dniach i poinformowano mnie, że wymienią mi felgę na nową. Do tej pory nie wymieniono felgi, nikt sam się ze mną nie skontaktował, kontakt z mojej strony kilka tygodni temu zakończył się informacją, że Pan doradca jest na zwolnieniu chorobowym i zajmie się moją sprawą, jak z niego wróci. Widocznie dalej choruje, więc życzę dużo zdrowia.
    Reasumując: serwis nierzetelnie informuje o czasie trwania usługi, w trakcie prostej wymiany kół mamy wypadek w warsztacie, który serwis ukrywa przed właścicielem (a gdyby olej nalał się na głowicę i zapalił?), po uszkodzeniu samochodu unika rozwiązania sprawy.


    Skoda Superb

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Tą drogą chciałbym serdecznie podziękować Panu Zbigniewowi Rogulskiemu za profesjonalne doradztwo i pomoc w kwestiach związanych z nawigacją w mojej octavii III. Jestem stałym klientem Auto Wimar przy ul. Modlińskiej, przez wiele lat jako użytkownik aut służbowych, od 3 lat jako właściciel skody. Jestem zadowolony zarówno z usług serwisowych jak sprzedażowych. Postawa Pana Rogulskiego to zadowolenie dodatkowo zwiększyła.


    Skoda octavia

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Dwukrotnie samochód miał naprawę powypadkową.
    Jakość organizacji i jakość usługi oceniam bardzo wysoko.
    Pracownik punktu likwidacji szkód wykazał bardzo duża pomoc w załatwianiu formalności związanych z bezgotówkową likwidacją szkody.
    Dla porządku wyjaśniam, iż kolizje nie były z mojej winy.
    Ponadto stwierdzam, iż ostatnich dziesięciu latach serwisuję trzeci samochód marki Skoda w warsztacie przy ul. Modlińskiej. Jestem bardzo zadowolony z jakości usług.


    Skoda Kamiq

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W salonie na Modlińskiej kupiłam kolejną już Skodę - podoba mi się profesjonalizm i uprzejmość pracowników tego salonu. Doradzał mi pan ROBERT KRYK - znalazł dla mnie odpowiedni samochód, w akceptowalnej cenie, wyjaśnił możliwości finansowania. Ponieważ kupowałam auto z wyprzedaży bardzo istotne było dopasowanie do moich potrzeb gotowego auta i pan Robert bardzo dobrze to zrealizował - prawie wszystkie moje życzenia zostały spełnione. Zapoznał mnie też z rożnymi nowinkami, których nowe auto w porównaniu z poprzednim ma wiele. Ważny jest też łatwy kontakt z doradcą, który zawsze odbiera telefony lub oddzwania. Jednym słowem - polecam!


    Skoda Octavia IV

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Pod koniec grudnia postanowiliśmy z mężem zobaczyć oferty nowych samochodów. Spodobała nam się Skoda Kamiq. Trafiliśmy na wspaniałego sprzedawcę: Roberta Kryka.
    Sprzedawca szczerze oddany swojej pracy. Na każde pytanie odpowiadał wyczerpująco, doradzał nie tylko w kwestiach dotyczących samochodu, ale również na temat finansowy.
    Dzięki jeździe próbnej którą zaproponował bardzo szybko zdecydowaliśmy się na kupno tego samochodu. Pan Robert wykazuje się dużym zaangażowaniem i pełnym profesjonalizmem. Polecam każdemu tak elokwentnego sprzedawcę jakim jest Pan Robert Kryk.


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Dwa miesiące temu odebrałem z salonu przy ul. Modlińskiej Śkodę Kodiaq.
    Gdy po raz pierwszy byłem w salonie trzy tygodnie wcześniej (można powiedzieć przypadkowo) spotkałem tam Pana Pawła Kolucha, sprzedawcę bardzo kompetentnego, inteligentnego, profesjonalnego, a jednocześnie osobę, która starała się, aby przedstawić jak najlepszą ofertę, zarówno pod względem finansowym jak i jakościowym. Każda moja wątpliwość była natychmiast wyjaśniona, a pytanie nie zostało bez odpowiedzi. Kontakt z Panem Pawłem Koluchem był prosty i bezpośredni. Życzyłbym sobie, aby każdy salon samochodowy miał podobnych sprzedawców. Po rozmowie z taką osobą, człowiek nie czuje się naciągnięty czy wręcz oszukany, ma poczucie dobrze dokonanego zakupu i tego, że w przyszłości można być zawsze wejść do salonu i każdy zostanie przyjęty z uśmiechem i z profesjonalną informacją. Salon jest godny polecenia, a Pan Paweł Koluch to sprzedawca, któremu należą gratulacje i podziękowania.
    Marek Jabłoński


    Śkoda Kodiaq

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam. Pragnę podzielić się swoją opinią o pracy salonu i serwisu Skody Wimar. Skoda Scala odebrana tydzień temu z Salonu zaczęła stroić fochy, ale puki co problem zażegnany. Pełen profesjonalizm w obsłudze dla Pana Damiana Rutkowskiego. Szczególne zaś podziękowania dla Pana Pawła Wiśniewskiego, który ogarnął temat ekspresowo i profesjonalnie. Ponadto pełna kultura osobista wymienionych Panów, skłania mnie do zarekomendowania Salonu i kompetencji fachowców godnych polecenia. Pozdrawiam Dorota B.


    Skoda Scala

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Bardzo dziękuję Panu Zbigniewowi Rogulskiemu za pomoc w opanowaniu nieznanego mi wcześniej Systemu Infotainment oraz nawigacji AMUNDSEN. Książkowa instrukcja obsługi mojej nowej Skody KAROQ odsyła użytkownika do elektronicznej wersji instrukcji, do której dostęp nie zawsze jest dla mnie możliwy. Jeszcze raz dziękuję za pomoc i cierpliwość.
    PS. Jeśli samochód i Serwis - to Skoda, by AUTO WIMAR, Modlińska 224 (dla mnie od kilkunastu lat)


  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Kolejny raz zakupiłam auto w Skodzie i po raz kolejny doradcą był Pan Robert. Pan Robert Kryk to odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu. Potrafi doradzić,wytłumaczyć, pomóc i odpowiedzieć na każde pytanie.


  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    05.06.2020 zakupilem kolejną skodę w salonie Auto Wimar Modlinska 224.To moje kolejne auto marki SKODA .Wcześniej byłem posadaczaczem Fabi,Rapida teraz Kamiq1.5DSG. Jak zawsz przy zakupie skody w salonie moje kroki skierowane byly do Pana ROBERTA KRYKA. To człowiek który profesjonalnie z szczegółami doradzi, pomoże w każdym detalu .Odpowie fachowo a wręcz szczegółowo na każde pytanie. Miałem i ma wielkie szczęście że trafilem parę lat temu przy zakupie mojej pierwszej skody Fabi na Pana Roberta Kryka .Każdy nowy klijen nowej skody myśli a może uważa że rola sprzedawcy kończy się podpisaniu umowy. Powiem krotko ten człowiek przy mojej każdej wzycie w salonie Auto Wimar Modlinska profesjonalnie prowadzi za rękę nawet przy wymianie oleju,opon i różnych drobnych naprawach gwarancyjnych jak i pogwaracyjnych.Pragne jeszcze wspomnieć że zawsze odbiera telefon jak potrzebuje pomocy lub porady w uzytkowaniu auta a jak jest zajęty obsługą klientów to zawsze pozniej odzwania. Podsumowując polecam Pana Roberta Kryka.Pozdrawiam serdecznie Grzegorz Szymański.


    Skoda kamiq

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W salonie Auto Wimar przy Modlińskiej 224 zakupiłem używaną Skodę Octavia. Chciałem podziękować panu Stefanowi Kosek za pełen profesjonalizm podczas oględzin i całej transakcji, która upłynęła w miłej atmosferze.


    Skoda Octavia

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W dniu wczorajszym odebrałam z salonu Auto Wimar Modlińska 224 Skodę Fabia.
    Bardzo dziękuje Pani Marcie Czapigo za zaangażowanie i pełny profesjonalizm. Polecam Panią Martę jako doradcę sprzedaży.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Ania Wierzbicka


    Skoda Fabia

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Zakupiłem kolejny samochód marki Skoda i kolejny raz byłem obsłużony perfekcyjnie przez Pana Roberta KRYKA. Osoba o wysokiej kulturze osobistej, ogromnym profesjonaliźmie, wiedzy fachowej, zawsze pogodny i całą swoją osobą zaangażowany podczas obsługi klienta. Polecam jego osobę każdemu kto chętny do zakupu samochodu Skoda w Autowimar.


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    W dniu dzisiejszym odebrałem z salonu Auto Wimar Modlińska 224 Skodę Superb Sportline.
    Dziękuje Panu Robertowi Krykowi za miłą obsługę, zaangażowanie i pełny profesjonalizm, z czystym sumieniem mogę polecić Pana Roberta jako doradcę sprzedaży samochodów nowych. Pozdrawiam M. Wojtaszek firma Drogowiec.


    Skoda Superb Sportline

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szczere podziękowania dla Działu likwidacji szkód szczególnie dla Pana Krzysztofa Łuszczyńskiego za fachową ocenę walniętego w tyłek mojego WV Polo. Pomoc w wypełnieniu papierów do Ubezpieczyciela - bezcenna. Szybka naprawa, profesjonalna atmosfera. Polecam


    WV Polo

Pokaż więcej

Podobne warsztaty

  • Japan - Center - Serwis samochodów japońskich

    ul. Przyce 19B,  Wola,  Warszawa

    ******   5.6  (107 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Jesteśmy serwisem specjalizującym się w naprawach samochodów azjatyckich. Usuwamy usterki zarówno w autach japońskich jak i koreańskich. Zajmujemy się awariami mechanicznymi, diagnostyką komputerową i naprawami elektryki oraz...

    Zarezerwuj wizytę
  • Cart78 Garage

    Borsucza 13,  Włochy,  Warszawa

    ******   5.7  (36 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Specjalizujemy się w naprawach powypadkowych. Przeprowadzamy cały proces likwidacji szkody od A do Z. Oferujemy bezgotówkowe naprawy w rozliczeniu z ubezpieczycielem. Posiadamy auta zastępcze oraz wypożyczalnię samochodów. Na miejscu klient...

    Diagnostyka usterki
    od 100 do 150 zł
    Wymiana klocków hamulcowych przód
    od 150 do 200 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • CLS SERWIS

    Al. Prymasa Tysiąclecia 81A pawilon 13,  Wola,  Warszawa

    ******   5.4  (96 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Serwis czynny 8:00 - 17:00 Naprawiamy auta powypadkowe. Kompleksowa obsługa w zakresie likwidacji szkód powypadkowych. Zapewniamy Auto Zastępcze osobowe i dostawcze. Specjalizujemy się w: blacharstwo lakiernictwo kosmetyka...

    Przełożenie kół
    74 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Auto-Motor-Serwis

    Hipotezy 6,  Ursynów,  Warszawa

    ******   5.5  (94 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Oferujemy szeroki zakres usług związanych z obsługą, naprawą i eksploatacją samochodów osobowych i dostawczych. Naprawiamy pojazdy w pełnym zakresie potrzeb Klienta. Dysponujemy 6 stanowiskami, zapewniając krótkie terminy. Wysoką jakość...

    Diagnostyka komputerowa
    od 100 zł
    Dynamiczna wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów
    od 600 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 150 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Autotechnika

    Żwirki i Wigury 29,  Mokotów ,  Warszawa

    ******   5.6  (24 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Obsługujemy samochody osobowe i dostawcze wszystkich marek. Warsztat istnieje od 2010 roku. Przez ten czas wykonaliśmy mnóstwo usług, obsłużyliśmy wielu zadowolonych klientów i zdobyliśmy duże doświadczenie. W warsztacie jest 5 stanowisk. W...

    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    Zarezerwuj wizytę
  • AUTOEXPRESS

    Al. Jana Pawła II 69,  Żoliborz,  Warszawa

    ******   5.4  (73 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Wjazd od ul.Stawki 40 na teren Technikum Samochodowego. Posiadamy wiedzę techniczną, specjalistyczny sprzęt oraz odpowiednio wyszkolony personel, a przede wszystkim ponad 20 lat doświadczenia. Oferujemy naprawy samochodów osobowych w pełnym...

    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    Zarezerwuj wizytę
  • Evolution Service

    Parowcowa 12 A,  Włochy,  Warszawa

    ******   5.6  (313 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Kompleksowa mechanika samochodowa, elektromechanika, diagnostyka komputerowa, serwis klimatyzacji, wulkanizacja, bezgotówkowa likwiadacja szkód komunikacyjnych, naprawy blacharskie i lakiernicze.  Evolution Service został założony...

    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 123 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Serwis - Japońskich

    ul. Oliwska 2,  Targówek,  Warszawa

    ******   5.5  (270 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Warsztat przeniesiony z ul. Stasinek 2. Specjalizujemy się w naprawach samochodów marek japońskich oraz koreańskich. Mamy wieloletnie doświadczenie zdobyte w autoryzowanych serwisach. Zatrudniamy tylko pracowników specjalizujących się w...

    Geometria i zbieżność (ustawienie kół)
    od 99 do 199 zł
    Klimatyzacja - odgrzybianie
    od 79 zł
    Serwis klimatyzacji R1234YF
    od 349 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Dr Mechanik Auto Serwis

    ul. Płowiecka 65,  Wawer,  Warszawa

    ******   5.5  (102 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    W naszym warsztacie wykonujemy pełen zakres usług z zakresu mechaniki pojazdowej, wulkanizacji, serwisu i napraw klimatyzacji oraz obsługi bieżącej samochodu. W ramach sezonowej wymieny opon, oferujemy możliwość ich przechowania Specjalizujemy...

    Naprawa hamulców
    od 150 zł
    Naprawa zawieszenia pneumatycznego
    od 400 zł
    Naprawa zawieszenia zwykłego
    od 100 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Lemon Car Serwis - Volvo, SAAB

    Młodnicka 39a,  Praga-Południe,  Warszawa

    ******   5.5  (90 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Nie jesteśmy zwykłym serwisem. Lemon Car to centrum serwisowe zdolne wykonać najbardziej skomplikowane naprawy w Twoim Volvo i Saabie. Każdą usterke starannie weryfikujemy i naprawiamy w sposób zgodny z procedurą producenta. Serwis Volvo - SAAB...

    Wymiana oleju silnikowego i filtra
    od 299 zł
    Zarezerwuj wizytę

Marki samochodów naprawiane przez warsztat

Usługi wykonywane przez warsztat