Warsztat polecany przez innych kierowców.

CENTRALKLIM

Wadowice ul. Piłsudskiego 1, 34-100 Wadowice

****** 5.1 (36 opinii)

CENTRALKLIM

O warsztacie

Wadowice ul. Piłsudskiego 1, 34-100, Wadowice

Poniedziałek od 08:00 do 16:00
Wtorek od 08:00 do 16:00
Środa od 08:00 do 16:00
Czwartek od 08:00 do 16:00
Piątek od 08:00 do 16:00

Gotówka

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

CENTRALKLIM oferuje Państwu trafne diagnozy, terminowe naprawy, gwarancje na wykonywane usługi!

Diagnozujemy i naprawiamy systemy klimatyzacji postojowych, oraz ogrzewania postojowe w wszelkiego typu pojazdach czy też maszynach.

Oferujemy nowe i regenerowane kompletne zestawy do montażu ogrzewania postojowego w każdym pojeździe, w atrakcyjnych cenach!

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16

Centralklim- centrum klimatyzacji i ogrzewań postojowych

Więcej

Opinie (36)

Dodaj opinię
5.1 ******
Ocena wystawiona na podstawie 36 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    [wymoderowano] zwykly , oddana do regeneracji sprezarka wrocila cieknie dalej , nie zostala umyta , wypiaskowana , wyszkielkowana tak jak pisza na stronie , facet nie zrobil nic i skasowal 250 zl . Nie rozumie motywow takiego czlowieka , jesli nie chce sie mu robic niech nie robi bo jesli mowi ze zrobil i wzial kase to jest zwyklym [wymoderowano] , omijac z daleka .


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie! sprężarka nie była oddana do regeneracji lecz do uszczelnienia. Podany proces który jest opisany na stronie czyli czyszczenie ultradźwiękowe, szkiełkowanie, test na stanowisku jest procesem regeneracji który w przypadku Pana kompresora kosztuje 800zł a nie 250zł. Pana kompresor został uszczelniony, wypiaskowany, jednak po montażu okazało się że w dalszym ciągu jest rozszczelniony, co zostało zgłoszone od razu z dokumentacją zdjęciową na której widać czysty wypiaskowany kompresor na którym pokazał się barwnik UV, decyzja Pana była aby zwrócić koszt uszczelnienia co zostało bezzwłocznie zrobione. W przypadku decyzji o reklamacji, czynność zostałaby powtórzona bez kosztów. Podsumowując Pana komentarz mija się z prawdą.

    Jeep

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wysłałem sprężarkę klimatyzacji do regeneracji - sprężarka dotarła i została zregenerowana (otrzymałem taką informację telefonicznie) po czym minął tydzień bez jakiejkolwiek informacji - więc dzwonie do firmy, i okazuje się, że skoro jej nie dostałem to najwyraźniej sprężarka zaginęła (nie dostałem żądnej informacji od kuriera). Firma przestała ode mnie odbierać telefony... Jak dzwonie z innego numeru telefonu to odbierają ale gdy tylko przypominam temat zaginionej sprężarki to oczywiście nikt nie jest wtajemniczony i deklaruje zajęcie się sprawą po czym nie oddzwania i już nie odbiera telefonu. Jestem stratny około 500zł + samochód zablokowany na ponad miesiąc + zakup nowej sprężarki do samochodu. NIE POLECAM !!!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Sprężarka przyszła do firmy kurierem, w paczce załączony był opis z adresem do odesłania kompresora. Kompresor był zgłoszony do uszczelnienia, nie do regeneracji.
    Uszczelnienie zostało wykonane w odpowiednim czasie i została wysłana. Jednak przesyłka wróciła ze względu że adres do odesłania został podany nie prawidłowy. Klient faktycznie dzwonił, lecz nie było sytuacji że nie odbieraliśmy telefonu. Niestety w środku sezonu telefon się urywa i nie zawsze ktoś jest w stanie odebrać. Sprężarka jest obecnie spakowana i gotowa do wysyłki lecz nie mamy informacji od Klienta na jaki adres odesłać paczkę. Utrudnienia powstały na wskutek pomylenia adresu, jednak niedopatrzenie ze strony naszego serwisu polegało na braku kontaktu w sprawie spowodowane bardzo dużym natłokiem prac w sezonie. Jeśli Klient zgodzi się unieważnić komentarz, zobowiązujemy się odesłać kompresor uszczelniony bez jakichkolwiek kosztów na rzecz Klienta, po ówczesnym podaniu prawidłowego adresu wysyłki.

    Opel Omega BFL

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    nie polecam, trafiłem na .... przez którego straciłem dzień czasu, ponad 100 km dojazdu, zero tłumaczenia brak kontaktu, porażka. Marek Misztal


Podobne warsztaty