Łęgowa 11, Cielmice, 43-100, Tychy
Poniedziałek | od 08:00 do 17:00 |
Wtorek | od 08:00 do 17:00 |
Środa | od 08:00 do 17:00 |
Czwartek | od 08:00 do 17:00 |
Piątek | od 08:00 do 17:00 |
Sobota | od 08:00 do 13:00 |
Gotówka, Karta płatnicza
Jesteśmy na rynku od 1999 roku, posiadamy znakomity sprzęt i ogromne doświadczenie specjalizujemy się we wszystkich markach samochodów, posiadamy komputerowy interface do wszystkich marek. Zajmujemy się naprawami bierzącymi jak i okresowymi, mamy bardzo konkurencyjne ceny, grono zadowolonych klientów, dbamy o własną opinię i o samochody klientów lepiej niż o własne.
Posiadamy własną pomoc drogową.
Tychy ul. Łęgowa 11
Więcej
2022-01-04
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Tak się nie robi Panie Cena!!!
Jestem bardzo rozgryczony i wściekły na Stanisława Cenę i cały jego warsztat, chyba tak zwana woda sodowa uderzyła Cenie do głowy i chłop się pogubił i stracił zmysły.
Jestem A dokładnie byłem jego klientem od ponad 10 lat, regularnie korzystałem z jego usług i polecałem warsztat innym, między innymi z mojego polecenia przybyło minimum 5-7 stałych klientów, Od pewnego czasu doszły mnie słuchy i osobiście zauważyłem, derastyczne obniżenie jakości świadczonych usług, Do rzeczy... pominę już wcześniejsze i nie groźne zaniechania, których odpuścił się warsztat, ale kilka miesięcy temu Hundai i40 , zlecenie do "przeglądu wszystkie hamulce płyny oleje filtry sprawdzić paski klinowe! auto odebrane, jedziemy do domu mieszkamy za granicą Stanisław dobrze o tym wie, w połowie drogi kończą się klocki z tylu, chwilę później mamy wystrzal opony w przednim kole i na koniec tego jak już ogarnolem koło na poboczu to gotuje się silnik z powodu braku płynu- przetarty wąż od chłodnicy. Dodam że wąż przecierał się od klemy od dłuższego czasu i wyciek był bardzo minimalny, to świadczy o tym że na warsztacie u Ceny nikt nawet nie spojrzał na płyn, i tylnie hamulce gdzie miał być pełny serwis!!! Dalej...Na 22 grudnia miałem umówioną wizytę MB sprinter na sprawdzanie Turbiny i wymianę podpór wału napędowego, po przebyciu na miejsce Stanisław oznajmił mi ze podpór wału nie będą robić ponieważ auto jest za duże i nie ma go jak podnieść nawarsztacie ,gdzie przez telefon mówiłem jakie to jest auto, teraz już wiem,że ten chłop nie słucha co się do niego mówi! Naprawę wału musiałem załatwiać w innym warsztacie, co nie było łatwe i tanie ponieważ okres świąteczny A ja miałem ograniczony czas na załatwienie tego, co do Turbiny to diagnoza była zawór podciśnienia do wymiany, zrobione zapłacone odebrane. W drodze do domu okazało się że dolegliwości Turbiny nie ustały, a nawet się nasiliły. Zadzwoniłem do warsztatu i grzecznie przedstawiłem jaki jest powód mojego dzwonienia na to Stanisław właściciel -szef warsztatu Auto-Stan odpowiedział mi lekko podniesionym pretensjonalnym głosem " i po co Pan dzwoni to i tak nic nie zmieni zadzwoń Pan po niedzieli ja teraz nie mogę gadać" i odłożył słuchawkę był piątek godz około 13.00 dzwoniłem jeszcze później ale już nikt nie odbierał. Dzwoniłem do niego oby poradzić się czy mogę kontynuować podróż z niedziałającą turbiną. Niestety z braku podpowiedzi jechałem dalej w trybie awaryjnym z całą rodziną na pokładzie. Dwie dorosłe i dwójka małych dzieci! Po przejechaniu około 250km nastąpiło rozbieganie silnika przez uszkodzone turbo co doprowadziło do BARDZO niebezpiecznej sytuacji na drodze i finalnie zatarcie silnika!!! Spaliśmy tej nocy wszyscy w aucie w temp około 0'c_-4'c na Łotwie. (Droda do Finlandii) Cała podróż do domu trwała 3 dni + holowanie auta przez co ponioslem dodatkowe ogromne koszty.Nic w tej historii nie jest zmyślone ani naciągnięte! Cała sprawę konsultuje z radcą prawnym! CDN!
MB sprinter
2017-11-21
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Nie polecam tego warsztatu, właściciel obrażony na cały świat, ma problemy z odpowiedzią na pytania, na nic nie ma czasu.
Samochód odstawiony do naprawy - nieregularna praca silnika + podwyższone obroty, miała zostać zrobiona diagnostyka silnika żeby dowiedzieć się co jest nie tak, a także sprawdzony hydrauliczny napinacz łańcucha rozrządu - w jakim jest stanie.
Bez mojej wiedzy i zgody wymieniono rurkę odmy o niby nieszczelną rurkę miarki oleju.
Rurka miarki oleju przed naprawą była całkowicie sprawna - po prostu ją połamali i założyli na mój koszt nową, która później odpadła.
Podczas odbioru samochodu powiedziano mi, że auto chodzi dobrze, a na moje zapytanie czy jest lepiej niż przed naprawą usłyszałem że tak samo i tyle.
Zapłaciłem za rurkę odmy 67 zł + wymiana 80 zł + 8 zł za rurkę miarki olej.
Na popularnym portalu aukcyjnym taka rurka kosztuje 19,90 zł.
Ten warsztat może sobie wymieniać klocki ale nic ponadto.
Nie polecam tego warsztatu, który niby specjalizuje się w markach audi volkswagen.
Porażka.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Witam,
Chciałbym nieco sprostować to co Pan napisał gdyż ewidentnie mija się Pan z prawdą z nieznanego mi powodu. Przyjechał pan do naszego warsztatu w celu adaptacji przepustnicy, w trakcie rozmowy zostało ustalone iż sam ją pan sobie czyścił bo samochód nierówno pracuje i "trzęsie się na wolnych obrotach" a w trakcie jazdy wszystko jest w porządku. Zgodnie z Pana życzeniem wykonaliśmy adaptację przepustnicy która jak można było przewidzieć nie przyniosła kompletnie żadnego efektu. Powiedziałem Panu że konieczne będzie umówienie się na termin w celu odstawienia samochodu do naprawy gdyż jest jakiś problem ze szczelnością układu odpowietrzenia silnika (popularna odma). W umówionym terminie odstawił Pan samochód do naprawy i po rozebraniu przewodów okazało się że faktycznie jeden z nich jest uszkodzony. Został on wymieniony na nowy. W trakcie oględzin ustalono również że pęknięta jest rurka miarki oleju (popularnego bagnetu) która również ma znaczący wpływ na szczelność układu odpowietrzenia silnika - również została wymieniona na nową. Po złożeniu wszystkiego i ponownej adaptacji silnik pracował równo, bez wibracji i drgań. Jedyny objaw jaki pozostał to delikatnie podwyższone obroty silnika (około 900-950RPM) spowodowane jak się okazało w trakcie diagnostyki komputerowej wypracowaną przepustnicą (konkretnie chodzi o czujnik położenia przepustnicy). Został Pan o tym poinformowany a na pytanie czy samochód pracuje już dobrze (nie występują drgania, wibracje, nierówna praca) usłyszał pan że TAK DOBRZE ale nie idealnie, samochód nie wykazywał żadnych błędów.
Zarzuca nam Pan że zamontowaliśmy zbyt drogą część do Pańskiego samochodu z tym że jak Pan bardzo dobrze wie musimy udzielić na nasze części 2 lata gwarancji zgodnie z polskim prawem dlatego nie montujemy części wykonanych w najtańszy możliwy sposób . Wszystko było uzgadniane w trakcie rozmowy telefonicznej. Proszę wziąć pod uwagę że na popularnym portalu aukcyjnym można również zakupić spodnie jeansowe za 20zł a jednak mało kto to robi.
Chciałbym zwrócić również uwagę na to że nigdzie nie umieszczamy informacji jako by nasz warsztat był wyspecjalizowany w jakiejś konkretniej marce samochodów, ktoś niestety wprowadził Pana w błąd. Liczę na to że udało mi się sprostować to co faktycznie miało miejsce. Pozdrawiam Stanisław Cena
vw passat
2016-11-29
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Potwierdzam, że klient jest tam chyba nie mile widziany.
W moim samochodzie był wyciek oleju ,tłumaczyłem co zostało zrobione wcześniej i gdzie może być problem . Oczywiście nie zostało to wzięte pod uwagę ponieważ po raz kolejny została wymieniona uszczelka pokrywy zaworów,po czym zostałem poinformowany ze muszę umyć silnik bo jest cały z oleju.Więc nie mam pojęcia jak można stwierdzić gdzie jest wyciek nie myjąc silnika?.Na drugi dzień zadzwoniłem poinformować ze wyciek jest nadal,to odpowiedz była taka ,że to stary olej ścieka z silnika. A wystarczyło powiedzieć ze się nie ma ochoty z tym się bawić,wybrał bym się do innego mechanika.
Druga sprawa.Została wymieniona końcówka drążka kierowniczego .Po odebraniu,auto zaczęło mi pływać po drodze,ściągać w lewo przy przyspieszaniu itd. Nie ufając już temu mechanikowi po wcześniejszym potraktowaniu udałem się do innego. Tam stwierdzono że końcówka owszem została wymieniona ale źle dobrana,do tego dobita jakąś dziwną nakrętką?(byle było).
Poprosiłem też o ogólny przegląd samochodu co też nie zostało wykonane.
Podsumowanie takie: wyciek jaki był taki jest a nawet większy. Prowadzenie pojazdu po wizycie w tym warsztacie gorsze niż było.
Nie polecam!
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Witam Panie Rafale
Jest mi bardzo przykro że nie zadowoliła Pana wizyta w naszym warsztacie jednak chciałbym sprostować Pana opinię
Odwiedził Pan nasz warsztat samochodowy dnia 17 listopada zgłaszając usterki:
-wyciek oleju z silnika
-stuki w zawieszeniu
-prośba o sprawdzenie stanu technicznego samochodu
-Wyciek oleju występował w jego tylnej części od pokrywy zaworów w dół. Dla tego wymieniliśmy uszczelkę pokrywy zaworów. Następnie wbrew temu co Pan uważa umyliśmy silnik - jest to konieczne w celu sprawdzenia szczelności, gdy silnik był suchy stwierdziliśmy że wyciek został zatrzymany. Na następny dzień gdy pan dzwonił że wyciek występuje nadal uznaliśmy że jest to resztka oleju zatrzymana w osłonach za co bardzo przepraszamy lecz proszę nas zrozumieć gdyż ciężko diagnozuje się wyciek w trakcie rozmowy telefonicznej. Gdy samochód był odbierany po naprawie co prawda nie przez Pana lecz przez osobę przez pana upoważnioną (osoba z rodziny) osoba ta została poinformowana że ze względu na utrudniony dostęp (w tylnej części silnika znajdują się takie elementy jak kolektor ssący, kolektor wydechowy, turbosprężarka, hamulec górski oraz zawór EGR) nie jesteśmy w stanie w 100% zagwarantować szczelności dlatego gdyby cokolwiek się działo proszę do nas podjechać w ciągu dnia a my niezwłocznie sprawdzimy co się dzieje. Jak widać osoba odbierająca samochód zapomniała o tym Pana poinformować.
-Jeżeli chodzi o stuki w zawieszeniu. Po zdiagnozowaniu wybitej końcówki kierowniczej, wymieniliśmy ją na nową o numerze 5034776 została dobrana zgodnie z katalogiem do Pana samochodu tj. Audi a2 1.4 tdi i pasuje tylko i wyłącznie do audi a2. A zrzut że "została dobita jakąś dziwną nakrętką"? Naprawdę nie wiem jak się do tego odnieść. My po prostu zdemontowaliśmy zużytą końcówkę, porównaliśmy z nową (zawsze to robimy) i zamontowaliśmy nową. Tutaj niema miejsca na błąd. Samochód źle się prowadził tylko dlatego że konieczne było ustawienie geometrii. Osoba odbierająca samochód została poinformowana o tym że OBOWIĄZKOWO trzeba ustawić geometrię bo samochód będzie się źle prowadził.
-Zarzuca nam pan również że nie wykonaliśmy sprawdzenia stanu technicznego samochodu. Jednak to w trakcie tej kontroli stwierdziliśmy że nie hamowały hamulce na tylnej osi (brak hamulca nożnego na tylnej osi i hamulca ręcznego). Po rozmowie telefonicznej rozmowie z Panem wymieniliśmy takie elementy jak szczęki hamulcowe, cylinderki hamulcowe i linki hamulca ręcznego. Inne podzespoły nie budziły zastrzeżeń.
Wygląda na to że największym i zarazem jedynym problemem było nie dogadanie się Pana z osobą odbierającą samochód. Dlatego właśnie nalegamy aby samochód odbierała osoba zainteresowana. Na przyszłość proszę, gdy występuje jakiś problem po naprawie lub czegoś Pan nie wie proszę do nas wrócić i pytać. Gdyby pan wrócił do nas następnego dnia po naprawie uniknął by Pan niepotrzebnych nerwów i kosztów. Ufam że chociaż częściowo udało mi się sprostować tą sytuację. Pozdrawiam i zapraszam ponownie Stanisław Cena.
Audi A2
2014-06-05
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
klient jest tu chyba zlem koniecznym, zero zainteresowania problemem. ale mechanik "super" wystarczy sie 5 min spoznic a on zdazy juz innym autem wjechac na podnosnik i wymienic lozysko.... tragedia, zupelny brak fachowosci
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Witam, przykro nam iż wynikła taka sytuacja jednakże nie doszło by do niej gdyby Pan przyjechał punktualnie lub chodziaż uprzedził o swoim ewentualnym spóźnieniu (choćby telefonicznie). Chcę tylko sprostować że Pańskie spóźnienie nie wynosiło 5 minut tylko ponad 30. W naszym warsztacie sprawą bardzo ważną jest dotrzymywanie terminów wyznaczonych dla klientów i każde 30 minut przestoju to 30 minut opóźnienia kolejki (wszyscy inni klienci w tym dniu by na tym ucierpieli). Został Pan poinformowany że może zostawić samochód i będzie on gotowy około godziny 17, w razie potrzeby mechanik zostałby na nadgodziny. Wyraźnie to Panu nie odpowiadało.
Na przyszłość prosimy o rzetelne ocenianie naszej pracy i fachowości a nie opisywanie nieprawdziwej sytuacji. Pozdrawiam i zapraszam Stanisław Cena.
2013-11-22
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Tragedia, **treść usunięta przez moderatora** podejście do klienta a cena wygórowana, brak możliwości montażu części przywiezionych przez siebie.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Witam Panie Andrzeju.
Jest nam bardzo przykro że nie zadowoliła Pana wizyta w naszym warsztacie, jesteśmy jednak przekonani iż zaszło pewne nieporozumienie gdyż w naszej firmie niema absolutnie żadnego problemu z montażem części zakupionych przez klienta poza warsztatem - jest to dla nas bez różnicy. Mogą to potwierdzić dziesiątki zadowolonych klientów którzy przywożą swoje części do montażu. Jeśli chodzi o cenę części kupionych w naszej firmie to jest ona ustalana razem z klientem w zależności od wybranej marki (a co za tym idzie ceny) danych części.
Pozdrawiamy zespół Auto-Stan
Vectra C
Naszym klientom zapewniamy profesjonalny, dobrze wyszkolony i zgrany zespół specjalistów. Od początku naszej działalności stawiamy na wysoką jakość obsługi klienta, dbamy o najlepsze wyposażenie serwisu oraz o regularne szkolenie naszych...
Auto Serwis przy ul. Skowronków 6 w Tychach to miejsce, w którym wszyscy kierowcy znajdą kompleksową obsługę swoich pojazdów. Nasze doświadczenie w serwisowaniu pojazdów ma wieloletnią tradycję i swoim zasięgiem obejmuje nie tylko...
Nasza firma w branży motoryzacyjnej działa od 2004r. Początkowo była to ręczna myjnia samochodowa, potem poszerzyliśmy zakres usług o wymianę opon i serwis układów klimatyzacji. 2009 rok był przełomowy dla naszej firmy gdyż właśnie wtedy...
Smart Car Tychy to profesjonalny serwis samochodów osobowych oraz busów. Prowadzimy sprzedaż części samochodowych. Wieloletnie doświadczenie i kadra ciągle podnosząca swoje umiejętności i pracująca z pasją sprawiają że możesz nam zaufać a...
Perfect Service Karolina Kiliszewska
Serdeczna 6, Tereny Przemysłowe , Tychy
Serdecznie zapraszam Państwa do nowo otwartego serwisu samochodowego, znajdujacego się w Tychach na Ul.Serdeczna 6. Zajmujemy się kompleksową naprawą samochodów osobowych oraz dostawczych. Oferujemy konkurencyjne ceny napraw oraz zajmujemy...
Q SERVICE LT SKRZYPCZYK Serwis Samochodowy
Obywatelska 10, Wilkowyje, Tychy
Firma LT Skrzypczyk istnieje na rynku od ponad 25 lat. Dzięki temu zdobyliśmy szeroką wiedzę oraz doświadczenie potrzebne do spełnienia Państwa oczekiwań oraz zapewniające najwyższą jakość wykonywanych usług. Posiadamy pięć stanowisk naprawczych,...
Paprocańska 181, Paprocany, Tychy
W naszym warsztacie wymienią Państwo opony na feldze aluminiowej oraz stalowej. Komputerowo koła zostaną wyważone i oczywiście profesjonalnie zamontowane. Godziny otwarcia 8:00-20:00 od poniedziałku do...
To Twój warsztat?
Przejmij nad nim kontrolę.
Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację
Liczba wyświetleń: 37441
Auto-Stan Tychy
Łęgowa 11, Cielmice, 43-100, Tychy
Ten warsztat nie ma jeszcze włączonego kalendarza wizyt on-line.
Przemysłowa 41 |
Kościuszki 18 |
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług