Sokola 40, Wrzosy, 87-100, Toruń
Poniedziałek | od 08:00 do 16:00 |
Wtorek | od 08:00 do 16:00 |
Środa | od 08:00 do 16:00 |
Czwartek | od 08:00 do 16:00 |
Piątek | od 08:00 do 16:00 |
Sobota | od 08:00 do 14:00 |
Gotówka
MOTO-TEAM Toruń, kompleks motoryzacyjny: naprawa pojazdów, wulkanizacja, diagnostyka geometrii kół i osi, instalacje gazowe, klimatyzacja, odgrzybianie, naprawy główne i bieżące, sprzedaż i naprawa motocykli i skuterów!
Więcej
2019-05-12
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Po zdiagnozowaniu problemu dostałem informacje ze koszt bedzie około tysiąca złotych +zdiagnozowanie problemu (200zl) wtedy właścicielowi powiedziałem ze musimy się wstrzymać abym mógł z żona przemyśleć czy jesteśmy w stanie rozpocząć naprawę. Kiedy w dniu kiedy miałem się odezwać nie zrobiłem tego z przyczyn losowych właściciel warsztatu SAM zdecydował ze zaczyna robić moje auto BEZ MOJEJ ZGODY( powiediAl ze wstrzymanie to nie rezygnacja) kiedy zadzwoniłem po jednym dniu zwłoki abt powiedzieć ze nie dam rady zacząć naprawy otrzymałem informacje ze naprawa już nie będzie kosztować 1000 a będzie 3500 zł kpina. Rozłożył auto bez zgody w INNYM WARSZTACIE gdzie bez mojej zgody po raz kolejny zawiózł do roboty zepsuli TE CZĘŚCI KTÓRE WYJEli i jeszcze groził ze będę płacić za doby parkingowe bo długo auto stoi (była majówka) nie zostawie tego tak łatwo. Nie polecam i naprawdę jeśli chcecie aby mechanik zamiast próbować naprawy od razu kupował nowe części to nie mechanik tylko wymieniacz części. A wiem ze da się to naprawić i inny mechanik już się za to zabrał.
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Dzień dobry.
Przykro nam z powodu, że jest Pan niezadowolony z poprawnie wykonywanej usługi i w dodatku przedstawia Pan niepełne i przekłamane informacje w powyższej opinii.
Otóż auto stało u nas prawie 2 tygodnie w celu dogłębnej analizy problemu. Od początku stawialiśmy na uszkodzoną turbinę, lecz potrzebowaliśmy szeregu diagnoz, aby ustalić przyczynę. Gdy wykluczono wszystkie inne możliwości, został Pan poinformowany, że po majówce (akurat w środku naprawy wyskoczyło 5 dni wolnych od pracy w związku z majówką) auto zostanie oddane specjalistom od regeneracji turbin w celu konkretnego zdiagnozowania 'wnętrza turbiny' i na ten moment mamy kwotę 200zł za wykonane diagnozy. Zapytał Pan o wymianę oleju i ustaliliśmy, że z tym musimy się wstrzymać, bo nie ma sensu najpierw wymieniać olej, a potem naprawiać turbinę, bo i tak należałoby wymienić olej po raz kolejny (otwarty układ olejowy, gdzie może nalecieć syfu). Otrzymał Pan numer prywatny do właściciela, jak każdy inny klient wykonujący naprawę w kwotach rzędu tysięcy złotych, aby w każdej chwili można było się skontaktować i ustalić ewentualne zmiany. Chęć kontaktu także Pan potwierdził. Rozmawialismy 30 kwietnia. 7 maja otrzymaliśmy termin z drugiego warsztatu ('turbiarzy'), że można już podstawić auto. 8 maja skontaktowaliśmy się z Panem, aby poinformować, że sytuacja jest dużo gorsza niż zakładaliśmy i może wynieść dokładnie 3200 łącznie (z wymianą turbiny na oryginalną z ASO ze względu na problem z dostępnością części, gwarancja 2 lata, wymianą oleju, filtrów. Cena zawierała także wstępne 200zł za diagnozę). Najpierw poinformował Pan, że nie ma Pan tyle pieniędzy, więc zaproponowaliśmy raty. Nie skorzystał Pan, więc za rozebranie i zdiagnozowanie turbiny należało dopłacić 150zł. I tutaj zaczął się problem, gdyż nagle przypomniał sobie Pan, że chciał się wstrzymać z całą naprawą, a nie z wymianą oleju. Nie mówił Pan nic o rezygnacji, lecz o wstrzymaniu naprawy co musiało siłą rzeczy się zdarzyć poprzez 'urlop majówkowy'. Miał Pan dokładnie 7 dni oraz numer prywatny do właściciela, aby poinformować, że przy aucie wartym 30tys. złotych naprawa rzędu 10% wartości auta przekracza Pana możliwości. Przez całe 3 tygodnie wszystko sprowadzało się do odstawienia auta na regenerację turbiny. Na pytanie czemu Pan nie napisał chociaż SMS w czasie majówki odpowiedział Pan, że 'miał kogoś w szpitalu' co jest zrozumiałe, ale w ciągu 7 dni takich SMSów można było napisać conajmniej tysiące. Finalnie zażądał Pan sprowadzenia auta spowrotem do warsztatu. Koszt takiej usługi to kolejne 150zł, co odradzalismy, bo i tak auto było rozebrane, nie było możliwości poskładania tego spowrotem, więc musiało zostać odebrane lawetą. Po co 2 razy płacić za tą samą usługę, skoro 350zł było wg Pana kwotą zbyt wysoką? Zaczął się Pan kłócić, nasz warsztat był winny innemu warsztatowi zapłatę za wykonaną usługę oraz przedłużający się postój pojazdu. Nie chciał Pan odebrać pojazdu- straszył Pan sądami i nagraniami, których nigdy Pan nie przedstawił (lub nie chciał przedstawiać tylko nastraszyć, jak również 'żoną prawnikiem'). Poinformowaliśmy, że w takim razie odbiór pojazdu z drugiego warsztatu to koszt 150zł, a za każdy dzień zwłoki, liczony od 7 dnia po sprowadzeniu pojazdu na miejsce, będzie naliczana dobowa opłata parkinowa co nie jest żadną nowością, gdy 'klient przetrzymuje pojazd u mechanika'. Cała sytuacja byłaby zrozumiała, gdyby dotyczyła auta 20-letniego, ale Pan się spodziewał, że 8-letni Ford, wypełniony czujnikami i systemami wspomagający dopalanie paliwa, wyposażony w turbinę pozwalającą osiągnąć moc 140KM, kosztami naprawy będzie zbliżony do starego 1,9TDI (bo w tych autach turbina może kosztować lekko ponad 1000zł).
PS.
1. Na ewentualne zgłoszenie rezygnacji miał Pan 7 dni oraz kontakt prywatny do właściciela.
2. Żadne części nie zostały uszkodzone, co może potwierdzić drugi warsztat, odpowiedzialny za demontaż turbiny.
3. Diagnoza trwała 2 tygodnie i stanowiła tylko potwierdzenie tego, że turbina jest do regeneracji (aby nie popełnić błędu i nie narażać Pana na niepotrzebne koszty).
4. Wszystkie czynności odbywają się za zgodą właściciela pojazdu, wszystko jest omawiane i tłumaczone, a w przypadku kosztownych napraw klient otrzymuje numer prywatny właściciela, aby w każdej chwili mógł napisać choćby krótkiego smsa i otrzymał jak najszybszą wiadomość/reakcję.
5. Cała procedura została wykonana zgodnie ze sztuką, poprawnie i nie mogę zrozumieć do teraz tej sytuacji, w której posiadając auto za duże pieniądze, kłócił się Pan o 150zł za pracę, którą Pan osobiście zlecił. W tym celu (znając czas naprawy) wynajął Pan auto zastępcze i wykonał szereg innych kosztownych działań we własnym zakresie.
Moim zdaniem, szukał Pan kogoś kto zdiagnozuje Panu problem, a 'szwagier podejmie się naprawy' i zaskoczyła Pana informacja, że w celu dogłębnej diagnozy turbinę należy zdemontować z pojazdu oraz rozebrać i zbadać organoleptycznie. Ze swojej strony życzę Panu, aby naprawa u konkurencji, gdzie niby 'da się to naprawić taniej', była równie skuteczna jak zaproponowane przez nas rozwiązanie, którego poprawność działania gwarantowaliśmy na długie lata, a formalno-prawnie gwarancja miała być udzielona na pełne 2 lata (nie jak to czasami bywa, przy niektórych usługach- 0,5 roku).
Proszę o poprawienie swojej opinii i uzupełnienie o PRAWDZIWE informacje. Informuję także, że sprawa jest w toku, a głoszenie nieprawdy jest także egzekwowane konkretnymi przepisami. Posiadamy także zapis prowadzonej między nami konwersacji, gdyby chciał Pan w nią zajrzeć i odświeżyć sobie pamięć.
Pozdrawiam
Właściciel MOTO-TEAM, w imieniu zespołu firmy oraz podwykonawców.
Ford
2016-05-24
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Ciężko w Toruniu znaleźć dobrego mechanika do skuterów. Przetestowałem też Mototeam - wypadł koszmarnie. Pacjent nie był wydaje się wymagający - klasyczna 125ka na gaźniku.
Do zrobienia przegląd wymiana płynów filtrów, szczelności dolotu, napęd, czyszczenie i regulacja gaźnika, wymiana tłumika - przywiozłem akcesoryjny. Szczerze to mogłem zrobić to sam, ale mam swoją pracę - brak czasu.
Efekty - skuter stał trzy tygodnie, pan pozdzierał wszelkie uszczelnienia z dolotu, króćców, filtra powietrza, stwierdził, że jest szczelność, podobno wyczyścił i wyregulował gaźnik, przejrzał napęd, gdzie podobno też wszystko ok, próbował zmienić tłumik, wymienił płyn hamulcowy.
Po odbiorze skuter dławił się, gasł na światłach, tłumik stary bo nowy "nie pasuje" (specjalna wersja do Majesty), czasza oblana płynem hamulcowym - spłynął lakier. Musiałem sam poprawić gaźnik - był wyregulowany w ten sposób, że zalewał się zbyt dużą ilością paliwa w mieszance. Okazało się, że w ten sposób pan mechanik chciał zrekompensować lewe powietrze, którego ponoć nie było - dziura aż świstało w gumowym dolocie. Dodatkowo w czasie pobytu w warsztacie "zepsuło" się ssanie automatyczne, przez co pewnie też pan mechanik nie mógł wyregulować mieszanki. Tłumik założyli mi w 30 minut panowie w zakładzie tłumiki Prus, dziwili się co tu mogło być problemem.
Za "usługę" w Mototeam zapłaciłem 250 zł - potraktowałem to jako płatną lekcję, i tak musiałem wszystko poprawić sam. Dla pocieszenia dodam, że sprawdziłem też inne "wiodące" warsztaty motocyklowe w Toruniu i wiele lepsze niestety nie są...
To było rok temu, teraz mam skuter na wtrysku, chciałbym gdzieś podjechać coś poprawić, zdiagnozować, zasięgnąć opinii, ale nie ma gdzie, po prostu strach.
Yamaha Majesty
Reno Car Serwis Pogwarancyjny Renault Stopa Ireneusz
Polna 134/136, Mokre, Toruń
Terminy aktualizowane automatycznie
Zajmujemy się profesjonalną diagnostyką i naprawą samochodów osobowych i dostawczych wszystkich marek. Jesteśmy autoryzowanym serwisem MOTRIO zapewniając wysoki poziom usług wsparty licznymi procesami kontroli jakości, które są gwarancją usług na...
Auto Serwis Maciejewski mechanika, elektromechanika
UL.KOCIEWSKA 22A, Toruń
Terminy aktualizowane automatycznie
Mamy 150 opinii na portalu!!! Zapraszamy! Świadczę usługę mobilnej mechaniki, która jest skierowana do wszystkich, którym brakuje czasu na dojazd do serwisu lub zależy na naprawie auta np. w godzinach pracy. W ramach tej usługi możliwy...
Oferujemy pełną mechanikę pojazdową. Specjalizujemy się w wymianach rozrządów (pasek i łańcuch). Szczególnie zapraszamy na szybkie naprawy bieżące. Posiadamy całodobową pomoc drogową oraz mechanika mobilnego 24h.
Bosch Service HEMAR świadczy usługi naprawy samochodów osobowych i dostawczych dla klientów indywidualnych, firm oraz operatorów flotowych. Sześcio-stanowiskowy kompleks warsztatowy wyposażony jest we wszystkie urządzenia potrzebne do...
Warsztat istnieje od 1997 roku. Przez ten czas pomogliśmy wielu kierowcom, którzy z powodu wysokiej jakości usług chętnie do nas wracają. Mamy duże doświadczenie w naprawach mechanicznych, bieżących czy serwisie klimatyzacji. Dysponujemy 3...
PRESTIGE AUTO Klimatyzacja, auto serwis
Żółkiewskiego 28/32, Jakubskie Przedmieście, Toruń
Terminy aktualizowane automatycznie
Znajdujemy się naprzeciwko Atrium Copernicus. Zajmiemy się Autem w trakcie zakupów ! - Klimatyzacja (R134A i również nowy czynnik R1234YF) - serwis sezonowy, diagnostyka, naprawy, dezynfekcja. - Auto Serwis: Wymiana opon,...
ARPOL to lokalna firma tworzona od początku lat 90-tych. Specjalizujemy się w naprawach aut z grupy VW (Audi, VW, Skoda, Seat), a także Mitsubishi. Posiadamy: Ponad 25 letnie doświadczenie w obsłudze i naprawach pojazdów...
ul. Szosa Chełmińska 92, Chełmińskie Przedmieście, Toruń
Uwaga: wjazd do serwisu od ul. Szosa Chełmińska 92 MotoMania to serwis samochodowy, który powstał z pasji do motoryzacji i niezliczonych godzin doświadczenia przy różnych projektach, od najprostszych, do najbardziej skomplikowanych. Wiemy, że...
ul. Chrobrego 145/147, Mokre, Toruń
Zapraszamy do naszych warsztatów w 2 lokalizacjach w Toruniu. Świadczymy profesjonalne usługi. Mimo dużego doświadczenia i wysokich kwalifikacji, nieustannie uczestniczymy w licznych szkoleniach, żeby podnosić swoją wiedzę. Zależy nam na...
Auto-serwis, Holowanie- pomoc drogowa 24h
Grudziądzka 124-126, Mokre, Toruń
Serdecznie zapraszamy do naszego serwisu samochodowego świadczymy usługi przy użyciu nowoczesnych urzadzen w pełnej gamie napraw mechanicznych oraz blacharsko-lakierniczych z likwidacja szkod komunikacyjnych włącznie. Oddajac samochód do naszego...
MOTO-TEAM Toruń
Sokola 40, Wrzosy, 87-100, Toruń
Ten warsztat nie ma jeszcze włączonego kalendarza wizyt on-line.
Generała Karola Kniaziewicza 34 |
Żółkiewskiego 28/32 |
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług