Towarowa 8, 42-600, Tarnowskie Góry
Poniedziałek | od 07:00 do 21:00 |
Wtorek | od 07:00 do 21:00 |
Środa | od 07:00 do 21:00 |
Czwartek | od 07:00 do 21:00 |
Piątek | od 07:00 do 21:00 |
Sobota | od 07:00 do 16:00 |
Gotówka
SERWIS SAMOCHODOWY AUTORYZACJA BOSCH SERVICE,
STACJA KONTROLI POJAZDÓW DO 3.5 T
PRACOWNIA DIESLA
PRACOWNIA TURBOSPRĘŻAREK
Więcej
2018-04-16
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
[wymoderowano]. Pierwsze co to się dają do najdroższych rzeczy i wymieniają A później okazuje się że była błahostka za parę złoty. Odradzam wizyty jak tylko mogę i opowiadam to wszystkim moim znajomym i oni też omijają ten syf z daleka.!!!!!
BMW
2017-11-07
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Nie polecam, własciciel wredny i nie wywiązał się z umowy. Zmarnowałem dzień wolny i pieniądze na benzynę. Wyparł się umówionej wizyty, ponadto wulgarny. Przerosło ich Bmw z 2005r. Radzę uważać.
Bmw 530d
2015-11-08
czas naprawy
ceny usług
jakość usług
Negatywny
Koszmar, nie polecam. 17.09 - 15.10 moje auto w serwisie i nic.
Auto odmówiło odpalenia, zostało awaryjnie uruchomione na plaku i pojechało do serwisu Omnibus.
Po tygodniu analiz i sprawdzania otrzymałem informację - iż konieczny jest demontaż pompy wtrysków (250-350zł) a potem regeneracja pompy. Z regeneracją samej pompy (bez sterownika) koszt łączny to 1900zł. Po regeneracji i testach dostaje informację -pompa już jest ok, ale trzeba zregenerować jej sterownik a serwis posiadający certyfikację Boscha nie zajmuje się takimi regeneracjami. Zaproponowano mi iż cała regeneracja pompy zostanie cofnięta, nie policzą mi żadnej dodatkowej opłat za obecne prace. UWAGA: Autoryzowany serwis Bosch i jego właściciel radzi mi kupić na Allegro usługę regeneracji pompy. Koszt na allegro to 1200zł, oraz zapewnienie, iż 3-4h montażu, 150-200zł max (3 razy pytałem i potwierdzałem przez telefon ten koszt z właścicielem) i auto wyjeżdża z warsztatu. Tydzień czekania + 2 tygodnie wcześniejsze walki i jest pompa, Montaż 2-3 dni i w środę, po 4 tyg. otrzymuje telefon z warsztatu: czy auto ma jakąś blokadę antykradzieżową (po 4 tyg? przecież na poprzedniej pompie zregenerowanej podobno odpaliło na 3-4sekundy nim sterownik wyłączył pompe). Po mojej odpowiedzi - iż nic mi o tym nie wiadomo - ok to będziemy sprawdzać dalej. 6h później nadal nic, otrzymuje informacje iż komputer po przyjęciu klucza immobiliser zgłasza błąd - brak zgody na uruchomienie silnika. OK, auta nie da się uruchomić, przyjechało ale nie umie samo wyjechać, wezmę je do innego warsztatu. Kontaktuje się z firmą, oznajmiając iż przez 4 tygodnie praktycznie nic się nie ruszyliśmy, wydałem 1200zł na regenerację pompy a auto jest w stanie gorszym niż przyjechało. W związku z tym domagam się od warsztatu - skoro nie umieją sobie poradzić - opłaty za lawetę (100zł) do innego warsztatu, który zajmuje się tylko BMW. Warsztat odmawia. Zamawiam lawetę, przyjeżdża na miejsce i czeka 30 min nim ktoś mógł wreszcie z kierowcą porozmawiać i oznajmić - auta nie wydadzą, nim nie zapłacę 250zł za usługę montażu pompy. Laweta wraca bez samochodu a ja rozmawiam z właścicielem. Oznajmiam mu, iż o opłacie nikt mnie nie poinformował a auto jest po 4 tygodniach w warsztacie w gorszym stanie niż było wcześniej - wiec nie chcę płacić za felerny montaż pompy, z którego to tego powodu auto może nie odpalać, na pytanie o wysokość opłaty właściciel twierdzi ze podawał mi takie koszty i taka czynność została zrealizowana - demontaż + montaż pompy wiec muszę zapłacić inaczej nie wyda mi auta. Właściciel przekonuje mnie ze w tej sytuacji to ja jestem [wymoderowamno] i traktuje ich warsztat jak Caritas, ze oddaje samochód, naprawiają go i jeszcze to Oni mają za lawetę zapłacić.
Warsztat w Chorzowie uruchomił samochód w 4 dni -źle zamontowana pompa wtryskowa (na sylikonie i z użyciem narzędzi pneumatycznych, które spowodowały przestawienie pompy przy montażu i to to zablokowało odpalenie silnika).
Odpowiedź warsztatu na komentarz:
Witam
W zasadzie nie komentujemy wpisów klienta ale w tym przypadku, jesteśmy zmuszeni
zająć stanowisko.
Jest nam ogromnie przykro, że rozczarowaliśmy klienta, że w tak negatywnym świetle
przedstawił nasze działania jakie podejmowaliśmy podczas prac przy samochodzie.
Sprostowania wymaga fakt podany przez klienta, że nie było efektów naszej pracy.
Po pierwsze po sprawdzeniu wtryskiwaczy stwierdziliśmy, że problem jest po stronie ciśnienia
z pompy. Klient zostaje poinformowany i zapada decyzja, że mamy przetestować pompę a
to wiąże się przecież z kosztami takimi jak : wcześniej diagnostyka wtryskiwaczy ,
dem/mont. pompy, następnie testy pompy na stole probierczym, przywrócenie sprawności
mechanicznej pompy co w konsekwencji powoduje powstanie kosztów a są jeszcze koszty
ewentualnej naprawy sterowania pompy więc powiadomiono klienta o przewidywanych
kosztach.
Jest to już spora suma, a że mieliśmy informację ze strony klienta że koszty są
nieakceptowalne to zaproponowaliśmy klientowi, że my ze swej strony zrezygnujemy z
obciążania go kosztami jakie do tej pory powstały z uwagi na rezygnację z dalszej naprawy
pompy i jedynym rozwiązaniem jest to by klient sam kupił pompę po regeneracji w niższej
cenie a my ją zamontujemy i tyle.
Było to bardzo duże ustępstwo z naszej strony, ale z uwagi na dobro klienta tak
postanowiliśmy. Efekt klient dokonuje zakupu pompy, my odsyłamy starą pompę do dostawcy
następnie przychodzi pompa po regeneracji tzn. ta zakupiona przez klienta, Samochód
przygotowany do zamontowania pompy, założona blokada, pompa jest ustawiona przez zakład
naprawczy i zblokowana. Montujemy pompę zgodnie z procedurami, nie mamy podstaw
przypuszczać, że ustawienie pompy w zakładzie naprawczym jest błędne, nie mamy
podstaw by zakładać, że założona blokada nie zabezpieczyła nam ustawień silnika a
ponadto nie stosujemy narzędzi pneumatycznych przy takich pracach więc przyjmujemy
że wszystko jest w najlepszym porządku i przystępujemy do testów.
A każdy etap prac konsultowany jest z klientem - przekazujemy odczyty z testera i
konfrontujemy z wiedzą właściciela pojazdu o ewentualnych blokadach itp. w międzyczasie
zapada decyzja klienta o braku zgody na dalsze prace i zabraniu samochodu.
Więc nie mogliśmy sprawdzić do końca ustawień pompy i silnika co skutkowało to tym
że wykonał to inny warsztat. A koszty jakie poniósł klient w naszym serwisie to 200,00 zł jest
to koszt dem/mont. pompy do testów i po testach, pozostałe koszty związane z naszą pracą przy pompie zostały pominięte. Koszt dem/mont. pompy zakupionej przez klienta nie był nigdzie uwzględniany ponieważ usługa nie została zakończona. Zaznaczamy jeszcze raz, że jest nam ogromnie przykro, że nie sprostaliśmy wymaganiom klienta, mimo tylu ustępstw z naszej
strony nie było nam dane doprowadzić naprawy do końca. Cały okres tej współpracy z
klientem był nacechowany z naszej strony na ustępstwa ale skutek jaki został osiągnięty jest
całkiem odwrotny. Jesteśmy na rynku 25 lat i jak w każdej branży są dobre i złe chwile
współpracy między serwisem a klientem, ale musimy zaznaczyć że takie przypadki jak ten w
naszej pracy są naprawdę unikalne a obsługujemy kilka tyś klientów rocznie. Współpraca
serwisu z klientem musi być oparta na zrozumieniu, zaufaniu i rzetelnym podejściu każdej ze
stron do zaistniałego problemu nawet minimalne niezrozumienie rodzi fatalny w skutkach
rozwój sytuacji konfliktowych.
Z pozdrowieniami
Załoga naszej firmy.
BMW E46 320D '2000
Świadczymy pełen zakres usług i napraw związanych z obsługą samochodów osobowych. Okresowe przeglądy i wymiana: olejów silnikowych i przekładniowych filtrów, kasowanie wskaźników inspekcji, świec zapłonowych i żarowych, przewodów...
Dar-Gum - serwis opon - serwis mechanika pojazdów
Górnicza 32, TARNOWSKIE GÓRY
Terminy aktualizowane automatycznie
Serwis Dar-Gum to renomowany warsztat w Tarnowskich Górach, specjalizujący się w obszarze serwisu opon oraz mechanicznej obsługi pojazdów. Nasza firma oferuje kompleksowe usługi, zapewniając profesjonalną opiekę nad Twoim samochodem. Jako...
POSIADAMY DWA WARSZTATY W TARNOWSKICH GÓRACH Czynne: pn-pt od 9:00 do 17:00 sob. od 9:00 do 14:00
Elektromechanika, Mechanika Pojazdowa
ul. Fabryczna 18, Lasowice, Tarnowskie Góry
Elektromechanika Mechanika Pojazdowa Zakres napraw: -Diagnostyka komputerowa, -Kontrola i naprawa instalacji elektrycznych, -Naprawa alternatorów i rozruszników, -Montaż świateł dziennych, -Naprawy układów...
Kopalniana 66, Bobrowniki Śl., Tarnowskie Góry
bosch service serwis klimatyzacji diagnostyka komputerowa geometria komputerowa 3d liqui moly jet clean tronic ford serwis mercedes serwis skp do 3.5 t badania techniczne przeglady rejestracyjne przeglady przedsprzedazne serwis ogumienia...
PIT STOP AUTOSERVICE Katarzyna Bucław
Zagórska, 159, (Centrum Handlowe GWAREK) Tarnowskie Góry , Tarnowskie Góry
NASZE USŁUGI Naprawy bieżące Naprawy bieżące silnika oraz osprzętu i oprzyrządowania. Naprawa instalacji elektrycznej i oświetlenia pojazdu. Obsługa klimatyzacji Naprawa i diagnostyka klimatyzacji. Kontrola szczelności układu,...
Grzybowa 90, Strzybnica, Tarnowskie Góry
Oferujemy naprawy mechaniczne samochodów osobowych wszystkich marek oraz samochodów dostawczych do 3,5 tony. Mamy profesjonalne urządzenia marki Corghi, wiodącego producenta maszyn wulkanizacyjnych. Wymiana opon odbywa się na bezłyżkowych...
Auto-Crash Zakład Usług Motoryzacyjnych
ul. Pyskowicka 22, Tarnowskie Góry
Naprawy powypadkowe dla klientów indywidualnych, oraz w ramach rozliczeń z towarzystwami ubezpieczeniowymi.
Mechanika Pojazdowa Mokrus Bronisław
Grzybowa 71, Strzybnica, Tarnowskie Góry
ZAJMUJEMY SIĘ OD 1984 ROKU OBSŁUGĄ I NAPRAWĄ SAMOCHODÓW OSOBOWYCHI DOSTAWCZYCH. DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM KLIENTOM KTÓRZY NAM PRZEZ TEN CZAS ZAUFALI I WSPÓLNIE Z NAMI WSPÓŁTWORZYLI NASZĄ FIRMĘ. autoserwis wymiana opon, serwis opon,...
To Twój warsztat?
Przejmij nad nim kontrolę.
Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację
Liczba wyświetleń: 18423
Bosch Service Omnibus
Towarowa 8, 42-600, Tarnowskie Góry
Ten warsztat nie ma jeszcze włączonego kalendarza wizyt on-line.
Jasna, 19 |
Górnicza 32 |
Ogólne
Czas naprawy
Ceny usług
Jakość usług