Pobierz darmową aplikację mobilną

POWRÓT

Inne polecane warsztaty

OMT SERWIS
******
opinie: 39

KRAKOWSKA 245B
TARNÓW

POKAŻ NUMER TELEFONU
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl

Wszystkie Pozytywne (49) Neutralne (0) Negatywne (6)

  • AUTOR: DATA: 2017-08-10 16:54
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Chciałbym tu szczerze polecić firmę Ślusarczyk Tarnów. Pierwsza wizyta z BMW 5 w 2015r, pierwsze wrażenie bardzo pozytywne, jest miła poczekalnia plus kawa gratis.Warsztat jak te na zachodzie. Przed naprawą wszystko sprawdzone i kosztorys uzgadniany z klientem. Podstawowa naprawa jak i ewentualne usterki też po zgodzie klienta. Zawsze będąc w Tarnowie, oddawałem auto firmie Ślusarczyk do kontroli technicznej+wymiana oleju w silniku, i automatycznej skrzyni biegów, filtrów Świec. Ceny jak na tak profesionalny zakład wcale nie wygórowane! Jesienią 2015 roku kupiłem w Austrii samochód Buick Park Avenue. Auto wymagało remontu kapitalnego silnika, jak i innych napraw. Po uzgodnieni z włascicielem Panem Jakubem Ślusarczykiem zostawiłem auto i zdałem się na firmę.Niestety Buick wymagał całej masy pracy z malowaniem całego auta włącznie.Regenerowaniem całego osprzętu (kolumna kierownicza, rozrusznik, sprężarka klimatyzacji). Wymieniono wszystkie przewody(paliwowe+hamulcowe) Auto przygotowane do malowania rozebrano na częsci pierwsze - lakierowane tez elementy zamknięte (drzwi,pokrywa bagaznika i maski,komora silnika). Kapitalny remont silnika z bardzo dobrych jakosciowo materiałów.Własciciel firmy pomimo że musiał dużo częsci zamawiać w USA, wykazywał się dużą cierpliwoscią. Auto stało u niego około 18 miesięcy. W czerwcu 2017r odebrałem auto w stanie jak z fabryki. Chciałbym tu podziękować całej firmie i Panu J.Ślusarczykowi za zaangażowanie w projekt i cierpliwosc. Polecam Firmę Ślusarczyk każdemu kto chce dokonać małych jak i dużych napraw.


    Marka/model samochodu:
    BMW 5 - Buick Park Avenue

  • AUTOR: DATA: 2017-07-21 16:19
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Witam, polecam bardzo serwis pana Ślusarczyka , jakość oferowanych usług jest liczna i na wysokim poziomie, Na uznanie zasługuje bardzo dobra diagnostyka która trafnie i szybko znajduję przyczynę problemu/usterki co pozwala zaoszczędzić pieniądze oraz...zdrowie.
    Polecam i pozdrawiam.


    Marka/model samochodu:
    BMW 120

  • AUTOR: DATA: 2017-07-13 15:52
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    W połowie 2016 roku wykonałem naprawę przedniego zawieszenia, wymianę oleju i płynu hamulcowego, dodatkowo drobne usługi komputerowe i regulacyjne. Jestem bardzo zadowolony zarówno z obsługi jak i jakości wykonanych napraw. Zapewne wrócę do nich na kolejną usługę.


    Marka/model samochodu:
    BMW E92 Coupe 320D

  • AUTOR: DATA: 2017-06-02 14:56
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Serwis wykonał kompleksową konserwacje podwozia, z czego jestem bardzo zadowolony. Pełen profesjonalizm, wszystkie uwagi konsultowane w trakcie wykonywanej usługi, dokumentacja zdjęciowa w trakcie i po konserwacji.
    Dodatkowo trzeba było wymienić tarcze i klocki tył, serwis służył pomocą w wyborze materiałów.
    Dodatkowo zlecone prace zostały wykonanie bezbłędnie.
    Polecam ten warsztat.


    Marka/model samochodu:
    Mazda 6 GH

  • AUTOR: DATA: 2017-04-28 20:57
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Dzien dobry. Moja opinia jest jak najbardziej pozytywna. Już od pierwszego kontaktu telefonicznego usłyszałem bardzo wyczerpującą i rzeczową odpowiedź. Umowiłem się na konkretny termin i ku mojemu zaskoczeniu, zostalem przywitany z bardzo dużą rzyczliwością. Wszystkie usterki z jakimi się zgłosiłem zostały oczywiście usunięte i to z pełnym profesjonalizmem. Uważam że jest to najlepszy serwis BMW do jakiego mogłem trafić. Zostały mi zaproponowane też inne usługi serwisowe, z których jestem również zadowolony. Jednym z plusów, a jest ich bardzo dużo, jest to że Pan Ślusarczyk nieustannie szkoli swoją załogę. Ja osobiście uważam że, obsługa i fachowość jest na tak wysokim poziomie, że to inne zakłady, a nawet serwisy powinny wysylać swoich mechaników do Pana Jakuba Ślusarczyka. Czy skorzystam z usług jeszcze raz, oczywiście że tak.


    Marka/model samochodu:
    BMW X3 2,5 Si

  • AUTOR: DATA: 2017-03-17 19:15
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jestem bardzo zadowolony. Miła obsługa, wszystko ustalają z klientem, dostałem zdjęcia auta na końcu pokazali mi co wymienili. Ceny umiarkowane porównując z innymi serwisami.
    A najważniejszą sprawą jest to że nie próbują klienta oszukiwać co przy serwisach samochodowych jest najważniejsze. GORĄCO POLECAM.


    Marka/model samochodu:
    Ford Focus

  • AUTOR: DATA: 2017-03-14 14:07
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jestem bardzo zadowolony. Mnóstwo rzeczy wymienionych, po wcześniejszej konsultacji i akceptacji prac na bieżąco. Bardzo fachowe i profesjonalne podejście do klienta. Ceny jak na tak profesjonalnie wykonaną pracę nie większe niż w innych serwisach. Ale klimat i fachowość nieocenione. Napewno będę wracał ze swoją X5. Pozdrawiam wszystkich pasjonatów i ludzi wymagających fachowości i kultury współpracy z klientem. Tak trzymać Panie Jakubie


    Marka/model samochodu:
    BMW X5 E70

  • AUTOR: DATA: 2017-03-13 15:23
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Witam . 10 marca 2107 byłem umówiony na dynamiczną wymianę oleju w skrzyni automatycznej BMW 530 xi / przebieg 185 oookm /. Pragnę przekazać kilka uwag odnośnie wykonanej usługi :
    1. Przyjęcie auta o wyznaczonej godzinie i odbiór dokładnie w wyznaczonym czasie .
    2. Diagnostyka skrzyni przed wymianą i jej adaptacja po wymianie .
    3.DARMOWA diagnostyka innych niedomagań samochodu / u mnie stuki w przednim zawieszeniu / z określeniem koniecznych napraw oraz ich kosztem ale bez nachalnego nalegania na ich naprawę, ani straszenia co to będzie jak tego tam nie naprawią .Rozsądna propozycja do decyzji klienta !!!.
    4. Pełna informacja o sposobie wykonania dynamicznej wymiany oleju z przestawieniem wymienionych części / misko-filtr /oraz zużytych materiałów.
    5. Darmowa diagnostyka zarejestrowanych błędów oraz ich interpretacja na stan i żywotność auta.
    6. Jazda testowa przed i po wymianie oleju i wysłuchanie uwag klienta.
    7. Samochód otrzymałem umyty i odkurzony /choć był całkiem czysty i o to nie prosiłem/ -ale miło.
    8. Miła obsługa w biurze - informacja o postępie prac ,modyfikacjach w zakres prac / wymiana oleju w skrzyni - rozdzielaczu napędu na 4 koła/ -wszystko uzgadniane -bez nacisku -z klientem
    9.Miła ,uśmiechnięta Pani witająca oraz proponująca kawę i dbająca o spokój w oczekiwaniu zakończenie prac. /może to powinno być pkt 1 ??/.
    Proszę aby ta miła Pani nie przebywała tak blisko drzwi wejściowych bo jest jeszcze zimno i ciągle na nią wieje zimne powietrze -przeziębi się a jest jeszcze młoda.
    10. Polecam wszystkim ten zakład i dynamiczną wymianę oleju w automatycznej skrzyni biegów!!!
    POZDRAWIAM


    Marka/model samochodu:
    BMW E60 530XI

  • AUTOR: DATA: 2017-02-19 18:05
    83.33% (5/6) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Wykonałem w tym serwisie wymianę dynamiczna oleju w skrzyni biegów (Bmw 530d e60 ) . Jestem zadowolony z owej wymiany, skrzynia pracuje dużo lepiej po prostu zrobiła się bardziej delikatna. Polecam wszystkim ten zakład . Dostałem kilka cennych wskazówek odnośnie mojego samochodu i za to dziękuje. Co do komentarza niżej jak Pana nie stać na serwis samochodu to mam rade dla pana Henryka kup sobie pan rower marki „pelikan”
    Co do ceny również jestem zadowolony ponieważ była nieco niższa niż początkowo zakładał serwis. Samochód odebrałem posprzątany i umyty według mnie prace serwis wykonał na wysokim poziomie. Polecam wszystkim


    Marka/model samochodu:
    Bmw E60

  • AUTOR: DATA: 2017-01-18 11:55
    75.00% (3/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Z taką arogancją ze strony P.Jakuba Slusarczyka z jaką spotkałem się dzisiaj tj19 stycznia 2017 nie spotkałem się od czasów kiedy aroganccy mechanicy Polmozbytu byli Bogami .PO Przejechaniu .prawie 80 tys.km na instalacji gazowej zaczeły się problemy z silnikiem.Oferta daignostyki przedstawiona przez p.Jakuba Skusarczyka opiewała na kwote 370 zł.Fiat gdzie serwisuje samochód zrobił mi to za .darmo.Wykonany przegląd okresowy przez Firme Slusarczyk nie wykazł żadnych usterek w inst.gazowe.Uszkodzony okazał się wtryskiwacz gazowy 4 cylindra.Po tel.rozmowie zostałem umówiony na wymiane listwy wtryskiwaczy na dzisiaj.Przyjechałem wczesniej, moja prosba o przyjecie samochodu nie spotkała się ze zrozumieniem.Czekałem prawie 40 minut na doradcę.Na 7 minut przed 10 tą a więc godziną jaką mi wyznaczono na przyjęcie samochodu usłyszałem ze ze względu na moje pretensjonowanie usługa nie będzie wykonana.A więc moje czekanie było próbą kary,pokazania kto tu jest Panem a kto sługą.....Zachód nauczył mnie że klient ma zawsze racje nawet kiedy jej nie ma.Życzę powodzenia w zdobywaniu nowych klientów.Pozdrawiam.
    .
    Były klient.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie Henryku,
    Nawiązując do zaistniałej sytuacji w dniu 19 stycznia 2017 roku jak Pan nadmienił – samochód Fiat Sedici był umówiony na przyjęcie do serwisu na godzinę 10:00 do Doradcy, który właśnie o tej godzinie rozpoczynał pracę (obsługa pracuje na dwie zmiany 7-15, 10-18). Przyjechał Pan 40 minut wcześniej, nie informując nikogo o tym wcześniej. Pozostałych dwóch Doradców którzy byli obecni w tym czasie, mieli umówionych innych Klientów oraz umówiony kontakt telefoniczny/mailowy z innymi Klientami, więc nie było możliwości wcześniejszego przyjęcia przez inną osobę. Pana oczekiwanie w poczekalni dla klientów nie było więc „próbą kary i pokazania kto tu jest Panem a kto sługą”, lecz z chwilą kiedy Pan Jakub Ślusarczyk pojawił się w pracy, został poinformowany o Pana kilkukrotnym wyjściu z poczekalni i pretensjach, co do potrzeby oczekiwania na umówionego Doradcę. Z tego powodu oraz przypominając sobie, że już na etapie umawiania wizyty był Pan niezadowolony ze względu na to, że instalacja gazowa jest już 4 lata po dacie montażu, tym samym 2 lata po gwarancji, a wymiana będzie odpłatna – decyzją Pana Jakuba było niewykonanie usługi która może nieść za sobą pasmo zbędnych pretensji. Zwłaszcza, że zlecona przez Pana wymiana wtryskiwaczy nie została przez nas zweryfikowana, tylko była efektem bezpłatnej diagnozy warsztatu, który nie podjął się wymiany. Wnioskować to można z faktu, że chciał Pan u nas dokonać takiej wymiany, a nie w tamtym serwisie. Czy bezpłatna diagnoza była trafna, tego Pan się dowie zapewne w najbliższym czasie. Ze swojej strony życzymy aby tak było. Nasz serwis posiada wykwalifikowaną kadrę, która stale uczestniczy w płatnych szkoleniach podnosząc tym swoje kompetencje, dlatego diagnostyka punktowa pojazdu odbywa się odpłatnie. Pragnę również przypomnieć, że 3 tygodnie wcześniej wykonaliśmy w Pana samochodzie bezpłatny odczyt kodów błędów wraz z interpretacją, ale jesteśmy w stanie zrozumieć, że w chwilach poirytowania zaistniałą sytuacją, zwyczajnie Pan o tym zapomniał.
    Nawiązując do wykonanego przeglądu instalacji lpg, z chwilą jego wykonywania instalacja pracowała poprawnie (Pan również w zleceniu serwisowym nie zgłaszał żadnych anomalii w pracy instalacji), a przegląd zawiera listę czynności wyszczególnioną w książce serwisowej z jaką się Pan zgłosił do naszego serwisu. Wszystkie parametry były w normie. Instalacja posiadała już podzespoły używane kilka lat, w związku z tym w każdej chwili mogły pojawić się jakieś odstępstwa od pracy, których nie da się przewidzieć.
    Podsumowując zaznaczę, że to ze względu na naszych stałych Klientów, wprowadzony został u nas system przyjęcia samochodu do serwisu na konkretne godziny, tak aby nikt nie musiał czekać. Funkcjonuje on już kilka lat, co zresztą się sprawdza i zostało niejednokrotnie docenione (proszę zapoznać się z poniższymi komentarzami).
    Na końcu życzymy aby w dalszym ciągu udawało się bezpłatnie wykonywać usługi zgodnie z Pana oczekiwaniami i co najważniejsze skutecznie.
    Słysząc Pana opinie o innych serwisach nie chcieliśmy również usłyszeć tego o naszym serwisie, ale jak widać nawet nie wykonanie usługi, nie spowodowało uniknięcia takiej sytuacji...a spowodowało zmianę oceny naszego serwisu praktycznie każdym kątem.. Serdecznie pozdrawiamy.

  • AUTOR: DATA: 2017-01-17 14:09
    100.00% (3/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Kolejny raz odwiedzam warsztat Pana Jakuba i kolejny raz wyjeżdżam zadowolony :) . Wielki pozytyw za profesjonalizm, doradztwo oraz stosunek do klienta na każdym kroku.


    Marka/model samochodu:
    BMW 116i

  • AUTOR: DATA: 2016-11-25 14:16
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Wykonałem w tym serwisie przegląd po przebiegu i diagnostykę skrzyni. Otrzymałem komplet informacji i listę rzeczy do wykonania w samochodzie na obecną chwilę i możliwych do wykonania w przyszłości. Skończyły się moje problemy! Wreszcie znalazłem serwis który kompleksowo zajmuje się diagnozą i naprawą, a najważniejsze ma do tego odpowiednie sprzęt i narzędzia. Przy okazji zaktualizowałem navi w atrakcyjnej cenie. Obsługa znakomita i bardzo dobra kawa. Tak trzymać!


    Marka/model samochodu:
    BMW

  • AUTOR: DATA: 2016-10-24 18:50
    Jeszcze nikt nie ocenił tego komentarza. +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Kompleksowa konserwacja, wymiana pompy paliwowej, wymiana katalizatora, usunięcie wszelkich usterek układu hamulcowego i zawieszenia, wymiana poduszki silnika. Całość opisanych napraw była dokonana na trzech wizytach, które podsumowuje zbiorczo. Każdy etap konserwacji dokumentowany zdjęciowo, wymiana części wcześniej uzgadniana z podaniem alternatywy cenowej ( oryginał , zamiennik), wszelkie dodatkowe usterki zdiagnozowane w czasie napraw konsultowane i dokumentowane zdjęciowo. Po zakończeni prac można obejrzeć wszystkie wymieniane części. Pełen profesjonalizm. Polecam!


    Marka/model samochodu:
    Ford S-Max

  • AUTOR: DATA: 2016-10-13 09:30
    100.00% (3/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Jak najbardziej polecam wszystkim posiadaczom BMW. Ceny konkurencyjne do serwisów ASO, a wiedzą i kompetencją przewyższają wszystkich w okolicy. Widać, że właściciel szkoli swój personel! Wymieniłem olej w skrzyni biegów metodą dynamiczną, początkowo nie byłem do końca przekonany bo różne opinie słyszałem na temat wymiany ale się zdecydowałem i jestem mega zadowolony. Poprosiłem o zdjęcia z każdego etapu wymiany, wszystko mam na mailu i nikt nie robił mi z tym problemów. Poczekalnia, kawa i wifi w poczekalni pozwoliły mi wykonywać pracę u nich na miejscu. Dbają o klienta z każdej strony. Jak się tam wchodzi to wieje profesjonalizmem i tak trzymać. Będę wracał jak tylko moje BMW odmówi posłuszeństwa albo na najbliższy przegląd. Dzieki Panowie i Panie oczywiście :)))


    Marka/model samochodu:
    BMW 525xd

  • AUTOR: DATA: 2016-10-03 21:23
    75.00% (3/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Dramat odradzam wszystkim. [wymoderowano] jakich mało. Policzyli mi za wymiane wtrysków w moim s-typie 2.000 tyś której wogole nie było. Wymienili olej w skrzyni i po dwóch tygodniach skrzynia do regeneracji. Odradzam i przestrzegam wszystkich


    Marka/model samochodu:
    Jaguar

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie, proponujemy przemyśleć wprowadzanie innych Użytkowników tego portalu w błąd, gdyż działania Pana są niezgodne z prawem. Jednakże, pomijając już ten fakt aby utwierdzić pozostałe osoby w przekonaniu jak wygląda prawda poniżej przesyłam link do faktury wystawionej po wykonanej naprawie w Pana Jaguarze.

    http://slusarczyk-auto.pl/uploads/images/Rozne_IMG/CCI20161012.jpg

    Jednoznacznie z niej wynika podawanie przez Pana niezgodnych z prawdą faktów. Proszę wskazać na tej fakturze pozycje za wymianę wtryskiwaczy w kwocie 2000 złotych, bo według wystawionego dokumentu sprzedaży kwota ta wynosiła 339 złotych, a to spora różnica. Tym samym dziękuję Panu, że potencjalni Klienci sami mogą wysunąć wnioski już z początku Pana wypowiedzi. Dziwi mnie również fakt twierdzenia, że wymiany wtryskiwaczy nie było, skoro podczas odbioru samochodu wymienione części zostały Panu pokazane - zgodnie z przyjętymi procedurami naszego serwisu.
    Odnosząc się do wykonanej usługi dynamicznej wymiany oleju w skrzyni biegów – usługa ta nie ma za zadania naprawy uszkodzonej skrzyni o ile do jakiegokolwiek uszkodzenia skrzyni w Pana samochodzie doszło po 2 tygodniach. Przypomnę, że podczas odbioru samochodu wykonana została z Panem jazda próbna bez wskazania jakichkolwiek anomalii z Pana strony. Analizując rejestr zgłoszonych reklamacji nie ma tam żadnej pozycji związanej z Pana pojazdem. Jeżeli obydwie usługi za które Pan zapłacił nie były zgodne z umową, miał Pan prawo do zgłoszenia reklamacji na podstawie wystawionego dokumentu sprzedaży – czego Pan nie zrobił (z oczywistych przyczyn – żadnych wad w wykonanej przez nas usłudze nie było). Być może nie był Pan zadowolony z obsługi naszego serwisu, więc komentarz Pana powinien zawierać zupełnie inną treść i byłby zrozumiały dla obu stron. Nie mniej jednak liczę na to, że znalazł Pan serwis, który spełnia Pana oczekiwania i z których jest zadowolony zarówno Pan jak i Pana portfel. Serdecznie pozdrawiam.

  • AUTOR: DATA: 2016-08-09 05:28
    70.00% (7/10) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Oddalem swoja corolle w tym zakladzie aby polakierowac tylny blotnik I osadzic na nowo tylni zderzak. Co do uslugi nie mam zastrzezen. Natomiast zastanawia mnie jedna sprawa. Gdy oddawalem auto do zakladu srednie spalanie jakie pokazywal komputer wynosilo okolo 6l na 100km po odbiorze auta komputer wskazywal juz ponad 10l na 100km. Zaraz po odebraniu auta zauwazylem dziwny dzwiek powyzej 60km/h. Pojechalem wiec do zaprzyjaznionego mechanika aby sprawdzil co jest grane. Okazalo sie ze padlo lozysko I trzeba bylo je wymienic. Moim zdaniem ktos "zabawil" sie moim autem i poprostu je uszkodzil jadac z gazem w podloge wpadajac przy tym w jakas dziure drogowa. Nie sadze zeby to byl zwykly przypadek. Bo niby czemu spalanie wzroslo 2x I zaraz po tym wysypalo sie lozysko...


    Marka/model samochodu:
    Toyota Corolla E12

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie,
    Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii. Bardzo cieszy nas fakt, że jest Pan zadowolony z naprawy lakierniczej wykonanej w naszej firmie. Zastanawiające jest jednak, że od 14.07.2016 (terminu odbioru samochodu z serwisu) w żaden sposób nie skontaktował się Pan z nami aby wyjaśnić Pana zastrzeżenia w kwestii opisanej powyżej. Mało tego podczas wykonywanego badania satysfakcji klienta w dniu 22.07.2016 roku (tj. tydzień po naprawie lakierniczej) nic Pan na ten temat nie wspominał. Jeżeli zaraz po odebraniu samochodu słyszał Pan dziwny wydobywający się dźwięk, logicznym byłby telefon do serwisu w którym samochód był w naprawie – w obawie, że coś może być nie tak.
    Odnosząc się do zarzutów w kwestii wskazania średniego spalania – dokonaliśmy analizy pobytu Pana pojazdu w serwisie. Przyczyną średniego spalania paliwa wskazanego przez Pana był reset licznika przebiegu dziennego spowodowany rozładowaniem akumulatora. Przed wydaniem samochodu Doradca obsługujący Pana zlecenie ustawił od nowa zegary i nastawił stacje radiowe. Natomiast system oblicza średnie zużycie paliwa od ostatniego resetu licznika przebiegu dziennego. Wyrażone zostaje to wzorem: ilość paliwa wtryśniętego przez drogę przejechaną w czasie od rozpoczęcia pomiaru. Jeżeli po resecie przejechał Pan krótki odcinek na nierozgrzanym silniku to siłą rzeczy wskazanie spalania paliwa będzie większe. W miarę przejeżdżanych kilometrów będzie się zmniejszało aż do ustabilizowania się na poziomie zbliżonym do rzeczywistego średniego spalania. W procedurach serwisowych nie mamy zwyczaju wykonywania jazd próbnych w samochodach po naprawie lakierniczej, z uwagi na to, że nie ma takiej potrzeby. W naszym serwisie niedopuszczalne jest aby którykolwiek z Pracowników pozwalał sobie na jazdy „z gazem w podłogę” jak to Pan określił, tym bardziej w samochodzie, który nie wymaga nawet jazdy testowej. Natomiast do załatwiania spraw serwisowych dysponujemy 6 samochodami firmowymi.
    W naszej opinii, wystawiony przez Pana komentarz o takiej treści nie powinien w ogóle mieć miejsca. Na przyszłość zanim, pochopnie Pan coś napisze, proszę spróbować skonsultować swoje podejrzenia z osobami bezpośrednio z tym związanymi gdyż tego rodzaju opinie są po prostu krzywdzące. Pozdrawiamy.

  • AUTOR: DATA: 2016-06-04 19:07
    100.00% (3/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Dynamiczna wymiana oleju w skrzyni S-tronic, kompleksowo wykonana usługa, nastapiła poprawa w działaniu skrzyni i płynności przełączania biegów.


    Marka/model samochodu:
    Audi TT

  • AUTOR: DATA: 2016-04-01 18:03
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Witam wszystkich. Na wstępie chciałbym powiedzieć że należę do grona bardzo wymagających klientów. Kupiłem Hondę Civic 7 i zleciłem firmie Ślusarczyk konserwację samochodu , uzupełnienie ubytków powstałych na wskutek korozji , wymianę rozrządu oraz hamulców (tarcze , szczęki itd.) Troszkę wszystko trwało ale o czasie , i kosztach naprawy zostałem dokładnie poinformowany przed jej rozpoczęciem. W trakcie dokonywania napraw dostawałem zdjęcia na meila przedstawiające aktualny stan napraw. Po dokonanych remontach byłem pozytywnie zaskoczony tym co zobaczyłem , konserwacja wykonana profesjonalnie , rozrząd wymieniony , hamulce zrobione dodatkowo wymieniono przewody hamulcowe (o czym zostałem wcześniej poinformowany) , auto umyte , wysprzątane zero smarów czy tym podobnych rzeczy we wnętrzu samochodu. Pierwszy raz trafiłem na takich profesjonalistów , którzy podchodzą do pracy z pasją a wykonana naprawa jest na najwyższym poziomie. Na pewno w tej firmie będę serwisował samochód. Pozdrawiam i szczerze wszystkim polecam Auto Śusarczyk Tarnów.


    Marka/model samochodu:
    Honda Civic

  • AUTOR: DATA: 2016-01-30 23:48
    100.00% (5/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Byłem już nie raz i nie raz jeszcze wrócę bardzo dobry serwis i profesjonalna obsługa jasno i precyzyjnie wszystko omówione i naprawione według wyceny


    Marka/model samochodu:
    BMW e 90

  • AUTOR: DATA: 2015-12-14 09:08
    100.00% (4/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Serwis godny polecenia w 100 % !!!
    Mój samochód tj. BMW X5 SD z 2008 roku trafił do serwisu jako mój nowy nabytek , w którym chciałem dokonać gruntownego przeglądu oraz potrzebnych wymian i napraw.
    Już na samym wstępie zostałem potraktowany na najwyższym poziomie. Świetna obsługa i kontakt z doradcą serwisowym , który zajmował się moim samochodem. O wszystkich wykrytych usterkach byłem informowany na bieżąco łącznie z dokumentacją zdjęciową przesyłaną na maila. Przed każdą kalkulacją byłem informowany o kosztach i ZAWSZE proponowano mi 2 alternatywy czyli części oryginalne BMW oraz wysokiej klasy sprawdzone zamienniki co bardzo mi się spodobało. O każdej wymianie/naprawie decydowałem sam i nie wciskano mi niczego na siłę. Po zakończeniu napraw zostały mi pokazane wszystkie części , które zostały wymienione więc nie ma mowy o jakiś oszustwach. W trakcie naprawy miałem przyjemność podjechać do serwisu i wówczas również zostało mi pokazane na jakim etapie są pracę.
    Podsumowując: serwis działa na najwyższym poziomie !!!! Profesjonalna praca mechaników !!!! Świetny kontakt z doradcą serwisowym , który naprawdę zna się na rzeczy i wie o czym mówi !!!! Koszty usługi - dla mnie bardzo zadowalające. Jestem bardzo wymagającym klientem dlatego takim również osobom POLECAM ten serwis !!!!!


    Marka/model samochodu:
    BMW X5

  • AUTOR: DATA: 2015-11-11 15:46
    100.00% (4/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Naprawiałem tam samochód kilka razy jeśli idzie o fachowość to jest ona na wysokim poziomie niestety trzeba za to zapłacić ale są to ceny powiedzmy ani duże ani małe tylko średnie . Są tam ludzie którzy od samego początku jak tylko przestąpisz próg zajmą się tobą (no może poza blondyneczką tam pracującą totalna porażka i brak znajomości tematu). Zostaje przeprowadzona diagnostyka i zakres napraw jest na bieżąco konsultowany wraz z cenami tych napraw. Do tej pory samochód śmiga i problemów z nim nie było . Jednak w takiej firmie aż prosi się o zniżki dla stałych klientów tak na marginesie .


    Marka/model samochodu:
    Skoda

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za pozytywną ocenę serwisu. Mając na uwadze ciągły rozwój wiedzy i kompetencji Pracowników naszego zespołu dziękujemy za zwrócenie uwagi na temat osoby pracującej na stanowisku recepcji. W celu poprawy niedoskonałości jakie zaistniały prosimy o krótką informację mailową (email: slusarczyk@slusarczyk-auto.pl) na temat sytuacji w jakiej Pan się znalazł, aby na przyszłość poprawić te niedoskonałości jeżeli wynikały one z braku odpowiednich kompetencji na tym konkretnie stanowisku. Będziemy dążyć to tego aby był Pan w pełni zadowolony z obsługi każdego działu naszego serwisu. Pozdrawiamy.

  • AUTOR: DATA: 2015-10-31 20:44
    100.00% (8/8) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Ostatnio miałem okazję zlecić w tym serwisie wprawdzie niewielką naprawę ale zawsze. Usterka usunięta szybko, dokładnie i skutecznie. Koszt rozsądny wg. wyceny przed podjęciem prac. Obsługa ok. Jak na razie polecam


  • AUTOR: DATA: 2015-10-30 16:30
    100.00% (5/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    W samochodzie była robiona kalibracja instalacji LPG i co wyszło później po drodze wymiana chłodnicy i termostatu. Jestem MEGA zadowolony z prac wykonanych przy moim samochodzie. Wysoka kultura i świetna jakość usług. Wszystkie szczegóły potwierdzane telefonicznie, żadnego naciągania na koszty i zaskoczenia przy odbiorze auta. Polecam wszystkim, którzy lubią aby jego samochodem zajmowali się prawdziwi specjaliści. W przyszłości wrócę tam na pewno, pomimo że warsztat mam 100km od siebie, bo naprawdę warto!


    Marka/model samochodu:
    BMW E39 530i

  • AUTOR: DATA: 2015-10-29 21:38
    100.00% (3/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Bardzo sprawna, fachowa, kompetentna obsługa serwisowa i doradcza. Porównywaliśmy ceny w kilku punktach - oferta najkorzystniejsza. Polecam.


    Marka/model samochodu:
    Audi A6

  • AUTOR: DATA: 2015-10-17 20:27
    20.00% (1/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny - Komentarz unieważniony: 2015-11-25 19:42

    Witam
    nie polecam jeżeli mają państwo pieniądze na wydanie to tak
    koszmarne ceny znaleźli dużo usterek po czym z innym mechanikiem pojechałem na stacje diagnostyczna znajomi obejrzeli wszystko i nic nie trzeba było robić zrobiłem już 10 tys km i nic się nie dzieje a wycena napraw była około 4 tys . chciałem żeby zrobić zapalniczkę ponieważ nie działała powiedzieli że został wymieniony bezpiecznik po czym okazało się że nic niebyła robione bo inny mechanik przy mnie rozkręcił i okazało się ze niema w ogóle przewodów do zapalniczki kanciarze i wyzyskiwacze kasy . Jedynie mi auto ładnie umyli


    Marka/model samochodu:
    GOLF V

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie,
    Dziękujemy za pozytywną ocenę naszej myjni samochodowej.
    Na podstawie dokumentacji zarchiwizowanej w naszym systemie serwisowym poniżej przedstawiam wszystkim rzeczywisty obraz wykonanej usługi.
    Zakres zlecenia Vw Golfa obejmował:
    - rozrząd kpl. – wymiana
    - komplet filtrów – wymiana
    - Obsługa ukł. klimatyzacji STD
    - Pomiar mocy na hamowni podwoziowej
    - Przegląd ogólny pojazdu
    Ciężko się odnieść do niedziałającej zapalniczki, gdyż brakuje takiej pozycji w zleconym zakresie naprawy.
    Poniżej przedstawiam skan zlecenia naprawy:
    http://slusarczyk-auto.pl/uploads/tmp/serwis/zlecenie_serwisowe.jpg

    W drugiej kolejności pragnę wyjaśnić kwestię przeglądu ogólnego. Mając na co dzień do czynienia z bardzo wymagającymi Klientami, lista kontrolna zawiera szereg pozycji które Technik ma obowiązek sprawdzić, bez żadnych wyjątków.
    Zawiera on między innymi:
    - kontrolę płynów eksploatacyjnych (olej silnikowy, płyn chłodzący, olej w skrzyni biegów, płyn do wspomagania, płyn do spryskiwaczy, płyn hamulcowy)
    - kontrolę układu hamulcowego ( stan klocków i tarcz przód i tył, hamulec pomocniczy oraz przewody hamulcowe)
    - kontrolę zawieszenia przód i tył, amortyzatory oraz stan półosi i osłon
    - kontrolę pasków osprzętu, akumulatora, układu wydechowego, piór wycieraczek, oświetlenie zewnętrzne, ogumienie, wycieki, kontrolę terminu rozrządu, kontrolę działania sprzęgła oraz koło zapasowe (ciśnienie i stan). Ponadto Technik wykonujący przegląd spisuje również wszystkie pozostałe niepokojące uwagi jakie zauważył w samochodzie.
    Powyższy przegląd ma za zadanie przede wszystkim użytkowanie pojazdu przez okres roku tj. do następnego przeglądu bez poważnych awarii na drodze, które mogą zagrażać bezpieczeństwu naszych Klientów oraz innym uczestnikom ruchu drogowego oraz którego celem jest również komfort ich jazdy.

    Poniżej przedstawiam wynik przeglądu Pana samochodu:
    http://slusarczyk-auto.pl/uploads/tmp/serwis/wynik_przegladu.jpg

    W Pana przypadku nie dało się pominąć tak istotnych rzeczy jak luzy w zawieszeniu, niesprawne hamulce czy wycieki. Stąd też kosztorys opiewał na kwotę przewyższającą 4 tysiące złotych, który częściowo za Pana zgodą został wykonany. Nikt Pana nie zmuszał do wykonania całości wyniku przeglądu czy w ogóle jakiejkolwiek jego części. Jednak z jakiejś przyczyny jednak zdecydował się Pan na usługę wykonaną w naszym serwisie, a nie u „znajomego mechanika”, chociaż „ceny mamy koszmarne”.
    Oczywiście z niesprawnym zawieszeniem oraz wyciekami da się jeździć i przejechać nawet 10 tys. km tak jak jest obecnie w Pana przypadku. Wielu jest takich kierowców którzy odkładają drobne naprawy na "potem", czego efektem w późniejszym czasie będzie już kompletna naprawa zawieszenia. Niestety ale jazda na częściowo niesprawnym zawieszeniu spowoduje zużycie kolejnych jego elementów, tak samo jest z wyciekami, które samoistnie nie znikną, lecz w przyszłości będą się tylko powiększać.

    Uważamy, że błędem z naszej strony byłoby gdybyśmy nie poinformowali Pana o autentycznym wyniku przeglądu, a nie to, że wyjechał Pan z serwisu z listą rzeczy które należałoby wykonać.

    Proponuje jednak ze swojej strony na przyszłość przemyśleć publiczne oszczerstwa ponieważ działania takie maja swoje odzwierciedlenie w przepisach kodeksu karnego, o czym został Pan już poinformowany przez administratorów tej strony.

  • AUTOR: DATA: 2015-10-10 10:02
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny - Komentarz unieważniony: 2015-11-03 17:05

    Odwiedziłem warsztat w celu konserwacji samochodu widziałem na własne oczy ze robią to bardzo profesjonalnie,i tak jak się nalezy, kultura osobista również na wysokim poziomie . Po oddaniu samochodu otrzymałem telefon ze jest kilka dziur i pasowało by zrobić wstawki , zobaczyłem na własne oczy i rzeczywiście tak było ale nie było tragedi wiem co mówię mam kilka starszych samochodów i tez była robiona blacharka w dużo gorszym stanie , i według warsztatu trzeba lakierowac nadkola tylko (według mnie nie ma potrzeby jak się zresztą przekonałem ) poprosiłem o wycenę wyliczono mi za konserwację plus blacharke ponad 8 tys złotych jest to 1/4 wartości samochodu jak dla mnie kosmos zrezygnowalem poprosiłem o złożenie samochodu przy odbiorze zapłaciłem 40zl za mycie podwozia 90zl za naciagniecie paska wielorowkowego i uwaga 400zl za demontarz i montarz plastików czyli mam to co miałem oprócz 500zl w portfelu ale za to pasek ucichl i czyste podwozie (ponoć w to 400zl są wliczone plastikowe kołki które się urwaly przy demontarzu podejrzewam że koszt jednego ok 3zl a i dwa plastiki jeszcze leżą w samochodzie nie zamontowane) gdyby nie to, komentarz był by co najmniej neutralny Polecam wszystkim którzy nie wiedzą co robić z pieniedzmy ! :)


    Marka/model samochodu:
    Nissan 350Z

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Sprawa z Klientem została wyjaśniona i rozwiązana. Dziękujemy za cenne uwagi, które pozwolą nam na dalsze udoskonalenie procedur obsługi. Pozdrawiamy.

  • AUTOR: DATA: 2015-10-04 20:03
    66.67% (2/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Miałem okazję skorzystać z usług tego warsztatu ,opinia hmmm podejście do klienta , wizerunek ,standardy bez zarzutów, lecz jednak nieprzyjemna sytuacja jaka mi się przytrafiła nie pozwala pozytywnie ocenic tego warsztatu.Mianowicie majac problem z gotowaniem płynu chłodniczego udałem się do tego warsztatu z prośba o pomoc gdyz w nastepny dzień miałem wyjechać za granice , jako jedyni w Tarnowie chcieli pomóc co sie bardzo ceni , moja opinia usterka termostatu chłodnica i węże zimne ,z zakupionym termostatem udałem się do warsztatu majac nadzieje że to rozwiązanie moich problemów, przy okazji wizyty poprosiłem o wymianę przepływomierza .Wieczorem otrzymałem telefon że termostat został wymieniony niestety nie można odpowietrzyc układu i wodę nadal gotuje,panowie przeprowadzili test obecnosci gazów w układzie chłodzenia i stwierdzili uszkodzenie uszczelki pod głowica , oczywiście w ciagu kilku dni są w stanie to naprawic . Postanowiłem odebrać samochód i taka informacje przekazałem doradcy ,odbiór auta na nastepny dzień gdyz będą jeszcze odpowietrzać ile sie da :).Dzień następny zadzwoniłem o 8 czy można auto odebrac jednak odpowietrzanie trwało do 10 ,po czym odebrałem samochód który dalej płyn wyrzucał więc laweta i 60 km do zaprzyjaźnionego warsztatu.Co sie okazało wystarczyło 5 min i diagnoza została postawiona -pompa wody nie podaje płynu,wirnik spadł z piasty , wymiana pompy i wszystko dobrze ,postanowiłem zgłębić temat i zrobiłem w 2 warsztatach test szczelnosci -wynik brak obecności spalin w układzie chłodzenia.Samochód aktualnie przejechał 12 tysiecy ,jak mam odebrać twn warsztat ? oceńcie sami czy to aż tak poważny błąd grupy mechaników ,doradców serwisowych itd , czy próba naciagnięcia klienta na kilkanaście stów bo ja nie potrafie tego zinterpretować . Kwota za wymiane termostatu i przepływki ponad 200 zł chyba z testem szczelności .Na dodatek mechanik podczas wymiany przepływki zapomniał przełozyc oring uszczelniający i musiałem wszystko demontować jeszcze raz gdyz lewe powietrze było zasysane poza filtrem..Po kilku miesiącach otrzymałem telefon z warsztatu o prośbe opini o wykonanej usłudze ,o swoim niezadowoleniu poinformowałem miłą pania , i na tym koniec kontaktu z warsztatem ,widocznie niezadowoleni klienci są odsuwani w zapomnienie. Audi A6 rej.TET244


    Marka/model samochodu:
    Audi A6 TET244

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie,
    Bardzo się cieszymy, że docenia Pan fakt, że jako jedyni chcieliśmy pomóc, lecz jak pokazuje właśnie ten komentarz, nie zawsze ograniczenie czasowe idzie w parze z zadowoleniem klienta. Jednakże ustosunkowując się do treści Pana komentarza zwrócę uwagę na pewne fakty, które również Pan opisał mianowicie - trafił Pan do naszego serwisu z własną i gotową diagnozą. Zakres zlecenia obejmował: wymianę termostatu układu chłodzenia - części dostarczone przez Klienta (ten zakres zrealizowaliśmy wg wytycznych) oraz wymianę przepływomierza powietrza - również zrealizowana wg wytycznych.
    Na etapie wymiany termostatu Technik miał problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia o czym został Pan poinformowany. W pierwszej kolejności (z racji braku Pana czasu) wykonany został test zawartości CO2 w układzie chłodzenia - wynik pozytywny. Oznacza to, że płyn nasycony jest dwutlenkiem węgla natomiast nie można stwierdzić jednoznacznie jego pochodzenia bez diagnostyki. Najczęstszą przyczyną zawartości CO2 w układzie chłodzenia jest nieszczelność pomiędzy komorą spalania, a układem chłodzenia o czym Pana poinformowano.
    Weryfikacja dokładna nie została przeprowadzona ze względu na brak czasu - musiał Pan odebrać samochód. Gdybyśmy jednak nawet przystępowali do demontażu głowicy to na etapie WERYFIKACJI zostałaby również zweryfikowana pompa cieczy chłodzącej. Natomiast nie można mieć pretensji za niewłaściwą weryfikację, której Pan nie zlecił. Co do testu wykonanego przez Pana w innych warsztatach - być może warsztat, który ZDIAGNOZOWAŁ USTERKĘ POMPY WODY - wymienił płyn na nowy i to było przyczyną różnych WYNIKÓW testów, jeżeli tak faktycznie było.
    Ustosunkowując się do braku oringu uszczelniającego przy przepływomierzu -brak nam informacji aby Pan dzwonił do biura obsługi i zgłaszał taką naprawę gwarancyjną. Szkoda, że Pan z tego nie skorzystał, bo my nie boimy się ponoszenia odpowiedzialności za błąd popełniony przez Techników jeżeli taki miał faktycznie miejsce. Reasumując myślę, że powinniśmy obopólnie wyciągnąć wnioski z zaistniałej sytuacji i na przyszłość unikać przede wszystkim ograniczników czasowych, gdyż może to być późniejszą przyczyną niezadowolenia klienta tak jak w Pana przypadku, a nie na tym nam przecież zależy. Pozdrawiamy.

  • AUTOR: DATA: 2015-09-11 21:07
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Polecam ten warsztat. Obsługa perfekcyjna, szybkie i perfekcyjnie wykonanie zleconej usługi.


    Marka/model samochodu:
    Bmw 520D

  • AUTOR: DATA: 2015-08-28 07:16
    100.00% (3/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Do F.H.U. Ślusarczuk pojechałem na wymianę filtra DPF, zamontowanie funkcji wyłączania poduszki powietrznej pasażera i włączenie świateł do jazdy dziennej. Od samego początku spotkałem się z profesjonalną i rzetelną obsługą. Podczas diagnostyki wynikła jeszcze potrzeba wymiany paska rozrządu (dwóch moich poprzednich mechaników spaprało sprawę). Po wykonaniu diagnostyki i rozmowie z obsługą ustaliliśmy zakres prac. Potem już tylko akceptacja kosztorysu (zresztą bardzo rozsądnego cenowo :) ) wystarczyło czekać na odbiór auta.
    Podczas odbioru Pan z obsługi najpierw pokazał i omówił stare części, następnie zaprosił na warsztat, gdzie na podniesionym samochodzie, wraz z mechanikiem zaprezentował wszystkie wykonane prace a także poinstruował mnie o pracy wyłącznika poduszki, który zamontowali.
    Samochód został bardzo dokładnie umyty i odkurzony.
    Wcześniej byłem w ASO i powinni się do F.H.U. Ślusarczyk na szkolenie wybrać :)
    Ogólnie jestem pod dużym wrażeniem i na pewno tam wrócę.


    Marka/model samochodu:
    Ford S-MAX

  • AUTOR: DATA: 2015-08-13 09:54
    100.00% (3/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    ZAUFANA OPINIA

    Pozytywny

    Bardzo profesjonalna obsługa, bardzo dobra jakość wykonanych napraw, świetna diagnostyka usterek wraz z doborem dobrych części zamiennych. W tej firmie liczy się przede wszystkim jakość. Tak trzymać. POLECAM!


    Marka/model samochodu:
    VOLVO S80, 1999

  • AUTOR: DATA: 2015-08-12 17:34
    100.00% (3/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Bardzo dobre podejście do klienta, rzetelne podejście do naprawy. Regeneracja DPF, wymiana wahaczy, jakieś wycieki i update modułów, trochę poprawiania po poprzednich "złotych rączkach". Ten serwis też miał "wpadkę", ale bez zająknięcia poprawił wszystko i jest bardzo dobrze. Generalnie, Pan Ślusarczyk bardzo dobrze zna się na BMW. Dziękuję! Może w przyszłości znowu kupię diesla, bo przestałem się bać DPFa i turbiny. PS. koszty oceniłem tak jak oceniłem, bo przecież nie mogę przyczynić się do podniesienia cen :)


    Marka/model samochodu:
    BMW E60 520d 2006 rok

  • AUTOR: DATA: 2015-06-24 21:18
    75.00% (3/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Wykonywana usługa to pełna konserwacja podwozia.
    Zalety:
    - Przegląd stanu podwozia i wstępna wycena przed przystąpieniem do realizacji zlecenia
    - Dostosowanie wykonywanej usługi w zależności od potrzeb (w moim przypadku pełna konserwacja premium)
    - Krótki czas oczekiwania na realizację (dostosowanie terminu do klienta)
    - Krótki czas realizacji (termin odbioru samochodu dostosowany do klienta)
    - Profesjonalne wykonanie usługi w dobrej cenie
    - Kontakt z osobą prowadzącą zamówienie, dokumentacja zdjęciowa z przebiegu zlecenia
    - Miła i profesjonalna obsługa klienta
    - Oczywiście w przypadku tej usługi pełną ocenę należało by przeprowadzić za kilka lat, ale bezpośrednio po wykonaniu można powiedzieć że samochód jest lepiej zabezpieczony niż po wyjściu z fabryki.
    - Z pewnością polecam
    Wady:
    - Brak


    Marka/model samochodu:
    Honda Accord VII (CL) 2.2 i-CTDi

  • AUTOR: DATA: 2015-06-18 20:30
    100.00% (4/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    W Ślusarczyk Auto miałem już kilka wizyt (układ hamulcowy, serwis klimatyzacji, wymiana interkulera, przegląd, wymiana oleju i filtrów, itd.). Za każdym razem spotykałem się z tą samą doskonałą obsługą i profesjonalizmem. Na miejscu dostawałem wycenę i spisany zakres potrzebnych napraw wraz z informacją co jest pilne a co może jeszcze poczekać. Jest to poziom usług wart swojej ceny. Doradcy klienta potrafią wytłumaczyć zakres usług czytelnie i cierpliwie. Nawet takiemu laikowi jak ja.
    Po ostatniej wizycie auto chodzi jak nigdy przedtem.
    W ramach usługi umyli mi auto w środku i na zewnątrz lepiej niż kiedykolwiek wcześniej pracownicy profesjonalnych myjni.


    Marka/model samochodu:
    Mazda 6

  • AUTOR: DATA: 2015-03-28 01:08
    55.56% (5/9) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Serwis na pewno godny polecenia, obsługa jest fachowa i profesjonalna. Możliwość umawiania się na dogodny termin, znajomość mechaniki na najwyższym poziomie.100% Polecam


    Marka/model samochodu:
    BMW E61

  • AUTOR: DATA: 2015-03-17 16:23
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Ten serwis spełni wszelkie oczekiwania osób, które dotychczas korzystały z ASO. Zapewniają wysoki standard usług przy rozsądnych cenach. Zlecałem naprawę silnika w Oplu Astrze. Naprawa została wykonana zgodnie z kosztorysem i terminowo. Po roku bezawaryjnej eksploatacji mogę uznać, że również skutecznie i profesjonalnie. Polecam.


    Marka/model samochodu:
    Opel Astra

  • AUTOR: DATA: 2015-03-06 11:18
    66.67% (2/3) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Solidne i rzetelne podejście do klienta. Miła obsługa i fachowość - to zalety tej firmy. Godny polecenia.


    Marka/model samochodu:
    VW Golf VI

  • AUTOR: DATA: 2015-02-28 12:13
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Warto przyjechać z Krakowa. Przy wyborze serwisu dla mojego BMW 520i z 1996 roku w stanie muzealnym z przebiegiem 7500 km kierowałem się opiniami klientów. Nie zawiodłem się . Pełen profesjonalizm to mało powiedziane. Samochód został potraktowany jakby był własnością szefa serwisu. Można powiedzieć -nieograniczony czas dla klienta na omówienie zakresu usługi. Pełna wycena przygotowana przed wykonaniem usługi. Zaproponowano zamienniki części tam gdzie można obniżyć koszty bez szkody dla jakości wykonanej usługi. Konserwacja pojazdu wykonana w idealny sposób -połączona ze znacznym demontażem osłon w podwoziu oraz elementów zawieszenia i układu wydechowego. Wszystko złożone idealnie -lepiej niż w fabryce. Nałożone na lakier powłoki przywróciły pojazdowi wygląd samochodu fabrycznie nowego. Wszystkie czynności dodatkowe uzgodnione telefonicznie z przekazaniem dokumentacji zdjęciowej. Widać duże doświadczenie pracowników w ocenie występujących usterek i sposobie ich naprawy. Zadowolenie klienta stawiane ponad wszystko. Jestem przekonany ,że będę tu wracał na każdy przegląd i z każdym problemem.


    Marka/model samochodu:
    BMW E39 520I

  • AUTOR: DATA: 2015-01-16 15:47
    50.00% (1/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Pełen profesjonalizm na najwyższym poziomie. Bardzo polecam. Jestem zaskoczony i pełen podziwu dla obsługi i jakości usługi. Brawo. Jednak można. I nie za wielkie pieniądze. Brawo.


    Marka/model samochodu:
    BMW X5

  • AUTOR: DATA: 2015-01-15 09:48
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Bardzo sprawnie przeprowadzona naprawa zawieszenia w samochodzie. Zgodnie z kosztorysem i terminowo. Po naprawie samochód perfekcyjnie umyty. Bardzo polecam!


    Marka/model samochodu:
    Audi A6

  • AUTOR: DATA: 2014-12-31 10:56
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    wysoki standard usługi czyszczenie układu wtryskowego i kolektora dolotowego , wymiana oleju z czyszczeniem i konserwacją, wyraźnie odczuwalna poprawa pracy silnika po naprawie usługi unikalne w tym rejonie MEGA Pozytyw


    Marka/model samochodu:
    Ford Mondeo

  • AUTOR: DATA: 2014-12-18 22:23
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Polecam! Z internetu dowiedziałem się, że mają w swojej ofercie usługę Car-Spa, czyli zabezpieczenie lakieru samochodu specjalną powłoką. A że lubię dbać o swoje auto, skusiłem się na ten zabieg. Wcześniej trochę poczytałem, pokazali mi też inny samochód, na którym dopiero co położyli powłokę - nie miałem wątpliwości. No i nie myliłem się - jak przyjechałem po auto, czułem się jakbym właśnie odbierał kluczyki do nowo kupionego samochodu i wcale nie przesadzam. Wjechali samochodem na plac przed serwisem i chłopak, który nakładał powłokę zaprezentowałmi efekt swojej pracy. Nie muszę pisać jak się czułem po tej prezentacji. Spełnili moje oczekiwania. Pełen profesjonalizm.


    Marka/model samochodu:
    BMW

  • AUTOR: DATA: 2014-12-18 13:17
    100.00% (1/1) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Bardzo solidny warsztat samochodowy! Wszystko sprawnie i profesjonalnie, dobro i zadowolenie klienta stawiane na pierwszym miejscu. Gorąco polecam !


    Marka/model samochodu:
    Toyota

  • AUTOR: DATA: 2014-12-16 19:03
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Panowie i Panie! Wykonałem w tym serwisie konserwację podwozia i mogę polecić każdemu. Zostałem zaproszony przez Panią na wycenę. Przyjechałem, usłyszałem kwotę i pozostawiłem swój samochód do konserwacji. Podczas tych zabiegów okazało się, że podwozie mojego samochodu nadaje się również do naprawy blacharskiej (jakieś 3 dziurki). Doradca zrobił dokumentację zdjęciową podwozia, którą mi przesłał i zaprosił do serwisu na oględziny - pełen profesjonalizm! Po wykonanej usłudze zostałem umówiony na odbiór pojazdu. Samochód został podniesiony na podnośniku i tym razem dokonałem oględzin po wykonanej konserwacji. Powiem krótko - wysoka jakość usługi, pełen profesjonalizm, bardzo miła obsługa, a samochód odebrałem w lepszym stanie niż oddawałem (czysty i umyty!). O poczekalni, pysznej kawie nie wspomnę. Serdecznie polecam.


    Marka/model samochodu:
    Volkswagen Bora

  • AUTOR: DATA: 2014-12-14 20:19
    100.00% (2/2) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów - szybko i profesjonalnie, usługa unikalna w regionie, za rozsądne pieniądze, przynosząca niewiarygodne efekty. Obsługa na autoryzowanym poziomie, poczekalnia, kawa, telewizja. Polecam!!!


    Marka/model samochodu:
    bmw 745i

  • AUTOR: DATA: 2014-09-15 22:42
    55.56% (5/9) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Miła, profesjonalna obsługa. Poczekalnia (z klimatyzacją), dobra kawa, gazetka. Czego chcieć więcej oczekując na naprawę ?
    Miałam problem w moim samochodzie z klimatyzacją ( czuć było nieprzyjemny zapach), odwiedziłam kilka warsztatów i w końcu trafiłam na ten Serwis! Doradca zaproponował mi usługę mycia parownika z zapewnieniem, że bede zadowolona i udało się. Cena przystępna, a efekt niesamowity. Pozbyłam sie problemu! Polecam!


    Marka/model samochodu:
    Mercedes

  • AUTOR: DATA: 2014-08-29 18:16
    66.67% (4/6) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Świetna firma. Autko naprawione solidnie i błyskawicznie. Teraz jeździ miękko i dużo mniej pali. Dodatkowo zostało porządnie wymyte /w cenie naprawy!!!/. Fachowa obsługa i bardzo profesjonalne podejście do klienta. Polecam.


    Marka/model samochodu:
    Toyota

  • AUTOR: DATA: 2014-03-25 21:56
    60.00% (3/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Regulacja skrzyni biegów wykonana perfekcyjnie. Prawidłowo zdiagnozowana i naprawiona usterka układu wydechowego. 100% zadowolenia. Cena usług idzie w parze z jakością - pełna uczciwość wobec klienta. Polecam oddać samochód profesjonalistom a nie podrzędnym warsztacikom - będę serwisował tam każdy swój samochód!


    Marka/model samochodu:
    Skoda Octavia

  • AUTOR: DATA: 2013-12-11 08:38
    50.00% (3/6) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Szybko i prawidłowo zdiagnozowana usterka układu wtryskowego. Szczęśliwie wystarczyło wymienić czujnik ciśnienia paliwa by rozwiązać problem z gaśnięciem samochodu. W innym serwisie zaproponowano mi wymianę wtryskiwaczy. Bardzo polecam!


    Marka/model samochodu:
    Audi Q7

  • AUTOR: DATA: 2013-12-10 21:10
    60.00% (3/5) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Bardzo sprawnie i profesjonalnie wykonana usługa dynamicznej wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów. Polecam!


    Marka/model samochodu:
    BMW X3

  • AUTOR: DATA: 2013-07-12 16:43
    57.14% (4/7) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Samochód dymił na biało podczas przyspieszania. W kilku warsztatach zdiagnozowano mi usterkę pompowtryskiwacza i zaproponowano wymianę (koszty ok 2 500 zł). W firmie "Ślusarczyk" stwierdzono, że problem faktycznie pochodzi od pompowtryskiwacza, ale wystarczy go wyregulować. Problem zniknął - koszt 10 razy mniejszy niż wymiana w innym warsztacie!!! Dziękuję i polecam wszystkim ten serwis!


    Marka/model samochodu:
    Audi A4

  • AUTOR: DATA: 2013-05-29 11:08
    62.50% (5/8) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Zamontowałem w tej firmie instalację LPG. Koszt był niższy jak u konkurencji, a samo wykonanie takie, że czapki z głów Panowie! Dodatkowo po montażu samochód został umyty i otrzymałem wydruk z kalibracji samochodu na hamowni - to wszystko w cenie instalacji!


    Zalety:
    Wysoka jakość obsługi! Pisemne zlecenie, gwarancja. Bardzo kompetentni i uprzejmi pracownicy. Obszerna poczekalnia (z klimatyzacją!)


    Wady:
    Brak


    Marka/model samochodu:
    Fiat

  • AUTOR: DATA: 2012-04-05 18:14
    62.50% (5/8) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Od wielu lat systematycznie i kompleksowo serwisuje w tej firmie samochód. O jakości ich pracy niech świadczy fakt, że dzięki wcześniejszym sugestiom mechaników do tej pory pozwoliło mi to uniknąć poważniejszych napraw samochodu. Jeżeli chodzi o bieżącą eksploatacje/wymianę części wszystko było uzgadniane ze mną przez telefon/maila. Wielki plus za podejście do klienta, co przy mojej wrodzonej "upierdliwości" pewnie nie było łatwe.


    Zalety:
    jak wyżej


    Wady:
    brak


  • AUTOR: DATA: 2012-04-05 08:22
    57.14% (4/7) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Firma AUTO ŚLUSARCZYK - to pełen profesjonalizm :). Przede wszystkim miła w najwyższym standardzie obsługa klienta. W Firmie panuje generalna zasada " KLIENT NASZ PAN", i tak też sie czułam. Panowie dokładnie wytłumaczyli przysłowiowej " BABIE" co sie stało z samochodem i ile naprawa będzie kosztowac. W oczekiwaniu na naprawę można w miłym otoczeniu wypić kawkę i poczytać gazetki. REWELACJA !!! Ponadto Zleconą naprawę wykonano niezmiernie szybko, i doskonale. Pełen POZYTYW. Polecam Wam również myjnię samochodwą, chłopaki naprawdę potrafią porządnie DOKŁADNIE wymyć i wyczyścic samochód w bardzo dobrej cenie.


    Zalety:
    1. profesjonalizm
    2. szybka naprawa


    Wady:
    brak, brak , brak, brak brak !!!!!


  • AUTOR: DATA: 2012-04-04 22:43
    54.55% (6/11) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    Kiedy przyjechałem do Tarnowa miałem problem z autem i warsztaty w różnych miejscach naszego kraju (Dolny Śląsk, Wielkopolska, Zakopane) twierdziły, że jest do wymiany katalizator. Będąc już w Tarnowie udałem się do Firmy Ślusarczyk by wymienić katalizator, który był problemem. Po wstępnej diagnostyce i wytłumaczeniu jaki jest problem, spisaniu standardowych procedur wróciłem do siebie. Przygotowany na stndardowe koszty naprawy otrzymuję po 2 godzinach telefon z Firmy z wiadomością, że auto jest do odbioru. Mile zaskoczony szybkością działania idę by odebrać auto (nawet nie pytałem jaki jest koszt) i słyszę koszt 20zł. (2006r.) i jestem w szoku. Pięciu mechaników twierdziło, że jest katalizator do wymiany. Co znaczy fachowa obsługa i znajomość zagadnienia. Polecam Firmę Ślusarczyk. Szósty rok tylko i wyłącznie powierzam moje auta, no może poza tym, że niestety muszę gdzie indziej tankować. Jednocześnie moi znajomi również korzystają z usług Firmy Ślusarczyk i wiedzą dokładnie jakie są problemy z autem a tym bardziej jakie są koszty jego naprawy.


    Zalety:
    Kompleksowa i konkretna obsługa, a co za tym idzie fachowa pomoc w każdej sytuacji.


    Wady:
    Nie wiem czemum, ale nie stwierdziłem, a pochodzę z Bydgoszczy.


  • AUTOR: DATA: 2012-04-04 22:39
    75.00% (3/4) osób uznało opinię za przydatną +-

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Pozytywny

    W sezonie 2011 wykonałem konserwacje podwozia. Po zimie stwierdzam że z wyborem zakładu trafiłem w 10tkę! Szczerze polecam firmę Ślusarczyk Auto.


    Zalety:
    Profesjonalna obsługa klienta


DODAJ OPINIĘ

Godziny otwarcia:  
Poniedziałek od 07:00 do 18:00
Wtorek od 07:00 do 18:00
Środa od 07:00 do 18:00
Czwartek od 07:00 do 18:00
Piątek od 07:00 do 18:00
F.H.U. Ślusarczyk

 

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Usługa Cena od Cena do
Ekskluzywna konserwacja skóry

380.00 -
Geometria kół jednej osi

urządzenie 3D

98.40 -
Hamowanie samochodu

2 pomiary

100.00 -
Hotel opon

komplet / sezon

40.00 -
Kalibracja instalacji lpg na hamowni podwoziowej

przy użyciu sondy AFR

250.00 -
Kontrola układu hamulcowego

50.00 -
Kontrola zawieszenia

50.00 -
Kontrola zbieżności kół obu osi

urządzenie 3D

30.00 -
Korekty lakieru

580.00 -
Montaż instalacji LPG

samochód z wtryskiem jednopunktowym

1600.00 -
Montaż sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie ciekłej (moc do 140 kW)

silnik 4-cylindrowy

4950.00 -
Montaż sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie ciekłej (moc do 140 kW)

silnik 5,6 cylindrowy

6380.00 -
Montaż sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie ciekłej (moc do 140 kW)

silnik 8 cylindrowy

7350.00 -
Montaż sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej

silnik 4-cylindrowy

2280.00 -
Montaż sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej

silnik 5,6 cylindrowy

2980.00 -
Montaż sekwencyjnego wtrysku gazu w fazie lotnej

silnik 8 cylindrowy

4380.00 -
Obsługa klimatyzacji podstawowa

sprawdzenie poprawności działania, wymiana czynnika, osuszenie, wymiana oleju, odgrzybianie metodą ozonowania

175.00 -
Obsługa klimatyzacji Premium

sprawdzenie poprawności działania, wymiana czynnika, osuszenie, wymiana oleju, odgrzybianie metodą ultradźwiękową i ozonową, dezynfekcja i mycie parownika klimatyzacji

395.00 -
Obsługa klimatyzacji standard

sprawdzenie poprawności działania, wymiana czynnika, osuszenie, wymiana oleju, odgrzybianie metodą ultradźwiękową

225.00 -
Odczyt kodów błędów

Audi, Volkswagen

120.00 -
Odczyt kodów błędów

Porsche

210.00 -
Odczyt kodów błędów diagnoskopem dedykowanym

BMW/MERCEDES

160.00 -
Odkurzanie

10.00 -
Powłoki ceramiczne lakieru

1968.00 -
Pranie tapicerki

190.00 -
Przegląd przed zakupem

pakiet kompleksowany zawiera pomiar mocy silnika na hamowni podwoziowej

160.00 450.00
Przegląd ogólny

BMW, Mercedes, Audi, Porsche

460.00 -
Przegląd ogólny samochodu

za wyjątkiem BMW, Mercedes, Audi, Porsche

290.00 -
Przegląd zgodny z zaleceniami producenta

dla danego przebiegu + materiał

240.00 -
Roboczogodzina

95.00 -
Ustawienie zbieżności kół jednej osi

urządzenie 3D

75.00 -
Wulkanizacja opony

od

35.00 -
Wymiana koła z wyważeniem

felga stalowa /szt/

15.00 -
Wymiana koła z wyważeniem

felga aluminiowa /szt/

20.00 -
Wymiana oleju w silniku

35.00 -
Wymiana opony z wyważeniem

felga stalowa /szt/

20.00 -
Wymiana opony z wyważeniem

felga aluminiowa 16''-17'' /szt/

30.00 -
Wymiana opony z wyważeniem

felga aluminiowa 18''-19'' /szt/

35.00 -
Wymiana opony z wyważeniem

Run Flat felga aluminiowa /szt/

80.00 -
Wymiana opony z wyważeniem

Run Flat felga stalowa /szt/

65.00 -
Wymiana płynu hamulcowego

maszynowo w sposób dynamiczny, z uruchomieniem bloku ABS/ESP

165.00 -
Zabezpieczenie kół powłoką ochronną

komplet

150.00 -
Zabezpieczenie powłoki lakierniczej twardym woskiem

135.00 -

WYZNACZ TRASĘ INNE WARSZTATY W OKOLICY


Kup taniej

Nawigacja GPS
VORDON 7 HD Europa

CENA OD : 278.94 zł

Alkomat
SENTECH DA-3000

CENA OD : 89.00 zł

Olej silnikowy
GM DEXOS 2 5W-30 5L

CENA OD : 76.90 zł


Podobne warsztaty


INFO

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 25870

Szukasz pracy w warsztacie? Aplikuj w 60 sekund
WYKONYWANE USŁUGI



Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.

Pobierz