Laureat Złotych Kluczy Warsztat polecany przez innych kierowców.

Warsztat samochodowy AUTO MIŚ

Warsztat Godny Zaufania

Bandurskiego 36, Niebuszewo , 71-685 Szczecin

****** 5.5 (401 opinii)

Mapa

Wyznacz trasę

Warsztat samochodowy AUTO MIŚ

O warsztacie

Bandurskiego 36, Niebuszewo, 71-685, Szczecin

Poniedziałek od 09:00 do 17:00
Wtorek od 09:00 do 17:00
Środa od 09:00 do 17:00
Czwartek od 09:00 do 17:00
Piątek od 09:00 do 17:00

Gotówka, Karta płatnicza

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Jesteśmy na rynku od 2007 roku. Zajmujemy się naprawami mechaniki, elektroniki i elektryki. Programujemy kluczyki samochodowe, naprawiamy sterowniki skrzyń biegów, wykręcamy zapieczone świece żarowe, regenerujemy wtryskiwacze, a także czyścimy silniki z nagaru w układzie dolotowym. Dysponujemy profesjonalnymi narzędziami do serwisu klimatyzacji oraz ustawiania geometrii zawieszenia w technologii 3D.

Zapewniamy indywidualne podejście do każdego przypadku oraz skuteczność w działaniu. Nasze doświadczenie i profesjonalne narzędzia pozwalają nam zapewnić kompetentną i rzetelną obsługę, a jednocześnie zaproponować bardzo konkurencyjne ceny. Wszystko dla zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa jazdy i maksymalnego komfortu użytkowania auta.

 

Istnieje możliwość wynajęcia auta zastępczego na czas naprawy.

 

 

 

Więcej

Cennik

Geometria i zbieżność (ustawienie kół)

400,00 PLN
Diagnostyka komputerowa

Usługa zawiera:
- podpięcie komputera diagnostycznego
- odczytanie błędów
- wstępna interpretacja błędów przez mechanika

250,00 PLN
Diagnostyka usterki

Usługa zawiera:
- warsztat diagnozuje zgłoszoną usterkę i
- wycenia naprawę

250,00 PLN
Serwis klimatyzacji R134a (do 2017 roku)

Usługa zawiera:
- sprawdzenie szczelności układu
- kontrola ilości czynnika chłodzącego i oleju
- ewentualne uzupełnienie oleju i czynnika chłodzącego R134a według norm producenta

W przypadku konieczności zastosowania czynnika - cena usługi jest wyższa o cenę brakującego czynnika według cennika warsztatowego.

300,00 PLN
Serwis klimatyzacji R1234yf (od 2017 roku)

Usługa zawiera:
- sprawdzenie szczelności układu
- kontrola ilości czynnika chłodzącego i oleju
- ewentualne uzupełnienie oleju i czynnika chłodzącego R1234yf według norm producenta

W przypadku konieczności zastosowania czynnika - cena usługi jest wyższa o cenę brakującego czynnika według cennika warsztatowego.

350,00 PLN
Diagnostyka niedziałającej klimatyzacji

Usługa zawiera:
- sprawdzenie szczelności układu klimatyzacji
- napełnienie układu azotem lub innym gazem z barwnikiem
- szukanie źródła nieszczelności

350,00 PLN
Wymiana filtra kabinowego

Usługa zawiera:
- kontrolę stopnia zużycia filtra kabinowego
- dobór odpowiedniego filtra kabinowego
- oczyszczenie miejsca montażowego filtra kabinowego
- wymianę filtra i ponowny montaż elementów*
- kontrolę poprawności działania nowego filtra kabinowego

* Cena filtra kabinowego nie jest wliczona w usługę i podlega ustaleniu z obsługującym warsztatem.

100,00 PLN
Test akumulatora

Usługa zawiera:
- sprawdzenie poziomu naładowania akumulatora
- kontrolę sprawności akumulatora

1 PLN
Wymiana płynu hamulcowego wraz z płynem

Usługa zawiera:
- usunięcie starego płynu hamulcowego z układu hamulcowego
- zalanie układu nowym płynem
- odpowietrzenie układu hamulcowego

W cenę wliczony jest koszt zakupu płynu hamulcowego.

350,00 PLN
Przegląd przed wyjazdem

- sprawdzenie silnika i układu napędowego pod kątem wycieków
- kontrola luzów zawieszenia i układu kierowniczego
- sprawdzenie stanu tarcz i klocków hamulcowych oraz przewodów
- kontrola zużycia płynów eksploatacyjnych (płynu hamulcowego, chłodniczego oraz wspomagania układu kierowniczego)
- podpięcie komputera diagnostycznego i odczytanie błędów
- sprawdzenie stanu akumulatora
W przypadku naprawy wykrytej usterki w warsztacie o wartości powyżej 99 zł, przegląd wykonywany jest gratis.

250,00 PLN
Przegląd okresowy duży

Usługa zawiera:
- wymiana filtra oleju z olejem
- wymiana filtrów powietrza, paliwa (w dieslach) i kabinowego
- sprawdzenie czy auto nie ma wycieków
- kontrola stanu szyb, wycieraczek i dyszy spryskiwaczy
- sprawdzenie układu hamulcowego, zawieszenia i układu kierowniczego
- kontrola klem akumulatora z ewentualnym czyszczeniem
- sprawdzenie poziomu oraz stopnia zużycia płynu hamulcowego i chłodniczego
- kontrola elementów układu hamulcowego
- sprawdzenie ciśnienia w oponach z jego uzupełnieniem
- mechanik wskazuje części wymagające wymiany

 
Przegląd okresowy mały

Usługa zawiera:
- wymiana filtra oleju z olejem
- wymiana filtra kabinowego
- sprawdzenie płynów eksploatacyjnych pod kątem poziomu i wycieków
- kontrola stanu szyb, wycieraczek i dyszy spryskiwaczy
- sprawdzenie układu hamulcowego, zawieszenia i układu kierowniczego
- kontrola klem akumulatora z ewentualnym czyszczeniem
- mechanik wskazuje części wymagające wymiany

 
Wymiana akumulatora

Usługa zawiera:
- wyjęcie starego akumulatora
- podłączenie nowego

 
Wymiana cewki zapłonowej

Usługa zawiera:
- wymontowanie zużytej pojedynczej cewki zapłonowej lub całej listwy zapłonowej jeżeli taka występuje
- montaż nowego elementu

 
Wymiana klocków hamulcowych przód

Usługa zawiera:
- wymianę przednich klocków hamulcowych
- wymianę czujnika przednich klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)

 
Wymiana klocków hamulcowych tył

Usługa zawiera:
- wymianę tylnych klocków hamulcowych
- wymianę czujnika tylnych klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)

 
Wymiana oleju wraz z filtrem oleju

Usługa zawiera:
- wymianę starego oleju silnikowego na nowy
- demontaż starego filtra oleju i zamontowanie nowego

 
Wymiana świec zapłonowych

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec zapłonowych
- montaż nowych świec

 
Wymiana świec żarowych

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec żarowych
- montaż nowych świec

 
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód

Usługa zawiera:
- wymiana zużytych tarcz i klocków hamulcowych na przedniej osi
- wymiana czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)

 
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych tył

Usługa zawiera:
- wymianę zużytych tarcz i klocków hamulcowych na tylnej osi
- wymianę czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)

 
Czyszczenie wymontowanego filtra cząstek stałych w piecu

od 500
Dorobienie kluczyka/karty

od 300
Klimatyzacja - odgrzybianie

od 80
Klimatyzacja - ozonowanie

od 80
Polerowanie reflektorów

Regeneracja lamp cena za komplet

od 250
Promocyjny przegląd

W przypadku naprawy wykrytej usterki w warsztacie o wartości powyżej 99 zł, przegląd wykonywany jest gratis.

od 99
Regeneracja alternatora

od 250
Regeneracja filtra cząstek stałych DPF FAP

od 150
Regulacja geometrii kół przód +tył

od 250
Sprawdzenie wtryskiwaczy common rail na stole probierczym

od 100
Usunięcie AdBlue

od 750
Usunięcie crash daty ze sterownika airbag

od 250
Usunięcie filtra cząstek stałych DPF FAP

od 500
Wymiana koła dwumasowego

od 500

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (401)

Dodaj opinię
5.5 ******
Ocena wystawiona na podstawie 401 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam wszystkich moja historia z Auto Miś rozpoczęła się od dnia 02-01-2023 kiedy to postanowiłem właśnie w tym warsztacie wykonać remont kapitalny silnika 2.0 benzyna silnik forda koszt tego przedsięwzięcia z wyceny pana Michała to 7000tys/zł zgodziłem się na tę sumę w końcu myślę warsztat Auto Miś jest na portalu Dobry Mechanik i to mnie zgubiło auto podstawiłem w umówionym czasie auto w pełni sprawne technicznie jedynie z lekkim poborem oleju na poziomie 250-350 l/1000km i zwiększonym spalaniem benzyny żadnego odbioru auta pomimo mojej prośby nie było pan Michał lakonicznie stwierdził że nie ma potrzeby celowa zagrywka ? naprawa zamiast umownych dwóch tygodni trwała jeden tydzień próbując dodzwonić się do warsztatu i problemach z tym związanych udałem się osobiście do warsztatu ku mojemu zdziwieniu mój ford s-max stał na pod warsztatem gdzie dowiedziałem się że auto jest już gotowe ale uszkodzona jest pompa wspomagania nie wiedząc w jakim stopniu po opłaceniu rachunku zamiast 7000 -zapłaciłem 7210 zł gdzie poprosiłem o rachunek i taki dokument otrzymałem w którym to nie było podanych jakich producentów użyto podczas naprawy ceny wygórowane remont szlif głowicy umycie szlif docieranie zaworów wymiana uszczelniaczy to koszt 350 zł z % vat nich to fachowcy ocenią czy jest to możliwe wcześniej prosiłem też o zwrot zużytych moich części zamiast włożyć zapakowane do bagażnika to zostałem zaprowadzony do wiadra ze odpadami różnych części i teraz sam je wybieraj po uiszczeniu rachunku odebrałem kluczyk i sam zamiast w towarzystwie pana Michała odpaliłem moje auto i usłyszałem wołanie o pomoc pompy wspomagania tak potężnie wyła kiedy z pretensjami zwróciłem się i po ostrej wymianie zdań z mojej strony do pana Michał że pompa była sprawna kiedy odstawiłem wam samochód stwierdził że to nie oni a jak chcę to niech podam ich do Sądu nadmienił ja mam tu kamery to niech pokaże wjazd auta do warsztatu coś tam mamrotał nie mając wyjścia jeszcze na odchodnym dolał płynu wspomagania który i tak pompa go wylewała na zewnątrz ledwo dojechałem do miejsca zamieszkania oddałem auto następnemu mechanikowi który wymienił pompę na regenerowaną za 850 zł kiedy zapytałem się co było powodem zatarcia pompy że po ponownym jej montażu nie uzupełniono płynu podczas rozruchu silnika druga możliwość że została pomieniona niestety pomimo ponownego spotkania z warsztatem Auto Miś z panem Michałem spotkałem się ze stanowczą odmową o zwrot poniesionych znacznych kosztów dlatego przestrzegam innych pilnujcie i obserwujcie bo niestety ceny są znacznie naciągane.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Panie Bogdanie,
    rozumiem pańską fustrację ale w mojej ocenie potraktował mnie Pan bardzo niesprawiedliwie.
    Wystawiając ocenę na tym portalu potrafię zrozumieć chęć zemsty ale proszę nie być tak surowym.
    Umówiliśmy się na naprawę silnika w Pana aucie w czasie dwóch tygodni. Auto naprawiliśmy w jeden tydzień i teraz oceniając czas realizacji zlecenia wystawia Pan tylko 3 gwiazdki na 6 możliwych. Nie wiem co mogłem tutaj zrobić lepiej czy szybciej aby otrzymać od Pana lepszą ocenę?
    Następna kwestia ceny. Przed naprawą umówiliśmy się na kwotę około 7000zł. Kwota ta była szacunkowa +/- 10%. Finalnie wyszło 7210zł +wymieniliśmy dodatkowe elementy o których nie było mowy podczas wstępnej wyceny a tutaj widzę 0 gwiazdek na 6 możliwych.
    Jakość usługi ocenił Pan na jedną gwiazdkę, rozumiem, że pomimo poprawnie wykonanej usługi (tutaj żadnych zastrzeżen Pan nie ma) ocena została zaniżona zapewne z powodu przygody z pompą wspomagania. Tutaj tłumaczyłem Panu w momencie odbioru auta, że uszkodzenie nie mogło powstać z naszej winy z bardzo prostego powodu - my pompy nie ściągaliśmy. Co więcej - nie spuszczaliśmy płynu z układu wspomagania. Przy naprawie silnika pompa została odsunięta od silnika i w niczym nie przeszkadzała podczas naszych prac. W związku z tym nie mogła ona ulec uszkodzeniu z powodu uruchomienia na sucho i stąd moje stanowcze stanowisko w tej sprawie.
    Tekstu o podmianie pompy nawet nie chcę próbować komentować.
    Podsumowowując ja odbieram to tak - naprawiliśmy auto przed czasem, dobrze i za pieniądze na które się umawialiśmy klient jest niezadowolony. Najgorzej :(

    Ford S-Max 2.0 benzyna

  • s
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Mialem wątpliwości czy naprawę ocenić pozytywnie czy negatywnie. Ostatecznie minusy przeważyły. Teraz fakty:

    Problem do naprawienia: wycieki oleju widoczne na misce olejowej i na boku silnika po stronie rozrządu. Ostatecznie naprawa skuteczna , wyciek ustał. To na plus.

    Teraz kolejne fakty. Samochód oddany do naprawy. Podaję telefon do siebie, oczekuję informacji co ustalili, ile potrwa naprawa. Po 5 godzinach wobec braku informacji dzwonię. Raz, drugi, trzeci , w końcy własciciel odbiera. Uzyskuję informację że jeszcze nie zaczeli robić. Może jutro.
    Dzwonię jutro. Po 3 nieodebranych telefonach w końcu dodzwaniam się. Otrzymuję informację że nie zaczeli jeszcze. Może dzisiaj, może jutro , ewentualnie za 3 dni. To zależy ale nie ujawnia od czego. W końcu otrzymuję radę . Dosłownie: "Jeśli panu tak zależy, proszę przyjechać i zabrać sobie samochód dzisiaj. Stoi na placu. "
    Ręce opadają. Właściciel zachowuje się jak gwiazda rocka. To klienci do niego walą drzwiami i oknami a on sobie łaskawie wybiera kogo i kiedy obsłuży. I nie poniża się do informowania o planowanym termiinie naprawy czy opóźnieniach.
    Tak więc niesmak już na początku.

    Ostatecznie samochód tkwił w warsztacie tydzien (!). Naprawili , przyznaję. Zapłacilem 1600 za własciwie przejrzenie układu i wymianę uszczelki pompy oleju. Prawdopodobnie przepłaciłem. Ale to nie koniec

    Samochód odebrany, jeżdzę. Ale co jakiś czas przy przyspieszaniu jakby coś stuka od spodu. Przed naprawą tego nie było. W końcu jade na podnosnik i co ? Wieszaki gumowe od tłumika środkowego nie założone na swoje miejsce i całość trzyma się tylko na końcowych, Dobra, założyłem, problem zniknął

    Jeżdżę dalej, mija arę miesięcy. Zauważam drobny wyciek oleju jakby spod uszczelki pokrywy zaworów. Ale jeżdzę. Wuciek się nasila. Zdejmuję w końcy pokrywę rozrządu. Okazuje się że to nie uszczelka jednak. Odkręcam zawór sterujący kołami zmiennych faz rozrządu bo wydaje się że to jakby cieknie spod niego. I co ? Okazuje się że nie ma na nim oringa który na 120% był tam wcześniej bo sam ten zaworek już odkręcałem żeby usunąc sitka. Ten element był również sprawdzany w trakcie wizyty w warsztacie. Najprawdopodobniej któryś mechanik uszkodził ten oring i stwierdził że dokręci mocniej, może problem się nie ujawni od razu. I tak się stało.

    Także ogólne wrażenie negatywne. Naprawa dokonana, ale efekty uboczne i ogólne wrazenie skutkują oceną negatywną.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Nie bez problemu udało ustalić się o jaką naprawę chodziło. Jeżeli moje informacje są prawidłowe to pisze Pan o naprawie sprzed blisko roku - końcówka września 2020 i dotyczyła ona - cytuję ze zlecenia: "Wyciek oleju. Miska była już 3 razy uszczelniana w innych warsztatach". Auto Opel Zafira z 2009 roku zasilana benzyną.
    Na wstępię dziękuję za pozytywną ocenę naprawy, która została zlecona. Cieszę, że udało się nam naprawić coś czego inni nie potrafili chociaż nie była to prosta naprawa.
    A teraz do rzeczy mniej miłych:
    1/ Tak wiem, komunikacja czasami leży, zdaję sobie z tego sprawę ale spowodowane jest to ilością zleceń z jakimi codziennie walczymy. Cały czas pracujemy aby poprawić ten aspekt pracy naszego warsztatu.
    2/ Zapłacił Pan nie za przejrzenie układu i wymianę uszczelki pompy ale za uszczelnienie całego bokui dołu silnika włącznie z wymianą uszczelniaczy wałków rozrządu (wiąze się to z rozebraniem całego rozrządu i ściągnięciu kółek na wałkach rozrządu - nie była to wbrew pozorom prosta naprawa!), uszczelniacz wału korbowego od strony rozrządu, uszczelkę pokrywy zaworów (przecież nie zostawimy starej!), śruby wałkow rozrządu (nie zostawimy starych nawet za dopłatą!), uszczelkę pokrywy rozrządu (raz ściągnięta nie nadaje się do ponownego montażu), oring przewodu układu chłodzenia do pompy cieczy chłodzącej, sitko w misce olejowej (tzw. ekran), rolkę napinacza paska rozrządu (nie nadawała się do ponownego montażu), 2 litry oleju silnikowego Valvoline 5W30 oraz 2 litry płynu chłodniczego.
    3/ Zaworków zmiennej fazy nie odkręcaliśmy, sprawdziliśmy je - nie ciekły więc nie było potrzeby ich ruszać, nie wiem z usług jakich warsztatów korzystał Pan wcześniej ani jakie ma Pan doświadczenia z tych napraw ale domniemanie, że ktoś w moim warsztacie uszkodził oring a następnie dokręcił coś mocniej żeby jakoś to było to bardzo nie ten poziom, który my staramy się reprezentować. Ja bardziej poszedłbym w teorię, że ktoś kto tam zaglądał wcześniej (ktoś kto usuwał sitka bo tak przeczytał w internecie, że tak trzeba zrobić bo przecież inżynierowie z Opla wsadzili je tam na złość żeby się zapychały) mógł użyć nieprawidłowego oringu bądź zamontował stary, który po czasie się rozleciał.
    Ponadto, najciekawsze zauważyłem na końcu - w moich adnotacjach końcowych zapisałem sobie: "Pokrywa zaworów może być zapchana, prawodopobnie niedrożna odma, zalecono wymianę, klient nie chce. Gwarancji nie dajemy. Pod pokrywą i w silniku dużo gruzu od przepracowanego oleju, zrobiłem zdjęcie 24.09.2020 około 10:35" - odszukałem to zdjęcie i załączam je pod tym adresem: https://auto-mis.szczecin.pl/pliki/zafiranr1.jpg
    I jeszcze na koniec wrzucam do porównania zdjęcie pokrywy rozrządu z Pana auta oraz z auta, które regularnie serwisujemy w naszym warsztacie. Myślę, że nie trzeba było podpisywać, która pokrywa jest z Pana auta ale mimo wszystko podpisałem, żeby nie było wątpliwości - https://auto-mis.szczecin.pl/pliki/zafiranr2.jpg
    Pana pokrywę oczywiście wyczyściliśmy, pompę oleju rozebraliśmy i również wyczyściliśmy czego na paragonie nie uwzględniliśmy ale doskonale Pan wiedział w jakiej kondycji jest Pana silnik ponieważ te zdjęcia zostały również do Pana wysłane.
    Mam nadzieję, że od czasu naszej naprawy nic więcej poza cięknącym oringiem w silniku się nie posypało, jeżeli tak to jest to spory sukces.
    Na przysłośc zalecam regularną wymianę oleju co 15 a nawet 10 tys. km, pozwoli to zachować wnętrze silnika czyste i w dobrej kondycji technicznej.

    Opel Zafira

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam. Dwukrotnie sie sparzyłem.
    Kilka lat temu zaprowadziłem do Auto-Miś Opla Astrę II na wymianę sprężyn zawieszenia gdyż jedna z nich pękła. Zakupiłem dwie sprężyny i zaprowadziłem auto do Auto-Miś. Po odebraniu auta okazało się że wymieniono tylko uszkodzoną a druga pozostała stara. Nigdzie w aucie nie było drugiej nowej sprężyny. Wróciłem na warsztat. Wyraźnie zmieszany właściciel zaczą tłumaczyć sie pomyłka a brakującą sprężynę przyniósł mi z magazynu. Pomyślałem że być może to rzeczywiście pomyłka.
    Obecnie jeżdżę Oplem Astra J. Podczas jazdy zaświecił się komunikat o awarii. Pojechałem do "Auto-miś" gdzie po podłączeniu do komputera okazało się że jest problem z termostatem. Panowie z warsztatu zaczęli oglądać prawą stronę silnika gdzie znajduje się króciec układu chlodzenia, część którą wymieniałem jakieś pół roku wcześniej. Zwróciłem uwagę czy to rzeczywiście to jest termostat. Odpowiedzian że jest on w tym króćcu zabudowany. Postanowiłem zdać się ,jak wtedy uważałem, na fachowców.
    W trakcie naprawy właściciel zadzwonił do mnie i poinformował że niestety termostat który zamówił jest zły i jak się okazuje właściwy będzie droższy. Po odebraniu auta ujechałem ok. 30 kilometrów i znów zaświecił się komunikat o awarii z tym że tym razem auto straciło moc.
    Po zatrzymaniu zauważyłem że pod głowicą wrze płyn chłodzący.
    Następnego dnia wróciłem do Auto-Miś. Podpięto auto do komputera i odczytano błąd dotyczący zbyt niskiego ciśnienia w układzie turbo. Powiedziałem o tym wrzącym płynie, zasugerowałem, że może to ten termostat. Właściciel warsztatu stwierdził że to niemożliwe i że podejrzewa turbinę. Jednak skonsultowałem to z innym mechanikiem. Zwrócił mi on uwagę że skoro wymieniany był zepsuty termostat to dziwne że po naprawie zaczęły się problemy z turbiną. Zasugerował że najlepiej byłoby spróbować zainstalować inny sprawny termostat i zobaczyć czy problem się powtarza. Następnego dnia zabrałem auto z warsztatu Auto-Miś i postanowiłem pójść za radą. Kupiłem nowy, oryginalny termostat i w innym warsztacie go wymieniłem. Problem zniknął. Okazało się że zainstalowany w auto miś termostat wyprodukowano w 2011 roku. Dodatkowo był on znaczony niebieską farbą. Wcześniej widziałem coś takiego na używanych częściach. Pojechałem do Auto-Miś. Pokazano mi fakturę za zakup a nawet podano nr do sklepu z częściami. Potwierdzone że termostat zakupiono u nich i że sprzedaja tylko nowe części i że rzeczywiście część może mieć 10 lat. Problem w tym że na fakturze widniała cena termostatu 130 pln, a za usługę wymiany mialem zapłacić 150 pln co powinno dać 280 pln. Jednakze zapłaciłem 430 pln. W dalszej rozmowie wyszło że wymieniono też krociec, ktory był praktycznie nowy. Najwyraźniej błędnie określono część do wymiany. Kosztami błędu obarczono mnie. Dodatkowo zainstalowano niesprawny termostat, który 10 lat przeleżał w magazynie. Uważam że błędy się kazdemu się zdarzaja. Ale dlaczego ja mam ponosić ich koszty?


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Faktycznie termostat został zakupiony w jednej z hurtowni z którą współpracuję. Sprzedają oni towar wyłącznie fabrycznie nowy, znaczenia o których pan piszę nie są niczym dziwnym, dokonuje się jeszcze w fabryce, najprawdopodbniej podczas kontroli jakości.
    Zdarzają się sytuacje, w których towar pomimo tego, że jest nowy jest uszkodzony bądź ulega on nadmiernie szybkiemu zużyciu na skutek wad fabrycznych, których warsztat nie zawsze jest w stanie wyłapać.
    Termostat o którym mowa, został przez pana do mnie dostarczony celem reklamacji. Ja ten termostat wraz z opisem zareklamowałem. W dniu 29.06.2021r. producent reklamację uznał w całości. Koszty robocizny oraz materiału - 430zł zostały Panu zwrócone jeszcze tego samego dnia.

    Opel Astra J

  • C
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    NIE POLECAM!!! Zgłosiłem się z usterką(auto holowałem 100km na lawecie) . Dokładnie opisałem problem.
    Właściciel postawił błędną diagnozę powodu mojej usterki po pseudo naprawie pojazd nie został prawidłowo przetestowany,lub wcale co jest bardziej prawdopodobne
    Auto odebrałem a usterka wróciła po przejechaniu takiego samego odcinka czyli znów 100km od domu!
    W innym warsztacie problem został szybko rozwiązany i potwierdzono mi że powód unieruchomienia auta był gdzie indziej.
    Sprawa trafia do sądu!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Panie Krzysztofie,

    Tytułem wstępu chciałbym tylko uściślić, że pisze Pan o niemalże 20 letnim samochodzie, którego stan przy pierwszej wizycie określiłem jako bardzo słaby. Nie jest to żadne usprawiedliwienie, chcę tylko zobrazować to czego Pan w swojej wypowiedzi nie doprecyzował.
    Pierwszy raz spotkaliśmy się zaraz po tym jak zakupił Pan swój pojazd (Volvo V70 2002rok, 2,4 diesel) i zlecił Pan wymianę rozrządu oraz prosił Pan, żeby sprawdził ogólny stan auta.
    Zlecona usługa została wykonana zgodnie z ustaleniami, swoją drogą ciekawe jest również to, że do wykonania tej usługi nie zgłaszał Pan jakichkolwiek uwag a opinii na ten temat brak, jest to po części niestety zrozumiałe ponieważ doświadczenie nauczyło mnie, że na 100 zadowolonych klientów opinię sam z siebie bez proszenia w internecie zostawi może 1-2 klientów, natomiast na 10 niezadowolonych 10 opisze swoje niezadowolenie w internecie tak jak i Pan to robi do czego oczywiście ma Pan całkowicie prawo. Ja natomiast mam prawo się bronić co też czynię.
    Przy pierwszej wizycie został ogólnie sprawdzony stan techniczny Pana auta i delikatnie mówiąc był on bardzo nieciekawy, ze względu na brak funduszy prosił Pan aby nie robić nic poza zleconym zakresem prac czyli pracy przy rozrządzie.
    Następna wizyta odbyła się po niecałym miesiącu w momencie w momencie gdy auto odmówiło współpracy i zostało przyprowadzone na lawecie do mojego warsztatu.
    Po dokonaniu oględzin stwierdzony został duży wyciek paliwa z wtryskiwaczy, który spowodował unieruchomienie pojazdu. Usterka ta po konsultacji z Panem została usunięta. Ponadto wszystkie wtryskiwacze zostały sprawdzone i doprowadzone do takiego stanu, że jestem pewien, że z ich powodu nie ma Pan więcej problemów i przez najbliższy czas na pewno ich Pan mieć nie będzie.
    Po wykonaniu powyższych napraw auto zostało uruchomione i pracowało zgodnie z oczekiwaniami. Zdiagnozowany został również wyciek ropy z uszczelki zbiornika paliwa jednakże nie chciał Pan wykonywać jej naprawy z tego samego powodu co wcześniej.
    Auto po dokonaniu naprawy zostało sprawdzone, odbyłą się również jazda próbna przez około 5km i auto zostało wydane.
    Pomimo tego, że wielokrotnie słyszałem od swoich klientów, że jestem magikiem to niestety nie posiadam mocy wróżenia, która przewidziałabyy kolejną usterkę za kilkaset kilometrów.

    To, że w innym warsztacie znaleziono kolejną usterkę wcale mnie nie dziwi, a nawet potwierdza fakt, że usługa wykonana w moim warsztacie została wykonana poprawnie.

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Po odbiorze auta po naprawie hamulców okazało sie, że podczas naprawy doszło do uszkodzeń blacharskich drzwi. Pan Michał, dysponując monitoringiem z przebiegu naprawy hamulców rm, przyznał się do uszkodzeń drzwi i zaproponował naprawę uszkodzenia drzwi.

    Przy odbiorze auta po naprawie drzwi okazało się , że jest uszkodzony próg. Rozmowa na ten temat skończyła się zaprzeczaniem przez Pana Michała nie tylko uszkodzenia na warsztacie drzwi lecz takze zaprzeczaniem dokonywaniu naprawy drzwi oraz odmową udostępniania numeru polisy ubezpieczeniowej.

    Panie Michale WSTYD jak się czegoś się umie to się tego nie robi.



    seat

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Negatywny

    2 dni auto stało na warsztacie zanim ktoś się zainteresował. Oddałem we wtorek, w czwartek zadzwoniłem z pytaniem czy coś wiadomo o usterce i czasie naprawy. Nic się nie dowiedziałem. Nie po to umawiam wizytę przez serwis dobry mechanik żeby auto stało na placu.

    Po kolejnych dwóch dniach pan zadzwonił mówiąc że nie jest w stanie naprawić usterki i mam przyjechać o odebrać auto. Nie był w stanie wskazać kto ewentualnie mógłby naprawić.

    Może to jest dobry warsztat, może akurat ja źle trafiłem? Ale jeśli nie chcesz stracić 4 dni, bo np. źle trafisz, to naprawiaj auto gdzie indziej.


    Toyota Yaris 1,3 benzyna 2011 r

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Negatywny

    Klimatyzacja przeczyszczona zle. Brzydki zapach się utrzymuje. Druga część naprawy to wymiana akumulatora. Tutaj bez zastrzeżeń.


    Toyota Yaris XP130 2011 - 2014 Hybrid hatchback 5-

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Warsztat do bani pojechałem na wycięcie dpfa i się zaczęło wycięli dpf i przy okazji katalizator bez mojej zgody. Chciałem odzyskać dpf i katalizator gość wciskał mi nie moje rzeczy, nie poradzili sobie z ustawienie mapy jeździłem trz krotnie na reklamację auto wchodziło cały czas w tryb wypalania dpfu tak że skończyło się tylko na fizycznym usunieciu dpfu i katalizator za 1000 zł drugie tyle zapłaciłem u tunera gdzie naprawił mi wszystko. Zwrucilem się do firmy o zwrot części kosztów szef tej firmy nie poczuwa się do niczego. Nie polecam szef [wymoderowano]. Uwaga bieszcie wycięty dpf i katalizator to są spore pieniadze


    Hyundaj

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Negatywny

    Zlecone usterki zostały usunięte (po ponownej wizycie usunięto reklamację ), nawet zostały stwierdzone dodatkowe usterki (np. zużyte tylne przewody hamulcowe) które po konsultacji ze mną zostały wymienione. Jednak po odebraniu auta stwierdziłem wadliwie działający hamulec ręczny. Pan w biurze stwierdził, że hamulca nie ma od dawna (dziwne, że zainteresował się zużytymi przewodami, a nie zauważył zerwanej linki). Na moje stwierdzenie, że ręczny był, uslyszalem - u nas nie został.
    Zrezygnowałem z wymiany linki w tym warsztacie i wymieniłem sam. W całym kosztorysie linka+wymiana to nikły procent.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Panie Adamie, na wstępie dziękuję za pozostawienie opinii po wykonaniu usługi w moim warsztacie, dzięki nim wiemy co robimy dobrze ale także jest to wskazówka do tego co możemy poprawić w przyszłości.
    Analizując Pańską opinię zastanawia mnie dlaczego wystawił Pan jedną gwiazdkę w rubryce "ceny usług" oraz "jakość usług" - wynika z tego, że zarówno cena jak i jakość była na fatalnym poziomie. Zdziwiony jestem szczególnie tym pierwszysm ponieważ zakres prac zawsze ustalam przed jej wykonaniem i cenę również staram się określić przed rozpoczęciem pracy podając ją w rozbiciu na każdą ze zleconych w danym aucie napraw w przybliżeniu +/- 10%.
    Odnośnie jakości usług to zgłaszał Pan podczas wizyty następujące usterki: wyciek oleju oraz chęć wymiany oleju wraz z filtrami oleju, paliwa i powietrza. Zlokalizowaliśmy i usunęliśmy wycieki oleju oraz wymieniliśmy olej z filtrami, tutaj nie zgłasza Pan żadnych uwag więc uznaję, że naprawa została wykonana prawidłowo, a chciałbym dodać, że technicznie była to skomplikowana usługa ponieważ wyciek oleju występował na łączeniu skrzyni biegów oraz silnika, a konkretnie z uszczelniacza wału korbowego oraz uszczelniacza operatora centralnego sprzęgła. Ponadto w trakcie wykonywania powyższych napraw zasygnalizowaliśmy Panu pęknięte złącze elastyczne wydechu oraz skorodowane metalowe przewody hamulcowe oraz popękane elastyczne przewody hamulcowe kół tylnych. Wyraził Pan zgodę na ich wymianę.
    Osobiście uważam, że jakość wykonanych powyżej usług stała na najwyższym poziomie co również niejako Pan potwierdza nie zgłaszając żadnych problemów - stąd uważam, że ocena jest niesprawiedliwa.

    Po odebraniu auta faktycznie zgłosił Pan natomiast problem z działaniem hamulca postojowego (ręcznego) sugerując, że może być to spowodowane wizytą w moim warsztacie. Poinformowałem Pana, że z mojej strony nie było żadnej ingerencji w system hamulca ręcznego ale oczywiście przyjąłem auto ponownie celem sprawdzenia w czym tkwi problem.
    Po dokładnych i oczywiście darmowych oględzinach stwierdziłem urwaną lewą linkę hamulca postojowego przy samym zacisku. Telefonicznie zgłosiłem Panu problem oraz fakt, że usterka ta nie mogła powstać podczas wcześniejszej wizytu ponieważ pęknięciu uległa sama końcówka, która zamocowana jest na zacisku hamulcowym. Odniosłem wrażenie, że nie uwierzył mi Pan, dlatego wykonałem i przesłałem Panu zdjęcia tej linki co jak sądzę również Pana nie przekonało, ponieważ przez telefon stwierdził Pan, że zabierze Pan auto i zleci naprawę w innym warsztacie.

    Na potwierdzenie swojej opinii wykonałem trzy zdjęcia, które tutaj rownież załączam (na dole tej odpowiedzi). Na zdjęciu nr 1 widać miejsce zaczepu linki na zacisku hamulcowym, przed wykonaniem zdjęcia zostało ono lekko przesunięte w stronę aparatu aby wyraźniej było widać uszkodzenie - brakuje tutaj metalowego zaczepu wystającego z gumowej osłony, które powinno byćz zamontowane na zacisku hamulcowym aby móc go zaciągnąć w momencie pociągnięcia za dźwignie hamulca ręcznego w kabinie. Przed wykonaniem zdjęcia było ono oryginalnie wmontowane w zacisku - dlatego na pierwszy rzut oka nie było widać tego uszkodzenia, ponadto Pan nie zgłaszał żadnych problemów z hamulcem ręcznym w momencie zostawienia auta do naprawy i właśnie dlatego nie zostało ono wykryte podczas pierwszej wizyty w warsztacie w trakcie której naprawialiśmy wyciek z silnika.
    Aby uwiarygodnić fakt, że z usterką jeździł Pan na długo przed wizytą w moim warsztacie wykonałem kolejne dwa zdjęcia (zdjęcie nr 2 i 3) na których po zdjęciu gumowej osłony wyraźnie widać stan metalowej linki - silne skorodowanie, które nie mogło powstać w ciągu 2-3 dni ale bardziej 2-3 miesięcy albo i dłużej.
    Gdyby usterka ta faktycznie powstała u mnie w warsztacie to po pierwsze linka ta nie była by skorodowana ale świeża, srebrna, świecąca się, a po drugie nawet gdyby tak się stało to dlaczego miałbym naprawić to Panu w ramach gwarancji skoro nikt tego nawet w warsztacie nie dotykał? Różne rzeczy mogą się zdarzyć podczas napraw oraz różne elementy mogą się popsuć podczas chociażby ich odkręcania, szczególnie gdy mamy do czynienia z kilkunastoletnim autem. W tym przypadku mogłem mieć pecha i nawet podczas zaciągania hamulca ręcznego po wykonaniu jazdy próbnej i parkowaniu auta na placu linka mogłaby się zerwać - takie rzeczy mogą się zdarzyć ale wtedy na pewno w drodze rozmów udałoby się znaleźć zadowalające obie strony rozwiązanie, inaczej jest gdy ktoś jawnie próbuje mi wmówić, że coś zostało zepsute podczas wizytu w warsztacie i nie przyjmuje argumentów, że jednak tak nie jest.
    Ja jestem daleki od wyciągania wniosków ale nie wygląda to dobrze, gdy ktoś dzwoni 15 minut po odebraniu auta z wyczuwalnymi pretensjami, że coś co ponoć wcześniej działało dobrze po naprawie w warsztacie samochodowym przestało działać pomimo tego, że nie zostało nawet dotknięte a później po sprawdzeniu okazuje się, że bez wątpienia usterka ta występowała dużo wcześniej to w ramach złości wystawia jeszcze 1 gwiazdkę za jakość wykonania usługi bo nie chce naprawić tej usterki za darmo.

    Pooniżej załączam wspomniane trzy zdjęcia:
    http://auto-mis.szczecin.pl/images/mondeo1.jpg
    http://auto-mis.szczecin.pl/images/mondeo2.jpg
    http://auto-mis.szczecin.pl/images/mondeo3.jpg

    Ford Mondeo Mk 3

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Negatywny

    Naprawa wykonana w akceptowalnym terminie czasowym. Brak informacji że strony warsztatu w temacie szacunkowych kosztów związanych z wykonywaniem usługi. Najgorsze jest to że problem z jakim się udałem do warsztatu Auto-Mis wcale nie został usunięty a koszt usługi to 930zloty. Bardzo trudny kontakt ,obsługa klienta na poziomie zerowym a ceny wcale nie konkurencyjne.


    Citroen Xsara Picasso 16hdi

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Negatywny

    Do naprawy było przednie zawieszenie plus wymiana oleju(filtr i olej dałem)Naprawa trwała cale dwa dni. Przy odbiorze dowiedziałem sie ze przekładnia kierownicza nie została zmieniona bo luz wyszedł przy geometrii.Przeżyłem.Po jakiś 100km zaczęło cos pukać w zawieszeniu.28 grudnia pojechałem z reklamacja i szef powiedział ze do końca roku nie pracują i mam jechać gdzieś indziej.Wiedział dobrze ze wyjeżdżam bo go poinformowałem (nie mieszkam w Polsce ) Co do oleju dałem bańkę 4 litry wlali wszystko bo powiedzieli ze weszło normalnie potrzeba 3,75 litra.Bagnet nie wciśnięty.Podczas jazdy samochód zaczął ściągać w jedna stronę czego przed wizyta w tym warsztacie nie było.Do profesjalizmu brakuje bardzo dużo.Obsługa na początku bardzo mila później olewają cie kompletnie.Fachowcy z łapanki.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    1/ Użyliśmy całą bańkę oleju ponieważ taka była potrzeba.
    Zgodnie z informacją ogólnie dostępną przy wymianie oleju wchodzi 3,85l do układu + 0,4l do filtra oleju co daje nam 3.9 litra, stan uzupełniliśmy do pełna wykorzystując całe 4 litry a nie tak jak Pan pisze 3.75 - ta informacja jest błędna. Proszę nie sugerować, że oszukałem Pana na 0,25l bo jest to niesmaczne.
    Pana auto to Ford Fiesta 2010, 1.6 70kW - informacja o ilości oleju jest powszechnie dostępna i można ją sprawdzić bezpłatnie np. na stronie Castrol: https://applications.castrol.com/oilselector/pl_pl/c/recommendation?vehicleType=samochody-osobowe&manufacturer=ford-(eu)&model=fiesta-mk-vi-(2008-)&modelType=fiesta-1-6-tdci-duratorq-(70-kw)-euro-5-(2010-2011)
    2/ Informacja o zamkniętym warsztacie w okresie od Świąt Bożego Narodzenia do Nowego Roku została opublikowana dużo wcześniej i bardzo mi przykro, że nie został Pan obsłużony 28 grudnia. Zaproponowałem wizytę po Nowym Roku bądź odwiedziny w innym warsztacie aby sprawdzić skąd pochodzą stuki w Pana aucie - nie ma co się obrażać na taki rozwój sytuacji ale nie mam w zwyczaju rezygnować z wcześniejszych planów.

    Podsumowując moja oferta jest nadal aktualna - chciałbym przekonać Pana, że nie jesteśmy z łapanki - zapraszam do umówienia się na wizytę do warsztatu w dniu jego otwarcia - sprawdzimy wszystko dokładnie i jeszcze dodamy jakiś gratis.

    ford fiesta econetek 1,6 disel 2010 95 KM

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam. Omijać ten warsztat szerokim łukiem !!! Naprawiają bez konsultacji z klientem, a potem stawiają przed faktem. Oczywiście z zawyżoną ceną. Rozrusznik zregenerowali drożej niż wymiana na nowy. Po trzech miesiącach rozrusznik znów nie działa, przed odebraniem auta celowo coś tam zrobili, bo nie chciałem zapłacić tak dużej kwoty. Dziadostwo i tyle w temacie


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Daewoo Nubira 1999 rok - rozrusznik nowy oryginalny - 520zł, zamiennik regenerowany w Chinach na najtańszych podzespołach 250zł.
    Zaproponowałem naprawę rorusznika na oryginalnych częściach za 220zł + 100zł za jego montaż i demontaż. Pan poczuł się oszukany ponieważ uwazał, że za tyle to ma nowy rozrusznik (w tym przypadku nowy = regenerowany w Chinach).
    Przy bardzo roszczeniowej postawie, groźbami negatywnymi opiniami obniżono kwotę za naprawę do wyłącznie kosztów zakupu materiału i oddano auto z informacją, że ten klient nie będzie już w naszym zakładzie nigdy obsługiwany.
    Teraz widać auto znowu się zepsuło, klientowi odmówiono wizyty w naszym warsztacie i kolejny raz ta sama roszczeniowa postawa z groźbami o negatywnych opiniach jednakże pozostajemy nieugięci i takim klientom za współpracę dziękujemy. Nie damy się wyzyskiwać i naprawiać za darmo!

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Warsztat próbował wykonać regenerację turbosprężarki. Przygoda ta rozpoczęła się w lipcu 2017r. Po odebraniu auta stwierdziłem wyraźne braki w mocy. Auto było oddawane wielokrotnie na poprawki - z marnym skutkiem - ostatni raz w październiku 2017.
    Na początku marca 2018r. oddałem auto na sprawdzenie/regulację turbiny do innego (profesjonalnego warsztatu). Tam turbina została zdemontowana, wymienione części i poddana wyważaniu w urządzeniu do tego przeznaczonym.

    Najlepszym podsumowaniem jakości tej usługi będzie opis stanu turbiny z warsztatu, który poprawiał po Auto Misiu (przepisany żywcem z protokołu po naprawie):
    - Wymienione części: Wirnik, kółko, zestaw, zmienna geometria, zawór podciśnieniowy
    - Turbosprężarka była gdzieś regenerowana
    - Postrzępione koło kompresji – ciało obce w układzie dolotowym (nieszczelny, brudny lub zanieczyszczony filtr powietrza – błąd montażowy)
    - Nieszczelny zawór podciśnieniowy i uszkodzona zmienna geometria (boczna część poharatana + sporo wżerów)
    - Ponadto króciec zasilający do turbiny ktoś dał na silikon pod podkładką miedzianą !!!!!
    - Źle ustawiona geometria, zbyt mała szczelina



    volkswagen touran

  • X
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Raz miałem przyjemność naprawiać auto w misiu i wszystko było w jak najlepszym porządku. Niestety w późniejszym okresie właściciel po uprzednim ustaleniu terminu (specjalnie podjechałem wcześniej i wytłumaczyłem co chciałbym wymienić w aucie), w wyznaczonym dniu i godzinie z totalnym brakiem jakiegokolwiek przejęcia i odpowiedzialność stwierdził, że jednak nie ma czasu i tego nie zrobi, nie proponując nawet innej godziny lub dnia. Niestety straciłem czas a wizyta okazała się zupełnie bezcelowa, dlatego też wystawiam opinię negatywną. Podsumowując, niczego nie zarzucam mechanikom pracującym w misiu, ale "szef" i jego nastawienie pozostawia bardzo wiele do życzenia. Klientów się nie olewa, a będąc właścicielem wypada zachować odrobinę kultury osobistej. Cóż, ja już tam nie wrócę, a auto mam już zrobione.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Zgadza się, był Pan Fordem Mondeo MK3 wymienić czujnik załączania świateł cofania, naprawa ta jest prosta i nieskomplikowana i wykonana powinna zostać "na miejscu" na co się umawialiśmy. Przyjechał Pan w czwartek popołudniu i umówiliśmy się na następny dzień z samego rana. Niestety w tak zwanym międzyczasie doszło (jak to w mechanice bardzo często bywa) do nieprzewidzianego problemu z autem klienta, które aktualnie mieliśmy "na tapecie". W związku z tym, jak przyjechał Pan rano to po pierwsze nie mieliśmy jeszcze wolnego stanowiska, żeby auto podnieść, a po drugie żaden mechanik nie był dostępny aby zaatakować Pana czujnik od ręki, nie proponowałem aby auto zostawić na niewiadomo ile godzin bo terminarz był już bardzo napięty i ciężko byłoby wszystko pogodzić.
    Biorąc pod uwagę fakt, że był Pan u mnie na warsztacie po godzinie 9:00, a opinię wystawił po godzinie 11-stej cieszę się, że pojechał Pan gdzie indziej bo zaoszczędził Pan masę czasu ewentualnie zostawiając auto u mnie w warsztacie gdzie naprawa trwała by na pewno duuużo dłużej.
    Ubolewam jedynie nad tym, że jak Pan pisze naprawiając u mnie swoje auto w przeszłości nie był Pan tak chętny i wyrywny do wystawienia pozytywnej opinii na temat udanej naprawy a skupił się Pan na wystawieniu negatywa za jej brak.

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zamontowali hak do mojego samochodu. Niechlujne podlaczenie do instalacji elektrycznej spowodowalo odciecie zasilania radia. Podlaczenie radia naprawili nastepnego dnia. Pozostaly niezamocowane przewody walajace sie po podlodze bagaznika. Zlamane mocowania zderzaka tylnego i zderzak ogolnie nie na swoim miejscu. Zderzak rusza sie na wszystkie strony I obija sie w czasie jazdy. Wylamane wszystkie mozliwe elementy plastikowe w bagazniku. Pan elektryk zastosowal inwazyjna metode instalacji i dokonal dewastacji wnetrza drogiego samochodu. Polamane zostaly takze oslona pasa tylnego, mocowanie podsufitki, wygluszka klapy bagaznika. W miejsce zlamanych zaczepow wkrecili blachowkrety. Dostep do zarowek swiatel w klapie bagaznika zostal zamkniety na stale. Zglosilem sie z reklamacja i umowilem dokladnie termin naprawy. Pan wlasciciel po zaprezentowaniu demolki w moim aucie I zakresu roszczen oznajmil mi, ze nie podejmie naprawy z powodu zajecia stanowisk I szeregu innych przyczyn. Poinformowal jednoczesnie o mozliwosciach kierowania przeze mnie roszczen w formie pisemnej oraz co najmniej kilkutygodniowym okresie czasu ktory przysluguje mu na naprawy gwarancyjne. Warsztat wykazal sie praktyka tuszowania usterek ktore sami spowodowali. Pokryte koszty samych czesci popsutych przez nich przekroczyly znacznie wartosc dokonanych napraw z materialami.


    BMW e46 kombi

  • r
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie wiem skąd ten warsztat ma dobre opinie? Może tych co wymieniali tam tylko olej albo wymieniali klocki hamulcowe :) moja opinia jest jak najbardziej negatywny ponieważ żarniki mieli wykrecić bez zdejowania głowicy.Na swojej stronie oferują taką usługę. Czas naprawy bardzo długi.Auto oddałem we czwartek i pytam się na kiedy będzie gość mówi,że najpóżniej w sobote.Dzwonię w sobote gość mówi,że może w poniedziałek najpóżniej we wtorek.Dzwonię we wtorek mówi,że jeszcze składają ,ale już kończą i tak kończyli jeszcze w środę i czwartek auto odebrałem dopiero w piątek :(


    citroen xsara picasso 1.6hdi

  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Dnia 16.08.2014 stawiłem się na umowioną wizytę moim nissanem primera na wymiane łożyska w kole. Starszy mechanik po tym jak powiedziałem mu ze jestem na dziś umówiony na naprawę odpowiedział że "chyba" coś zmyślam i nie naprawi mojego auta bo dziś jest święto i oni nie maja czasu" (przypominam że dzien wczesniej umowilem sie na konkretna godzine i cene usługi) poszedłem wiec do mlodego mechanika zapytać czy zamierzaja robic moje auto na co odparł ze on nie wie ale chyba tak. Ostatecznie mlodszy kazal wjechać autem na podnośnik i był gotowy wykonac naprawe. Ja po wyjsciu z auta kiedy siegalem po swoje rzeczy z bagażnika starszy pan kazal zabrac auto bo jezeli mam się im patrzec na rece i stac przy aucie to prosze stad jechac bo "my nie lubimy obcych w warsztacie a auto będziemy robić 2 godziny". Jezeli moim wyborem bedzie stac przy moim aucie to mam prawo przy nim stać i nic mechanikowi do tego lecz powstrzymalem sie wowczas od wyrazenia mojej opini. Na moje pytanie o inny termin starszy Pan powiedzial ze "innego terminu dla mnie nie bedzie bo jestem upierdliwy prosze zabrać wszystko i stad jechac". Starszy mechanik wydaje sie nie zrównoważony z wyraznymi problemami z psychika. Nie za wiele zdążyłem powiedzieć przez caly pobyt w warsztacie, nie wybrzydzalem nie stwarzalem problemow ani nawet nie dawalem oznak chęci pozostania w warsztacie przy moim aucie w trakcie naprawy mimo to mechanik wyprosił mnie z warsztatu. Zwykłe chamstwo i buractwo a mlodszy mechanik jest calkowicie podporzadkowany temu drugiemu i nie ma nic do powiedzenia. Owszem bylo swieto ale moja wizyta byla umowiona wiec nie rozumiem szoku mechanika a jego zachowanie to szczyt chamstwa. Przyjechałem na zwykla wymiane łożyska (ze swom lozyskiem) i zostałem potraktowany jak szmata nie jak klient. Zdecydowanie odradzam kazdemu!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Faktycznie taka sytuacja miała miejsce i bardzo dobrze, że Pan klient ją opisał bo niestety nie ma takiego portalu na którym można opisywać tak zwanych trudnych klientów.
    Auto Nissan Primera umówione było na dzień wolny od pracy, czyli piątek 15-stego sierpnia ze względu na dużą ilość pracy w tygodniu i w najbliższym czasie. Dostosowaliśmy się do próśb klienta i umówiliśmy się na ten wolny dzień na godziny popołudniowe aby zrobić to w ten sam dzień za mimo wszystko normalną stawkę.
    Klient przyjechał tak jak się umówiliśmy i stwierdził, że on zostanie i będzie obserwował. Stali klienci i większość osób zdaje sobie sprawę, że prace przy zawieszeniu auta czy tak jak w tym przypadku wymiana łożyska w kole wymaga czasu i przede wszystkim spokoju ale tutaj klientowi włączył się tryb nadzorcy i stwierdził, że on będzie stał i patrzył. Zapewne najchętniej by jeszcze pomagał i klucze podawał gdyby mógł. U mnie na warsztacie panują niestety inne warunki i klient absolutnie nie ma prawa przebywać na terenie hali podczas naprawy, nie będę już tutaj nawet wspominał o BHP, niebezpieczeństwie zrobienia sobie krzywdy ale po prostu, po ludzku nie lubimy gdy ktoś się kręci między mechanikami bo to zwyczajnie przeszkadza, rozprasza a na dodatek jak klient jeszcze przez ramię zagląda, zagaduje i nie daj boże próbuje pomagać to już zupełnie nie stwarza warunków do spokojnej pracy przy aucie.
    Także gdyby komuś kto się zastanawia nad wyborem warsztatu przyszło do głowy aby pilnować/obserwować pracę mechanika mogę jedynie doradzić aby wybrał inny warsztat.

    nissan primera p12

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Niestety ale mój kontakt z tym zakładem jest zdecydowanie negatywny. Umówiłem się na wymianę oleju w automatycznej skrzyni biegów. Zjawiłem się o umówionej godzinie i okazało się że majstra nie ma, wyjechał po części. Czekałem na jego powrót na szczęście niedługo a gdy wrócił oznajmił mi że tej usługi nie wykona. Dlaczego? Bo nie ma odpowiedniego narzędzia (klucza dynamometrycznego), żenujące. Olej wymieniłem w innym warsztacie w okolicy. Nie polecam.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Serdecznie pozdrawiam konkurencję, która pisze podszywając się pod rzekomych klientów.

    Następnym razem proszę wymyślić inną sytuację bo ta z kluczem dynamometrycznym jest zbyt banalna żeby ktokolwiek rozsądny uwierzył w tę historyjkę.
    Klucz dynamometryczny, a nawet kilka przystosowanych dla różnych wartości to podstawa w każdym normalnym i szanującym się warsztacie, ponadto nasze klucze dynamometryczne są regularnie serwisowane i regulowane, żeby moment dokręcenia był rzeczywiście zgodny z tym co klucz pokazuje.

    Chrysler

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Prosta wymiana termostatu okazala sie problemem nie do przeskoczenia. Do rak oddano mi samochod wogole nie dogrzewajacy sie(jeszcze gorzej niz przed wymiana), wrocilem tlumaczac, ze auto sie nie nagrzewa, ze silnik po przejechaniu 50km jest letni, wnetrza nie mozna nagrzac na co odpowiedziano mi ze stary diesel( tdi 2002 rok :):) ) tak ma i musze wlozyc sobie karton przed chlodnice. Skorzystalem z uslug innego mechanika (pelen pozytyw), zostal zalozony nowy termostat poniewaz stary- oryginal VW!!! byl zgiety przy montazu a w srodku znajdowaly sie gumki!!!.

    Podjechalem z dowodem w reku ze robota zostala wykonana zle niestety nie przemowilo to do Auto Misia ktory jak widze bardziej ceni sobie pare złotych niz opinie klientow. Nie polecam tego warsztatu no chyba ze sami krok po kroku powiemy co chcemy aby zostalo zrobione. Przy tak ograniczonym mysleniu w dziedzinie diagnostyki samochodowej do bardziej skomplikowanych problemow- powtorze raz jeszcze- NIE POLECAM!


    Zalety:
    brak


    Wady:
    jw


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Termostat został dostarczony przez klienta i zgodnie z życzeniem został wymieniony, nie było tutaj żadnej filozofii diagnostyki.
    Po kilku dniach klient z termostatem w ręku i postawą roszczeniową przyjechał do warsztatu żądając pieniędzy zarówno za termostat jak i wykonaną usługę.
    Niestety w przypadku skorzystania z usług innego warsztatu nie jestem w stanie ocenić faktycznego stanu rzeczy, jaką mam pewność, że termostat z którym przyjechał klient nie jest jakimś starym termostatem?
    Wystarczyło przyjechać z reklamacją a z całą pewnością jeżeli był błąd w montażu lub pozostałości uszczelniacza starego termostatu w układzie sprawa została by załatwiona bezkosztowo dla klienta.
    Jest nam bardzo przykro, że wywarliśmy na kliencie złe wrażenie ale nie tak załatwia się sprawy reklamacyjne.

Umów wizytę
Umów wizytę przez internet
Zadzwoń Umów wizytę
Umów wizytę

Usługi wykonywane przez warsztat