POWRÓT

Warsztat należy do programu Zaufany Warsztat. WARSZTAT SAMOCHODOWY AUTO MIŚ

BEZPŁATNIE UMÓW WIZYTĘ

Wizytę zgłosisz w 2 minuty, otrzymasz potwierdzenie telefoniczne i SMS.


POKAŻ NUMER TELEFONU
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

Wszystkie Pozytywne (104)

  • AUTOR: DATA: 2018-05-14 15:54

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Witam. Omijać ten warsztat szerokim łukiem !!! Naprawiają bez konsultacji z klientem, a potem stawiają przed faktem. Oczywiście z zawyżoną ceną. Rozrusznik zregenerowali drożej niż wymiana na nowy. Po trzech miesiącach rozrusznik znów nie działa, przed odebraniem auta celowo coś tam zrobili, bo nie chciałem zapłacić tak dużej kwoty. Dziadostwo i tyle w temacie


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Daewoo Nubira 1999 rok - rozrusznik nowy oryginalny - 520zł, zamiennik regenerowany w Chinach na najtańszych podzespołach 250zł.
    Zaproponowałem naprawę rorusznika na oryginalnych częściach za 220zł + 100zł za jego montaż i demontaż. Pan poczuł się oszukany ponieważ uwazał, że za tyle to ma nowy rozrusznik (w tym przypadku nowy = regenerowany w Chinach).
    Przy bardzo roszczeniowej postawie, groźbami negatywnymi opiniami obniżono kwotę za naprawę do wyłącznie kosztów zakupu materiału i oddano auto z informacją, że ten klient nie będzie już w naszym zakładzie nigdy obsługiwany.
    Teraz widać auto znowu się zepsuło, klientowi odmówiono wizyty w naszym warsztacie i kolejny raz ta sama roszczeniowa postawa z groźbami o negatywnych opiniach jednakże pozostajemy nieugięci i takim klientom za współpracę dziękujemy. Nie damy się wyzyskiwać i naprawiać za darmo!

  • AUTOR: DATA: 2018-04-16 12:39

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Warsztat próbował wykonać regenerację turbosprężarki. Przygoda ta rozpoczęła się w lipcu 2017r. Po odebraniu auta stwierdziłem wyraźne braki w mocy. Auto było oddawane wielokrotnie na poprawki - z marnym skutkiem - ostatni raz w październiku 2017.
    Na początku marca 2018r. oddałem auto na sprawdzenie/regulację turbiny do innego (profesjonalnego warsztatu). Tam turbina została zdemontowana, wymienione części i poddana wyważaniu w urządzeniu do tego przeznaczonym.

    Najlepszym podsumowaniem jakości tej usługi będzie opis stanu turbiny z warsztatu, który poprawiał po Auto Misiu (przepisany żywcem z protokołu po naprawie):
    - Wymienione części: Wirnik, kółko, zestaw, zmienna geometria, zawór podciśnieniowy
    - Turbosprężarka była gdzieś regenerowana
    - Postrzępione koło kompresji – ciało obce w układzie dolotowym (nieszczelny, brudny lub zanieczyszczony filtr powietrza – błąd montażowy)
    - Nieszczelny zawór podciśnieniowy i uszkodzona zmienna geometria (boczna część poharatana + sporo wżerów)
    - Ponadto króciec zasilający do turbiny ktoś dał na silikon pod podkładką miedzianą !!!!!
    - Źle ustawiona geometria, zbyt mała szczelina



    Marka/model samochodu:
    volkswagen touran

  • AUTOR: DATA: 2015-12-04 11:23

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Raz miałem przyjemność naprawiać auto w misiu i wszystko było w jak najlepszym porządku. Niestety w późniejszym okresie właściciel po uprzednim ustaleniu terminu (specjalnie podjechałem wcześniej i wytłumaczyłem co chciałbym wymienić w aucie), w wyznaczonym dniu i godzinie z totalnym brakiem jakiegokolwiek przejęcia i odpowiedzialność stwierdził, że jednak nie ma czasu i tego nie zrobi, nie proponując nawet innej godziny lub dnia. Niestety straciłem czas a wizyta okazała się zupełnie bezcelowa, dlatego też wystawiam opinię negatywną. Podsumowując, niczego nie zarzucam mechanikom pracującym w misiu, ale "szef" i jego nastawienie pozostawia bardzo wiele do życzenia. Klientów się nie olewa, a będąc właścicielem wypada zachować odrobinę kultury osobistej. Cóż, ja już tam nie wrócę, a auto mam już zrobione.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Zgadza się, był Pan Fordem Mondeo MK3 wymienić czujnik załączania świateł cofania, naprawa ta jest prosta i nieskomplikowana i wykonana powinna zostać "na miejscu" na co się umawialiśmy. Przyjechał Pan w czwartek popołudniu i umówiliśmy się na następny dzień z samego rana. Niestety w tak zwanym międzyczasie doszło (jak to w mechanice bardzo często bywa) do nieprzewidzianego problemu z autem klienta, które aktualnie mieliśmy "na tapecie". W związku z tym, jak przyjechał Pan rano to po pierwsze nie mieliśmy jeszcze wolnego stanowiska, żeby auto podnieść, a po drugie żaden mechanik nie był dostępny aby zaatakować Pana czujnik od ręki, nie proponowałem aby auto zostawić na niewiadomo ile godzin bo terminarz był już bardzo napięty i ciężko byłoby wszystko pogodzić.
    Biorąc pod uwagę fakt, że był Pan u mnie na warsztacie po godzinie 9:00, a opinię wystawił po godzinie 11-stej cieszę się, że pojechał Pan gdzie indziej bo zaoszczędził Pan masę czasu ewentualnie zostawiając auto u mnie w warsztacie gdzie naprawa trwała by na pewno duuużo dłużej.
    Ubolewam jedynie nad tym, że jak Pan pisze naprawiając u mnie swoje auto w przeszłości nie był Pan tak chętny i wyrywny do wystawienia pozytywnej opinii na temat udanej naprawy a skupił się Pan na wystawieniu negatywa za jej brak.

  • AUTOR: DATA: 2015-09-29 00:42

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Zamontowali hak do mojego samochodu. Niechlujne podlaczenie do instalacji elektrycznej spowodowalo odciecie zasilania radia. Podlaczenie radia naprawili nastepnego dnia. Pozostaly niezamocowane przewody walajace sie po podlodze bagaznika. Zlamane mocowania zderzaka tylnego i zderzak ogolnie nie na swoim miejscu. Zderzak rusza sie na wszystkie strony I obija sie w czasie jazdy. Wylamane wszystkie mozliwe elementy plastikowe w bagazniku. Pan elektryk zastosowal inwazyjna metode instalacji i dokonal dewastacji wnetrza drogiego samochodu. Polamane zostaly takze oslona pasa tylnego, mocowanie podsufitki, wygluszka klapy bagaznika. W miejsce zlamanych zaczepow wkrecili blachowkrety. Dostep do zarowek swiatel w klapie bagaznika zostal zamkniety na stale. Zglosilem sie z reklamacja i umowilem dokladnie termin naprawy. Pan wlasciciel po zaprezentowaniu demolki w moim aucie I zakresu roszczen oznajmil mi, ze nie podejmie naprawy z powodu zajecia stanowisk I szeregu innych przyczyn. Poinformowal jednoczesnie o mozliwosciach kierowania przeze mnie roszczen w formie pisemnej oraz co najmniej kilkutygodniowym okresie czasu ktory przysluguje mu na naprawy gwarancyjne. Warsztat wykazal sie praktyka tuszowania usterek ktore sami spowodowali. Pokryte koszty samych czesci popsutych przez nich przekroczyly znacznie wartosc dokonanych napraw z materialami.


    Marka/model samochodu:
    BMW e46 kombi

  • AUTOR: DATA: 2015-07-06 09:19

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Nie wiem skąd ten warsztat ma dobre opinie? Może tych co wymieniali tam tylko olej albo wymieniali klocki hamulcowe :) moja opinia jest jak najbardziej negatywny ponieważ żarniki mieli wykrecić bez zdejowania głowicy.Na swojej stronie oferują taką usługę. Czas naprawy bardzo długi.Auto oddałem we czwartek i pytam się na kiedy będzie gość mówi,że najpóżniej w sobote.Dzwonię w sobote gość mówi,że może w poniedziałek najpóżniej we wtorek.Dzwonię we wtorek mówi,że jeszcze składają ,ale już kończą i tak kończyli jeszcze w środę i czwartek auto odebrałem dopiero w piątek :(


    Marka/model samochodu:
    citroen xsara picasso 1.6hdi

  • AUTOR: DATA: 2014-08-17 18:58

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Dnia 16.08.2014 stawiłem się na umowioną wizytę moim nissanem primera na wymiane łożyska w kole. Starszy mechanik po tym jak powiedziałem mu ze jestem na dziś umówiony na naprawę odpowiedział że "chyba" coś zmyślam i nie naprawi mojego auta bo dziś jest święto i oni nie maja czasu" (przypominam że dzien wczesniej umowilem sie na konkretna godzine i cene usługi) poszedłem wiec do mlodego mechanika zapytać czy zamierzaja robic moje auto na co odparł ze on nie wie ale chyba tak. Ostatecznie mlodszy kazal wjechać autem na podnośnik i był gotowy wykonac naprawe. Ja po wyjsciu z auta kiedy siegalem po swoje rzeczy z bagażnika starszy pan kazal zabrac auto bo jezeli mam się im patrzec na rece i stac przy aucie to prosze stad jechac bo "my nie lubimy obcych w warsztacie a auto będziemy robić 2 godziny". Jezeli moim wyborem bedzie stac przy moim aucie to mam prawo przy nim stać i nic mechanikowi do tego lecz powstrzymalem sie wowczas od wyrazenia mojej opini. Na moje pytanie o inny termin starszy Pan powiedzial ze "innego terminu dla mnie nie bedzie bo jestem upierdliwy prosze zabrać wszystko i stad jechac". Starszy mechanik wydaje sie nie zrównoważony z wyraznymi problemami z psychika. Nie za wiele zdążyłem powiedzieć przez caly pobyt w warsztacie, nie wybrzydzalem nie stwarzalem problemow ani nawet nie dawalem oznak chęci pozostania w warsztacie przy moim aucie w trakcie naprawy mimo to mechanik wyprosił mnie z warsztatu. Zwykłe chamstwo i buractwo a mlodszy mechanik jest calkowicie podporzadkowany temu drugiemu i nie ma nic do powiedzenia. Owszem bylo swieto ale moja wizyta byla umowiona wiec nie rozumiem szoku mechanika a jego zachowanie to szczyt chamstwa. Przyjechałem na zwykla wymiane łożyska (ze swom lozyskiem) i zostałem potraktowany jak szmata nie jak klient. Zdecydowanie odradzam kazdemu!


    Marka/model samochodu:
    nissan primera p12

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Faktycznie taka sytuacja miała miejsce i bardzo dobrze, że Pan klient ją opisał bo niestety nie ma takiego portalu na którym można opisywać tak zwanych trudnych klientów.
    Auto Nissan Primera umówione było na dzień wolny od pracy, czyli piątek 15-stego sierpnia ze względu na dużą ilość pracy w tygodniu i w najbliższym czasie. Dostosowaliśmy się do próśb klienta i umówiliśmy się na ten wolny dzień na godziny popołudniowe aby zrobić to w ten sam dzień za mimo wszystko normalną stawkę.
    Klient przyjechał tak jak się umówiliśmy i stwierdził, że on zostanie i będzie obserwował. Stali klienci i większość osób zdaje sobie sprawę, że prace przy zawieszeniu auta czy tak jak w tym przypadku wymiana łożyska w kole wymaga czasu i przede wszystkim spokoju ale tutaj klientowi włączył się tryb nadzorcy i stwierdził, że on będzie stał i patrzył. Zapewne najchętniej by jeszcze pomagał i klucze podawał gdyby mógł. U mnie na warsztacie panują niestety inne warunki i klient absolutnie nie ma prawa przebywać na terenie hali podczas naprawy, nie będę już tutaj nawet wspominał o BHP, niebezpieczeństwie zrobienia sobie krzywdy ale po prostu, po ludzku nie lubimy gdy ktoś się kręci między mechanikami bo to zwyczajnie przeszkadza, rozprasza a na dodatek jak klient jeszcze przez ramię zagląda, zagaduje i nie daj boże próbuje pomagać to już zupełnie nie stwarza warunków do spokojnej pracy przy aucie.
    Także gdyby komuś kto się zastanawia nad wyborem warsztatu przyszło do głowy aby pilnować/obserwować pracę mechanika mogę jedynie doradzić aby wybrał inny warsztat.

  • AUTOR: DATA: 2013-07-22 21:51

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Niestety ale mój kontakt z tym zakładem jest zdecydowanie negatywny. Umówiłem się na wymianę oleju w automatycznej skrzyni biegów. Zjawiłem się o umówionej godzinie i okazało się że majstra nie ma, wyjechał po części. Czekałem na jego powrót na szczęście niedługo a gdy wrócił oznajmił mi że tej usługi nie wykona. Dlaczego? Bo nie ma odpowiedniego narzędzia (klucza dynamometrycznego), żenujące. Olej wymieniłem w innym warsztacie w okolicy. Nie polecam.


    Marka/model samochodu:
    Chrysler

    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Serdecznie pozdrawiam konkurencję, która pisze podszywając się pod rzekomych klientów.

    Następnym razem proszę wymyślić inną sytuację bo ta z kluczem dynamometrycznym jest zbyt banalna żeby ktokolwiek rozsądny uwierzył w tę historyjkę.
    Klucz dynamometryczny, a nawet kilka przystosowanych dla różnych wartości to podstawa w każdym normalnym i szanującym się warsztacie, ponadto nasze klucze dynamometryczne są regularnie serwisowane i regulowane, żeby moment dokręcenia był rzeczywiście zgodny z tym co klucz pokazuje.

  • AUTOR: DATA: 2012-01-24 14:57

    ogólnie
    ******

    czas naprawy
    ******

    ceny usług
    ******

    jakość usług
    ******


    Negatywny

    Prosta wymiana termostatu okazala sie problemem nie do przeskoczenia. Do rak oddano mi samochod wogole nie dogrzewajacy sie(jeszcze gorzej niz przed wymiana), wrocilem tlumaczac, ze auto sie nie nagrzewa, ze silnik po przejechaniu 50km jest letni, wnetrza nie mozna nagrzac na co odpowiedziano mi ze stary diesel( tdi 2002 rok :):) ) tak ma i musze wlozyc sobie karton przed chlodnice. Skorzystalem z uslug innego mechanika (pelen pozytyw), zostal zalozony nowy termostat poniewaz stary- oryginal VW!!! byl zgiety przy montazu a w srodku znajdowaly sie gumki!!!.

    Podjechalem z dowodem w reku ze robota zostala wykonana zle niestety nie przemowilo to do Auto Misia ktory jak widze bardziej ceni sobie pare złotych niz opinie klientow. Nie polecam tego warsztatu no chyba ze sami krok po kroku powiemy co chcemy aby zostalo zrobione. Przy tak ograniczonym mysleniu w dziedzinie diagnostyki samochodowej do bardziej skomplikowanych problemow- powtorze raz jeszcze- NIE POLECAM!


    Zalety:
    brak


    Wady:
    jw


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Termostat został dostarczony przez klienta i zgodnie z życzeniem został wymieniony, nie było tutaj żadnej filozofii diagnostyki.
    Po kilku dniach klient z termostatem w ręku i postawą roszczeniową przyjechał do warsztatu żądając pieniędzy zarówno za termostat jak i wykonaną usługę.
    Niestety w przypadku skorzystania z usług innego warsztatu nie jestem w stanie ocenić faktycznego stanu rzeczy, jaką mam pewność, że termostat z którym przyjechał klient nie jest jakimś starym termostatem?
    Wystarczyło przyjechać z reklamacją a z całą pewnością jeżeli był błąd w montażu lub pozostałości uszczelniacza starego termostatu w układzie sprawa została by załatwiona bezkosztowo dla klienta.
    Jest nam bardzo przykro, że wywarliśmy na kliencie złe wrażenie ale nie tak załatwia się sprawy reklamacyjne.

DODAJ OPINIĘ

- możliwość płatności kartą

Godziny otwarcia:  
Poniedziałek od 09:00 do 17:00
Wtorek od 09:00 do 17:00
Środa od 09:00 do 17:00
Czwartek od 09:00 do 17:00
Piątek od 09:00 do 17:00
Sobota od 09:00 do 14:00
WARSZTAT SAMOCHODOWY AUTO MIŚ

Nasz warsztat samochodowy istnieje na rynku szczecińskim od 2007 roku. Naszą specjalizacją jest szeroko pojęta mechanika samochodowa oraz kompleksowe naprawy aut osobowych różnych marek.

Klientom gwarantujemy bardzo atrakcyjne ceny na usługi mechaniki samochodowej, kompetentną i profesjonalną obsługę, indywidualne podejście do każdego przypadku oraz skuteczność w działaniu. Wszystko to dla zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa jazdy i maksymalnego komfortu użytkowania auta. 

 

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Usługa Cena  
Czyszczenie wymontowanego filtra cząstek stałych w piecu

od 500 PLN REZERWUJ
Diagnostyka komputerowa silnika

od 100 PLN REZERWUJ
Dorobienie kluczyka/karty

od 300 PLN REZERWUJ
Geometria kół

od 100 PLN REZERWUJ
Konserwacja podwozia

od 650 PLN REZERWUJ
Regeneracja filtra cząstek stałych DPF FAP

od 150 PLN REZERWUJ
Serwis klimatyzacji

od 100 PLN REZERWUJ
Serwis klimatyzacji z odgrzybianiem

od 150 PLN REZERWUJ
Sprawdzenie wtryskiwaczy common rail na stole probierczym

od 50 PLN REZERWUJ
Usunięcie filtra cząstek stałych DPF FAP

od 500 PLN REZERWUJ
Wymiana klocków hamulcowych

od 60 PLN REZERWUJ
Wymiana klocków i tarcz hamulcowych

od 150 PLN REZERWUJ
Wymiana koła dwumasowego

od 500 PLN REZERWUJ
Wymiana oleju

od 30 PLN REZERWUJ
Wymiana rozrządu

od 300 PLN REZERWUJ
Wymiana sprzęgła

od 400 PLN REZERWUJ
Wymiana tłumika

od 60 PLN REZERWUJ

WYZNACZ TRASĘ

Udzielamy gwarancji na wszystkie usługi wykonane w naszym warsztacie.

Ponadto wszystkie części zakupione przez nas posiadają gwarancję producenta na 12 lub 24 miesiące.

 
WYKONYWANE USŁUGI
ZNASZ JUŻ OPINIĘ O WARSZTACIE?



Darmowa aplikacja mobilna

Nasza aplikacja działa poprawnie na wszystkich platformach mobilnych.
W celu jej pobrania wystarczy przejść do wybranego sklepu.

Pobierz z App Store

Pobierz ze Sklepu Windows

Wyślij aplikację na Twój telefon

SMS-em otrzymasz link do pobrania naszej aplikacji.