Auto Expres

Ku Słońcu 32, Świerczewo , Szczecin

****** 4 (97 opinii)

O warsztacie

Ku Słońcu 32, Świerczewo, Szczecin

Gotówka

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Działamy na rynku od 1997r. Nasza specjalizacja to szybka i profesjonalna obsługa pojazdów wszystkich marek w zakresie bieżących i eksploatacyjnych napraw.

Więcej

Opinie (97)

Dodaj opinię
4 ******
Ocena wystawiona na podstawie 97 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Abc derdowskiego, jeśli ktoś cierpi na nadmiar gotówki i czasu to może tam próbować. Wjechalem Starym oplem, skasowali jak za mercedesa. Auto miało być zrobione za 1,5 do 2 godz., odebrałem dopiero na drugi dzień. Jeszcze problem z zaplaceniem: "trzeba czekać bo Pani wprowadza cos na komputerze i nie może teraz skasować". Plus oplata za użycie chemii-co to ma być? Dramat


    Opel Astra

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Z usług Premio Auto Abc (ul. Derdowskiego) korzystam od wielu lat, cenowo nigdy nie było tam tanio, ale znośnie. Po dzisiejszej naprawie stwierdziłem, że czas pożegnać się z tą stacją właśnie z powodu wysokich cen usług oraz zwykłego naciągactwa. W dniu 17.09 zleciłem wymianę sworznia wahacza przedniego w Renault Scenicu. Koszt wymiany w/g cennika od 78 zł (za sztukę, za godzinę pracy???) do ??? nie wiadomo ilu. Podobno zależy to od stopnia skomplikowania. Sworzeń jest wprasowany w tym modelu jak zresztą w wielu innych, a jego wymiana nie jest skomplikowana. Koszt usługi 243.87 zł (sworzeń 46.80 zł, chemia-narzędzia 4.99 zł, wymiana sworznia 1,3 godz. x 147.75 = 192.08 zł). Z obserwacji przebiegu naprawy na monitorze i wskazań mojego zegarka wynika, że usługa trwała ok. godziny. Gdyby odliczyć czas w którym mechanik nie robił nic (może właśnie oto chodzi, aby klient płacił za czas nieefektywny) czas usługi wyniósł by ok.45 min., a zatem cena usługi bardzo zawyżona.
    Jeżeli stacja uważa zarzuty za krzywdzące poproszę o zapis z monitoringu. Jeszcze "wisienka na torcie" pozycje na rachunkach (mam ich kilka) "chemia-narzędzia" to kompromitacja i przykład naciągania klienta. Panowie z Abc czy jako lekarz powinienem do każdej wystawionej recepty doliczać pacjentowi 4.99 za zużyty np. wkład do długopisu ?
    Zaczynam mieć również wątpliwości (zresztą po raz pierwszy) do sposobu wykonania naprawy. W jej trakcie poinformowano mnie, że sworzeń za lużno wprasował się w wahacz (być może z uwagi na jego zużycie) i konieczne jest spawanie obu tych elementów, a w przyszłości wymiana wahacza. Jako laik wyraziłem na to zgodę, ale podejrzewam, że to będzie rozwiązanie nietrwałe. Zamierzam zasięgnąć rady rzeczoznawcy, czy takie praktyki są dozwolone i bezpieczne. Podsumowując ostatnie doświadczenia z Premio Auto Abc skutecznie zniechęciły mnie do korzystania z ich usług.


    Renault Grand Scenic

  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Radzę omijać wszytskim przeglądy rejestracyjne w tej firmie. Diagnosta nastawiony jedynie na naciąganie klientów na urojone usterki, widać że niedoświadczony z mechaniki za to świeżo po kursie na diagnostę. Już nie robię tam przeglądów i radzę to każdemu.


    bmw

  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    klimatyzacja nie dziala - nabili/uzupelnili (choc uklad byl pelen) skasowali i odeslali do elektryka. A wystarczylo podlaczyc komputer do auta i probem od razu bylby zdiagnozowany.
    NIE POLECAM. Naciaganie ludzi na kase.


    C5

  • o
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Korzystałam ze stacji diagnostycznej Auto ABC na ul. Ku Słońcu od 4 lat - co roku robiłam tam przegląd auta i byłam zadowolona. W tym roku pan, który robił przegląd był bardzo uprzejmy, uśmiechał się do mnie podczas wykonywania swojej pracy nie mówiąc nic że coś jest nie w porządku, gdy skończył wystawił mi karteczkę do opłacenia w kasie, gdy uiściłam wpłatę 160 zł (auto na gaz) i wróciłam do pana diagnosty otrzymałam informację, że dziś jest wynik negatywny, ponieważ mam coś nie tak z tylnymi hamulcami. Szkoda, że nic nie mówił w trakcie, wystarczyło, żeby na początku mi to powiedział to nie straciłabym 160 zł. W ten sposób tracicie klientów, będę wszystkich odradzać tą stację. Tak się po prostu nie robi, na innych stacjach jest to nie do pomyślenia - w dzisiejszych czasach wychodzi się na przeciw klientom i dba się o nich - ale widać nie tam. Wspomnę jeszcze, że mam auto na gaz, a pan diagnosta nawet nie zajrzał do instalacji, sprawdził tylko dokument dotyczący zbiornika.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowna Pani.
    Dziękujemy za Pani opinię. Opłata za badanie techniczne nie jest opłatą za pieczątkę w dowodzie rejestracyjnym. Opłata musi być wniesiona niezależnie od tego czy wynik badania był negatywny czy pozytywny. Rozpoczynając badanie diagnosta musi odnotować ten fakt w centralnym systemie do którego podłączona jest stacja, z tym wiąże się koniczność pobrania opłaty i zarejestrowanaia jej na urządzeniu fiskalnym. Diagnosta nie przerywa badania w chwili znalezienia pierwszej usterki. Jego obowiązkiem jest przeprowadzić kompletne badanie i zaznaczyć to w systemie informatycznym. Jeżeli wynik badania jest negatywny klient otrzymuje zaświadczenie z listą usterek i w przypadku usunięcia ich w ciągu 14 dni wnosi opłatę za ponowne badanie w wysokości 20 zł. Sumując, przyjazd niesprawnym autem na badanie techniczne (a Pani auto było niesprawne i jego użytkowanie sprowadzało zagrożenie na Panią i innych uczestników ruch drogowego) podnosi koszt całego badania tylko o 20 zł. Działalność stacji kontroli pojazdów reguluje Dziennik Ustaw Poz. 996 z dnia 26 czerwca 2012 r.
    Zachęcam do lektury, aby przekonać się, że z naszej strony nie doszło do uchybień. Arkadiusz Marczuk.

  • v
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Warsztat na Abc Auto wydaje się być miejscem gdzie dba się o klienta, jakość napraw i użytych części. Jednak przy bliższym poznaniu okazuje się iż z tą jakością jest różnie, a ceny są koszmarne. Opiszę moje dwie przygody, które zaważyły o tym iż moja noga tam nie postanie.

    Posiadałem wtedy passata, czyli auto które zna każdy mechanik. Umówiłem się na wymiane rozrządu. Miało to kosztować 800 zł ze wszystkim - na dobrych częściach. Jednak po rozebraniu auta okazało się że jednak wycena była zła i zostałem postawiony przed faktem czy zgadzam się na naprawę za 1800 zł (po rabatach). Zaznaczam od razu iż koszt wymiany rozrządu nie wzrósł przez żadną usterkę, ponieważ nic poza standardowymi cześciami (pompa wody, pasek) nie zostało wymienionych.

    Za drugim razem przyjechałem do tego warsztatu ze stukami z tyłu zawieszenia. Mechanicy twierdzili iż stukać może tuleja tylnej belki, oraz przypadkiem okazało się iż mam do zrobienia klocki i tarcze tylnie. Za całą naprawę zapłaciłem prawie tysiąc złotych, podobno włożono mi nowe tuleje Przy odbieraniu auta pan powiedział że stuki są nadal ale to pewnie amortyzatory i że nie warto rozbierać bo to kosztowne itd. kilka miesięcy później byłem u innego mechanika. okazało się że zamiast całych nowych, markowych tulei założono mi same chińskie wkłady o zerowej jakości, które po tych kilku miesiącach były znowu do wymiany. Ponadto zostały one źle wprasowane podczas montażu.

    Auto ABC opłaca się tylko wtedy, gdy kupujecie auto i chcecie zbić cenę. Ponieważ "fachowcy" z tej stacji znajdą w każdym aucie milion usterek w zawieszeniu oraz wystawią gigantyczną wycene. Potem można jechać do normalnego mechanika i dokonać uczciwej naprawy.


    Passat b5

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam, chciałem przestrzec osoby chcące zrobić przegląd auta w tej firmie..... Diagnosta na przeglądzie w ogóle nie zwrócił uwagi na tuleje wahacza w przednim zawieszeniu których praktycznie już nie było! Ja tym autem woze dzieci! Kategorycznie nie polecam!


    Vw polo 9n

  • s
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Krótka historia o wymianie oleju:
    Docelowo umówiłem się dzień wcześniej w auto miś na godzine 14 na wymiane oleju- cena 30zł. Przyjeżdzam i dostaje na dzien dobry tekst od mechanika ze nie wie z kim ja sie umawiałem, ale dzisiaj nie ma miejsca i zebym jutro zostawił rano samochod to po południu odbiorę-roboty 15min, wiec to kpina. Uznałem, ze przepłace ale pojade do ABC moze sie nie zawiodę. Dzwonie do serwisu na ku słoncu mowia po pytaniach o model samochodu silnik itd ze koszt 55-60zł, ale nie maja miejsca na dziś- na derdowskiego mieli więc umówiłem się tam na wymiane z własnym filtrem i olejem. Trwało troche długo bo 30min, ale 5min podgladałem mechanika jak próbował otworzyć maskę :) przychodzi do płacenia-85 zł, pytam sie jak to mozliwe ze na ku słoncu mowili 55-60 na co Pan zza lady ze nie wie do kogo ja dzwoniłem, ale on chce 85 i tyle. Zapłaciłem i szczerze mam gdzieś te 25-30zł, ale sam fakt takiego 'przycinania' klienta budzi mój wielki niesmak-jak ktoś gdziekolwiek znajdzie droższą wymianę oleju i filtra to nie uwierzę- a Pan skorzystał z okazji bo jego wczesniej o cenę nie pytałem. Do reszty przyczepić się nie mogę, bo oczywiste, ze serwis sie wyróżnia w szczecinie, ale nie sądziłem, ze będą przy pierwszej lepszej okazji łasić sie na 3 dychy


    Xsara

  • r
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Pojechałem ustawić zbieżność, jednak zrobiono mi geometrię kół. Dodatkowo zrobiono ją bez sprawdzenia luzów w zawieszeniu. Pieniądze wyrzucone w błoto, na drugi dzień przyjechałem i powiedziałem że kierownica nie jest prosto na co mechanik że wszystko jest ok i nic więcej się nie da zrobić..


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za ponowną wizytę i możliwość wyjaśnienia sprawy. Reklamację rozstrzygnęliśmy na korzyść klienta. Kwota zapłacona za usługę została w całości zwrócona. Ponowne oględziny auta po 6 tygodniach od ustawienia geometii wykazały zerwanie tulei wahacza. Podczas pierwszej wizyty uszkodzenie najprawdopodobniej było na tyle małe, że nie zostało to przez diagnostę zauważone. W aucie została ustawiona geometria, a pomiar końcowy zachowany w historii napraw potwierdza poprawność wszystkich parametrów. Na życzenie klienta w związku ze stwierdzeniem nieprawidłowego zachowania pojazdu w trakcie jazdy na wprost, następnego dnia ponownie sprawdzono parametry geometrii. Powtórny pomiar nie wykazał nieprawidłowości. W przypadku ustawienia geometrii przy występujących luzach elementów zawieszenia, parametry po wykonaniu jazdy próbnej najczęściej ulegaja dużym zmianom. W tym wypadku nie stwierdziliśmy żadnych odchyleń, które mogłyby świadczyć o występujących uszkodzeniach. Stwierdziliśmy jednak uszkodzenie opon wskazujące na jazdę ze zbyt dużym ciśnieniem co mogło skutkować niewłaściwym zachowanie auta. Propozycję zwrotu pieniędzy klient uznał za całkowicie satysfakcjonującą.

    Z poważaniem, Zespół Auto ABC.

    VW Golf 3

  • F
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    nie polecam tego warsztatu z powodu mega drogich części oraz nie fachowej obsługi. przyjechałem do serwisu ze zdiagnozowanym problemem.w aucie stukało zawieszenie z prawej strony.prosiłem o wymianę wahacza, prosiłem o dodatkowe sprawdzenie zawieszenia plus wymianę jedego dodatkowego elementu. ceny części miały być ustalane telefonicznie.niestety nikt nie zadzwonił w tej sprawie, firma użyła najdroższych części, nie powiadomiła mnie o skończonej naprawie, choć używałem ich auta zastępczego, czyli nabijają koszty.wymieniono mi końcówkę drążka. w aucie nadal stuka.nie pojadę tam już na pewno


    VW Passat

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Diagnosta podczas badania technicznego szukał przyczyny aby tylko odesłać auto do ich warsztatu, i naciagnąć na dodatkowe koszty. Panie w kasie bardzo miłe i dostałem płyn do spryskiwaczy , który i tak nie rekompensuje nerwów. Nie polecam


  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    pominę ceny (wiedziałem wcześniej że nie jest tanio), pominę czas (ustalono na 1,5 h a wyszło 6h) , pominę wystawienie auta za bramę na trawnik, ale umawiałem się na wymianę filtrów, klocków i oleju oraz przegląd zawieszenia. ustaliłem że zanim przystąpią do naprawy zawieszenia zostanę o tym poinformowany. po 6 godz. otrzymałem SMS, że auto jest do odbioru. olej, klocki i filtry wymieniono. do wymiany pozostały tuleje wahacza. tego nie zrobiono a nie taka była umowa. powiedziano mi że w kolejce stały inne auta. brak profesjonalizmu.


    ford mondeo

  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Ku Słońcu 32
    Przegląd rejestracyjny samochód przeszedł negatywnie. Pan diagnosta nakazał wymienić zbiornik na gaz, który ma jeszcze ważny atest. Ponoć korozja zbiornika miała być tak ogromna, że samochód został określony mianem "bomby". Gazownicy natomiast stwierdzili, że nie mają zastrzeżeń do zbiornika i kazali jechać do innego diagnosty, bo kolejny przegląd to tylko 160 zł, a wymiana butli to koszt ok. 800 zł


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie. Diagnosta podczas badania pojazdu przystosowanego do zasilania gazem zgodnie z obowiązującymi przepisami musi sprawdzić czy zbiornik nie nosi śladów uszkodzeń, korozji w postaci wżerów, wgnieceń, przeróbek itp. Jest to badanie organoleptyczne, subiektywne. Ślady korozji na zbiorniku występowały i tego faktu Pan nie neguje, dodatkowo na przewodzie doprowadzającym gaz do parownika widoczne były wyraźne uszkodzenia, diagnosta miał więc podstawy zakwestionować sprawność układu. Diagnosta nie jest osobą celowo wydającą negatywną opinię. Stoi po stronie klienta służąc mu swoją wiedzą i doświadczeniem tak aby kierowca użytkujący auto był bezpieczny i nie stwarzał zagrożenia dla innych uczestników ruchu. Zgodnie z polskim prawem za dopuszczenie do ruchu niesprawnego pojazdu ponosi on jednak odpowiedzialność karną i może podlegać karze pozbawienia wolności do lat 2. Mamy czas kryzysu i wszędzie szukamy oszczędności, ale dla własnego bezpieczeństwa warto byłoby mieć na uwadze wymianę przewodu i skorodowanego zbiornika na nowy niezależnie od faktu przeprowadzenia badania z pozytywnym wynikiem w innej SKP.

    Pozdrawiamy. Zespół Auto ABC.

    Peugeot

  • r
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie pojadę tam więcej ponieważ cenowo można czasem się bardzo zaskoczyć ... na cenniku wchodząc do działu obsługi klienta jest jedna cena po naprawie cena z tablicy powiększa się trzykrotnie. Doświadczyłem na własnej skórze


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie. Cennik dostępny na stronie www i w dziale obsługi klienta zawiera kilkanaście pozycji z kilkuset wykonywanych przez naszą stację usług. Zawiera również informację, że w uzasadnionych sytuacjach (korozja, dodatkowe czynności, utrudnienia) cena może ulec zmianie. Trudno na jego podstawie bez pomocy naszego doradcy określić precyzyjnie całkowity koszt naprawy. Dlatego przed rozpoczęciem naprawy klient otrzymuje do akceptacji kosztorys i jeżeli zakres naprawy się nie zmienia to nie może zmienić się ustalona cena. Dodatkowe koszty, które niekiedy mogą wyniknąć w trakcie naprawy zawsze konsultowane są z klientami i wynikają z nieplanowanych, trudnych do przewidzenia wcześniej czynności, które należy wykonać aby zakończyć naprawę. Jeżeli chciałby Pan podzielić się szczegółami swojej wizyty, lub złożyć reklamację prosimy o kontakt mailowy. Nasz adres: [email protected]

    Pozdrawiamy. Zespół Auto ABC.

    Toyota Awensis

  • C
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Po wcześniejszym pozytywnym doświadczeniu, zdecydowałem się zlecić ustawienie zbieżności w Auto ABC. Niestety tym razem moje doświadczenie okazało się negatywne. Pierwsza sprawa, mechanik zostawił na podnośniku auto z uruchomionym silnikiem. W tym czasie zajął się regulacją zbieżności. Nie dość, że takie zachowanie jest niebezpieczne i łamie wszelkie zasady bhp to jeszcze powoduje marnotrawienie paliwa. Druga sprawa to źle wybrane parametry dotyczące tolerancji ustawienia kątów dla zbieżności i geometrii. Pan mechanik posłużył się tabelą dla pojazdu typu kombi z zawieszeniem pneumatycznym, podczas gdy regulacja była dokonywana w aucie typu sedan z zawieszeniem standardowym. Dla tych dwóch typów są różne parametry dotyczące kątów. Rozumiem, każdy może się pomylić. Bulwersujące jest to, że zwróciłem mechanikowi uwagę, że oznaczenie S211 dotyczy modelu kombi, a sedan to W211. Pan mechanik stwierdził, że to wie po czym i tak wybrał parametry dla innego niż obsługiwany model. Opierając się na błędnej tabeli ustawień kątów, mechanik stwierdził złe nachylenie koła. Gdyby posłużono się tabelą dot. wersji sedan, wynik mieściłby się w normie. Kolejna drażniąca sprawa to nieumiejętny montaż osłon podwozia. Pan mechanik zamiast pomyśleć, zaczął na siłę wciskać osłonę, narażając na otarcie przedni zderzak. Wystarczyło pomyśleć, wsunąć osłonę pod odpowiednim kątem, zamiast na siłę ją wciskać.
    Mam nadzieję, że w całej tej sprawie przynajmniej śruby regulacyjne są odpowiednio dokręcone. Swoją drogą, czy do tego nie powinno się używać klucza dynamometrycznego?


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie. Nasza firma od wielu lat wykonuje usługi regulacji geometrii na zlecenie autoryzowanych serwisów w tym i wspomnianej przez Pana marki i nasi diagności w tym zakresie mają ogromne doświadczenie. Zależy nam na wyjaśnieniu tej sprawy. Uprzejmie prosimy o przesłanie na adres [email protected] numeru rejestracyjnego auta i daty wizyty, abyśmy mogli zweryfikować przebieg i zakres naprawy. Po wykonaniu regulacji geometrii klient otrzymuje wydruk, na którym widnieją dane auta oraz parametry regulacyjne przed i po pomiarze. Taki wydruk pozostaje również w pamięci naszego komputera. Możemy więc jednoznacznie ocenić czy diagnosta popełnił błąd. Jeżeli tak było, zwrócimy Panu pełną kwotę za wykonaną usługę. Dodatkowo w ramach przeprosin przekażemy Panu bon paliwowy o wartości 100 PLN. Administrator portalu przekaże naszą odpowiedź na Pana adres e-mail.
    Pozdrawiamy. Zespół Auto ABC.


    Dodano 26.06.2013r.
    Nasza odpowiedź została przesłana na adres mailowy użytkownika Client. Niestety mimo upływu 8 tygodni użytkownik nie skontaktował się z naszą firmą.

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Niestety nie polecam zakładu. Wydawało mi się, że coś nie tak dzieje się z autem więc zanim pojechałam na coroczny przegląd do mojego sprawdzonego mechanika, zajechałam do ABC na ku słońcu, żeby sprawdzili czy wszystko jest ok. Zrobiono mi listę 4 rzeczy do wymiany z komentarzem, że z tym się nie pali. Pojechałam więc do swojego warsztatu gdzie okazało się, że do zrobienia z listy była tak naprawdę jedna rzecz. **treść usunięta przez moderatora**, zobaczyli, że przyjechała kobieta więc można to wykorzystać. Z ciekawości poprosiłam też swojego mechanika o podanie kosztów z wyceny ABC i były one prawie dwa razy mniejsze.


    Wady:
    **treść usunięta przez moderatora**


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowna Pani. Zależy nam na zadowoleniu naszych klientów i szanujemy każdą wiarygodną opinię. Chcemy poprawiać jakość naszych usług i zwiększać ich konkurencyjność tak aby minimalizować odsetek niezadowolonych klientów. Bardzo prosimy o przesłanie na adres [email protected] numeru rejestracyjnego auta i daty wizyty, abyśmy mogli zweryfikować przebieg i zakres naprawy. W ramach podziękowania przekażemy Pani bon paliwowy o wartości 100 PLN. Administrator portalu przekaże naszą odpowiedź na pani adres e-mail.
    Pozdrawiamy. Zespół Auto ABC.

    Dodano 16.05.2013r.
    Nasza odpowiedź została przesłana na adres mailowy użytkownika Jaga. Niestety mimo upływu 8 tygodni użytkownik nie skontaktował się z naszą firmą. Prosimy nie traktować powyższej opinii jako wiarygodnej.

    VW Golf III

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Pierwszy raz skorzystałem z usług tego "warsztatu", i wiem że był to mój ostatni raz. Strasznie ubolewam nad tym że akurat mój zaprzyjaźniony mechanik nie miał akurat czasu udzielić mi szybkiej wymiany oleju w swoim warsztacie , więc niestety zdecydowałem sie na Auto ABC. Co prawda wymiana oleju była szybka lecz strasznie partacka. Dolna osłona silnika przykręcona na odwal sie , i co najgorsze to to że stan oleju na miarce wskazywał duzo ponad stan, a wiadomo że w silniku diesla przy eksploatacji z taką ilościa oleju może oznaczać to rozszczelnienie się jednostki napędowej. Po ponownej wizycie w warsztacie w celu odessania nadmiaru oleju, mechanik był strasznie zdziwiony moim zarzenowaniem , bo przecież w jego ocenie wszystko jest idealnie, dopiero kierownik musiał mu wytłumaczyć. Dziekuje i więcej was nie odwiedze a tym bardziej moi znajomi. Pozdrawiam Mariusz


    Zalety:
    Brak


    Wady:
    Niechlujstwo
    Niedbalstwo
    Brak szacunku do klienta
    Brak wiedzy o mechanice !


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Niestety mała ilość informacji zawartych w komentarzu nie pozwala nam na dokładne określenie, której naprawy może dotyczyć wpis. Procedura wymiany oleju w Auto ABC zawiera dwukrotne sprawdzenie poziomu oleju po jego wymianie, a nasi mechanicy to przeszkolony i odpowiedzialny personel. Sytuacje nalania zbyt dużej ilości oleju praktycznie nie występują. Rocznie wykonujemy usługę wymiany oleju w ponad 10 tysiącach samochodów. Liczba zadowolonych klientów stale rośnie co potwierdza wysoką jakość świadczonych przez nas usług. Ogromna większość reklamacji związanych z poziomem oleju w silniku wynika z niewłaściwego sposobu jego sprawdzenia. Olej sprawdzamy po kilku minutach od wyłączenia silnika. Auto musi stać na równym podłożu. Pomiar po dłuższym postoju lub na nierównej powierzchni nie jest miarodajny. Olej zalany prawidłowo, blisko maksimum, przy porannym sprawdzeniu na zimnym silniku może znajdować się mocno powyżej górnej kreski wskaźnika. Na indywidualne życzenie klienta możemy napełnić silnik w okolicach połowy zalecanego stanu.

    Zależy nam na zadowoleniu naszych klientów i szanujemy każdą wiarygodną opinię. Chcemy poprawiać jakość naszych usług i zwiększać ich konkurencyjność tak aby minimalizować odsetek niezadowolonych klientów. Bardzo prosimy o przesłanie na adres [email protected] numeru rejestracyjnego auta i daty wizyty, abyśmy mogli zweryfikować przebieg i zakres naprawy. W ramach podziękowania przekażemy Panu bon paliwowy o wartości 100 PLN. Administrator portalu przekaże naszą odpowiedź na pana adres e-mail.
    Pozdrawiamy. Zespół Auto ABC.

    Seat

  • U
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Proszę się trzymać z daleka od Auto ABC Szczecin Ku Słońcu 32. Opis zdarzenia: Pojechałem na wyminę oleju. Silnik w swoim aucie ZNAM NA PAMIĘĆ. Po spuszczeniu starego oleju informują mnie, iż do wymiany jest uszczelka głowicy pokazując duży wyciek, którego nigdy nie widziałem. Sugerowali naprawę. Rzekomy wyciek wytarli, który nigdy się nie pojawił. – wniosek SAMI GO ZROBILI PODCZAS WYMIANY OLEJU. O AUTO ABC w Szczecinie na Ku Słońcu 32 oraz innych ich oddziałach ZAPOMNIAŁEM!!!


    Zalety:
    Kawa gratis. Wygodne krzesła w poczekalni.


    Wady:
    Jak w opisie


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Każdy pojazd, który trafia na naprawę do Auto ABC jest rejestrowany w naszym systemie. W ciągu ostatnich 3 miesięcy wykonaliśmy wymianę oleju jedynie w Hyundaiu Atos o numerze rej.: ZS1***H. Dokładnie przeanalizowaliśmy zapis video naprawy tego auta na stacji obsługi przy ul. Ku Słońcu i nie stwierdziliśmy w pracy mechanika żadnych nietypowych czynności. Każde stanowisko w firmie jest monitorowane przez kamerę wysokiej jakości i na życzenie klienta możemy udostępnić nagranie. Auto ABC nie wykonuje wymiany uszczelek pod głowicą i nie było absolutnie w naszym interesie sugerowanie takiej naprawy. Jeżeli mechanik zauważył wyciek oleju to taki wyciek był już przed wizytą w naszej stacji i po wytarciu może pojawić się ponownie np. w okresie letnim gdy olej pracuje w trudniejszych warunkach i może dojść do obniżenia jego gęstości lub przy zbyt wysokim jego poziomie. Sugerujemy systematyczna kontrolę poziomu oleju i obserwację miejsca w którym zauważono wyciek. Rachunek za całą usługę (olej Castrol 5W30 + przegląd olejowy z filtrem) opiewał na 125,08 PLN, usługa trwała około 20 minut. Niska ocena za czas i cenę usługi jest zwyczajnie niesprawiedliwa.
    Pozdrawiamy. Zespół Auto ABC.

    Atos hyundai

  • c
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    UWAGA NIE POLECAM OMIJAJCIE TEN WARSZTAT **treść usunięta przez moderatora**POJECHALEM Z MOIM AUTEM NA ZLIKWIDOWANIE WYCIEKU OLEJU Z SILNIKA WYMIANY GUMY Z PRZEGUBU I PRZY OKAZJI WYMIANY OOLEJU I FILTROW BO I TAK JUZ OLEJU NIE BYLO BO WYCIEKLO PO PARU GODZINACH KAZALI MI ODEBRAC AUTO I CO ZROBILI WYMIENILI TYLKO OLEJ I FILTRY BO TYLKO TO POTRAFIA PAN POINFORMOWAL MNIE ZE WYCIEKU NIE NAPRAWILI BO TAKICH RZECZY NIE ROBIA ALE OLEJ WYMIENILI KTORY I TAK WYCIEKAL BO NIE NAPRAWILI JAKIS DEBILIZM A GUME NA PRZEGUB TRZEBA ZAMAWIAC I TO TYLKO ORGINALNA KTORA KOSZTUJE 400 ZL SKASOWALI MNIE 500 ZL I ODDALI NIE NAPRAWIONE AUTO **treść usunięta przez moderatora**


    Zalety:
    **treść usunięta przez moderatora**


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie Norbercie.
    Auto ABC wykonuje głównie szybkie naprawy związane z bieżącą eksploatacją pojazdów i świadomie nie wykonujemy bardziej czasochłonnych usług. Jest to celowa i przemyślana polityka firmy, która spotyka się z akceptacją ogromnej większości naszych klientów. Co 10 samochód w Szczecinie trafia do naszej firmy na wymianę oleju i nasz udział w rynku stale rośnie. Zależy nam na zadowoleniu klienta bo tylko to może zagwarantować sukces firmy w długim okresie czasu, a Auto ABC istnieje od 15 lat, stale się rozwija i w chwili obecnej jest jednym z największych nieautoryzowanych serwisów w Polsce. Bardzo mi przykro jeżeli mechanik błędnie ocenił skalę wycieku w Pana aucie i wymienił olej pomimo tak dużej nieszczelności. Zachęcam do zgłoszenia reklamacji. Proszę o przesłanie na adres mailowy: [email protected] skanu paragonu lub faktury za naprawę, którą wykonał Pan po wizycie w naszej stacji oraz numeru konta, na które natychmiast przelejemy rekompensatę za stracony olej. Posiada Pan dość nietypowy samochód i zamiennik osłony przegubu do Pana Toyoty jest niedostępny u naszych dostawców. Mogliśmy zaproponować jedynie zakup oryginalnej części w autoryzowanym serwisie i pretensje co do ceny prosimy kierować do firmy Toyota Motor Poland.
    Z poważaniem, właściciel firmy Arkadiusz Marczuk.

    TOYOTA COROLLA VERSO

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    DRODZY PAŃSTWO STANOWCZO NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    POSTAWIŁEM AUTO NA WYMIANĘ ŚWIEC DO PODGRZEWANIA PŁYNU CHŁODNICZEGO.WYMIENILI!!!!!!!! PANOWIE (ZWANI MECHANICY!!!!) WZRUSZYLI CZUJNIK TEMPERATURY Z KTÓREGO ZACZĄŁ WYCIEKAĆ PŁYN.-ZAPŁACIŁEM- ,,WYCIEKŁ RAZ,, POPRAWILI ,,-ZAPŁACIŁEM-WYCIEKŁ DRUGI RAZ,, WYMIENILI ORING -ZAPŁACIŁEM ,,WYCIEKŁ TRZECI RAZ,, STWIERDZILI, ŻE MUSZĘ ZAMÓWIĆ U NICH CAŁĄ OBUDOWĘ W KTÓREJ OPSADZONY JEST OWY CZUJNIK.
    PRZY KAŻDEJ POPRAWCE PŁACIŁEM ZA ORYGINALNY PŁYN+ CZĘŚCI. PRZYPOMINAM, ŻE MIELI WYMIENIĆ TYLKO ŚWIECE.

    DRUGA SPRAWA TO KLEKOTAŁA PÓŁOŚ. ROZBIERALI SPRAWDZALI PATRZYLI ZGINALI... DWA RAZY.NIC NIE STWIERDZILI. KAZALI ZAPŁACIĆ ZA SPRAWDZENIE!!!!!!!!!! STWIERDZILI,ŻE TO ,,MECHANIZM RÓŻNICOWY W SKRZYNI :). TAK TO WYGLĄDA

    PS. PANOWIE WINA BYŁA W PRZEGUBIE WEWNĘTRZNYM Z LEWEJ STRONY

    TAK WIĘC MAM AUTO Z CIEKNĄCYM PŁYNEM I KLEKOCZĄCYM MECHANIZMEM RÓŻNICOWYM :) DO TEGO LŻEJSZY O KILKASET ZŁ. GORĄCO POZDRAWIAM


    AUDI A4

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Kilkukrotnie korzystałem z usług tego serwisu i nie mogłem narzekać na obsługę jak i jakość wykonywanych usług. Do czasu kiedy pojechałem na wymianę oleju i filtra oleju. Po krótkim czasie zauważyłem ślady oleju. Jak się okazało mechanik, który dokonywał wymiany nie dokręcił należycie filtra oleju co spowodowało wyciek oleju oraz zabrudzenie przedniej części podwozia. To była ostatnia moja wizyta w tym serwisie i nie polecę go nikomu.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo nam przykro z powodu kłopotów, które Pana spotkały. Sytuacje, jak ta opisana w naszej firmie praktycznie się nie zdarzają. Wymieniamy olej w kilkudziesięciu autach dziennie i jest to dla nas bardzo ważna usługa, którą mechanicy wykonują z należytą starannością. Czasami drobne zanieczyszczenie pod uszczelką, lub nierówne ułożenie uszczelki może powodować wyciek. Aby uniknąć takich sytuacji każde auto po wymianie oleju pracuje kilkadziesiąt sekund na podwyższonych obrotach tak aby mechanik mógł wykluczyć ewentualne wycieki. Zachęcamy do reklamacji, oczywiście pokryjemy koszt umycia auta.

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam.
    Diagnosta nie chciał dać mi przeglądu rejestracyjnego ponieważ stwierdził, że JEDNA z dwóch lampek oświetlających tablice rejestracyjne nie świeciła na przeglądzie.

    Gdy poszłam to sprawdzić lampka już świeciła.

    Diagnosta upierał się przy swoim. NIE POLECAM -szkoda nerwów.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Podczas badania okresowego w samochodzie stwierdzono dwie usterki. Jedna to przedmiotowa - oświetlenie tablicy rejestracyjnej, druga - luz w przednim zawieszeniu. Zgodnie z przepisami Pani Justyna otrzymała dwutygodniowy termin na naprawę pojazdu co zostało udokumentowane stosownym zaświadczeniem. W tym terminie pojazd podstawiony został do ponownego przeglądu. Stwierdzono prawidłową naprawę zawieszenia (pierwsza usterka) oraz nadal nie działające w sposób dostateczny oświetlenie tablicy rejestracyjnej (druga usterka). W tej sytuacji pojazd został wyprowadzony ze stacji diagnostycznej i oczekiwał na ewentualną szybką naprawę na miejscu. Z decyzją o naprawieniu oświetleniu tablicy musieliśmy się wstrzymać ze względu na nieobecność właścicielki pojazdu na ponownym przeglądzie.
    Gdy Pani Justyna pojawiła się na stacji została jej przekazana informacja o usterce. Podczas okazania niedziałającego oświetlenia właścicielka puknęła w lampkę, która się zaświeciła. Niestabilne działanie oświetlenia jednoznacznie wskazywało na istnienie usterki instalacji elektrycznej, która nie pozwalała na zakończenie okresowego badania wynikiem pozytywnym .
    Awaria została usunięta na miejscu przez naszego mechanika. W czasie tej drobnej naprawy okazało się, że należało po prostu przeczyścić zaśniedziałe styki instalacji elektrycznej. Operacja ta była bezpłatna, trwała około 5 minut, po czym klientka odebrała sprawny pojazd z pozytywnym wynikiem przeglądu.
    Pozdrawiamy. zespół Auto ABC.

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Właśnie odmówiono mi przeglądu Hondy Jazz, ponieważ śmiałem chcieć przyjechać do nich ze swoimi filtrami i olejem. Zarobiliby i tak na wymianie płynu hamulcowego i przeglądzie ok. 300 zł, ale nie chcieli. Rok temu nie mieli tego typu problemu.

    U mnie czarna lista serwisowa.

    Uwaga - przycinają na oleju i to sporo!


    Zalety:
    Po dzisiejszym kontakcie - zalet brak.


    Wady:
    Nie chcą zarobić 300 zł, muszą przyciąć na oleju i filtrach dopiero raczą Cię przyjąć do swojego super warsztatu.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Około 10% wszystkich wymian oleju to wymiany do których klient sam dostarczył materiał. Taką usługę naturalnie można wykonać w naszej firmie. Musiało dojść do nieporozumienia, mamy szczyt napraw przed wakacjami i być może wybrany przez Pana termin był zajęty. Stosujemy głównie oleje Castrol, które ze względu na swoją jakość nie należą do najtańszych. Stosując rabaty i promocje systematycznie dbamy o to aby nasza oferta była konkurencyjna.
    Pozdrawiamy. Zespół Auto ABC.

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Poinformowalem recepcję, że mam stare auto, które potrzebuje starego czynnika do klimatyzacji. Pani zaprosiła mnie do warsztatu, po czym poinfomowano mnie, że mam auto które potrzebuje starego czynnika, a oni go nie mają i jeszcze próbowali mi wmówić, że to moja wina, że ich nie poinformowałem !!! NIE POLECAM - **treść usunięta przez moderatora**


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo przepraszamy za zaistniałe nieporozumienie. Czynnik starego typu (R12) w latach 90 został wycofany z produkcji i obecnie ze względu na destrukcyjne działanie na warstwę ozonową obowiązuje ustawowy zakaz jego sprzedaży. Sytuacja była bardzo nietypowa i dlatego pracownica recepcji nie miała pełnej wiedzy na ten temat. W tej sytuacji możemy jedynie żałować, że rezerwacji terminu nie dokonywał doradca klienta posiadający znacznie większe doświadczenie w tej dziedzinie.
    Pozdrawiamy. Zespół Auto ABC.

  • i
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Cena kosmos wymiana oleju silnika gratis
    tylko cena oleju 300% wieksza niz np. na
    allegro,takze w moim przypadku wymiana oleju wyniosla 144 pln taki to gratis.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Podajemy kalkulacje dla najbardziej popularnych olejów Castrol.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Koszt zakupu i wymiany 4l oleju Castrol Magnatec 10W40 wraz z przeglądem auta w Auto ABC dla stałego klienta to 112,00 PLN. Dodatkowo w ramach promocji klient otrzyma płyn do spryskiwaczy o wartości 12 pln.
    Najniższa cena na Allegro tego oleju wraz z przesyłką (z niemieckiej sieci dystrybucyjnej) to na dzień dzisiejszy 92,00 PLN. Dodając średni koszt wymiany 30 pln otrzymujemy kwotę 122,00.

    --------------------------------------------------------------------------------------------------
    Koszt zakupu i wymiany 4l oleju Castrol Magnatec 5W40 wraz z przeglądem auta w Auto ABC dla stałego klienta to 140,00 PLN. Dodatkowo w ramach promocji klient otrzyma płyn do spryskiwaczy o wartości 12 PLN.
    Najniższa cena na Allegro tego oleju wraz z przesyłką (z niemieckiej sieci dystrybucyjnej) to na dzień dzisiejszy 104,00 PLN. Dodając średni koszt wymiany 30 pln otrzymujemy kwotę 134,00 PLN.


    Auto ABC jest Autoryzowanym Punktem Wymiany Olejów Castrol. Gwarantujemy najwyższą jakość sprzedawanych produktów i usług. W niektórych wypadkach nie jesteśmy w stanie konkurować cenowo z firmami internetowymi zaopatrującymi się poza granicami Polski. Dokonujemy zakupów w polskim oddziale firmy Castrol i nasz cennik oparty jest o zalecane ceny detaliczne naszego partnera. Prosimy zwracać uwagę na system rabatów i promocji, który uatrakcyjnia naszą ofertę cenową a porównując z ceną w internecie skalkulować wszystkie dodatkowe koszty, ocenić ryzyko kupna w firmie wysyłkowej, oraz pamiętać o możliwych problemach w realizacji gwarancji w przypadku wad produktu.

    Z poważaniem, Zespół Auto ABC.

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    **treść usunięta przez moderatora** Przywozisz swoje części naprawa ma kosztować tyle i tyla a okazuje się że coś jeszcze trzeba wymienić i sami wymieniają a potem obciążają kupującego. Uważam iż jest to ***treść usunięta przez moderatora*** klienta.


    Zalety:
    Dobra jakość


    Wady:
    **treść usunięta przez moderatora**


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dodatkowe koszty, które niekiedy mogą wyniknąć w trakcie naprawy zawsze konsultowane są z klientami. Opisana sytuacja mogła mieć miejsce po nieskutecznych próbach przekazania informacji. Zwracamy szczególną uwagę na terminowość i nie możemy narażać kolejnych klientów na opóźnienia . Dlatego w wyjątkowych sytuacjach jesteśmy zmuszeni do podjęcia szybkiej decyzji o wymianie części bezwzględnie koniecznych do prawidłowego przeprowadzenia naprawy oraz przekazania użytkownikowi sprawnego i bezpiecznego auta. Nigdy nie jest to związane z wydatkiem mającym decydujący wpływ na całkowity koszt naprawy. Cieszymy się, że wysoko ocenił Pan jakość naszych usług.
    Z wyrazami szacunku, zespół Auto ABC.

  • V
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Samochód (Opel Vectra C) stanął i już nie ruszył, laweta - przewiezienie do ABC w piątek wieczorem. Rano telefon z serwisu z pytaniem co się stało, i informacja że mechanik zajrzy do silnika. Sobota godzina 15:00 informacja że nie wiedzą co jest zepsute. Druga laweta i przewiezienie samochodu do ASO Kozłowski.

    Chwila szukania na forum objawów i znam już odpowiedź - pęknięty wał rozrządu, co zostało potwierdzone przez ASO w poniedziałek. Dobry mechanik sprawdziłby jakieś tam ciśnienia na silniku i zdjął miskę olejową - podobno dwie pierwsze czynności (nie wiem nie jestem mechanikiem)

    Także jeśli wymieniacie filtry paliwa, tarcze hamulcowe, i takie tam proste bajery to może i ten serwis się sprawdzi, ale z silnikami z mojego doświadczenia chyba raczej sobie nie radzą. Samochód przewieziony do konkurencji - nie ASO


    Zalety:
    Wymiana filtrów, olejów, tarcz, komponentów zawieszenia OK


    Wady:
    Nie potrafili powiedzieć dlaczego silnik nie odpala, konieczność wynajmowania lawety kilka razy


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Po zamknięciu firmy w godzinach nocnych, bez konsultacji z pracownikami biura stacji, auto zostało pozostawione na parkingu przed firmą. Następnego dnia rano po rozmowie z właścicielką, ustalono że ponieważ termin naprawy nie był zarezerwowany auto trafi na stanowisko w celu zdiagnozowania usterki w najbliższym możliwym czasie . O godzinie 14 Opel wjechał na stanowisko naprawcze. Mechanik ocenił, że prawdopodobne jest mechaniczne uszkodzenie wału a naprawa wykracza poza zakres usług oferowanych przez naszą firmę. Precyzyjna diagnoza wymagała demontażu kilku elementów silnika, co uznaliśmy ze względu na brak możliwości naprawy i pracochłonność za bezcelowe. Wszystkie te informacje wraz z sugestią, aby przekazać samochód firmie specjalizującej się w naprawach silników przekazano właścicielce pojazdu. Klientka nie poniosła żadnych kosztów, związanych z czynnościami przeprowadzonymi w naszej firmie. Auto ABC nie prowadzi napraw silników,
    specjalizujemy się w szybkich naprawach bieżących i eksploatacyjnych.

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    w sierpniu 2008 wymieniali mi kompletne sprzeglo na nowe w nissanie>Dzis jest 20.07.10 minely dwa lata i sprzeglo znow do wymiany po przejechaniu niecalych 20 000km.Bez komentarza.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Usługa wykonana została blisko 2 lata temu. Wyklucza to możliwość popełnienia błędu podczas montażu sprzęgła, ewentualne błędy zauważalne byłyby natychmiast po naprawie. Na przedwczesne zużycie sprzęgła wpływa głównie nieprawidłowa eksploatacja auta lub zastosowanie zamienników słabej jakości. Jazda w ulicznych korkach, czyli częste ruszanie i podjeżdżanie na "pół sprzęgła" również znacząco skraca czas eksploatacji tego podzespołu.

  • t
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Sama sprawa naprawy ok.Lipa jest ze znajdowaniem przyczyny.Mówią że powodem danej usterki jest uszkodzona część ,wymieniają a jak dalej jest to samo to znajdują coś innego i tak do skutku.Nikt sie nie przyznaje do błędu a zanim znajdziesz co tak naprawde popsute to wymienią ci pół auta a ty zabulisz bo do najtańszych to nienależą.Potem wychodzi że połowa z wymienionych części wcale nie wymagała wymiany.Suma pozostawionej przez to kasy sporo przewyższa wtedy autoryzowany servis który diagnozuje szybko i dokładnie.


  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Tragedia! **treść usunięta przez moderatora**.Ceny z kosmosu..
    **treść usunięta przez moderatora**
    Za naprawę łącznika układu wydechowego zażądali około 500 zł. Czas wyczekiwania na wycenę usługi około 2 h.
    Zrezygnowałam i za naprawę auta u innego mechanika (z nowymi częściami) zapłaciłam 280 zł...


Pokaż więcej

Nasze porady (1)

Hyundai H1 2009
Witajcie, posiadam busa Hyundai H1 mam problem mianowicie 4 miesiace temu zostala nabita klimatyzacja niestety juz nie chlodzi. co mam dalej zrobic? serwis? nabicie?

Podobne warsztaty

  • ANMAR - Centrum Diagnostyki i Mechaniki Samochodowej

    ul. Balińskiego 13A,  Prawobrzeże,  Szczecin

    ******   5.3  (200 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Specjalizujemy się w diagnostyce silników diesla ,regeneracji turbosprężarek, diagnozą usterek filtrów DPF i FAP,naprawą układów klimatyzacji. Zajmujemy się również wykręcaniem urwanych świec żarowych bez demontażu głowicy. Posiadamy duże...

    Diagnostyka komputerowa silnika
    od 80 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 160 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Power Up Mechanika pojazdowa

    Milczańska 31D,  Pomorzany,  Szczecin

    ******   5.6  (33 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Warsztat samochodowy Power Up mieści się przy ul.milczanskiej 31D. Od chwili założenia zajmujemy się głównie naprawą pojazdów osobowych. Serwisujemy wszystkie auta osobowe, jednak naszą specjalizacją są marki BMW Grupa VAG Mercedes . Nasz...

    Chiptuning silnik diesla
    od 700 zł
    Diagnoza i wycena naprawy
    Wymiana oleju silnikowego i filtra
    Zarezerwuj wizytę
  • AutoPuls

    Helska 11,  Prawobrzeże ,  Szczecin

    ******   5.5  (35 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Zakres usług warsztatu samochodowego: Oferta prowadzonego przez serwis obejmuje usługi mające na celu usunięcie usterek powstałych w wyniku użytkowania pojazdów osobowych. Klienci mogą liczyć na pomoc w ustawieniu właściwych parametrów...

    Diagnostyka niedziałającej klimatyzacji
    od 100 zł
    Serwis klimatyzacji R134a (do 2017 roku)
    od 140 zł
    Wymiana oleju silnikowego i filtra
    od 100 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • MN Auto Maciej Narkiewicz-Jodko

    ul. Klonowica 14,  Pogodno,  Szczecin

    ******   5.4  (41 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    MN AUTO Szczecin to serwis samochodów marki Volkswagen, Audi, Skoda i Seat. Zajmujemy się naprawą mechaniki, automatyki, elektryki i elektroniki oraz świadczymy usługi blacharsko-lakiernicze. Oferujemy diagnostykę i naprawę silników, rozrządu,...

    Diagnostyka komputerowa
    120 zł
    Wymiana oleju silnikowego i filtra
    Zarezerwuj wizytę
  • Car Serwis Audi Vw Seat Skoda Aniszkiewicz Nyćkowiak

    Henryka Dąbrowskiego 11,  Śródmieście,  Szczecin

    ******   5.2  (201 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Nasz serwis specjalizuje się przede wszystkim w naprawach mechaniki, elektroniki i elektryki aut z koncernu Volkswagen AG (Audi, Seat, Skoda, Volkswagen). Nasi mechanicy mają duże doświadczenie i wyokie kwalifikacje zdobyte dzięki szkoleniom u...

    Wymiana klocków hamulcowych
    od 250 do 280 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 160 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • MOTOEXPRESSO

    Zimowa 16,  Prawobrzeże,  Szczecin

    ******   5.3  (127 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Motoexpresso to nowoczesny warsztat samochodowy wyposażony łącznie w siedem stanowisk pracy. Posiadany sprząt to nowoczesne urządzenia które znacznie ułatwiają nam prace oraz przyspieszają czas naprawy. Nasza specjalizacja to szybka i...

    Statyczna wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów
    od 350 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Serwis Mazdy Becar

    Madalinskiego 8,  Szczecin

    ******   5.7  (2 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Becar to  serwis samochodowy, który szczególnie wyróżnia się jako specjaliści w obsłudze i naprawach samochodów marki Mazda. Nasz wykwalifikowany zespół mechaników posiada bogate doświadczenie oraz specjalistyczną wiedzę techniczną, co...

    Diagnostyka komputerowa silnika
    350 zł
    Wymiana klocków hamulcowych
    od 200 do 300 zł
    Wymiana oleju silnikowego
    Zarezerwuj wizytę
  • Auto Gent- Nabijanie klimatyzacji i ozonowanie

    Łukasińskiego 104,  Szczecin

    ******   5.9  (16 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Zajmujemy się serwisem klimatyzacji samochodowej. Usługi dedykujemy właścicielom aut osobowych wszystkich marek oraz pojazdów dostawczych. W codziennej pracy korzystamy ze specjalistycznego sprzętu, dzięki czemu naprawa przebiega sprawnie i...

    Serwis klimatyzacji R1234yf (od 2017 roku)
    od 150 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Warsztat samochodowy AUTO MIŚ

    Bandurskiego 36,  Niebuszewo,  Szczecin

    ******   5.5  (404 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Jesteśmy na rynku od 2007 roku. Zajmujemy się naprawami mechaniki, elektroniki i elektryki. Programujemy kluczyki samochodowe, naprawiamy sterowniki skrzyń biegów, wykręcamy zapieczone świece żarowe, regenerujemy wtryskiwacze, a także czyścimy...

    Geometria i zbieżność (ustawienie kół)
    od 250 zł
    Wymiana oleju
    Zarezerwuj wizytę
  • Carman Fabian Mędrkiewicz

    26-go Kwietnia 81,  Szczecin

    ******   5.1  (83 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Warsztat zajmuje się mechaniką i diagnostyką aut osobowych i dostawczych.Regenerujemy przekładnie kierownicze i turbosprężarki. Osiem stanowisk naprawczych to pewność szybkiej obsługi. Carman- auto sprawne od ręki.

    Diagnoza i wycena naprawy
    Geometria i zbieżność (ustawienie kół)
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    Zarezerwuj wizytę