Auto Serwis

Jeleniogórska 38, 58-160 Świebodzice

****** 5.7 (2 opinie)

O warsztacie

Jeleniogórska 38, 58-160, Świebodzice

Gotówka

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Naprawa aut japońskich i europejskich diagnostyka komputerowa naprawy główne bieżące pomoc drogowa 24 auto zastępcze

Więcej

Opinie (2)

Dodaj opinię
5.7 ******
Ocena wystawiona na podstawie 2 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam robiłem tam ostatnio sprzęgło w audi i byłem bardzo zadowolony. Zostawiłem auto rano a o 13 zadzwonili ze juz gotowe. Polecam bardzo ten warsztat samochodowy.


    audi a b7

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem zadowolony mianowicie czas naprawy rzetelność diagnoza super polecam


    Toyota

Nasze porady (6)

Problemem są przygasająca światła mijania. Dzieje się to podczas kręcenia kierownicą lub podczas używania kierunkowskazów. Myślałem, że może problem z ładowaniem, ale jak trzymam wysokie obroty podczas wykonywania powyższych czynności to tak czy inaczej światła przygasają.
Kia Sorento I 2.5 CDRi 170 KM 2003 rok
Podczas pierwszego odpalania samochodu danego dnia, pojawia się chmura białego dymu. Kolejne uruchomienia już nie dają takiego efektu, dopiero kolejnego dnia jak samochod postoi znowu sytuacja się powtarza. Nie ma znaczenia temperatura zewnętrzna, jak jest ciepło to tak samo.
Kia Sorento I 2.5 CDRi 170 KM 2003 rok
Podczas pierwszego odpalania samochodu danego dnia, pojawia się chmura białego dymu. Kolejne uruchomienia już nie dają takiego efektu, dopiero kolejnego dnia jak samochod postoi znowu sytuacja się powtarza. Nie ma znaczenia temperatura zewnętrzna, jak jest ciepło to tak samo.
Chciałbym zamontować instalację LPG do silnika 2.5 z turbiną, tyle, ze czytałem kiedyś gdzieś, że silniki z turbiną nie lubią gazu. Mógłby ktoś się do tego odnieść? Czy jednak akurat do tego silnika 2.5 w Subaru Forester można spokojnie zamontować LPG? Pozdrawiam

Podobne warsztaty