Bosch Service Racis

ul. 23 października 31, 16-400 Suwałki

****** 1.9 (7 opinii)

Opinie (7)

Dodaj opinię
1.9 ******
Ocena wystawiona na podstawie 7 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Opinia w 100% NEGATYWNA !
    Jadąc do tego serwisu sądziłem że zostanę obsłużony sprawnie i uczciwie, ale się pomyliłem. Nie zastanowiło mnie wcześniej dlaczego jest pusto.
    Serwis twierdzi że nie naprawia niczego na częściach klienta, ale ze swoich nie korzysta tylko zamawia w hurtowni za cenę dużo wyższą niż przeciętna.
    Za wymianę klocków i jednego zacisku który został wycięty szlifierką zapłaciłem 600 zł za samą robociznę. Za części zapłaciłem osobno.
    Na fakturze ujęto pozycję "UTRUDNIENIA" ORAZ "CZYSZCZENIE" (nie wiadomo czego bo zacisk nowy)
    SZANOWNI PAŃSTWO PROSZĘ ZATRUDNIĆ PIEKARZY BĘDĄ MIELI WIĘCEJ UTRUDNIEŃ KTÓRE UMIEŚCICIE NA FAKTURZE !
    W serwisie tym robiłem do tej pory przeglądy techniczne kilku pojazdów z których rezygnuje.
    Jak to mówią "chytry dwa razy traci".
    Na marginesie proszę zapoznać się z cennikiem takich firm ja Mercedes i BMW, mają taniej !!! A klienta nie interesują "UTRUDNIENIA"
    STANOWCZO ODRADZAM !!!
    Dariusz Tomczyk


    Renault Master

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zostawiłem tam Audi Q7 w celu zdiagnozowania wycieku oleju silnikowego I ogólego przegladu luzów w pojeździe. Diagnostyka miała kosztować 340 zł według przyjmujacego pojazd. Po odebraniu pojazdu po kilku godzinach dowiedziałem się, że slinik I skrzynia biegów maja wszędzie wycieki a koszt diagnozy rozrósł się do 890 zł bo to roboczo godziny. Nie pytałem czy diagnosta w tym czasie spał pod samochodem czy w samochodzie. Powiedziano mi, że moje 5 letnie Audi to grat I wszystko w nim trzeba remontować. Szczególnie w złym stanie jest rozrzad co będzie kosztowało UWAGA !!! 28.000 zł !!!.
    Remont rozrzadu w autoryzowanym serwisie Audi kosztuje mniej niż połowę tej ceny. Najwyrażniej panowie “diagnostycy” z Serwisu Racis maja narzedzia ze zlota. A po dokręceniu korka spustu oleju wszelkie wycieki ustapiły w czarodziejski i samoistny sposób. Pewnie ten diagnostyk miał jeszcze do tego czarodziejska różkę też złota. Tak się w serwisie Racis próbuje robić w wała klientów. Nigdy więcej nie zaprowadzę do Serwisu Racis nawet TOSTERA bo zwyczajnie mnie na to nie stać choć nie uważam się za człowieka biednego . Każdemu kto szanuje siebie I swoje pieniadze też to stanowczo odradzam. No chyba, że ktoś lubi być traktowany jak na niczym nie znajacy kretyn którego trzeba koniecznie zrobić w wała. Ach I jeszcze jedno. Pan który oddawał mi pojazd po tej “diagnozie” stwierdził, że nadstawia karku w stosunku do swojego pracodawcy bo “coś tam” po czym z uśmiechem wystawił mi fakturę na 890 zł. Do dziś mam zagadkę o co mogło mu chodzić. Czyżby oczekiwał jeszcze większej zapłaty ?


    Audi Q7

  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Totalna porażka! Zostawiłam w poniedziałek auto w celu naprawienia usterki jaką zdiagnozowano tydzień wcześniej. We wtorek miałam dostać telefon jakie będą tego koszty, co się okaże po dokładnym rozebraniu( a chodziło o kolumnę kierowniczą) i cisza. W środę zajechałam dowiedzieć się jak wygląda sytuacja i co się okazało? Osoba która przyjęła auto jest na zwolnieniu i auto stoi na parkingu. Został jedynie wymieniony akumulator(wg ustaleń to też miało być zrobione) auto kolejny raz zdiagnozowano więc doszło jeszcze kilka usterek do zrobienia,ale nie ma się tym komu zająć, bo osoby przyjmującej auto nie ma w pracy! W czwartek mam czekać na telefon z wyceną kosztów wszystkich usterek. Zajeżdżam w czwartek i oczywiście auto dalej stoi a Pana zajmującego się nim nadal nie ma w pracy! Więc proszę o naprawę niezbędnej usterki ( jak wyszło z diagnozy był to niepoprawnie działający zawór sterujący ciśnieniem oleju). W piątek dostałam telefon, że część została zamówiona i jeżeli zdąży dojść to być może w sobotę będę mogła odebrać auto. Telefon, że mogę odebrać auto dostałam 45 minut przed zamknięciem warsztatu, chociaż mieszkam 30 km od Suwałk i było ślisko zdążyłam dojechać po odbiór samochodu. Podsumowując : auto zostawiłam w celu naprawienia usterki kolumny kierowniczej a została naprawiona inna wynikła usterka( prawdopodobnie też ważna) jednak główny powód mojej wizyty nie został rozwiązany. Koszt naprawy moim zdaniem wygórowany. A co ciekawsze po uruchomieniu auta okazało się, że system ACC- tempomat aktywny nie działa, jest nieaktywny, przed wizytą w warsztacie wszystko działało! Tak więc zamiast jednej usterki mam dwie. Mam nadzieję, że więcej nie będę zmuszona odwiedzać tego warsztatu innym też odradzam.


    Audi A8

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Radzę omijać szerokim łukiem. Usterka nie naprawiona, mimo długiego przetrzymywania pojazdu i sporych kosztów. Warsztat a biuro zupełnie dwa inne światy, w biurze ładnie mówi co i jak, w praktyce nic nie zrobione, mimo, że konkretnie zostało powiedziane co i jak należy poprawić. Zlecają szereg niepotrzebnych wymian części, a główna usterka nie ruszona. Tylko straciłem pieniądze, nerwy i czas.


    rover

  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Pan w biurze udaje ze wszystko wie i ma nad wszystkim kontrole, a w zeczywistosci jest odwrotnie (silnik 3.5 a pan upieral sie ze wchodzi tam 3.5 litra oleju bez ponownego sprawdzenia po uwadze klienta ;)) - rezultat: usługa przedluzyla sie o 1,5h).
    Wyuczona obsluga klienta , lecz w dalszej rozmowie widac duze braki.
    Jest dobry w wymyslaniu bajek i nawijaniu makaronu na uszy.
    Wymiana oleju odbyla sie w nienalezyty sposob poniewaz wlany/zmieszany został olej dwóch rożnych producentow, bez wczesniejszego powiadomienia klienta.
    Brak komunikacji z warsztatem i nadmierna pewnosc siebie pana w biurze sprawia ze klijent dostaje sprzeczne informacje.(pytalem o koncowke oleju, dostalem informacje ze nic nie zostalo, a wrezultacie znalazlem pol litra oleju w schowku w drzwiach. Dolewka oczywiscie w opakowaniu od innego producenta niz pierwsza partia).
    Pelny serwis niby zrobiony a nie zostala znaleziona usterka akumulatora. Akumulator wydzielal nieprzyjemny zapach co bylo spowodowane zwarciem na celi.


    Lexus rx450h

Podobne warsztaty


To Twój warsztat?
Przejmij nad nim kontrolę.

Błędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizację

Liczba wyświetleń: 2756

Usługi wykonywane przez warsztat