Warsztat polecany przez innych kierowców.

U Mechaników z Biglem

ul. Przyszłość 2a, Białołęka, Nieporęt, 05-126 Stanisławów Pierwszy k.Warszawy

****** 5.1 (33 opinie)

U Mechaników z Biglem

O warsztacie

ul. Przyszłość 2a, Białołęka, Nieporęt, 05-126, Stanisławów Pierwszy k.Warszawy

Poniedziałek od 07:30 do 18:00
Wtorek od 07:30 do 18:00
Środa od 07:30 do 18:00
Czwartek od 07:30 do 18:00
Piątek od 07:30 do 18:00
Sobota od 08:00 do 14:00

Gotówka, Karta płatnicza

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapraszamy do naszego warsztatu jeśli szukasz dobrego serwisu, a nie chcesz przepłacać w ASO. Nasi doświadczeni pracownicy dzięki dużemu zapleczu technicznemu szybko i skutecznie rozwiążą problemy związane z eksploatacją samochodów wszystkich typów. Jesteśmy specjalistami w mechanice, elektronice i elektryce, naprawie i wymianie opon, serwisie klimatyzacji, geometrii zawieszenia, blacharstwie i lakiernictwie.

Jesteśmy zespołem profesjonalistów, dla których priorytetem jest zadowolenie klienta, dlatego każdą usługę realizujemy możliwie szybko i sprawnie, a przede wszystkim fachowo. Zawsze wcześniej ustalamy z klientem zakres wykonywanych prac i wybór części oraz podajemy ceny usług. Dla bardzo zajętych klientów świadczymy usługę door to door i dajemy możliwość wypożyczenia samochodu zastępczego. Posiadamy ubezpieczenie OC na wykonywane naprawy.

Nasz serwis jest przyjazny kobietom. Oznacza to, że dbamy, aby Panie korzystające z naszego warsztatu miały pewność, że ich auto jest pod dobrą opieką niezależnie od tego czy interesuje je proces naprawy. Oferujemy profesjonalną i miłą obsługę oraz posługiwanie się jezykiem zrozumiałym dla osób niezwiązanych z motoryzacją.

Każdy klient znajdzie miejsce w poczekalni z ekspresem do kawy i dostępem do sieci wi-fi oraz toaletą.

 

Więcej

Opinie (33)

Dodaj opinię
5.1 ******
Ocena wystawiona na podstawie 33 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Po naprawie kilka elementów, nie były dokręcone – np. cewka, śruby w przekładni kierowniczej (co powodowało duży luz w układzie kierowniczym), a remont polegał na regeneracji maglownicy oraz wymianie rozrządu. Trzeba było oddać auto na poprawki – oczywiście, wg. Pana, który mnie obsługiwał – wszystko było OK.
    Odbieram auto – zapaliła się lampka „Check Engine”. Sugestia mechanika -> „Niech Pan zgasi i zapali auto jeszcze raz”. Bez zmian. „Wezmę komputer i usunę błąd”. Błąd zniknął, ale pojawił się po kolejnym wyłączeniu i włączeniu silnika.
    Kolejna wizyta i diagnoza – przepustnica.
    Wymiana czujnika i tak podziałało kilka dni i kolejny raz zapaliła się lampka „Check Engine” i pojawił się kolejny objaw – samochód gasł, gdy puściłem pedał gazu, tj. trzeba było cały czas trzymać na około 1,5 tys. Obr/min.
    Nie ryzykowałem tym razem i oddałem auto do ASO. Naprawione odebrałem i jeżdżę do dziś (kilka miesięcy).

    Miałem tej wiadomości nie pisać w ogóle, ale pojechałem późną jesienią na zmianę opon do Biglów i nawet nie zorientowałem się, że założyli mi opony (bieżnikowane kierunkowo)… odwrotnie. Dobrze, że nie ma śniegu na drogach, a ja się w końcu zorientowałem, bo kto wie jakby się to mogło skończyć...


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Jak dla mnie porażka! Jeżeli masz możliwość oddać samochód w innym miejscu i chcesz uniknąć niepotrzebnego stresu i [wymoderowano] roboty to odradzam.

    Usunięte 2 na 4 usterki i do tego w niewyobrażalnie długim czasie, praktycznie bez kontaktu i konsultacji. Na placu w tym czasie mają kilka samochodów. Na pierwszą diagnostykę czekałem 5 dni i jeszcze raz musiałem powtórzyć co jest do naprawy (nie słuchają). Pierwszy tydzień mój samochód po prostu u nich przestał. Gdybym wiedział że tyle to w całości będzie trwało nigdy bym u niech nie zostawił samochodu.

    Naprawione usterki nie są zrobione z odpowiednią jakością. Np. Wymienili mi poduszkę silnika uszkadzając przy tym osłonę wygłuszającą komorę silnika, Wymienili mi ogranicznik drzwi kierowcy likwidując uporczywe skrzypienie, ale pojawiło się inne, które mnie dalej niepokoi.

    Ceny? [wymoderowano] ! Ogranicznik oryginał na allegro 80 zł - u nich 150 zł. Poduszka silnika oryginał na allegro 120 zł - u nich 250 zł. Nie potrafią zamówić silnika do zamka drzwi. Podobno w hurtowni coś nie tak (taką otrzymałem informację cokolwiek ona oznacza). Na allegro ten silnik kosztuje również 2x mniej niż cena przez nich zaproponowana i czas dostawy 24h :). Robocizny w cenach do wytrzymania jak na Warszawę.

    Na fakturze podane są bardzo ogólne informacje. Prosiłem o weryfikację i diagnostykę wtryskiwaczy silnika - na fakturze mam diagnostykę komputerową - usługa której nie potrzebowałem.

    Brak profesjonalizmu. Prosiłem o ich weryfikację nadmiernych drgań silnika. Powiedziałem, że na forach Renault jest to wywołane dwoma przyczynami. Podałem te przyczyny. Zabrali się za nie, ale po najmniejszej linii oporu, niczego tak naprawdę nie weryfikując. Pan na koniec rozłożył ręce i powiedział że nie wie co może być przyczyną drgań.

    Pomijam także fakt, że oddałem do naprawy samochód czysty - przygotowany do sprzedaży - odebrałem [wymoderowano] zew. i wew.


    Renault Laguna

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam warsztat za rzetelnie i skutecznie wykonaną naprawę oraz bardzo dobry kontakt z klientem.


    Hyundai i30CW

  • I
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Jestem bardzo zadowolona z wizyty w tym warsztacie. Cena i obsługa super. Polecam.


    Skoda Rapid

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zaczęło się od przepalania bezpieczników od radia, wycieraczek i zapalniczki. w ciągu tygodnia zarezerwowałem wizytę i po rozmowie z dwoma panami w biurze (dodam, że obaj twierdzili ze znaja sie na Megankach bardzo dobrze) zostawiłem samochód do naprawy 20 sierpnia 2019. Po tygodniu okazało się, że trzeba będzie zdejmować deskę rozdzielczą. Po wstępnym ustaleniu kosztów zgodziłem się na naprawę która trwała kolejny tydzień. Po uregulowaniu płatności okazało się, że samochód jednak nie jest naprawiony, bo świeci kontrolka dotycząca poduszki powietrznej ( która przed przyjazdem do warszatatu nie dawała znaku awarii). Zapewniono mnie jednak że to jedynie kwestia wymiany kostki SRS na którą trzeba będzie poczekać 3 tygodnie a wymiana potrwa pol godziny. Zdziwiony przystałem na plan mechaników i jak wsiadłem do samochodu doznałem szoku. Cała tapicerka łącznie z siedzeniami z przodu i z tylu, wykladziną, dywanikami i nawet podsufitki ( wszystko w jasno-szarym kolorze) była pobrudzona jakimś czarnym smarem. Tą samą substancją ubrudzono również praktycznie całą deskę rozdzielczą wraz z zegarami. Praktycznie cała deska rozdzielcza plus kierownica i drązek zmiany biegow i dzwignia hamulca recznego byly podrapane jakby kros je na oslep czym ostrym uderzał. W bagazniku znalazłem natomiast niespodzianke w postaci szmaty calej w smarze i wiązki starych przewodów i kilku innych śmieci. Wtedy zapewniono mnie, że tapicerka w calym samochodzie a uszkodzone elementy będą wymienione przy kolejnej wizycie. Panowie nie dawali znać przez kolejne 4 tygodnie aż w miedzyczasie w Megance zepsuł się rozrząd. Po wykonaniu telefonu powiedziano mi że zostanie wysłana laweta ktora wezmie samochod na wymianę rozrządu i kostki SRS która już jest. Po tygodniu dostałęm telefon ze mogę odebrac samochod. Okazało się, że mimo wymienionego rozrządu będę musiał przyjechać jeszcze raz, bo jednak kostka SRS nie przyszła, ale na pewno będzie za tydzień i owszem uprano mi tapicerkę ale tylko na fotelach z przodu i podsufitce, natomiast fotele z tyłu, wykładzina i dywaniki były nie tknięte. Oczywiście żaden porysowany element deski nie był wymieniony. Po telefonie za tydzień zaczęto mnie zbywać, obiecywać oddzwanianie, bo ktoś kto się tym zajmuje jest na warsztacie ale na pewno oddzwoni. Nikt nie oddzwaniał. Po tygodniu zbywania postanowiłem pojechać osobiście do warsztatu a pan z biura zapewnil mnie ze ktos kto sie tym zajmowal zostal zwolniony i teraz wszystko bedzie ok, a kostka będzie za tydzien. Po tygodniu zadzwonilem po raz kolejny i dowiedzialem sie ze kolejny pracownik-Pan Sylwester teraz sie tym zajmie po tamci zostali zwolnieni. Po zostawieniu auta dostalem telefon ze to jednak nie kostka, ale nie wiedza co to jest. Znow nie oddzwaniano po probach kontaktu. Po 2 tygodniach pojechalem odebrac naprawiony samochod. Okazalo sie ze np radio zamontowano do gory nogami i przybylo kilka plam ze smaru i kilka rys na desce i na lakierze. Boże chroń przed tymi "fachowcami"


    Renault megane II

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Zdecydowanie tym Mechanikom, w myśl praskiego określenia w ich nazwie werwy nie brakuje, szybko i sprawnie wykonali zlecone prace. Warsztat dysponuje również sporą poczekalnią, gdzie w spokoju można poczekać na zrealizowanie krótszych prac.


    Honda Civic VIII type s

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Kolejny raz profesjonalna obsługa. Szybka i sprawna naprawa, polecam :-)


    Mazda 3 2.0 benzyna 2004 r

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem zadowolony z wykonanej usługi (wymiana klocków i tarcz, drążek kierowniczy, łączniki stabilizatora, polerowanie reflektorów). Naprawa wykonana sprawnie, koszty ok, miły kontakt. Polecam


    Renault Megane

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Fajna miła obsługa profesjonalne podejście,możliwość wypożyczenia auta zastępczego w przystępnej cenie na czas naprawy


    Renault scenic

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Umówiłem się na konkretną godzinę przez portal dobrymechanik.pl. Zostałem przyjęty jak klient, co nie jest powszechne w warsztatach mechanicznych. Polecam w 100%.


    BMW G30 520xd '17

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawa wykonana profesjonalnie, dokładnie i terminowo.
    Pracownicy służą pomocą.
    Miły i sympatyczny personel.
    Gorąco polecam


    Renault Megane

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Warsztat Samochodowy "U Mechaników z Biglem " znalazłem na stronie Dobry Mechanik .Byłem dwukrotnie klientem tego warsztatu i mogę powiedzieć z pełną odpowiedzialnością -fachowość, niespotykanie miła obsługa, wszystko na najwyższym poziomie. W tym warsztacie każdy klient (bez względu na wartość samochodu jaki przyprowadzony jest do naprawy )jest traktowany jak najważniejszy klient .W warsztacie tym liczy się przede wszystkim solidna i szybka naprawa auta . Za wykonane tam usługi płaci się bardzo przystępne ceny .Chciałbym zaznaczyć jeszcze o dużym doświadczeniu i profesjonaliźmie szefostwa i mechaników .Warsztat godny polecenia i zasługuje na sześć gwiazdek .


    Honda Accord

  • r
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    naprawa wykonana szybko i profesionalnie szczegóły naprawy uzgodnione przed rozpoczęciem naprawy auto zastępce w przystępnej cenie


    renault espace

  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Dotychczas nie spotkałem się z tak profesjonalną obsługa, jak w tym warsztacie. W końcu nie czułem, że jestem traktowany jak idiota.
    Naprawa została wykonana bardzo dobrze, usterka zniknęła. Będę stałym klientem warsztatu. Polecam z czystym sercem :-)


    Mazda 3 2.0 benzyna 2004 r

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny - Komentarz unieważniony: 2019-08-07 16:41

    Niestety, naprawa trwała ponad miesiąc, cały czas przesuwano czas jej zakończenia, skrzynia biegów, podobno po regeneracji, nadal huczy, wymienione sprzęgło trzeba było wymieniać jeszcze raz ponieważ Panowie źle zamontowali części i po miesiącu nowe sprzęgło było do wymiany. Ponadto poinformowali nas, że założyli sprzęgło innej firmy niż to, które założyli rzeczywiście. Koszmarna komunikacja. Do tej pory czyli ok 2 miesiące, nie są w stanie przesłać nam zestawienia prac, które wykonali. NIE POLECAM! Uważajcie na ten warsztat.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowna Pani Katarzyno,
    Niestety ja nie wiem skąd tyle jadu w Pani opinii i dlaczego w tak nieuczciwy sposób się Państwo zachowujecie. Jak wszyscy dobrze wiemy, Google przyjmie wszystko więc możecie Państwo dowoli wypisywać bzdury na temat usług świadczonych przez serwis. Podkreślam tylko, że jest mi bardzo przykro czytać to co Pani napisała, mając wiedzę, jak wygląda Państwa sprawa. Zbyt długo wszyscy pracujemy na dobre imię i zarówno ja, jak i wszyscy moi pracownicy każdego dnia wkładamy całe nasze serce, zaangażowanie i pasję w pracę którą wykonujemy! Z tego powodu mamy tyle dobrych opinii, a negatywne zdarzają się wtedy, gdy Klient podchodzi do nas nieuczciwie. I dlatego właśnie publicznie, na łamach strony Dobry Mechanik oraz Google odpiszę Pani i zdementuję każdą niegodziwość, którą raczyła Pani wypisać o warsztacie:
    * po 1 - Pani mąż wielokrotnie rozmawiał z biurem obsługi klienta
    * po 2 - Pani mąż był umówiony na środę (tj.31.07.19) na wizytę i rozmowę w serwisie, ale nie przyjechał
    * po 3 - w dniu odbioru samochodu dostaliście Państwo wszystkie dokumenty potwierdzające co w aucie było zrobione
    * po 4 - nie jesteśmy w stanie stwierdzić czy sprzęgło się popsuło, ponieważ nie zgłosiliście Państwo tego do nas, tylko pojechaliście do kolejnego warsztatu, który "wykonał" kolejną naprawę. Na naszą usługę mieliście Państwo gwarancję i trzeba było z tego skorzystać, a nie teraz oczerniać nas i bezpodstawnie żądać gratyfikacji finansowej
    * po 5 - wiemy jakiej marki zostało założone sprzęgło i możemy to udokumentować (sama osobiście sprawdzałam w fakturach i kompletowałam części użyte do naprawy)
    * po 6 - oddając Państwo samochód do naprawy byliście poinformowani ile orientacyjnie czasu potrzebujemy oraz na CAŁY OKRES naprawy otrzymaliście od nas NIEODPŁATNIE samochód zastępczy
    * po 7 - to Pani mąż przywiózł "podobno" zepsute sprzęgło, które w innym warsztacie zostało "wymienione", tylko że do tej pory nie przyjechał tym autem. Ponadto aby sprawdzić czy i jakie sprzęgło jest w tej chwili zamontowane trzeba najpierw wyjąć skrzynię biegów
    * po 8 - w dniu oddania auta w wasze ręce rozmawialiście Państwo w biurze (przy mnie) odnośnie kolejnej naprawy (naprawa silnika). Została przeprowadzona wycena tejże naprawy i złożyliście zamówienie na konkretne części. Niestety "zapomnieliście" przyjechać na naprawę, jak również poinformować nas o tym, że rezygnujecie z naprawy, a po cichaczu wykonaliście tą naprawę gdzieś tam w Polsce, bo było taniej. Po kolejnym miesiącu wróciliście do nas z żądaniem zwrotu kosztów za rzekomo wadliwie zamontowane sprzęgło. Ponadto cały czas „kombinujecie” z podobno wadliwym sprzęgłem – według informacji od Pani męża zostało oddane do rzeczoznawcy już ponad 2 tyg temu, w innych rozmowach pada stwierdzenie, że mąż je ma i czeka na informację od nas jakiej marki było założone te „wadliwe”. Jeśli było wadliwe (a w to już wszyscy wątpimy) to nie ma znaczenia jakiej marki było, gdyż było przecież wyjęte przez inny warsztat i wam oddane, więc prosimy o przywiezienie go do nas lub oddanie do rzeczoznawcy. Ale jeśli okaże się, że to nie to sprzęgło, które było zamontowane to wasze zachowanie należałoby uznać za próbę wyłudzenia odszkodowania. Tak więc z całym szacunkiem dla Pani - wasza historia nie trzyma się "kupy”. Jeżeli potwierdzą się słowa o waszej nieuczciwości zastanowię się nad podaniem do wiadomości publicznej danych waszego samochodu, po to aby ostrzec inne warsztaty przed wami.

    Na koniec chcę podkreślić iż w środę czekałam na Państwa ale się nie doczekałam. Dzisiaj przyjechał Pani mąż, bez umówienia się wcześniej (mnie nie było) i w dalszym ciągu wymyślał kolejną historię. Informuję Państwa, że nie pozwolę sobie na szarganie dobrej opinii mojego warsztatu i jeżeli dalej będziecie zachowywać się w ten sposób to skieruję sprawę do naszej Kancelarii aby broniła naszego dobrego imienia.
    z wyrazami szacunku,
    Katarzyna Dobrowolska

  • Ł
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Po przygodach z nieuczciwym warsztatem w końcu udało się znaleźć ten właściwy.
    Autko zostało profesjonalnie i szybko naprawione, w moim Megane II Cabrio (2008) od nowa został naprawiony rozrząd , uszczelniony układ dolotowy, wymienione uszczelki kolektora, wymienione świece ,zlokalizowane zostały wycieki i uszczelniono misę olejową, wykonano też pełny serwis klimatyzacji, zadbali dodatkowo o wszystkie inne drobne usterki i doradzono mi na co należało by zwrócić uwagę na przyszłość.
    Warsztat działa bardzo profesjonalnie i szybko a największą zaletą jest indywidualne podejście do każdego klienta .
    Nie naciągną nikogo na dodatkowe koszta, a też nie wypuszczą na drogę bez zlokalizowania i naprawienia wszelkich usterek.
    Po ponad miesiącu od napraw auto spisuje się bardzo dobrze.
    Polecam każdemu Mechaników z Biglem.
    Ja już wiem gdzie jest mój mechanik... Para abyś i Ty go znalazł/a.
    Polecam i pozdrawiam
    Łukasz M.


    Renault Megane II Cabrio

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    W warsztacie naprawiałem uszkodzony tył pojazdu (uszkodzona klapa i stłuczone tylne światła - w tym prace lakiernicze), wymieniałem pęknięte przednie reflektory, rozrząd oraz serwis klimatyzacji.
    Całość została wyceniona (wariant optymistyczny oraz osobno, na moją prośbę, maksymalne koszta) i poinformowano mnie, że ze względu na czas oczekiwania na lakiernika naprawa zajmie 2-3 tygodnie.
    Niestety w praktyce naprawa zajęła 1 miesiąc i 3 tygodnie (!). Termin był wielokrotnie przesuwany.
    Gdy przyjechałem po auto zastępcze (kilka dni wcześniej dzwoniąc i upewniając się że będzie dostępne) okazało się że żadnego nie było na stanie. Auto zastępcze tego samego dnia dowieziono je do mojego domu.
    W pierwszym terminie po informacji że auto jest gotowe do odbioru zastałem je z nieco nierówno założoną klapą bagażnika. 2 dni później przy ponownym odbiorze klapa była naprawiona ale pasek klinowy (świeżo wymieniony) piszczał - został wyregulowany na miejscu z obietnicą wymiany gdyby sprawiał jeszcze problemy.
    Przy każdej wizycie w warsztacie (odbiór auta zastępczego, pierwsza próba odbioru mojego auta) wyglądało, że warsztat nie jest przygotowany (wspomniany brak auta zastępczego, długie wypełnianie przy mnie dokumentacji po naprawie) - mimo, że każda z tych wizyt była telefonicznie zapowiedziana
    Co do kosztów naprawy - sumarycznie budżet który był deklarowany jako maksymalny został przekroczony.
    W skrócie: długo (prawie 2 miesiące), przekraczając zaplanowany przez warsztat maksymalny budżet napraw i niepotrzebne fatygowanie mnie (brak auta zastępczego na czas, auto z usterką w pierwszym terminie odbioru)


    Nissan Note

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wszystko ok. Wyjaśnili i wytłumaczyli wszystko w przystępnej cenie.


    Toyota

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Przegub wymieniony szybko, sprawie i profesjonalnie. Polecam.


    Dodge Durango R/T 2003

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wymiana przegubu i sprawdzenie innych podzespołów samochodu wykonane szybko, sprawnie i profesjonalnie. Polecam tą ekipę wszystkim szukającym dobrego warsztatu. Bedę starał się tu wracać z innymi naprawami :)


    Dodge Durango R/T

  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Miłe zaskoczenie po wszystkich przygodach z mechanikami. Dziękuję za pomoc w ciężkim przypadku odzyskanianl opon od innego, nierzetelnego mechanika


    Opel

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Samochód został potraktowany, jak własny. Szybka wymiana plus do tego przeprowadzona diagnostyka powozia (tak przy okazji). Fantastyczne podejście do klienta. Customer service na wysokim poziomie - po spędzeniu 20 minut można się poczuć, jak wśród znajomych.
    Cała załoga służy radą i doświadczeniem. Każde zlecenie jest w pełbi udokumenotwane więc nie ma miejsca na niedomówienia.
    POLECAM


    Totota Corolla

  • Ł
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Podjechałem na wymianę tarcz i klocków. Panowie zrobili solidny przegląd i zauważyli usterki w układzie kierowniczym. Wszystko naprawione w jeden dzień. Miła i rzeczowa obsługa. Wszelkie naprawy po kosztorysie i konsultacji z klientem. Polecam.


    Opel Meriva

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Po wielu różnych problemach ze znalezieniem warsztatu, który będzie serwisował moje trzy busy trafiłem do pani Kasi. I to jest to. Auta naprawione szybko i rzetelnie, Na czas naprawy dostałem busa zastępczego - dla mnie jako właściciela firmy kurierskiej to jest kluczowe. Zdecydowanie polecam.


    Renault Master

  • O
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Panowie zrobili przegląd mojej 11 letniej Astry. Zrobili co trzeba, nie naciągali na inne rzeczy tylko uprzedzili, że za jakiś czas trzeba będzie zajrzeć. Cenowo w porządku. Dodatkowo badanie techniczne no i pyszne krówki. ;)
    Sympatyczna i profesjonalna obsługa.


    Opel Astra

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jeżdżąc w poszukiwaniu miejsca gdzie ekspresowo wymienię opony trafiłem na warsztat u Mechaników z biglem. Już na wstępie różnią się od konkurencji tym, że chcieli zrobić wszystko by pomóc mi w szybkim czasie, a nie jak reszta gdzie słyszałem "brak miejsc". Usługa wykonana szybko, czas oczekiwania umilony kawą i rozmowa. Polecam!


    Toyota Auris

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Szybko, konkretnie i dobrze. Serdecznie polecam . Profesjonalizm w każdym calu


    Mercedes

  • V
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Warsztat mogę polecić z czystym sumieniem, chłopaki ogarnięte w 100%, szybkie terminy.
    Rzeczy niemożliwe robią od ręki a na cuda trzeba trochę poczekać. xD Pozdrawiam.


    Volvo V70

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    POLECAM !!! Usługa wykonana bardzo dobrze, szybko i solidnie.


    Opel Astra II

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam. Serwisuję swoje auta u tych ludzi od lat, i jak dotąd nie zawiodłem się. Tak trzymać.


    Skoda

Pokaż więcej

Nasze porady (4)

citroen, c5, 2.0 benz. 2006
witam,mam taki problem z c5 2.0 benz 140 km 2005r przy zmianie biegow po wcisnieciu sprzegla obroty ida o okolo 600 do gory i po 2,3 sek dopiero spadaja tragicznie sie tak jezdzi. Przy wyciaganiu biegow w ogole jest tragedia i obroty rosna np z 4000 do 5000, 5500
Volvo V50 1.6D 2006
Witam. Auto stało na dość stromej gorce. Chcąc zacząć jechać samochód odpalił i po chwili zgasł.zjechalem na równy teren i tez nie odpalił. Podejrzewałem że układ paliwowy się zapowietrzyl. Brak ciśnienia na listwie. pompa nie daje paliwa? Jaka może być przyczyna i co mogło się stać?
Volvo V40 D2 2014r
Szum na luzie. Po wduszeniu sprzęgła szum ustaje. Nie wiem jak podczas jazdy, ponieważ auto stoi w komisie(wstepnie oglądane).
LEXUS LS430, 2001r., V8 4,3l przedlift
Witam , Po wizycie u mechanika, aby wymienił rozrząd, pojawiła się kontrolka VSC CHECK. Po diagnozie została wymieniona część Vacuum Switching Valve (TOYOTA 25860-46010) . Wszystko super, i po paru dniach znowu pojawił się znienawidzony VSC CHECK. Panowie !!! Pomocy, LS430 kocham i nie odpuszczę ! Co mam zrobić ? Co sprawdzić ? Z czym jest jeszcze problem? Z góry dzięki za pomoc.

Podobne warsztaty


Usługi wykonywane przez warsztat